Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 48 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3140 Gepost op: september 09, 2011, 11:49:44 am »
Triestig zeg, ik verwacht trouwens wel volk van Kortrijk hoor. Vroeger was er ook geen dak op die tribune en toen was het geen probleem om 15? te betalen, dit is gewoon een zwakke uitvlucht om niet naar onze LED-wall naar de herhalingen van de doelpunten te moeten kijken. Ze gaan dubbel zoveel tegengoals te zien krijgen..  :D

Gaan ze ginter dan de match naar bv Mechelen ook boycotten waar toch enkel een staanvak is?  ;)
In Mechelen is er ook mogelijkheid tot de zittribune voor de bezoekers.

Volgens mij zijn we de enige eersteklasser waar bezoekers niet kunnen zitten en dat vind ik eigenlijk niet echt kunnen voor een echte "familieclub" als Essevee. Waarom zou bijvoorbeeld een trouwe supporter op leeftijd zijn ploeg niet meer aan het werk mogen zien omdat het te lastig is om 2u ononderbroken recht te staan?

Waarom kon het zitgedeelte kant vijvers niet gewoon behouden blijven voor de bezoekers zoals het was? Heel veel supporters zijn verhuisd naar tribune X... No way dat de tribune kant vijvers volledig vol zal zitten (op een paar matchen na, heel misschien). Of is hier een andere verklaring voor die ik gemist heb?

Die boycot voor de te hoge prijs is dan weer ferm overdreven... 15? voor een derby :s nie zeveren he

Vorig jaar hadden de supporters van Kortrijk volgens mij ook geen toegang tot de zittribune.. Volgens mij stonden ze vorig jaar ook in de onoverdekte tribune en zagen ze evenveel als nu en betaalden ze niet minder dan 15?. Allemaal zwakke uitvluchten. Ik wacht nog altijd op de eerste reden waarom ze deze match zouden boycotten.
Als er een paar mensen zijn die slecht te been zijn, zal voor deze mensen zeker een plaats kunnen voorzien worden hoor, net zoals dat in Mechelen is blijkbaar.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3141 Gepost op: september 09, 2011, 12:22:20 pm »
Ikzelf zal nooit een match boycotten van Kortrijk. Ben hier absoluut geen voorstander van, integendeel. Zoiets haalt praktisch niets uit. Het is aan de besturen van alle 1ste klassers om een overeenkomst uit te komen met betrekking tot de bezoekers en hun tribune, niet aan de supporters.

Dat Red Side wél een bus inlegt, respect hiervoor. Ben daar zelf lid van, en maak altijd de verplaatsing met de bus, of het nu dichtbij of ver is.

Langs de andere kant, versta ik ook wel die andere supporters die wel willen boycotten. Want de prijs van Zulte Waregem is wel degelijk: 20 euro. Enkel omdat er wat druk kwam van media (ja, media: KW) zakten die prijzen, want KV Kortrijk en politie probeerden, zonder resultaat, al een vermindering te doen van prijs. Maar dat die bepaalde supporters nog steeds bij hun standpunt staan van boycot, vind ik persoonlijk terug overdreven. Wat haalt ten eerste: een boycot uit tegenwoordig (alsof de clubleiding kijkt naar de bezoekende supporters (cf die betonnen blok) en ten tweede: wat voor nut heeft het om thuis te blijven, wetende dat er zeker man zal staan (Red Side, en andere, met wagen gekomen bezoekers)? Niets.

Bedankt aan de leden van dit forum om ook dit te begrijpen, of het nu Kortrijk is of niet. Slechts fox (ben jij Decuyper misschien) verstaat dit blijkbaar nog steeds niet, zijn zaak...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3142 Gepost op: september 09, 2011, 01:53:08 pm »
Bedankt aan de leden van dit forum om ook dit te begrijpen, of het nu Kortrijk is of niet. Slechts fox (ben jij Decuyper misschien) verstaat dit blijkbaar nog steeds niet, zijn zaak...

