Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924914 keer)

0 leden en 40 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2560 Gepost op: juli 21, 2010, 11:52:01 am »
Feestavond in mineur (Kortrijk)

Wegens een stroompanne kon de spelersvoorstelling van KV Kortrijk niet worden afgewerkt. Een feestavond eindigde in mineur. Heel wat supporters uitten hun verontwaardiging omwille van de hoge toegangsprijs die ze moesten neerhoesten. Kinderen moesten 15 euro betalen, daar waar ze in de competitie gratis binnen mogen.

En ook al zou het er bij ons ooit barslecht uit zien: weet dat het 'elders' nog slechter gaat...  :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2561 Gepost op: juli 23, 2010, 11:16:24 am »
da zal een grappig jaartje worden voor de VEEKAA. 20 kernspelers waaronder 3 keepers.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2562 Gepost op: juli 23, 2010, 11:38:08 am »
Vanhaezebrouck: "Coachte nooit betere groep"

KV Kortrijk hoopt stiekem op een herhaling van vorig seizoen: 4e na de reguliere competitie, 5e na Play-off I. Voorzitter Joseph Allijns "blijft met de voeten op de grond, maar trainer Hein Vanhaezebrouck is ambitieus: "Ik wil zo hoog mogelijk eindigen."

"We beginnen aan ons 19e seizoen in eerste, het derde op rij", zei preses Joseph Allijns donderdag op de teamvoorstelling. "We willen elk jaar een stukje professioneler werken. Vorig seizoen was ons beste in de clubhistorie. Hoge bomen vangen echter veel wind zodat we beter met de voetjes op de grond blijven."

Belga
Hein Vanhaezebrouck is terug van weggeweest bij Kortrijk. Na een kort avontuur bij Genk is hij weer terug in het Guldensporenstadion.

"Hein Vanhaezebrouck is de trainer van mijn hart", zegt Allijns. "Hij bracht ons van tweede naar eerste. Met hem willen we weer zo hoog mogelijk eindigen en onze fans plezieren."

De trainer zelf is tevreden in Kortrijk. "Het is een beetje thuiskomen", vindt Vanhaezebrouck. "Sinds mijn vertrek heeft het bestuur bergen werk verzet. De club draait nu heel professioneel en de spelers mogen kwalitatief een stuk hoger ingeschat worden dan voor mijn vertrek. Ik heb hier wellicht de beste groep onder mijn hoede in mijn carri?re als trainer."

"Ik wil zo hoog mogelijk eindigen. De voorbereiding was voortreffelijk. Hopelijk gaan we op dat elan door", zegt Vanhaezebrouck.
SV TILL I DIE

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2563 Gepost op: juli 23, 2010, 12:27:44 pm »
Op teletext staat ook te lezen dat KVK stiekem droomt van POI... Dikke ******.  8)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2564 Gepost op: juli 23, 2010, 02:40:22 pm »
Momenteel doen ze in de pers alsof er niets van problemen zijn binnen de club,maar die zijn er wel.

Als dikke Hein zijn competitiestart volledig mist..Dan zullen we het horen ;)


Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2565 Gepost op: juli 23, 2010, 06:10:03 pm »
Op teletext staat ook te lezen dat KVK stiekem droomt van POI... Dikke ******.  8)
Ze zijn van krotrijk, h?... Wat had je verwacht.  ::)
Ik voorzie dat HNB er dichter zal bijzitten...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2566 Gepost op: juli 24, 2010, 12:58:51 am »
ik weiger nog verder kritiek te geven ip de vk tot wij nog eens een derby winnen, dan hebben wij pas recht van spreken.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2567 Gepost op: juli 24, 2010, 10:38:53 am »
ik weiger nog verder kritiek te geven ip de vk tot wij nog eens een derby winnen, dan hebben wij pas recht van spreken.

