Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924905 keer)

0 leden en 49 gasten bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3080 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:51:12 am »
Wachten op het filmpke nu..

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3081 Gepost op: augustus 22, 2011, 12:56:06 pm »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..

Een driedubbele penaltyfout inderdaad !  Pure diefstal is dat zo een fase.  Als je dan ziet dat FCB voor een onvrijwillig foutje op de punt van het strafschopgebied w?l een penalty krijgt gisteren dat kan je alleen maar weer vaststellen dat de "groten" toch altijd wat meer krijgen dan de '"kleintjes".

kom, dachelet maakt gewoon een enorm stomme fout, schiet eerst een gat in de lucht en dan bijna een gat in akpala ..

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3082 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:09:50 pm »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..
Altijd rood en nooit penalty voor kvk-fluiten!  ::)

Hein VHB had wel gelijk met wat hij zei. Het was penalty en het mocht geen rood zijn voor VDB. Maar tijdens zijn interview vergeet hij wel te vermelden dat Standard onterecht werd afgevlagd bij een doorbraak (een doorbraak die meer kans had op een doelpunt dan de positie waar Nfor zich bevond)

Bleiter eerste klas...

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3083 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:11:30 pm »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..
Altijd rood en nooit penalty voor kvk-fluiten!  ::)

Hein VHB had wel gelijk met wat hij zei. Het was penalty en het mocht geen rood zijn voor VDB. Maar tijdens zijn interview vergeet hij wel te vermelden dat Standard onterecht werd afgevlagd bij een doorbraak (een doorbraak die meer kans had op een doelpunt dan de positie waar Nfor zich bevond)

Bleiter eerste klas...
Het is en zal altijd nen calimero blijven

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3084 Gepost op: augustus 22, 2011, 01:36:51 pm »
Kvond het wel geen rood voor VDB, en Kortrijk moest wel zuivere penalty hebben..
Altijd rood en nooit penalty voor kvk-fluiten!  ::)

Hein VHB had wel gelijk met wat hij zei. Het was penalty en het mocht geen rood zijn voor VDB. Maar tijdens zijn interview vergeet hij wel te vermelden dat Standard onterecht werd afgevlagd bij een doorbraak (een doorbraak die meer kans had op een doelpunt dan de positie waar Nfor zich bevond)

Bleiter eerste klas...

En hij vergat ook de karatetrap van nfor.. Alleja "vergeten"

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3085 Gepost op: augustus 22, 2011, 02:53:20 pm »
2x geel is rood, en die fout kan idd penalty gefloten worden
mo met de calimero uit te hangen kom je ni verder

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3086 Gepost op: september 07, 2011, 12:54:23 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit? KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3087 Gepost op: september 07, 2011, 01:00:01 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit? KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Ik heb gehoord dat het niet het supportercomit? maar wel het OCMW van kortrijk is die achter deze boycot zit. Door de te hoge aantallen aanvragen voor terugbetaling van het dure ticket zou hun budget van 2012 al moeten aangesproken worden en dat willen ze niet ...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3088 Gepost op: september 07, 2011, 01:17:43 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit? KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Geen probleem.

Oja, de prijs van de laatste KVK - Essevee was 22 euro voor de bezoekers. Dan moet je toch wel compleet onnozel zijn om nu de boel te boycotten als je 21 moet betalen. Maar goed, Zulte Waregem zal er zijn slaap niet voor laten, ze zijn dan tenminste zeker dat het sanitair blijft staan.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3089 Gepost op: september 07, 2011, 02:01:01 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit� KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Geen probleem.

Oja, de prijs van de laatste KVK - Essevee was 22 euro voor de bezoekers. Dan moet je toch wel compleet onnozel zijn om nu de boel te boycotten als je 21 moet betalen. Maar goed, Zulte Waregem zal er zijn slaap niet voor laten, ze zijn dan tenminste zeker dat het sanitair blijft staan.

Ja man. Alsof de uittribune in Kortrijk en Waregem compleet hetzelfde is. Neen dus. Bij ons krijg je zitplaatsen, goed zicht en overdekt. Bij jullie staanplaatsen, niet overdenkt en geen goed zicht... Nogal logisch dat het bij ons automatisch wat meer kost.
« Laatst bewerkt op: september 07, 2011, 02:02:35 pm door lorrekvk »

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3090 Gepost op: september 07, 2011, 02:31:53 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit� KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Geen probleem.

Oja, de prijs van de laatste KVK - Essevee was 22 euro voor de bezoekers. Dan moet je toch wel compleet onnozel zijn om nu de boel te boycotten als je 21 moet betalen. Maar goed, Zulte Waregem zal er zijn slaap niet voor laten, ze zijn dan tenminste zeker dat het sanitair blijft staan.