Oh, maar ik versta u wel hoor. Ik ben het er alleen totaal niet mee eens. het is gewoon opnieuw een staaltje Calimerogedrag van de bovenste plank vanwege KVK en zijn supporters. Pathetisch eigenlijk.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3143 Gepost op: september 10, 2011, 03:09:15 pm »
Citaat
Het gaat hen blijkbaar over die zittribune, ergens kan ik er wel inkomen.. Er zijn eenmaal supporters die niet goed te been zijn en die dus moeten zitten. Over die ?15 moeten ze inderdaad niet zagen, het gebrek aan zitplaatsen vind ik ergens wel 'normaal'. Laat ons stellen dat ze een punt hebben..

Er zal nu tenminste geen boel meer zijn aan de glazen wand nu er geen zitplaatsen meer beschikbaar zijn voor de bezoekende supporters. Laat ze maar allemaal mooi recht staan even verder op.  8)

En ga je naar bvb Anderlecht of Mechelen, daar zie je ook geen hol van de match op de staantribune, en een ticket zal daar dit jaar ook niet minder dan 15 euro kosten.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3144 Gepost op: september 12, 2011, 10:23:11 pm »
Citaat
Het gaat hen blijkbaar over die zittribune, ergens kan ik er wel inkomen.. Er zijn eenmaal supporters die niet goed te been zijn en die dus moeten zitten. Over die ?15 moeten ze inderdaad niet zagen, het gebrek aan zitplaatsen vind ik ergens wel 'normaal'. Laat ons stellen dat ze een punt hebben..

Er zal nu tenminste geen boel meer zijn aan de glazen wand nu er geen zitplaatsen meer beschikbaar zijn voor de bezoekende supporters. Laat ze maar allemaal mooi recht staan even verder op.  8)

En ga je naar bvb Anderlecht of Mechelen, daar zie je ook geen hol van de match op de staantribune, en een ticket zal daar dit jaar ook niet minder dan 15 euro kosten.

Gaan wij al die zitjes verkocht krijgen? Tegen Gent, wel zitplaatsen voor die buffels, waren er nog teveel lege zitjes op onze tribunes. Hopelijk te wijten aan het late uur, wat wel een probleem kan vormen voor een pak supporters die de maandag vroeg op het appel verwacht worden


WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3145 Gepost op: september 13, 2011, 10:37:00 am »
Dikke Hein in Extra Time... Man, wat een belachelijk figuur toch, past echt perfect bij dat omhooggevallen clubje... ;D

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3146 Gepost op: september 13, 2011, 11:11:23 am »
Dikke Hein in Extra Time... Man, wat een belachelijk figuur toch, past echt perfect bij dat omhooggevallen clubje... ;D

En die ziet Kortrijk alw??r als een tussenstop naar een grotere club  ;D
Om dan opnieuw terug te keren

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3147 Gepost op: september 13, 2011, 11:36:48 am »
Man,man ge ziet dat den ocmw in kortrijk zit ze.  15 euro vinden ze nog te duur en die mannen willen max 10 euro betalen, haha.  Tes 2011 ? jongens.  In tweede klasse betaal je zelfs verre van zo weinig.  Tristesse.  Kzal er alleszins niet van wakker liggen dat er geen randgevallen en ocmwers in het stadion zitten.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3148 Gepost op: september 13, 2011, 12:21:34 pm »
Hij had wel gelijk over dat de kleine clubs benadeeld worden tov de grote clubs.
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3149 Gepost op: september 13, 2011, 04:25:29 pm »
Hij had wel gelijk over dat de kleine clubs benadeeld worden tov de grote clubs.

