Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924906 keer)

0 leden en 52 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2760 Gepost op: februari 09, 2011, 04:41:40 pm »
Alweer massa's leuke berichten uit veekaa-hoek opgevangen deze week...
1. Geinie die zijn bestier voor schut zet tijdens de persconferentie na de match in Westel.
2. Da zelste bestier die nog maar eens om centen gaat schooien bij 't stad en alweer bot vangt.
 ;D
Zo zien we het graag zie...
3. En Glenneke VBH die 4 weken out is (zie nieuwsblad). Hebben ze eigenlijk een 2e keeper? Of moeten ze vlug nog een jeugdspeler een contract geven?
Ik heb er nooit plezier in dat een speler gekwetst is.
...
Hoewel ik voor Glenneke gerust ne keer een uitzonderingske wil maken...  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2761 Gepost op: februari 09, 2011, 07:26:29 pm »
ge denkt toch niet dat Louagie 1 miljoen euro neertelt voor enen die nog niet eens een gans jaar in eerste klasse speelt? al dikke zever van de VK als ze dit zeggen.
Mboyo was toch door Kortrijk gehuurd van Charleroi, of heb ik da zo mis op ?
One Essevee!

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2762 Gepost op: februari 09, 2011, 07:46:03 pm »
Geen extra centen voor KVK


KORTRIJK - De CVBA Kortrijk Voetbalt vraagt de stad Kortrijk alweer om geld, bedoeld om een verdieping te plaatsen op de huidige containers op de site van KV Kortrijk. De stad heeft die vraag naast zich neergelegd. KVK vraagt de stad ook om reclameborden aan te brengen op Stade Kortrijk. Ook daarop gaat de stad niet in.
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2763 Gepost op: februari 11, 2011, 10:17:42 pm »
oei de probleempjes bij de kortrijkse fusieclub raken precies niet opgelost  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2764 Gepost op: februari 12, 2011, 04:59:41 pm »
Van de walle zou naar brugge trekken volgend seizoen.
En de beule zijn contract zou niet verlengd worden.
SV TILL I DIE

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2765 Gepost op: februari 12, 2011, 06:31:06 pm »
Are you watching Kortrijk Voetbalt  :D ;D

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2766 Gepost op: februari 13, 2011, 06:35:54 pm »
ze voetballen al drie jaar in eerste maar zijn toch al twee jaar de betere dan ons he :(

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2767 Gepost op: februari 13, 2011, 10:22:39 pm »
ze voetballen al drie jaar in eerste maar zijn toch al twee jaar de betere dan ons he :(

amai nie en zo'n voetbal.
misschien de onze ook eens op droog zaad zetten ipv een luxestage?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2768 Gepost op: februari 13, 2011, 10:34:22 pm »
Lahaye weer 'man de van de match' vandaag.  ;D Grappig, had het voorspeld dat Mboyo in 82' ging scoren. Dubbel zuur voor de nekken...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2769 Gepost op: februari 13, 2011, 10:38:14 pm »
Spelen toch wel goed voetbal hoor bij Kortrijk, alleen wel huge flater van Lahaye..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2770 Gepost op: februari 14, 2011, 05:08:44 pm »
Hein zijn reactie was toch weer lachen.

"De spelers zijn contenter nu dan vorig jaar, want vorig jaar pakten we punten en speelden we slechter. Dit jaar spelen we goed en pakken we minder punten"

Enfin kweet niet meer precies hoe het was maar het was een serieuze stek naar George Leekens. Maar we kennen dikke hein ondertussen wel.

Waar ik mij ook aan erger is hoe kortrijk opgehemeld wordt door de analisten. Plots zei Nico (achternaam weetk nie precies) "ze gaan door het midden op zn bar?a's"
Wim Deconinck zei van als je voetbal wil zien moet je naar het guldensporenstadion komen.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2771 Gepost op: februari 14, 2011, 05:31:39 pm »
Hein zijn reactie was toch weer lachen.

"De spelers zijn contenter nu dan vorig jaar, want vorig jaar pakten we punten en speelden we slechter. Dit jaar spelen we goed en pakken we minder punten"

Enfin kweet niet meer precies hoe het was maar het was een serieuze stek naar George Leekens. Maar we kennen dikke hein ondertussen wel.

