Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924936 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2920 Gepost op: juni 29, 2011, 11:51:37 am »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)
Ze zijn allesinds goed begonnen met een verlies tegen oudenaarde
SV TILL I DIE

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2921 Gepost op: juni 29, 2011, 12:43:38 pm »
haha merci lutte en stefan!

En Pierre Merlier !
juist :) kwas em vergeten, sorry

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2922 Gepost op: juni 29, 2011, 07:56:16 pm »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)
Ze zijn allesinds goed begonnen met een verlies tegen oudenaarde
volgens mij hebben ze al een match gespeeld tegen bissegem ( 1-8 voor de veekaa )

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2923 Gepost op: juni 29, 2011, 10:44:20 pm »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)
Ze zijn allesinds goed begonnen met een verlies tegen oudenaarde
volgens mij hebben ze al een match gespeeld tegen bissegem ( 1-8 voor de veekaa )
Mooie waardemeter, Bissegem,...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2924 Gepost op: juni 30, 2011, 08:31:23 am »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)
Ze zijn allesinds goed begonnen met een verlies tegen oudenaarde
volgens mij hebben ze al een match gespeeld tegen bissegem ( 1-8 voor de veekaa )
Mooie waardemeter, Bissegem,...
derby h?  :D

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2925 Gepost op: juni 30, 2011, 11:22:10 am »
Gisteren 0-7 tegen Ingelmunster. Alleeja, wil het maar mede delen h?  :)  :)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2926 Gepost op: juni 30, 2011, 11:30:21 am »
Gisteren 0-7 tegen Ingelmunster. Alleeja, wil het maar mede delen h?  :)  :)
Is da dan wel een waardemeter? 1ste provinciale.. OMS de mannen die er in sloegen om op de laatste speeldag Harelbeke nog te laten lopen met de titel, sterk! Kwou et ook maar keer mededelen ?
One Essevee!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2927 Gepost op: juni 30, 2011, 11:59:14 am »
Gisteren 0-7 tegen Ingelmunster. Alleeja, wil het maar mede delen h?  :)  :)
:) Tegen wie speelt Kortrijk nog?

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2928 Gepost op: juni 30, 2011, 02:20:48 pm »
Zaterdag tegen RC Lens en volgende week tegen Le Havre.
Verder nog tegen Roeselare, Oostende en Eskişehirspor.

Gisteren 0-7 tegen Ingelmunster. Alleeja, wil het maar mede delen h?  :)  :)
Is da dan wel een waardemeter? 1ste provinciale.. OMS de mannen die er in sloegen om op de laatste speeldag Harelbeke nog te laten lopen met de titel, sterk! Kwou et ook maar keer mededelen ?

Jij bent toch ook meester in het vervormen van andermans zinnen h?, soit.

« Laatst bewerkt op: juni 30, 2011, 02:25:09 pm door lorrekvk »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2929 Gepost op: juni 30, 2011, 11:12:57 pm »
het winnen tegen ingelmunster in de voorbereiding is niet echt het eerste feit om op het maagelijk witte  "palmares" van de v??kaa te plaatsen. ze moeten daar nog even geduld hebben  ;D

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2930 Gepost op: juni 30, 2011, 11:28:37 pm »
het winnen tegen ingelmunster in de voorbereiding is niet echt het eerste feit om op het maagelijk witte  "palmares" van de v??kaa te plaatsen. ze moeten daar nog even geduld hebben  ;D
hmmm we gaan weer de goeie kant op :-[ niveau ---

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2931 Gepost op: juli 01, 2011, 10:24:46 am »
LorreK*K
uw abonnement al gaan halen?
Anders kijk keer rond het Nou(nou) Camp daar bij jullie,
hangen daar affiches met reclame voor een beter abonnement ;)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2932 Gepost op: juli 01, 2011, 11:53:17 am »
HOHO, Krotrijk gaat volgend seizoen iedereen overtreffen...

(voebalbelgie/ s/vm)

sorry eagle maar dit was nu eens een ridicule post. poging tot humor? altijd leuk lachen met kvk maar de waarheid heeft zo ook haar rechten. dit is namelijk wat er gezegd werd:   "Qua aantal inkomende transfers zal Kortrijk tijdens deze transferperiode alle andere clubs overtreffen."   heeft dit iets te maken met klassering? prestaties? arrogantie?  ik dacht het niet. voor de slechte verstaander wil het gewoon zeggen dat er een pak transfers zullen gedaan worden, meer dan de andere ploegen, gewoon om het nodig is. PUNT. zegt niets over hun waarde, hun prijs of weet ik veel. als er veel (gehuurde) spelers vertrekken dan moeten er veel nieuwe bijkomen.  op het vlak van grootspraak hoeven we de voorbije maanden in ieder geval geen lessen te krijgen van zulte waregem en een deel van de fantasten in het bestuur.  op een moment dat waregem pakken toptransfers aankondigde / beloofde (en dit naar mijn bescheiden mening niet kon realiseren) is het best wel droevig om te lachen met het feit dat kvk gewoon zegt veel transfers te doen.  kwaliteit lijkt me zowiezo nog steeds belangrijker dan kwantiteit. 