Absoluut, we hebben het zelf ook opnieuw meegemaakt zondag. Maar Heintje mag wel eens over iets anders praten, want op de duur wordt het wel ontzettend zielig.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3150 Gepost op: september 14, 2011, 01:41:59 am »
"duistere G5 krachten" beinvloeden of betoveren de scheidsrechters bij cruciale fasen   .........en wij doen ons best om te zorgen dat we verliezen door telkens een zwakke 2de helft te spelen  >:( voor ne keer geef ik Heintje gelijk betreft benadeling kleinere ploegen :-*
« Laatst bewerkt op: september 14, 2011, 01:50:58 am door velociraptor »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3151 Gepost op: september 14, 2011, 11:58:49 am »
Hij had wel gelijk over dat de kleine clubs benadeeld worden tov de grote clubs.

Absoluut, we hebben het zelf ook opnieuw meegemaakt zondag. Maar Heintje mag wel eens over iets anders praten, want op de duur wordt het wel ontzettend zielig.

Laat hem dan maar zielig wezen mijn gedacht!  Het is en blijft een hemeltergend probleem dat die fucking scheidsrechters steeds maar weer blunderen en meestal (bijna altijd) in het voordeel van die g5 (kleine G inderdaad, want zo groot zijn ze niet !).  Van mij mag hij het desnoods dagelijks herhalen zodat het damn onrecht op de voorgrond blijft totdat het bij die gele mannekes stilaan begint door te dringen in hun al te kleine of niet talrijk aanwezig zijnde hersencelletjes !

Zoals Hertje Verheyen terecht opmerkte, als Anderlecht Champions League speelt worden die mogelijk op hun beurt ook benadeeld, want daar zijn zij de kleine club. Dat is nooit anders geweest, en dat zal ook nooit anders zijn. Uiteraard moest Kortrijk al een paar penalties gekregen hebben (waarbij ze wel hun eigen voordeel uit mindere beslissingen, zoals buitenspelgevallen en dergelijke subtiel negeren, mogen we ook niet vergeten), en tegen Gent zijn wij ook bestolen, maar op het einde van de rit is dat allemaal relatief in balans denk ik. Daarenboven, hoeveel keer wordt een Westerlo niet benadeeld? Soms door ronduit schandalige missers. Hoor je die mensen ooit klagen? Neen, die doen hun ding, en werken in alle stilte voort aan een stabiele subtopper/eersteklasser. Kortrijk is al altijd een belachelijk clubje geweest, niks palmares, krapuleus volk, dikke nek. Die calimero van een dikke Hein past daar dan ook perfect bij, dat was mijn punt.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3152 Gepost op: september 14, 2011, 01:18:51 pm »
Het is niet 'omdat het nu eenmaal zo is' dat dat daarom zo hoort te zijn.
Hein heeft een punt, ook bijvoorbeeld met die penaltyfout op Nfor tegen Standard.

Trouwens, de cijfers bewijzen het ook: Anderlecht minst bestraft, Westerlo snelst

Ik vind het overigens een wat zielig om op Hein zijn kap te zitten als onderdeel van de anti-KVK sfeer. Hij zei geen dingen die niet waar zijn, integendeel. Ik vind zijn visie niet slecht.
Als we twee keer op een jaar winnen van Kortrijk is dat voldoende. De rest is wat mij betreft redelijk kleinzerig.
« Laatst bewerkt op: september 14, 2011, 01:21:57 pm door Eden »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3153 Gepost op: september 14, 2011, 01:39:55 pm »
Vrij tendentieuze woorden zo lijkt me.  Ietwat overdreven, op het randje van een rode kaart wat mij betreft...  Ik heb de indruk soms dat de vrouw van sommigen hier het afgebold is met iemand van Kortrijk? Een ludiek sfeertje scheppen tussen streekgenoten is plezant maar iemand uitmaken voor crapuul ??

Laat me raden, fan van Essevee sinds 2001? Ik heb ?lle reden om die van Kortrijk krapuul te vinden. Desnoods geef ik een woordje uitleg in PM, als je dat wil.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3154 Gepost op: september 14, 2011, 01:50:22 pm »
Ik vind het overigens een wat zielig om op Hein zijn kap te zitten als onderdeel van de anti-KVK sfeer. Hij zei geen dingen die niet waar zijn, integendeel. Ik vind zijn visie niet slecht.
Als we twee keer op een jaar winnen van Kortrijk is dat voldoende. De rest is wat mij betreft redelijk kleinzerig.

