Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924933 keer)

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2660 Gepost op: oktober 27, 2010, 12:09:44 am »
KV wint uiteindelijk met 2-1 na verlengingen.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2661 Gepost op: oktober 27, 2010, 03:48:24 pm »
Oe zit dat met Ibou?

Mocht tegen Virton een keer spelen.

Heeft opnieuw laten zien waarom hij bankzitter is.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2662 Gepost op: oktober 27, 2010, 04:14:06 pm »
Oe zit dat met Ibou?

Mocht tegen Virton een keer spelen.

Heeft opnieuw laten zien waarom hij bankzitter is.

Heb dat nochtans geen misse speler gevonden, maar misschien dat hij te wisselvallig is.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2663 Gepost op: oktober 28, 2010, 08:38:24 am »
het niveau van Kortrijk tegen derdeklasser Virton was anders ook dat niet h?
ze hebben daar al sjans dat ze door zijn...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2664 Gepost op: oktober 28, 2010, 08:44:55 am »
Jah ze zijn daar weer, ze hebben hun matchke gewonnen. Twas over 2 weken een pak stiller hier.

Woluwe - Zulte:  2-1 (klinkt wel als 2 evenwaardige ploegen als het een troost mag zijn)
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst !!!!!

H?, wanneer heeft Zulte tegen Woluwe gespeeld?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2665 Gepost op: oktober 28, 2010, 09:04:34 am »
2-1 voor tweedeprovincialer Jong Zulte tegen een derdeklasser is toch niet slecht ;D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2666 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:34:24 am »
Gastjes, waarom daarop reageren? Als zij in de malaise zitten gaan wij ook met hen lachen. Laat hen het plezier en reageer er niet op.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2667 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:55:15 am »
Zitten er op het KVK forum eigenlijk esseveesupporters. (die posten wel te verstaan)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2668 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:56:48 am »
hebben die van Kortrijk da dan wel? Kunnen zij da? Amai, weeral iets dat ik niet van hen verwacht had... Straks hebben al die supporters  van Kortrijk ook nog internet

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2669 Gepost op: oktober 28, 2010, 11:15:30 am »
www.kvkfans.be, maar veel reden om iets te posten hebben we nog niet gehad...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2670 Gepost op: oktober 28, 2010, 12:13:36 pm »
daar posten?!! dat we eerst eens naar onszelf kijken.
en iemand die voor KVK is en die zich bezighoudt om al lachend iets op ons forum te posten, of esseveesupporters op het forum van de vk....kstel me vragen over hun IQ, leeftijd, vrijetijdsverdrijf en nog veel meer....

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2671 Gepost op: oktober 28, 2010, 12:43:43 pm »
daar posten?!! dat we eerst eens naar onszelf kijken.
en iemand die voor KVK is en die zich bezighoudt om al lachend iets op ons forum te posten, of esseveesupporters op het forum van de vk....kstel me vragen over hun IQ, leeftijd, vrijetijdsverdrijf en nog veel meer....
Inderdaad, daarom hoop ik dat er van ons toch niet teveel belachelijk gaan doen op hun forum. Ik vind het zo triestig wat sommigen hier komen doen van KVK (enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten), dat ik hoop dat die van ons hetzelfde niet doen omgekeerd.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2672 Gepost op: november 07, 2010, 12:44:55 pm »
Hier ??ntje uit voetbalkrant;

Verslag: Kortrijk duwt G.Beerschot nog wat dieper in de put
punten waren nodig om de voeling met het PO1-peleton niet te verliezen, GBA was een gewillig slachtoffer, wat een zwakke ploeg zeg.Wij bouwen nog steeds aan de toekomst maar ben al blij dat we tenminste voetbal zien en soms lukt het helemaal niet,zoals enkele verplaatsingen, maar we moeten bescheiden blijven als 'klein' ploegje.Volgende week op bezoek bij die subtopper, hopelijk terug met 3 punten van onze geliefde SV Zulte-Boeren

Antw.

Idd volgende week is het Waregem tegen het OCMW.


(vind dit een goeie.)
« Laatst bewerkt op: november 07, 2010, 12:47:05 pm door giba »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2673 Gepost op: november 09, 2010, 11:52:56 am »
Aflevering zoveel...