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2933 Gepost op: juli 01, 2011, 12:26:52 pm »
Is de aankoop van een Buffel dan zeker een toptransfer?
Namen zeggen niks, toptransfers kan je pas beoordelen als je ze enkele matchen zag spelen.
Smurf, gij al die affiches van ons abonnementen gezien aan Nounou camp in Krotrijk?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2934 Gepost op: juli 01, 2011, 02:00:10 pm »
Is de aankoop van een Buffel dan zeker een toptransfer?
Namen zeggen niks, toptransfers kan je pas beoordelen als je ze enkele matchen zag spelen.
Smurf, gij al die affiches van ons abonnementen gezien aan Nounou camp in Krotrijk?

ik dacht dat decuyper had gesproken over "grote namen" en "toptransfers" ? maar inderdaad, namen zeggen niet veel, het verleden speelt geen rol, het is van belang wat de spelers in de toekomst zullen presteren. wie weet groeit pipo wel uit tot een toptransfer ;-)   ik heb de beloofde grote namen aangehaald omdat eagle kvk in het belachelijke trekt op basis van zever. 

al veel gehoord en gelezen over de fameuze affiches maar nog geen zien hangen.  ik lig er niet van wakker, denk dat het een verloren investering is, zeker in kortrijk zelf. er zullen ongetwijfeld zulte waregem supporters wonen in kortrijk maar wie het nu nog niet is zal het niet plots worden door een affiche (die dan nog niet eens echt geslaagd of bijzonder is) 

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2935 Gepost op: juli 01, 2011, 02:37:42 pm »
Is de aankoop van een Buffel dan zeker een toptransfer?
Namen zeggen niks, toptransfers kan je pas beoordelen als je ze enkele matchen zag spelen.
Smurf, gij al die affiches van ons abonnementen gezien aan Nounou camp in Krotrijk?

ik dacht dat decuyper had gesproken over "grote namen" en "toptransfers" ? maar inderdaad, namen zeggen niet veel, het verleden speelt geen rol, het is van belang wat de spelers in de toekomst zullen presteren. wie weet groeit pipo wel uit tot een toptransfer ;-)   ik heb de beloofde grote namen aangehaald omdat eagle kvk in het belachelijke trekt op basis van zever. 

al veel gehoord en gelezen over de fameuze affiches maar nog geen zien hangen.  ik lig er niet van wakker, denk dat het een verloren investering is, zeker in kortrijk zelf. er zullen ongetwijfeld zulte waregem supporters wonen in kortrijk maar wie het nu nog niet is zal het niet plots worden door een affiche (die dan nog niet eens echt geslaagd of bijzonder is) 
Als je ze nog niet hebt zien hangen, hoe kan jij dan in godsnaam weten dat ze niet 'geslaagd' of 'bijzonder' zijn, van horen zeggen zeker...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2936 Gepost op: juli 01, 2011, 02:44:58 pm »
Is de aankoop van een Buffel dan zeker een toptransfer?
Namen zeggen niks, toptransfers kan je pas beoordelen als je ze enkele matchen zag spelen.
Smurf, gij al die affiches van ons abonnementen gezien aan Nounou camp in Krotrijk?

ik dacht dat decuyper had gesproken over "grote namen" en "toptransfers" ? maar inderdaad, namen zeggen niet veel, het verleden speelt geen rol, het is van belang wat de spelers in de toekomst zullen presteren. wie weet groeit pipo wel uit tot een toptransfer ;-)   ik heb de beloofde grote namen aangehaald omdat eagle kvk in het belachelijke trekt op basis van zever. 

al veel gehoord en gelezen over de fameuze affiches maar nog geen zien hangen.  ik lig er niet van wakker, denk dat het een verloren investering is, zeker in kortrijk zelf. er zullen ongetwijfeld zulte waregem supporters wonen in kortrijk maar wie het nu nog niet is zal het niet plots worden door een affiche (die dan nog niet eens echt geslaagd of bijzonder is) 
Als je ze nog niet hebt zien hangen, hoe kan jij dan in godsnaam weten dat ze niet 'geslaagd' of 'bijzonder' zijn, van horen zeggen zeker...

uhm omdat er al foto's hebben gestaan op internet en in de gazetten?  ::)  of ik ben misschien achterlijk door mij daarop te baseren? het zijn misschien speciale affiches die pas helemaal tot hun recht komen op ware grootte? 

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2937 Gepost op: juli 01, 2011, 06:29:24 pm »
Der was maar 1 doel om in K*K affiches te hangen en dat was dat men er zou van spreken.
Dat het in de PERS zou komen zoals je zegt ;)
Voor de rest hebben deze affiches niet het doel abonnees bij ulder te zoeken :p
Investering... tgaat over 4 affiches in Krotrijk zelf dus zo zwaar was deze investering niet.
En aangezien het in de pers kwam is deze investering van 4 borden dubbel en dik terugverdiend....

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2938 Gepost op: juli 02, 2011, 09:19:01 am »
tgaat over 4 affiches in Krotrijk zelf dus zo zwaar was deze investering niet.
En aangezien het in de pers kwam is deze investering van 4 borden dubbel en dik terugverdiend....

Menen, Wevelgem, Aalbeke, Marke, Lauwe, Moorsele, etc etc.

LorreK*K
uw abonnement al gaan halen?
Anders kijk keer rond het Nou(nou) Camp daar bij jullie,
hangen daar affiches met reclame voor een beter abonnement ;)

Onee. Ben offici?le scheidsrechter, een abo is voor mij al 3 jaar verleden tijd.
Zal wel nog enkele matchen meepikken van jullie, voel je vrij mij te zoeken. Volgens vele gelijken alle Kortrijk (of Krotrijk zoals jullie het zo graag verwoorden) op marginalen (of scum) dus zo moelijk zal het niet zijn om die paar Kortrijk supporters er uit te halen h?.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2939 Gepost op: juli 02, 2011, 10:49:07 pm »
Het gaat zo danig goed in kortrijk dat gans hun jeugdwerking blijkbaar gevlucht is naar SC Gullegem.  Mensen met lange termijnvisie!