Waar ik mij ook aan erger is hoe kortrijk opgehemeld wordt door de analisten. Plots zei Nico (achternaam weetk nie precies) "ze gaan door het midden op zn bar?a's"
Wim Deconinck zei van als je voetbal wil zien moet je naar het guldensporenstadion komen.

Je mag u daar aan ergeren, maar ze spelen wel schoon voetbal, dat is nu eenmaal zo en dat in tegenstelling tot vorig jaar. Toen was het niet om aan te zien.

Verder veronderstel ik inderdaad dat de spelers zeer tevreden zijn dat ze minder punten hebben en bijgevolg minder verdienen. Ik zou ook juichen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2772 Gepost op: februari 14, 2011, 07:23:58 pm »
Hein zijn reactie was toch weer lachen.

"De spelers zijn contenter nu dan vorig jaar, want vorig jaar pakten we punten en speelden we slechter. Dit jaar spelen we goed en pakken we minder punten"

Enfin kweet niet meer precies hoe het was maar het was een serieuze stek naar George Leekens. Maar we kennen dikke hein ondertussen wel.

Waar ik mij ook aan erger is hoe kortrijk opgehemeld wordt door de analisten. Plots zei Nico (achternaam weetk nie precies) "ze gaan door het midden op zn bar?a's"
Wim Deconinck zei van als je voetbal wil zien moet je naar het guldensporenstadion komen.

Je mag u daar aan ergeren, maar ze spelen wel schoon voetbal, dat is nu eenmaal zo en dat in tegenstelling tot vorig jaar. Toen was het niet om aan te zien.

Verder veronderstel ik inderdaad dat de spelers zeer tevreden zijn dat ze minder punten hebben en bijgevolg minder verdienen. Ik zou ook juichen.
Ze spelen idd goed voetbal maar Lokeren speelt ook goed maar daar zeggen ze veel minder van. En vorig jaar speelden wij toch ook vrij goed voetbal en werd er ook niet zoveel van gezegd.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2773 Gepost op: februari 14, 2011, 10:08:42 pm »
Hein in studio 1. Lachen geblazen alvast. 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2774 Gepost op: februari 14, 2011, 10:55:53 pm »
geen zin om naar diene zijne zever te luisteren ze . indien er toch mensen de moeite gedaan hebben : post hier kort even zijn dikkenekke praatjes  :)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2775 Gepost op: februari 15, 2011, 09:38:56 am »
geen zin om naar diene zijne zever te luisteren ze . indien er toch mensen de moeite gedaan hebben : post hier kort even zijn dikkenekke praatjes  :)

In het fotohok (?) werd hem gevraagd of hij nog steeds filmpjes maakt van scheidsrechterlijke dwalingen, dat was alvast een goed begin (hij antwoordde trouwens 'nee'). Verder... Hij zei dat Kortrijk het volgend jaar heel moeilijk zal hebben (omdat er heel wat vertrekken), hij pleitte ervoor om de tweede klasse meer te betrekken in de hervormingen van het Belgische voetbal, hij zei dat de Hollanders veel verder staan dan ons (op extra-sportief vlak vooral), en dat Kums het grootste talent is in Belgi?. Niet allemaal onjuist met andere woorden. Wel lag de schuld van zijn falen in Genk niet bij hem, uiteraard. En van als hij de kans kreeg, hij kan het toch niet laten, smeet hij er weer wat calimero-gedoe tussen, 't blijft een loser.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2776 Gepost op: februari 15, 2011, 10:41:51 am »
geen zin om naar diene zijne zever te luisteren ze . indien er toch mensen de moeite gedaan hebben : post hier kort even zijn dikkenekke praatjes  :)

In het fotohok (?) werd hem gevraagd of hij nog steeds filmpjes maakt van scheidsrechterlijke dwalingen, dat was alvast een goed begin (hij antwoordde trouwens 'nee'). Verder... Hij zei dat Kortrijk het volgend jaar heel moeilijk zal hebben (omdat er heel wat vertrekken), hij pleitte ervoor om de tweede klasse meer te betrekken in de hervormingen van het Belgische voetbal, hij zei dat de Hollanders veel verder staan dan ons (op extra-sportief vlak vooral), en dat Kums het grootste talent is in Belgi?. Niet allemaal onjuist met andere woorden. Wel lag de schuld van zijn falen in Genk niet bij hem, uiteraard. En van als hij de kans kreeg, hij kan het toch niet laten, smeet hij er weer wat calimero-gedoe tussen, 't blijft een loser.

