Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924918 keer)

0 leden en 59 gasten bekijken dit topic.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2580 Gepost op: augustus 03, 2010, 08:52:50 am »
Ook KV Kortrijk beleefde een droomseizoen met als kers op de taart play-off I, maar moet het nu stellen zonder wonderdokter Leekens. Publiekslieveling Hein Vanhaezebrouck moet dat gat zien op te vullen. Zonder Christian Benteke, die na zijn huurperiode opnieuw vertrok naar Standard, is de aanval niet meer dodelijk te noemen, al kwam Giuseppe Rossini over van KV Mechelen. Ook de verdediging is verzwakt na het vertrek van huurling Ciman. Het beperkte budget van de West-Vlamingen en de huurpolitiek toont hier duidelijk zijn zwaktes. KVK mag tevreden zijn met een veilige plaats in het middenveld.


Blijkbaar wel zin voor humor op sport.be ;D

Naar het schijnt hengelt BP achter de diensten van Billie Turf om het olielek eens en voor goed te dichten. Gesprekken met krotrijk verlopen echter moeizaam...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2581 Gepost op: augustus 03, 2010, 09:27:15 am »
Ook KV Kortrijk beleefde een droomseizoen met als kers op de taart play-off I, maar moet het nu stellen zonder wonderdokter Leekens. Publiekslieveling Hein Vanhaezebrouck moet dat gat zien op te vullen. Zonder Christian Benteke, die na zijn huurperiode opnieuw vertrok naar Standard, is de aanval niet meer dodelijk te noemen, al kwam Giuseppe Rossini over van KV Mechelen. Ook de verdediging is verzwakt na het vertrek van huurling Ciman. Het beperkte budget van de West-Vlamingen en de huurpolitiek toont hier duidelijk zijn zwaktes. KVK mag tevreden zijn met een veilige plaats in het middenveld.


Blijkbaar wel zin voor humor op sport.be ;D

Naar het schijnt hengelt BP achter de diensten van Billie Turf om het olielek eens en voor goed te dichten. Gesprekken met krotrijk verlopen echter moeizaam...

Er is ook al veel protest van verschillende rederijen. Tijdverlies die ze oplopen door rond den dikken te moeten varen zou hen miljoenen euroots kosten per jaar!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2582 Gepost op: augustus 13, 2010, 10:23:09 pm »
Genkse fan krijgt stadionverbod voor 'Billie Turf'

Die Genkse supporter die vorig seizoen toenmalig trainer Hein Vanhaezebrouck uitschold voor 'Billie Turf' krijft een stadionverbod van vier maanden. Daarboven moet de Genkenaar nog eens een boete van 300 euro betalen.

Onder Vanhaezebrouck kende Racing Genk een rotstart. Na een zoveelste nederlaag (2-1 tegen Kortrijk) kon Dirk Schepers zijn ongenoegen niet langer verbergen. Voor de camera's van Studio 1 beledigde hij de Genkse trainer door 'Billie Turf' naar hem te roepen.

'Ik kreeg een pv aan mijn broek voor provocerend gedrag', zegt Schepers in HBvL. 'Niks aan de hand dacht ik, want Billie Turf roepen is toch geen zware belediging. Maar achteraf krijg ik daar vier maanden stadionverbod en 300 euro boete voor. Ongelofelijk.'

Schepers gaat in beroep tegen de straf. 'Als ik me provocerend zou gedragen hebben, deed Vanhaezebrouck dat ook want hij reageerde op wat ik zei.

bron : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100812_020
 

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2583 Gepost op: augustus 14, 2010, 01:41:57 am »
Genkse fan krijgt stadionverbod voor 'Billie Turf'

bron : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100812_020

Ok?, dan laat ik morgen pv's uitdelen aan alle fans die "dwazekloot" roepen naar Teddy. Beginnende bij mezelf dan maar...

Vrije meningsuiting is geen provocatie...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2584 Gepost op: augustus 14, 2010, 02:15:35 am »
Allee, tis niet in Waregem alleen dat de flikken graag eens belachelijk doen. Straks stadionverbod omdat ge een scheet laat richting de supporters van de tegenstander ?

