Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924907 keer)

0 leden en 51 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3020 Gepost op: juli 17, 2011, 10:50:48 pm »
Allez zulte waregem blijkbaar goed op weg om een bourgeouis / dikkenekkenclub te worden waar ocmw trekkers en kleine inkomens niet welkom zijn

Waarom? Onze prijzen zijn toch juist goed? Ge kunt voor geen geld naar essevee komen kijken.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3021 Gepost op: juli 18, 2011, 12:05:52 am »
Allez zulte waregem blijkbaar goed op weg om een bourgeouis / dikkenekkenclub te worden waar ocmw trekkers en kleine inkomens niet welkom zijn

iedereen is welkom bij ons, met dien verstande dat wij een fusieclub zijn MET een palmares :) en die zowaar niet altijd negatief in de pers komt ...

Offline xellielois

  • Leden
  • Berichten: 9
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3022 Gepost op: juli 19, 2011, 10:58:37 am »
 :D

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3023 Gepost op: juli 19, 2011, 02:12:18 pm »
Standard heeft Belhocine gekocht

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3024 Gepost op: juli 19, 2011, 03:47:19 pm »
Standard heeft Belhocine gekocht
Als dat het transferbeleid is van Duchatelet, met namen als Belhocine en Buyens ter vervanging van Witsel, Defour en Carcela, dan zie ik het somber in voor de Rouches...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3025 Gepost op: juli 19, 2011, 05:20:32 pm »
Standard heeft Belhocine gekocht
Als dat het transferbeleid is van Duchatelet, met namen als Belhocine en Buyens ter vervanging van Witsel, Defour en Carcela, dan zie ik het somber in voor de Rouches...
Buyens vind ik zeker geen slechte transfer, maar zal uiteraard een Defour niet direct kunnen doen vergeten...
Belhocine, onbegrijpelijk wat Standard daar in ziet, zelf in de breedte brengt die niks bij...

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3026 Gepost op: juli 19, 2011, 05:44:28 pm »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3027 Gepost op: juli 19, 2011, 06:21:17 pm »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.
Belhocine kapitein .. En vaste waarde centraal achterin.
SV TILL I DIE

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3028 Gepost op: juli 19, 2011, 06:22:30 pm »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.
Belhocine kapitein .. En vaste waarde centraal achterin.
33 jaar... altijd goeie zaak

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3029 Gepost op: juli 19, 2011, 06:51:56 pm »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.
Belhocine kapitein .. En vaste waarde centraal achterin.
33 jaar... altijd goeie zaak
Voor Kortrijk is dit wel een aderlating, die zullen niet zo heel blij zijn met deze transfer.
SV TILL I DIE

Offline xellielois

  • Leden
  • Berichten: 9
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3030 Gepost op: juli 20, 2011, 10:46:46 am »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.
Belhocine kapitein .. En vaste waarde centraal achterin.
33 jaar... altijd goeie zaak
Voor Kortrijk is dit wel een aderlating, die zullen niet zo heel blij zijn met deze transfer.
Bij Kortrijk zijn ze juist heel blij omdat hij laatste jaar onder contract lag en voetballend toch niet meer meekon alleen het leiderschap dat hij heeft zal gemist worden. Het is zoals hierboven reeds vermeld werd dat Kortrijk 2 schitterende uitgaande transfers heeft gedaan. ( pipo en karim )

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3031 Gepost op: juli 20, 2011, 12:23:58 pm »
Ik herinner me vooral belhocine van zijn smerige overtredingen. Ik denk maar op die dubbele aanslag op Naessens in Play-Off II in Kortrijk vorig seizoen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Standard die binnenhaalt, is niet eens vaste waarde in kortrijk...

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3032 Gepost op: juli 20, 2011, 12:58:06 pm »
misschien een vorm van "steun eens een goed doel" en/of medelijden

of nog erger een complot van standard tegen essevee
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3033 Gepost op: juli 26, 2011, 10:32:12 am »
Kortrijk haalt Mulemo binnen. KV Kortrijk heeft zich versterkt met Landry Mulemo. De linksachter komt over van Bucaspor.
Mulemo heeft een geschiedenis in Belgi?. Tussen 2004 en 2010 was hij speler van Standard. Hij werd toen wel drie seizoenen uitgeleend aan Sint-Truiden. Vorig jaar versierde hij een transfer naar het Turkse Bucaspor.

Die clubde kende echter heel wat problemen met onder meer de betalingen waardoor de meeste spelers de club verlieten. Mulemo keert nu terug naar de Jupiler Pro League. Hij legt vandaag medische tests af bij Kortrijk. Nadien zal hij een contract van een jaar tekenen.


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3034 Gepost op: juli 26, 2011, 11:49:03 pm »
Kortrijk doet het goed, ze zijn er in geslaagd nog wat euro's te ontvangen voor 2 afdankertjes met name Belhocine en Pino.
Belhocine kapitein .. En vaste waarde centraal achterin.

ging dit jaar nie spelen:)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3035 Gepost op: juli 27, 2011, 07:12:26 pm »
Ze zouden rond zijn met Anderlecht omtrent de huur van Vesolinovic. Anderlecht moet nog de speler overtuigen. Wil hij niet dan wordt het een griekse spits.

Zou een goeie transfer zijn!

Offline paulzevers

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3036 Gepost op: juli 28, 2011, 04:48:21 pm »
Ik herinner me vooral belhocine van zijn smerige overtredingen. Ik denk maar op die dubbele aanslag op Naessens in Play-Off II in Kortrijk vorig seizoen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Standard die binnenhaalt, is niet eens vaste waarde in kortrijk...

ik herinner me vooral dat het enige doelpunt er kwam nadat bepaalde spelers het nodig vonden om door te spelen nadat hyland (?) zijn elleboog in het gezicht van scepovic had gezet...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3037 Gepost op: juli 28, 2011, 05:32:18 pm »
Ik herinner me vooral belhocine van zijn smerige overtredingen. Ik denk maar op die dubbele aanslag op Naessens in Play-Off II in Kortrijk vorig seizoen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Standard die binnenhaalt, is niet eens vaste waarde in kortrijk...

ik herinner me vooral dat het enige doelpunt er kwam nadat bepaalde spelers het nodig vonden om door te spelen nadat hyland (?) zijn elleboog in het gezicht van scepovic had gezet...

Maak er anders een filmpje over voor op de website! :-)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3038 Gepost op: juli 28, 2011, 05:54:22 pm »
Ik herinner me vooral dat het enige doelpunt er kwam nadat bepaalde spelers het nodig vonden om door te spelen nadat hyland (?) zijn elleboog in het gezicht van scepovic had gezet...

Ja herriner mij da ook nog levendig.
Toen den Helicopter moest landen en hem afvoeren.
Zoutie der iets aan over gehouden hebben of wast echt om de scheids op het verkeerde
been te zetten??

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3039 Gepost op: juli 28, 2011, 09:34:29 pm »
Ik herinner me vooral belhocine van zijn smerige overtredingen. Ik denk maar op die dubbele aanslag op Naessens in Play-Off II in Kortrijk vorig seizoen. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Standard die binnenhaalt, is niet eens vaste waarde in kortrijk...

ik herinner me vooral dat het enige doelpunt er kwam nadat bepaalde spelers het nodig vonden om door te spelen nadat hyland (?) zijn elleboog in het gezicht van scepovic had gezet...

Dat herinner ik mij ook nog. En wat ik mij ook nog herinner is dat er in die bewuste fase niets aan de hand was...