Het mag hier misschien niet gezegd worden, maar sinds hij met zijne kop tegen de muur gelopen is in Genk, valt hij nogal mee vind ik. Hij komt soms nog altijd wat stoeferig over, maar hij verkoopt tenminste niet altijd meer onzin.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2777 Gepost op: februari 15, 2011, 11:01:10 am »
geen zin om naar diene zijne zever te luisteren ze . indien er toch mensen de moeite gedaan hebben : post hier kort even zijn dikkenekke praatjes  :)

In het fotohok (?) werd hem gevraagd of hij nog steeds filmpjes maakt van scheidsrechterlijke dwalingen, dat was alvast een goed begin (hij antwoordde trouwens 'nee'). Verder... Hij zei dat Kortrijk het volgend jaar heel moeilijk zal hebben (omdat er heel wat vertrekken), hij pleitte ervoor om de tweede klasse meer te betrekken in de hervormingen van het Belgische voetbal, hij zei dat de Hollanders veel verder staan dan ons (op extra-sportief vlak vooral), en dat Kums het grootste talent is in Belgi?. Niet allemaal onjuist met andere woorden. Wel lag de schuld van zijn falen in Genk niet bij hem, uiteraard. En van als hij de kans kreeg, hij kan het toch niet laten, smeet hij er weer wat calimero-gedoe tussen, 't blijft een loser.

Het mag hier misschien niet gezegd worden, maar sinds hij met zijne kop tegen de muur gelopen is in Genk, valt hij nogal mee vind ik. Hij komt soms nog altijd wat stoeferig over, maar hij verkoopt tenminste niet altijd meer onzin.

ja idd. Tis niet al zever en onzin dat hem verkoopt. De tweede klasse betrekken in de hervormingen is iets dat ik ook vindt dat ze moeten doen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2778 Gepost op: februari 15, 2011, 11:05:22 am »
geen zin om naar diene zijne zever te luisteren ze . indien er toch mensen de moeite gedaan hebben : post hier kort even zijn dikkenekke praatjes  :)

In het fotohok (?) werd hem gevraagd of hij nog steeds filmpjes maakt van scheidsrechterlijke dwalingen, dat was alvast een goed begin (hij antwoordde trouwens 'nee'). Verder... Hij zei dat Kortrijk het volgend jaar heel moeilijk zal hebben (omdat er heel wat vertrekken), hij pleitte ervoor om de tweede klasse meer te betrekken in de hervormingen van het Belgische voetbal, hij zei dat de Hollanders veel verder staan dan ons (op extra-sportief vlak vooral), en dat Kums het grootste talent is in Belgi?. Niet allemaal onjuist met andere woorden. Wel lag de schuld van zijn falen in Genk niet bij hem, uiteraard. En van als hij de kans kreeg, hij kan het toch niet laten, smeet hij er weer wat calimero-gedoe tussen, 't blijft een loser.

Het mag hier misschien niet gezegd worden, maar sinds hij met zijne kop tegen de muur gelopen is in Genk, valt hij nogal mee vind ik. Hij komt soms nog altijd wat stoeferig over, maar hij verkoopt tenminste niet altijd meer onzin.

Inderdaad. Hij kan het niet laten, af en toe calimero spelen, maar hij valt absoluut beter mee. Hij zei bij momenten correcte dingen, niks op aan te merken. Niettemin een vrij arrogant persoon toch, maar 't is niet dat bijvoorbeeld Dury zoveel beter was op dat vlak.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2779 Gepost op: februari 15, 2011, 11:16:32 am »


ja idd. Tis niet al zever en onzin dat hem verkoopt. De tweede klasse betrekken in de hervormingen is iets dat ik ook vindt dat ze moeten doen.
[/quote]

Klopt. Ze zouden ook naar 16 ploegen moeten afslanken. En de eerste twee zouden een eindronde moeten spelen met de laatste vier van eerste klasse. Dan zouden we meteen weten of ze daar iets kunnen betekenen.