Nogmaals, deze topic gaat over (de rivaliteit met) Kortrijk. Hein is een belachelijk figuur, punt. Herinner je zijn filmpje boe-hoe-hoe; herinner je na elke, maar dan ook na ?lke wedstrijd zijn geklaag en gezaag op de arbitrage, tenzij natuurlijk in hun voordeel werd gefloten, dan was hij stil. Herinner je het onophoudelijke calimerogedrag, en het doekje van steun vanuit dat vak achter het doel. Vandaar, belachelijk figuur, belachelijke club.

Kijk, uiteraard heeft hij een punt, dat weet iedereen, en uiteraard worden kleinere clubs (met minder fans, in kleinere stadions, met minder naam) benadeeld, dat is al altijd al zo geweest, en dat zal altijd zo blijven. Je mag er nog zoveel over klagen als je wil, dat zal niet, nooit, never, jamais, veranderen. Als een arbiter 30.000 man over zich krijgt, dan gaat hij rapper fluiten dan wanneer er niemand reageert, bijvoorbeeld. Dat is menselijk, en dat zal dus nooit veranderen. Zondag werden wij benadeeld tegen Gent, wel misschien zullen wij tegen Ronse bevooroordeeld worden. Zo gaat dat nu eenmaal. Dat is niet bepaald correct, maar 'part of the game'. Simpel.

Voor mij gaat het er dus niet om dat hij gelijk of ongelijk heeft - want hij heeft absoluut een punt -, het gaat er mij om dat er werkelijk niks anders uit die man zijn mond komt, behalve dan geklaag en gezaag en calimerozever. Falikant mislukt in Genk, hij zou beter zijn mond wat meer houden en hem bezighouden met zijn team en het voetbal - en wat minder met de arbitrage.


WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3155 Gepost op: september 14, 2011, 02:22:53 pm »
Vrij tendentieuze woorden zo lijkt me.  Ietwat overdreven, op het randje van een rode kaart wat mij betreft...  Ik heb de indruk soms dat de vrouw van sommigen hier het afgebold is met iemand van Kortrijk? Een ludiek sfeertje scheppen tussen streekgenoten is plezant maar iemand uitmaken voor crapuul ??

Laat me raden, fan van Essevee sinds 2001? Ik heb ?lle reden om die van Kortrijk krapuul te vinden. Desnoods geef ik een woordje uitleg in PM, als je dat wil.

1966 !

Zie PM in dat geval.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3156 Gepost op: september 14, 2011, 06:07:05 pm »
Ik vind het overigens een wat zielig om op Hein zijn kap te zitten als onderdeel van de anti-KVK sfeer. Hij zei geen dingen die niet waar zijn, integendeel. Ik vind zijn visie niet slecht.
Als we twee keer op een jaar winnen van Kortrijk is dat voldoende. De rest is wat mij betreft redelijk kleinzerig.

Nogmaals, deze topic gaat over (de rivaliteit met) Kortrijk. Hein is een belachelijk figuur, punt. Herinner je zijn filmpje boe-hoe-hoe; herinner je na elke, maar dan ook na ?lke wedstrijd zijn geklaag en gezaag op de arbitrage, tenzij natuurlijk in hun voordeel werd gefloten, dan was hij stil. Herinner je het onophoudelijke calimerogedrag, en het doekje van steun vanuit dat vak achter het doel. Vandaar, belachelijk figuur, belachelijke club.