Ja man. Alsof de uittribune in Kortrijk en Waregem compleet hetzelfde is. Neen dus. Bij ons krijg je zitplaatsen, goed zicht en overdekt. Bij jullie staanplaatsen, niet overdenkt en geen goed zicht... Nogal logisch dat het bij ons automatisch wat meer kost.


Et alors? kom je voor de voetbal of voor de accomodatie.

Het is helemaal niet logisch dat het bij jullie wat meer kost. Wij hebben een beter team met betere spelers. Nogal logisch dat het wat kost als je die aan het werk wil zien.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3091 Gepost op: september 07, 2011, 02:37:56 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit� KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Geen probleem.

Oja, de prijs van de laatste KVK - Essevee was 22 euro voor de bezoekers. Dan moet je toch wel compleet onnozel zijn om nu de boel te boycotten als je 21 moet betalen. Maar goed, Zulte Waregem zal er zijn slaap niet voor laten, ze zijn dan tenminste zeker dat het sanitair blijft staan.

Ja man. Alsof de uittribune in Kortrijk en Waregem compleet hetzelfde is. Neen dus. Bij ons krijg je zitplaatsen, goed zicht en overdekt. Bij jullie staanplaatsen, niet overdenkt en geen goed zicht... Nogal logisch dat het bij ons automatisch wat meer kost.


Et alors? kom je voor de voetbal of voor de accomodatie.

Het is helemaal niet logisch dat het bij jullie wat meer kost. Wij hebben een beter team met betere spelers. Nogal logisch dat het wat kost als je die aan het werk wil zien.

Dit meen je nu toch niet? Dit lijkt echt wel kinderpraat, en niet van een moderator.

Ben er zeker van dat er hier nog mensen akkoord zijn met mijn standpunt, alleen durven ze het misschien niet zeggen.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3092 Gepost op: september 07, 2011, 02:45:21 pm »
Ik geloof nooit dat essevee daarvoor 21 euro vraagt, bron? Indien het toch zo is dan kan ik de actie van Kortrijk begrijpen want dit is toch schandalig veel geld voor een staanplaats met weinig zicht.
« Laatst bewerkt op: september 07, 2011, 02:47:40 pm door boerkens4ever »

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3093 Gepost op: september 07, 2011, 02:45:29 pm »
SVZW vraagt 21 euro aan fans KVK en biedt enkel staanplaatsen aan voor de derby op 24 september. Gevolg: supporterscomit� KVK zal deze wedstrijd boycotten dus wordt het een derby met enkel thuisfans.

Geen probleem.

Oja, de prijs van de laatste KVK - Essevee was 22 euro voor de bezoekers. Dan moet je toch wel compleet onnozel zijn om nu de boel te boycotten als je 21 moet betalen. Maar goed, Zulte Waregem zal er zijn slaap niet voor laten, ze zijn dan tenminste zeker dat het sanitair blijft staan.

Ja man. Alsof de uittribune in Kortrijk en Waregem compleet hetzelfde is. Neen dus. Bij ons krijg je zitplaatsen, goed zicht en overdekt. Bij jullie staanplaatsen, niet overdenkt en geen goed zicht... Nogal logisch dat het bij ons automatisch wat meer kost.


Et alors? kom je voor de voetbal of voor de accomodatie.

Het is helemaal niet logisch dat het bij jullie wat meer kost. Wij hebben een beter team met betere spelers. Nogal logisch dat het wat kost als je die aan het werk wil zien.

Dit meen je nu toch niet? Dit lijkt echt wel kinderpraat, en niet van een moderator.

Ben er zeker van dat er hier nog mensen akkoord zijn met mijn standpunt, alleen durven ze het misschien niet zeggen.

Kinderpraat? Weet je wat kinderpraat is? Janken dat je 21 euro moet betalen voor de derby SVZW - KVK, terwijl je het doodnormaal vindt dat wij 22 euro betalen voor de derby KVK - SVZW. Uw gezwets over accomodatie slaat helemaal nergens op. Staanplaatsen in het regenboogstadion gaan nu eenmaal de deur uit voor 20 euro. Kan je er niet mee leven, blijf dan thuis, we gaan u niet missen. Het is niet echt ons probleem dat jullie je gelijkaardige plaatsen niet aan de straatstenen kwijt geraken voor meer dan 22 euro.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3094 Gepost op: september 07, 2011, 02:47:21 pm »
Ik geloof nooit dat essevee daarvoor 21 euro vraagt, bron? Indien het toch zo is dan kan ik de actie van Kortrijk begrijpen wa.y dit is toch schandalig veel geld voor een staanplaats met weinig zicht.

