Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 44 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3120 Gepost op: september 08, 2011, 11:11:24 am »
Blijkbaar onder druk van de media aandacht toch al prijzen laten zakken tot 15 euro (off mededeling naar supporterscomit? staat wel degelijk 21euro), wel nog steeds geen zitplaatsen beschikbaar...

Blijf dan thuis in uwe zetel zitten.

Als mod heb je ook nog nooit een objectieve mening gegeven hoor :)
Al eens gedacht aan mensen die slecht te been zijn ofzo? Of moeten die ook in hun zetel blijven?
Een beetje respect zou niet misstaan, of je nu van Brugge, Waregem of Kortrijk bent...

Objectieve meningen geef ik genoeg. KVK supporters die onterecht komen janken over infrastructuur kunnen voor mij den hoogste boom in en al zeker als ze over respect beginnen. Alsof de KVK supporters respect tonen als ze nog maar eens de boel komen afbreken.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3121 Gepost op: september 08, 2011, 12:46:36 pm »
Blijkbaar onder druk van de media aandacht toch al prijzen laten zakken tot 15 euro (off mededeling naar supporterscomit? staat wel degelijk 21euro), wel nog steeds geen zitplaatsen beschikbaar...

Blijf dan thuis in uwe zetel zitten.

Als mod heb je ook nog nooit een objectieve mening gegeven hoor :)
Al eens gedacht aan mensen die slecht te been zijn ofzo? Of moeten die ook in hun zetel blijven?
Een beetje respect zou niet misstaan, of je nu van Brugge, Waregem of Kortrijk bent...

Objectieve meningen geef ik genoeg. KVK supporters die onterecht komen janken over infrastructuur kunnen voor mij den hoogste boom in en al zeker als ze over respect beginnen. Alsof de KVK supporters respect tonen als ze nog maar eens de boel komen afbreken.

Ik ben het heel vaak eens met je, maar hier ga ik toch niet akkoord. Ten eerste, de overdekte zittribune op Kortrijk (centraal) is toch tien keer beter als uitvak dan die onoverdekte staantribune (in een hoekje) bij ons, kan je moeilijk/niet ontkennen. Ik kan me geen slechter uitvak voorstellen eigenlijk in eerste klasse, en nu kunnen ze niet eens meer zitten. Akkoord, in Genk zit je ook in een hoekje, net als in Brugge, maar het valt toch niet te vergelijken. Dat je daar dan 21 euro voor zou moeten betalen vind ik dan ook niet correct, zowel voor die van Kortrijk als die van Bergen of Westerlo of... Heb je daar al eens gestaan? Ik stond ten tijde van Ksv Waregem af en toe daar, en je ziet toch wel bitter weinig hoor. Ten tweede zijn er in het stadion van Kortrijk ook meermaals vernielingen geweest door onze supporters bij vorige derby's, dus ook dat argument gaat niet op vind ik.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3122 Gepost op: september 08, 2011, 03:26:25 pm »
Blijkbaar onder druk van de media aandacht toch al prijzen laten zakken tot 15 euro (off mededeling naar supporterscomit? staat wel degelijk 21euro), wel nog steeds geen zitplaatsen beschikbaar...

Blijf dan thuis in uwe zetel zitten.

Als mod heb je ook nog nooit een objectieve mening gegeven hoor :)
Al eens gedacht aan mensen die slecht te been zijn ofzo? Of moeten die ook in hun zetel blijven?
Een beetje respect zou niet misstaan, of je nu van Brugge, Waregem of Kortrijk bent...

Objectieve meningen geef ik genoeg. KVK supporters die onterecht komen janken over infrastructuur kunnen voor mij den hoogste boom in en al zeker als ze over respect beginnen. Alsof de KVK supporters respect tonen als ze nog maar eens de boel komen afbreken.