Vanhaezebrouck vertrouwt ref Verbist niet
09-11-2010
De wedstrijd is nog niet begonnen en Hein Vanhaezebrouck begint al te mekkeren over de scheidsrechter. Johan Verbist leidt woensdagavond de bekerwedstrijd tussen KV Kortrijk en KV Mechelen en dat is niet naar de zin van Vanhaezebrouck. ?Verbist is een goeie ref, maar in onze wedstrijden is het altijd iets met hem?, sakkert hij.

?Ik hoop dat het woensdag weer geen miserie is met de scheidsrechter?, waarschuwt Vanhaezebrouck in Het Laatste Nieuws. ?Dat zou pijnlijk zijn. Hoewel ik geen bedoelingen zie achter zijn beslissingen, houden we ons hart al vast.?

In de thuismatch tegen Westerlo dit seizoen ging KVK onderuit nadat het een tweede tegengoal slikte. We citeren uit het wedstrijdverslag op de clubwebsite. ?Een doelpunt dat er niet had mogen komen, want seconden ervoor had Verbist een overduidelijke handsbal van Delen in de 16 meter onbestraft gelaten. De scheidsrechter, die het voorts nodig achtte om 8 gele kaarten te trekken in dit vrij sportief duel, was voor de rest van de wedstrijd de gebeten hond voor de thuisaanhang.?

Vier jaar geleden had Kortrijk Verbist ook al eens veroordeeld voor de uitschakeling van de Kerels in de kwartfinale van de Belgische beker. Tegen AA Gent een jaar later was het weer van dat.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2674 Gepost op: november 09, 2010, 07:48:28 pm »
Aflevering zoveel...

Vanhaezebrouck vertrouwt ref Verbist niet
09-11-2010
De wedstrijd is nog niet begonnen en Hein Vanhaezebrouck begint al te mekkeren over de scheidsrechter. Johan Verbist leidt woensdagavond de bekerwedstrijd tussen KV Kortrijk en KV Mechelen en dat is niet naar de zin van Vanhaezebrouck. ?Verbist is een goeie ref, maar in onze wedstrijden is het altijd iets met hem?, sakkert hij.

?Ik hoop dat het woensdag weer geen miserie is met de scheidsrechter?, waarschuwt Vanhaezebrouck in Het Laatste Nieuws. ?Dat zou pijnlijk zijn. Hoewel ik geen bedoelingen zie achter zijn beslissingen, houden we ons hart al vast.?

In de thuismatch tegen Westerlo dit seizoen ging KVK onderuit nadat het een tweede tegengoal slikte. We citeren uit het wedstrijdverslag op de clubwebsite. ?Een doelpunt dat er niet had mogen komen, want seconden ervoor had Verbist een overduidelijke handsbal van Delen in de 16 meter onbestraft gelaten. De scheidsrechter, die het voorts nodig achtte om 8 gele kaarten te trekken in dit vrij sportief duel, was voor de rest van de wedstrijd de gebeten hond voor de thuisaanhang.?

Vier jaar geleden had Kortrijk Verbist ook al eens veroordeeld voor de uitschakeling van de Kerels in de kwartfinale van de Belgische beker. Tegen AA Gent een jaar later was het weer van dat.


man die vent kan toch zagen

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2675 Gepost op: november 10, 2010, 10:09:22 pm »
Ondertussen al 0-2 voor KVM (Beker) :)
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2676 Gepost op: november 10, 2010, 10:18:20 pm »
Ondertussen al 0-2 voor KVM (Beker) :)

1-2 Rossini

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2677 Gepost op: november 10, 2010, 10:29:50 pm »
Onze buurkes eruit , voorproefke vo zondag  8) 8)
One Essevee!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2678 Gepost op: november 10, 2010, 10:37:02 pm »
Onze buurkes eruit , voorproefke vo zondag  8) 8)

Genadeslagje, nu zondag :)
Ze zullen rap weer met hun pootjes op de grond staan, de nekken.
-SVZW Forever-

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2679 Gepost op: november 10, 2010, 10:44:57 pm »
Ik kan het mij al helemaal inbeelden. Als we zondag winnen zal het toch niet veel waard zijn, ofwel door een scheidsrechterlijke dwaling of onterecht met de nodige portie geluk. Ze zullen ons dan wel kunnen zeggen dat ze vorig jaar 4 keer gewonnen hebben.. maar wie mocht de 5-1 omwille van 'ouwe koeien uit de gracht halen' niet meer bespreken.. Aja!

Nu.. Eerst winnen natuurlijk, maar er is goeie hoop.
One Essevee!