Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924896 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3060 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:24:26 pm »
Kosten der gerust 3 rood gehad hebben, Pavlovic kan zijn handen precies nog altijd niet thuis houden.
Trouwens 2 enorm zwakke ploegen wel, ik vrees voor Westerlo dit seizoen..

Chavarria leek mij wel goed bij Kortrijk, alleen stond hij op een eiland.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3061 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:25:56 pm »
Westel heeeeel zwak.  Vooraan loopt daar niks rond eigenlijk.  Dekelver en die zat dan nog op de bank.
Het is een hele prestatie voor Krotrijk dat ze een punt meepakken naar "tstad".
Feit is ook dat Westel vermoeid kan zijn van midweek maar al bij al toch heel weinig kansen,
ook tegen 9 mensen.
Chavaria en Monrose zijn volgens mij hun beste spelers.  Voor de rest is het weinig soeps.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3062 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:37:14 pm »
Dan nog gezwegen over STVV - Brugge!  0-3 ... bij de rust. 3-3 na 96 minuten... Lekkere pot voetbal!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3063 Gepost op: augustus 07, 2011, 10:42:22 pm »
Das idd straffen turf.  Trug duidelijk da de match gespeeld moet worden en dat duurt tot
de ref affluit e.
Kheb scoreverloop gevolgt van Klup mo wou ni verzetten van post :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3064 Gepost op: augustus 08, 2011, 09:45:27 am »
en STVV was dan nog niet goed! Club heeft het weggeven.
over KVK: mooi dat ze nog een punt hebben. gele kaart voor zo op het veld te komen is ronduit belachelijk en schandalig dat ze daar geel voor geven (natuurlijk wel dom dat hij dan een tweede geld pakt). allez, 3 rode kaarten na 2 wedstrijden!! das al meer dan hun punten

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3065 Gepost op: augustus 08, 2011, 10:14:56 am »
Eerste 10minuten waren zeker ni slecht.  Ging mooi op en af en zij toonden meer wil dan Westerlo.  Dan een domme gele kaart.  Schoenen toe doen buiten het veld en binnen komen zonder toestemming.  2de geel was zuiver en terecht.  Daarna wast muurke optrekken voor de eigen rechthoek.  Monrose kan mij wel bekoren, vinnig en inzicht maar alleen ga die jongen da daar ook ni kunnen.  Nfor moet daar het scorende vermogen worden want hij scoorde blijkbaar de meeste goals uit de selectie?.  Ze zijn in mijn ogen veel minder sterk dan vorig jaar.  Achterin is het af en toe kaas met gaten, opbouw zit er ni veel in want middenveld is onbestaande eigenlijk.

Mij kon hij absoluut niet bekoren. Is een ego?st van de zuiverste soort, absoluut geen ploegspeler. Hij wil soms 5 man voorbij terwijl dat dat totaal niet mogelijk is. Als er niet rap wat bijkomt bij Westerlo vrees ik ervoor.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3066 Gepost op: augustus 08, 2011, 11:22:08 am »
wel al goed dat dikke Hein zijn spelers zal aanspreken over die rode kaarten!!!normaal is het steeds de ander zijn fout....

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3067 Gepost op: augustus 08, 2011, 11:52:21 am »
en STVV was dan nog niet goed! Club heeft het weggeven.
over KVK: mooi dat ze nog een punt hebben. gele kaart voor zo op het veld te komen is ronduit belachelijk en schandalig dat ze daar geel voor geven (natuurlijk wel dom dat hij dan een tweede geld pakt). allez, 3 rode kaarten na 2 wedstrijden!! das al meer dan hun punten

Zo schandalig is dat nu ook weer niet hoor. Stel je maar eens voor dat een speler, zomaar terug het veld kan oplopen omdat de tegenpartij juist een aanvallende actie aan het maken is langs zijn flank. Indien ze dit zouden toestaan kan de speler in kwestie gewoon het veld oplopen, zelfs met zijn veters open, om de bal te gaan afnemen. Zal na enige tijd meer lijken op een kiekenkot met al die oplopende spelers dan wanneer de scheids het weet.