Ik ben het heel vaak eens met je, maar hier ga ik toch niet akkoord. Ten eerste, de overdekte zittribune op Kortrijk (centraal) is toch tien keer beter als uitvak dan die onoverdekte staantribune (in een hoekje) bij ons, kan je moeilijk/niet ontkennen. Ik kan me geen slechter uitvak voorstellen eigenlijk in eerste klasse, en nu kunnen ze niet eens meer zitten. Akkoord, in Genk zit je ook in een hoekje, net als in Brugge, maar het valt toch niet te vergelijken. Dat je daar dan 21 euro voor zou moeten betalen vind ik dan ook niet correct, zowel voor die van Kortrijk als die van Bergen of Westerlo of... Heb je daar al eens gestaan? Ik stond ten tijde van Ksv Waregem af en toe daar, en je ziet toch wel bitter weinig hoor. Ten tweede zijn er in het stadion van Kortrijk ook meermaals vernielingen geweest door onze supporters bij vorige derby's, dus ook dat argument gaat niet op vind ik.

Oh, je hoeft helemaal niet akkoord te zijn hoor. Ik heb gewoon een bloedhekel aan supporters van KVK die ons met het vingertje komen wijzen terwijl ze beter wat voor hun eigen deur zouden vegen.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3123 Gepost op: september 08, 2011, 03:43:28 pm »
Als ik me niet vergis, hebben wij ooit 20? moeten betalen voor die onoverdekte staantribune in Roeselare. Die match was op een regenachtige en winderige dag in maart. Ondanks het goede zicht, was het alles behalve tof om de match te moeten volgen, en dan zwijg ik nog over de kostprijs...

M'n punt: ik kan me vinden in de opmerking van de KVK'ers maar ik zou toch naar de match gaan.

@M.: op Genk was het 25?.


Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3125 Gepost op: september 08, 2011, 07:47:30 pm »
Das hun keuze en goe recht.
Voor de rest ook hun zaak.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3126 Gepost op: september 08, 2011, 08:21:41 pm »
Blijkbaar heerst er bij onze buren toch ook wat binnenshuize verdeeldheid.. Red Side zou komen, sommige andere supportersclubs niet.. Nuja, hun keuze.

De 'echte' supporters van K*K zullen er zijn, enkel de passievelingen (lees: de mensen voor de zittribune zullen afhaken).. Gelukkig maar dat er toch buren zullen aanwezig zijn op deze derby, zonder de bezoekende supporters is het toch net iets anders.. Krapuleus gedrag of niet..
One Essevee!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3127 Gepost op: september 08, 2011, 08:25:55 pm »
? 15 is een goeie prijs, als je daarvoor thuisblijft ...   ::)
SV TILL I DIE

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3128 Gepost op: september 08, 2011, 08:31:46 pm »
? 15 is een goeie prijs, als je daarvoor thuisblijft ...   ::)
Het gaat hen blijkbaar over die zittribune, ergens kan ik er wel inkomen.. Er zijn eenmaal supporters die niet goed te been zijn en die dus moeten zitten. Over die ?15 moeten ze inderdaad niet zagen, het gebrek aan zitplaatsen vind ik ergens wel 'normaal'. Laat ons stellen dat ze een punt hebben..
One Essevee!

Offline tottiilre

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3129 Gepost op: september 08, 2011, 08:54:02 pm »
waarom krijgt KVK geen zittribune?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3130 Gepost op: september 08, 2011, 08:56:33 pm »
waarom krijgt KVK geen zittribune?

Niemand heeft een zittribune. Die behoort niet meer tot het bezoekersvak, maar nu kunnen er thuissupporters zitten.

Offline tottiilre

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3131 Gepost op: september 08, 2011, 09:10:13 pm »
daar gaat de match van het jaar, nu er meer sfeer is zou het bevorderend zijn als de twee clans volop achter hun ploeg staan maar ja...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3132 Gepost op: september 08, 2011, 09:11:33 pm »
Het moge dus duidelijk zijn de prijs een drogreden was voor die pipo's!
Ze hebben gewoon schrik om nog maar eens met de billen bloot te gaan en met de staart tussen de benen te moeten afdruipen!
BROEKSCHIJTERS!!!
 ;D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3133 Gepost op: september 08, 2011, 09:16:59 pm »
Triestig zeg, ik verwacht trouwens wel volk van Kortrijk hoor. Vroeger was er ook geen dak op die tribune en toen was het geen probleem om 15? te betalen, dit is gewoon een zwakke uitvlucht om niet naar onze LED-wall naar de herhalingen van de doelpunten te moeten kijken. Ze gaan dubbel zoveel tegengoals te zien krijgen..  :D

Gaan ze ginter dan de match naar bv Mechelen ook boycotten waar toch enkel een staanvak is?  ;)

Offline tottiilre

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3134 Gepost op: september 08, 2011, 09:27:15 pm »
Staanvak op zich is geen probleem, het zicht daarentegen wel, het is een uitschot voor de uitsupporters, je ziet niets en het is nu nog erger met die reclameborden.