Kijk, uiteraard heeft hij een punt, dat weet iedereen, en uiteraard worden kleinere clubs (met minder fans, in kleinere stadions, met minder naam) benadeeld, dat is al altijd al zo geweest, en dat zal altijd zo blijven. Je mag er nog zoveel over klagen als je wil, dat zal niet, nooit, never, jamais, veranderen. Als een arbiter 30.000 man over zich krijgt, dan gaat hij rapper fluiten dan wanneer er niemand reageert, bijvoorbeeld. Dat is menselijk, en dat zal dus nooit veranderen. Zondag werden wij benadeeld tegen Gent, wel misschien zullen wij tegen Ronse bevooroordeeld worden. Zo gaat dat nu eenmaal. Dat is niet bepaald correct, maar 'part of the game'. Simpel.

Voor mij gaat het er dus niet om dat hij gelijk of ongelijk heeft - want hij heeft absoluut een punt -, het gaat er mij om dat er werkelijk niks anders uit die man zijn mond komt, behalve dan geklaag en gezaag en calimerozever. Falikant mislukt in Genk, hij zou beter zijn mond wat meer houden en hem bezighouden met zijn team en het voetbal - en wat minder met de arbitrage.


Je kan niet zeggen dat bij Essevee-Gent de scheids 30.000 man over zich heen kreeg. Dat zei Hein ook: als Nfor omver gelopen wordt door een Standardverdediger dan is het wel stil op Sclessin. Ik kon Hein in het meeste wel volgen eigenlijk. Dit los van alle Kortrijk-rivaliteit.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3157 Gepost op: september 14, 2011, 11:33:52 pm »
Je kan niet zeggen dat bij Essevee-Gent de scheids 30.000 man over zich heen kreeg. Dat zei Hein ook: als Nfor omver gelopen wordt door een Standardverdediger dan is het wel stil op Sclessin. Ik kon Hein in het meeste wel volgen eigenlijk. Dit los van alle Kortrijk-rivaliteit.

Ook waar. Soms maken ze gewoon verkeerde beslissingen, maar het blijft over het algemeen gewoon menselijk, lijkt me. Hij had zeker een punt, maar mijn punt, andermaal, was dus gewoon: zielig calimerofiguur. Als het tegen hem is klagen en zagen, als het in zijn voordeel is grote stilte...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3158 Gepost op: september 15, 2011, 07:19:29 am »
Hij had wel gelijk over dat de kleine clubs benadeeld worden tov de grote clubs.

Absoluut, we hebben het zelf ook opnieuw meegemaakt zondag. Maar Heintje mag wel eens over iets anders praten, want op de duur wordt het wel ontzettend zielig.

Laat hem dan maar zielig wezen mijn gedacht!  Het is en blijft een hemeltergend probleem dat die fucking scheidsrechters steeds maar weer blunderen en meestal (bijna altijd) in het voordeel van die g5 (kleine G inderdaad, want zo groot zijn ze niet !).  Van mij mag hij het desnoods dagelijks herhalen zodat het damn onrecht op de voorgrond blijft totdat het bij die gele mannekes stilaan begint door te dringen in hun al te kleine of niet talrijk aanwezig zijnde hersencelletjes !

Daarenboven, hoeveel keer wordt een Westerlo niet benadeeld? Soms door ronduit schandalige missers. Hoor je die mensen ooit klagen? Neen, die doen hun ding, en werken in alle stilte voort aan een stabiele subtopper/eersteklasser.

Volgens mij heb je dan toch het artikel gemist deze week met Wijnants die zijn frustratie uitte over de arbitrage. ;)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3159 Gepost op: september 15, 2011, 09:01:49 am »
...
Daarenboven, hoeveel keer wordt een Westerlo niet benadeeld? Soms door ronduit schandalige missers. Hoor je die mensen ooit klagen? Neen, die doen hun ding, en werken in alle stilte voort aan een stabiele subtopper/eersteklasser.

Volgens mij heb je dan toch het artikel gemist deze week met Wijnants die zijn frustratie uitte over de arbitrage. ;)
Inderdaad.
Bovendien heb je na afgelopen week-end ook niet veel meer van het voetbal gevolgd me dunkt, want anders zou de reactie van Ceulemans je ook wel zijn bijgebleven...