Was gewoon dom van Zukanovic, want zo'n zaken weten ze al bij de miniemen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3068 Gepost op: augustus 08, 2011, 12:31:13 pm »
Lorreke, klopt maar twas begod nen inworp en als ik mij ni vergis zelfs nen inworp voor Ulder.
Das lijk die gele kaart voor Copa wegens tijdrekken, Lokeren stond wel 2-0 achter :s

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3069 Gepost op: augustus 08, 2011, 12:38:56 pm »
Lorreke, klopt maar twas begod nen inworp en als ik mij ni vergis zelfs nen inworp voor Ulder.

Je moet de lijn trekken hé. Of het nu in het voordeel is van de ene club of niet: het mag gewoon niet. Zukanovic moet in het vervolg opletten, want zo'n domme kaarten kunnen tot puntenverlies leiden.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3070 Gepost op: augustus 08, 2011, 12:43:45 pm »
Lorreke, klopt maar twas begod nen inworp en als ik mij ni vergis zelfs nen inworp voor Ulder.

Je moet de lijn trekken hé. Of het nu in het voordeel is van de ene club of niet: het mag gewoon niet. Zukanovic moet in het vervolg opletten, want zo'n domme kaarten kunnen tot puntenverlies leiden.
Yep, en twas dan nog ne schoolmeester als scheids dus kunde da verwachten e :D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3071 Gepost op: augustus 08, 2011, 03:24:52 pm »
Ik schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3072 Gepost op: augustus 08, 2011, 09:39:29 pm »
Ik schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!

:) zalig
essevee till i die!!!

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3073 Gepost op: augustus 08, 2011, 10:08:01 pm »
Ik schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!
Ze kunnen dan toch iets...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3074 Gepost op: augustus 08, 2011, 10:41:53 pm »
Ik schrok me deze morgen een spreekwoordelijk hoedje. Doe de krant open en KVK stond aan de leiding. Gelukkig was het in het kaartenklassement!
Ze kunnen dan toch iets...


owla dan heeft het fusieclubje uit de zuid-westvlaamse grootstad  een (tijdelijk) palmares :)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3075 Gepost op: augustus 09, 2011, 05:32:44 pm »
Westerlo ga ook mogen opletten dit seizoen, onnoemelijk zwak

Inderdaad, bij brueghe dachten ze al aan de titel na den eerste match.
Typisch belgisch: iedereen wil europees voetbal afdwingen, maar eens ze er zijn investeren ze niet om er iets deftig van te maken. Dan maar janken dan ons coefficient zo slecht is.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3076 Gepost op: augustus 12, 2011, 08:14:42 am »
 :D :D :D :D :D
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=43715
 :D :D :D :D :D


De eerste thuiswedstrijd van KV Kortrijk verliep niet helemaal naar wens. In de tribunes was er onenigheid tussen een aantal supporters. De discussie ging over de trainer, Hein Vanhaezebrouck.

Op het forum van de offici?le clubsite wordt nog altijd pittig getwist over de coach. Vanhaezebrouck wenst liever niet te reageren op de heisa. Hij hoopt dat alle supporters achter de ploeg zullen staan.
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3077 Gepost op: augustus 21, 2011, 10:09:11 pm »
Rood voor onze VDB bij de buren 2x geel
Nfor heeft ook weer zijn stempel af :)
4 rode in 4 matchen

Voor de rest weinig soeps.
Standard betere ploeg zonder echt door te duwen
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2011, 10:11:46 pm door Boer Boerie »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3078 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:30:50 am »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..
SV TILL I DIE

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3079 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:42:27 am »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..
Altijd rood en nooit penalty voor kvk-fluiten!  ::)