Natuurlijk wel. Zulte Waregem mag een aantal wedstrijden per jaar de prijs van een ticket omhoog doen. Tegen Kortrijk is dat zo een wedstrijd. Thuissupporters betalen dan ook minstens 20 euro voor een ticket (zie Club Brugge).  Dan zie ik niet in waarom we korting zouden moeten geven aan OCMW'ers. Iedereen gelijk voor de wet.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3095 Gepost op: september 07, 2011, 02:51:04 pm »
Ik geloof nooit dat essevee daarvoor 21 euro vraagt, bron? Indien het toch zo is dan kan ik de actie van Kortrijk begrijpen wa.y dit is toch schandalig veel geld voor een staanplaats met weinig zicht.

Natuurlijk wel. Zulte Waregem mag een aantal wedstrijden per jaar de prijs van een ticket omhoog doen. Tegen Kortrijk is dat zo een wedstrijd. Thuissupporters betalen dan ook minstens 20 euro voor een ticket (zie Club Brugge).  Dan zie ik niet in waarom we korting zouden moeten geven aan OCMW'ers. Iedereen gelijk voor de wet.
Het moet wel om gelijkwaardige plaatsen gaan dacht ik? Thuissupporters betalen idd 20 euro maar dan wel voor ZITplaatsen. In vak X vraagt men toch geen 20 euro tegen Kortrijk hoop ik?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3096 Gepost op: september 07, 2011, 02:53:18 pm »
Ik geloof nooit dat essevee daarvoor 21 euro vraagt, bron? Indien het toch zo is dan kan ik de actie van Kortrijk begrijpen wa.y dit is toch schandalig veel geld voor een staanplaats met weinig zicht.

Natuurlijk wel. Zulte Waregem mag een aantal wedstrijden per jaar de prijs van een ticket omhoog doen. Tegen Kortrijk is dat zo een wedstrijd. Thuissupporters betalen dan ook minstens 20 euro voor een ticket (zie Club Brugge).  Dan zie ik niet in waarom we korting zouden moeten geven aan OCMW'ers. Iedereen gelijk voor de wet.
Het moet wel om gelijkwaardige plaatsen gaan dacht ik? Thuissupporters betalen idd 20 euro maar dan wel voor ZITplaatsen. In vak X vraagt men toch geen 20 euro tegen Kortrijk hoop ik?

Evenveel als tegen de Brugge en Gent had ik vroeger eens gelezen, dus dat zou zoveel wel eens kunnen zijn.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3097 Gepost op: september 07, 2011, 02:58:12 pm »
Heel veel geld vind ik dat, maar in dat geval moet Kortrijk idd geen korting verwachten. Tzal mij worst wezen, blij dat ik een abo heb in X:).

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3098 Gepost op: september 07, 2011, 03:10:27 pm »
Ik geloof nooit dat essevee daarvoor 21 euro vraagt, bron? Indien het toch zo is dan kan ik de actie van Kortrijk begrijpen wa.y dit is toch schandalig veel geld voor een staanplaats met weinig zicht.

Natuurlijk wel. Zulte Waregem mag een aantal wedstrijden per jaar de prijs van een ticket omhoog doen. Tegen Kortrijk is dat zo een wedstrijd. Thuissupporters betalen dan ook minstens 20 euro voor een ticket (zie Club Brugge).  Dan zie ik niet in waarom we korting zouden moeten geven aan OCMW'ers. Iedereen gelijk voor de wet.
Het moet wel om gelijkwaardige plaatsen gaan dacht ik? Thuissupporters betalen idd 20 euro maar dan wel voor ZITplaatsen. In vak X vraagt men toch geen 20 euro tegen Kortrijk hoop ik?

Ik zit niet in vak X, maar ik had gehoord dat het daar 20 euro was tegen Brugge en tegen kortrijk is het normaliter dezelfde prijs. In het vak waar ik zit was het trouwens 30 euro tegen Brugge. De prijs van de abonnementen is niet gestegen, maar de prijs van losse tickets wel. Dat Kortrijk geen 20 euro betaalt, maar 21 euro ligt aan 1 euro administratiekost.

De OCMW'ers willen zich in navolging van Standard gewoon eens interessant maken. Niet meer, niet minder. Ze hebben zich simpelweg niet te moeien met de prijzenpolitiek van Zulte Waregem.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3099 Gepost op: september 07, 2011, 03:13:14 pm »
Hier de prijzen tegen Gent

Essevee - AA Gent zondag 11/09 - 20u30

Tickets zijn te verkrijgen in het onthaal van het Regenboogstadion.
Ma.: 14u - 18 u
Di.-Vr.: 8u30 - 12u30 en 14u - 18u
Za.: 9u - 12u

3 tickets per ID-kaart.

Prijzen: 
             -16           volw.
a-b-e-f    15 ?         30 ?
g-h-i-j-k   10 ?        25 ?
p-q -                      30 ?
o-r-s       10 ?         25 ?
x             8 ?          20 ?