Offline Smettie

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3135 Gepost op: september 08, 2011, 10:07:09 pm »
Staanvak op zich is geen probleem, het zicht daarentegen wel, het is een uitschot voor de uitsupporters, je ziet niets en het is nu nog erger met die reclameborden.

Nieuwe reclamewand belemmert volgens mij het zicht niet dus dat is geen reden..

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3136 Gepost op: september 08, 2011, 11:05:57 pm »
Staanvak op zich is geen probleem, het zicht daarentegen wel, het is een uitschot voor de uitsupporters, je ziet niets en het is nu nog erger met die reclameborden.
Waar haal je de info dat je niks ziet door die reclameborden?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3137 Gepost op: september 09, 2011, 12:10:29 am »
Ik ben het heel vaak eens met je, maar hier ga ik toch niet akkoord. Ten eerste, de overdekte zittribune op Kortrijk (centraal) is toch tien keer beter als uitvak dan die onoverdekte staantribune (in een hoekje) bij ons, kan je moeilijk/niet ontkennen. Ik kan me geen slechter uitvak voorstellen eigenlijk in eerste klasse, en nu kunnen ze niet eens meer zitten. Akkoord, in Genk zit je ook in een hoekje, net als in Brugge, maar het valt toch niet te vergelijken. Dat je daar dan 21 euro voor zou moeten betalen vind ik dan ook niet correct, zowel voor die van Kortrijk als die van Bergen of Westerlo of... Heb je daar al eens gestaan? Ik stond ten tijde van Ksv Waregem af en toe daar, en je ziet toch wel bitter weinig hoor. Ten tweede zijn er in het stadion van Kortrijk ook meermaals vernielingen geweest door onze supporters bij vorige derby's, dus ook dat argument gaat niet op vind ik.
[/quote]

En wat dan met de tribunes op standard en brugge? Je hebt wel een dak boven je hoofd, maar je moet je rekken om de doellijn te zien aan de bezoekerskant.  Die tribunes zijn totaal verkeerd gebouwd. Dat is pas klote en een eersteklasser onwaardig.  Goed beide doelen kunnen zien is toch het minimum, onafhankelijk van een dak, zit of staantribune.

We betalen 10? voor een oefenmatch in de voorbereiding, wat een gezever voor ne derby.  Het gaat toch om de ploeg en de ambiance errond?




Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3138 Gepost op: september 09, 2011, 01:20:47 am »
Triestig zeg, ik verwacht trouwens wel volk van Kortrijk hoor. Vroeger was er ook geen dak op die tribune en toen was het geen probleem om 15? te betalen, dit is gewoon een zwakke uitvlucht om niet naar onze LED-wall naar de herhalingen van de doelpunten te moeten kijken. Ze gaan dubbel zoveel tegengoals te zien krijgen..  :D

Gaan ze ginter dan de match naar bv Mechelen ook boycotten waar toch enkel een staanvak is?  ;)
In Mechelen is er ook mogelijkheid tot de zittribune voor de bezoekers.

Volgens mij zijn we de enige eersteklasser waar bezoekers niet kunnen zitten en dat vind ik eigenlijk niet echt kunnen voor een echte "familieclub" als Essevee. Waarom zou bijvoorbeeld een trouwe supporter op leeftijd zijn ploeg niet meer aan het werk mogen zien omdat het te lastig is om 2u ononderbroken recht te staan?

Waarom kon het zitgedeelte kant vijvers niet gewoon behouden blijven voor de bezoekers zoals het was? Heel veel supporters zijn verhuisd naar tribune X... No way dat de tribune kant vijvers volledig vol zal zitten (op een paar matchen na, heel misschien). Of is hier een andere verklaring voor die ik gemist heb?

Die boycot voor de te hoge prijs is dan weer ferm overdreven... 15? voor een derby :s nie zeveren he

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3139 Gepost op: september 09, 2011, 09:11:55 am »
@SV-boer, op STVV kun je ook niet zitten.
SV TILL I DIE