Ze hadden er na de match tegen Mechelen trouwens ook weer eentje te pakken uit vak O, hun dag was weer geslaagd!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2585 Gepost op: augustus 14, 2010, 12:04:12 pm »
terwijl die van mechelen allemaal staan te provoceren en met de handjes staan zwaaien! goe bezig hier, kant geloven dat er geen sfeer meer is

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2586 Gepost op: augustus 15, 2010, 01:10:19 am »
Zondag boerenshow in Villa Vanthilt (in Kortrijk)  :D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2587 Gepost op: augustus 30, 2010, 01:35:51 pm »
De 25-jarige Verbauwhede wordt door Kortrijk gehuurd van Club Brugge. ?De kans dat ik naar Brugge terugkeer, wordt nu met de dag kleiner?, zegt de doelman in HNB. ?Maar er is nog geen beslissing genomen.?

Mogelijk schudt de extroverte doelman nog een leuke transfer uit zijn mouw.  ?Ik heb iets opgevangen en als dat klopt, kan er voor het eind van de transferperiode misschien nog iets speciaals met mij gebeuren.? (AN)
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2588 Gepost op: augustus 30, 2010, 01:41:32 pm »
De 25-jarige Verbauwhede wordt door Kortrijk gehuurd van Club Brugge. “De kans dat ik naar Brugge terugkeer, wordt nu met de dag kleiner”, zegt de doelman in HNB. “Maar er is nog geen beslissing genomen.”

Mogelijk schudt de extroverte doelman nog een leuke transfer uit zijn mouw.  “Ik heb iets opgevangen en als dat klopt, kan er voor het eind van de transferperiode misschien nog iets speciaals met mij gebeuren.” (AN)


Hebben ze daar een deftige 2e keeper in Kortrijk? Misschien GBA voor onze goeie vriend?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2589 Gepost op: augustus 30, 2010, 02:05:11 pm »
Of hij blijft gewoon bij KVK en wil nog eens aandacht trekken ::)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2590 Gepost op: augustus 30, 2010, 02:41:51 pm »
Denk niet dat dit mogelijk is.
Ging al van Club naar Krotrijk.
Kan volgens mij nergens nog naartoe.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2591 Gepost op: augustus 30, 2010, 05:06:17 pm »
is maar gehuurd h?.. kan nog veranderen van ploeg..

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2592 Gepost op: augustus 30, 2010, 06:57:35 pm »
Denk niet dat dit mogelijk is.
Ging al van Club naar Krotrijk.
Kan volgens mij nergens nog naartoe.

Aan de Houba De Strooperlaan is alles mogelijk. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2593 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:08:01 pm »
Zozie, geen reden voor paniek, hij wordt gewoon opgeroepen door Leekens. Maar jullie medeleven wordt gewaardeerd  8)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2594 Gepost op: augustus 31, 2010, 09:43:02 pm »
Na de match tegen de Duitsers mag Verbauwhede de groep verlaten. Hij zal op zijn beurt vervangen worden door Simon Mignolet, die vrijdag met de beloften aantreedt tegen Sloveni?.



Beetje grof om hem even op te roepen om hem op de tribune te laten zitten en dan te zeggen van, ja bollet em maar af, we hebben nen beteren ;D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2595 Gepost op: augustus 31, 2010, 10:21:06 pm »
ja glenneke is nu officieel de 4de keeper van de rode duivels, een hele eer  ;)

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2596 Gepost op: september 01, 2010, 06:13:25 pm »
Na de match tegen de Duitsers mag Verbauwhede de groep verlaten. Hij zal op zijn beurt vervangen worden door Simon Mignolet, die vrijdag met de beloften aantreedt tegen Sloveni?.



Beetje grof om hem even op te roepen om hem op de tribune te laten zitten en dan te zeggen van, ja bollet em maar af, we hebben nen beteren ;D
Dat is gewoon zijn manier om gratis binnen te mogen tegen de duitsers  ;)

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2597 Gepost op: september 12, 2010, 12:52:57 am »
speeldag 6:

kortrijk wint van mechelen met 10 tegen 11
zulte speelt gelijk tegen eupen (die zijn eerste punt pakt)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2598 Gepost op: september 12, 2010, 01:29:05 pm »
speeldag 6:

kortrijk wint van mechelen met 10 tegen 11
zulte speelt gelijk tegen eupen (die zijn eerste punt pakt)

zulte ? huh ?

toch raar dat die kortrijk fans altijd zo een "obsessie" hebben over wij als fusie-ploeg terwijl dat ze zelf een onwaarschijnlijk samenraapsel zijn van verschillende clubs met verchillende namen en verschillende kleuren van verschillende (deel)gemeenten .
« Laatst bewerkt op: september 12, 2010, 01:39:34 pm door svzw81 »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2599 Gepost op: september 12, 2010, 01:41:46 pm »
svzw81, niet op ingaan. Hij heeft een punt en heeft alle recht nu te genieten. Ooit komt er een dag... ;)