?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2568 Gepost op: juli 24, 2010, 12:36:10 pm »
natuurlijk wil ik ook weer geen 0/6 tegen hen in het eerste deel van de competitie,

toch zie ik ze persoonlijk liever een gans seizoen strijden tegen de degradatie en dat ze  wat puntjes halen tegen ons, dan dat wij er telkens tegen winnen en dat ze een zorgeloos seizoen hebben.

ervan uitgaande natuurlijk dat wij dan ook een zorgeloos seizoen zullen spelen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2569 Gepost op: juli 24, 2010, 12:40:14 pm »
natuurlijk wil ik ook weer geen 0/6 tegen hen in het eerste deel van de competitie,

toch zie ik ze persoonlijk liever een gans seizoen strijden tegen de degradatie en dat ze wat puntjes halen tegen ons, dan dat wij er telkens tegen winnen en dat ze een zorgeloos seizoen hebben.

ervan uitgaande natuurlijk dat wij dan ook een zorgeloos seizoen zullen spelen.

 :-\ :-X

DERBYWINST, NIKS MINDER!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2570 Gepost op: juli 24, 2010, 02:29:45 pm »
natuurlijk wil ik ook weer geen 0/6 tegen hen in het eerste deel van de competitie,

toch zie ik ze persoonlijk liever een gans seizoen strijden tegen de degradatie en dat ze wat puntjes halen tegen ons, dan dat wij er telkens tegen winnen en dat ze een zorgeloos seizoen hebben.

ervan uitgaande natuurlijk dat wij dan ook een zorgeloos seizoen zullen spelen.

 :-\ :-X

DERBYWINST, NIKS MINDER!
ik weiger nog verder kritiek te geven ip de vk tot wij nog eens een derby winnen, dan hebben wij pas recht van spreken.

?

Voila!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2571 Gepost op: juli 24, 2010, 09:15:32 pm »
ik weiger nog verder kritiek te geven ip de vk tot wij nog eens een derby winnen, dan hebben wij pas recht van spreken.
Sad,...but true  :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2572 Gepost op: juli 28, 2010, 08:33:05 pm »
zou "magere" hein de premiejagers gezien hebben vandaag  ;D

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2573 Gepost op: juli 28, 2010, 08:36:56 pm »
zou "magere" hein de premiejagers gezien hebben vandaag  ;D
Schitterend h?, het thema was 'dik en dun' ;D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2574 Gepost op: juli 28, 2010, 08:41:00 pm »
Het antwoord van die ene: "Ik ken die niet, het is wel een heel mager iemand zo te zien ;D"

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2575 Gepost op: juli 28, 2010, 09:11:27 pm »
ze zijn goed bezig bij de vrt, eerst villa vanthilt nu de premiejagers
keep up the good work  ;D

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2576 Gepost op: juli 29, 2010, 10:33:46 pm »
Update villa vanthilt: voor wouter deprez is Kortrijk vooral de stad waar de bourgeoisie madammekes samentroepen ;D

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2577 Gepost op: augustus 02, 2010, 05:19:46 pm »
sport.be is ook goed bezig: "De Beul(e): Club Brugge ging tegen KV Kortrijk op het kapblok. Beul van dienst was niemand minder dan Davy De Beule. Magere Hein Vanhaezebrouck keek geamuseerd toe op de bank. (foto belga)"

zie: http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/?Article_ID=457335 bij het moment van speeldag 1  :D

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2578 Gepost op: augustus 02, 2010, 05:42:11 pm »
blijkbaar staan de dug-outs nu aan de andere kant en niet meer aan het bezoekersvak

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2579 Gepost op: augustus 02, 2010, 05:54:15 pm »
Ook KV Kortrijk beleefde een droomseizoen met als kers op de taart play-off I, maar moet het nu stellen zonder wonderdokter Leekens. Publiekslieveling Hein Vanhaezebrouck moet dat gat zien op te vullen. Zonder Christian Benteke, die na zijn huurperiode opnieuw vertrok naar Standard, is de aanval niet meer dodelijk te noemen, al kwam Giuseppe Rossini over van KV Mechelen. Ook de verdediging is verzwakt na het vertrek van huurling Ciman. Het beperkte budget van de West-Vlamingen en de huurpolitiek toont hier duidelijk zijn zwaktes. KVK mag tevreden zijn met een veilige plaats in het middenveld.


Blijkbaar wel zin voor humor op sport.be ;D