Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924918 keer)

0 leden en 60 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3180 Gepost op: september 22, 2011, 09:31:35 am »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3181 Gepost op: september 22, 2011, 10:41:12 am »
Vrij tendentieuze woorden zo lijkt me.  Ietwat overdreven, op het randje van een rode kaart wat mij betreft...  Ik heb de indruk soms dat de vrouw van sommigen hier het afgebold is met iemand van Kortrijk? Een ludiek sfeertje scheppen tussen streekgenoten is plezant maar iemand uitmaken voor crapuul ??

Laat me raden, fan van Essevee sinds 2001? Ik heb ?lle reden om die van Kortrijk krapuul te vinden. Desnoods geef ik een woordje uitleg in PM, als je dat wil.

En ocmw trekkers uit ??n van de marginaalste steden vanuit de streek, bewijzen ze vooral de laatste jaren met artikels in het streeknieuws over de zoveelste overval of baldadigheden of de zoveelste persoon die ergens een messteek of in elkaar is getimmerd of jongens van 14 die aanstekergas zitten te snuiven tijdens de schooluren ergens in een park.  Moet soms eens kijken wat er in die vakken zit, leeghoofden ten top.  En klagen over 15 euro???

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3182 Gepost op: september 22, 2011, 11:59:01 am »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

het is met veel plezier :-)  en omgekeerd, wat nfor niet kon bij jullie lukt wel bij ons, belangrijke speler !

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3183 Gepost op: september 22, 2011, 12:07:44 pm »
Vrij tendentieuze woorden zo lijkt me.  Ietwat overdreven, op het randje van een rode kaart wat mij betreft...  Ik heb de indruk soms dat de vrouw van sommigen hier het afgebold is met iemand van Kortrijk? Een ludiek sfeertje scheppen tussen streekgenoten is plezant maar iemand uitmaken voor crapuul ??

Laat me raden, fan van Essevee sinds 2001? Ik heb ?lle reden om die van Kortrijk krapuul te vinden. Desnoods geef ik een woordje uitleg in PM, als je dat wil.

En ocmw trekkers uit ??n van de marginaalste steden vanuit de streek, bewijzen ze vooral de laatste jaren met artikels in het streeknieuws over de zoveelste overval of baldadigheden of de zoveelste persoon die ergens een messteek of in elkaar is getimmerd of jongens van 14 die aanstekergas zitten te snuiven tijdens de schooluren ergens in een park.  Moet soms eens kijken wat er in die vakken zit, leeghoofden ten top.  En klagen over 15 euro???

geeuw. als occasioneel bezoeker van het forum (en inwoner van die super gigantisch enorm marginale stad) ben ik toch niet verrast dat dergelijke debiele post van u komt. zegt toch wel iets over uw niveau, correctie gebrek aan niveau

volgens fox zal ik wel weer een zaag zijn maar moet dit nu keer op keer? het is voetbal, get a life.  in kortrijk wonen enkel marginalen en leeghoofden en 15 km verder zijn het precies allemaal ?bermenschen die 10 zware diploma's op zak hebben en kotsen op het ocmw. en het feit dat er debielen zijn in de kortrijk tribunes en op het forum die zich beter voelen dan de wargem supporters is wellicht het ultieme argument om ook met verwijten te komen?


Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3184 Gepost op: september 22, 2011, 12:56:44 pm »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

Ik heb anders al veel SVZW fans horen "klagen" over Rossini... Dat hij open doelkansen de nek omwringt... Gisteren de beelden gezien en akkoord, hij scoort er 2 maar als hij echt top zou zijn moet hij die 3 andere ook binnenleggen h?... ? Met een fitte Maazou zal Rossini veel mogen spelen... in de Cofidis Cup wel te verstaan...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3185 Gepost op: september 22, 2011, 01:01:00 pm »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

Ik heb anders al veel SVZW fans horen "klagen" over Rossini... Dat hij open doelkansen de nek omwringt... Gisteren de beelden gezien en akkoord, hij scoort er 2 maar als hij echt top zou zijn moet hij die 3 andere ook binnenleggen h?... ? Met een fitte Maazou zal Rossini veel mogen spelen... in de Cofidis Cup wel te verstaan...

Rossini doet veel meer dan alleen scoren hoor. Hij is erg belangrijk om de bal even bij te houden en de rest te laten aansluiten, hij verliest bijna geen enkele duel. Tegen Beerschot speelde Rossini eens niet mee. Gevolg: 0 kansen en slecht voetbal. Alle andere matchen: erg goed voetbal, redelijk wat kansen, veel pech.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3186 Gepost op: september 22, 2011, 01:33:58 pm »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

het is met veel plezier :-)  en omgekeerd, wat nfor niet kon bij jullie lukt wel bij ons, belangrijke speler !

Dat wel. Dat was Nfor bij ons ook, maar behalve eens 2 doelpunten tegen STVV, scoorde hij ongeveer nooit en laat hij bij jullie nu net 2 keer gescoord hebben tegen STVV. :)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3187 Gepost op: september 22, 2011, 01:35:32 pm »
Vrij tendentieuze woorden zo lijkt me.  Ietwat overdreven, op het randje van een rode kaart wat mij betreft...  Ik heb de indruk soms dat de vrouw van sommigen hier het afgebold is met iemand van Kortrijk? Een ludiek sfeertje scheppen tussen streekgenoten is plezant maar iemand uitmaken voor crapuul ??

Laat me raden, fan van Essevee sinds 2001? Ik heb ?lle reden om die van Kortrijk krapuul te vinden. Desnoods geef ik een woordje uitleg in PM, als je dat wil.

En ocmw trekkers uit ??n van de marginaalste steden vanuit de streek, bewijzen ze vooral de laatste jaren met artikels in het streeknieuws over de zoveelste overval of baldadigheden of de zoveelste persoon die ergens een messteek of in elkaar is getimmerd of jongens van 14 die aanstekergas zitten te snuiven tijdens de schooluren ergens in een park.  Moet soms eens kijken wat er in die vakken zit, leeghoofden ten top.  En klagen over 15 euro???

geeuw. als occasioneel bezoeker van het forum (en inwoner van die super gigantisch enorm marginale stad) ben ik toch niet verrast dat dergelijke debiele post van u komt. zegt toch wel iets over uw niveau, correctie gebrek aan niveau

volgens fox zal ik wel weer een zaag zijn maar moet dit nu keer op keer? het is voetbal, get a life.  in kortrijk wonen enkel marginalen en leeghoofden en 15 km verder zijn het precies allemaal ?bermenschen die 10 zware diploma's op zak hebben en kotsen op het ocmw. en het feit dat er debielen zijn in de kortrijk tribunes en op het forum die zich beter voelen dan de wargem supporters is wellicht het ultieme argument om ook met verwijten te komen?



Nee hoor, je hebt gelijk.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3188 Gepost op: september 22, 2011, 01:38:28 pm »
Ik veronderstel dat veel Vk'ers vooral dit topic komen lezen.

Thx voor Rosini, wat hij bij jullie niet kon doet hij hier wel
scoren, verdediging bezig houden, op zijn benen blijven staan, helpen kansen creeren,
1-2tjes opzetten met doelkansen tot gevolg.  Als wat je van een speler op zijn positie mag verwachten

het is met veel plezier :-)  en omgekeerd, wat nfor niet kon bij jullie lukt wel bij ons, belangrijke speler !

Dat wel. Dat was Nfor bij ons ook, maar behalve eens 2 doelpunten tegen STVV, scoorde hij ongeveer nooit en laat hij bij jullie nu net 2 keer gescoord hebben tegen STVV. :)

Nfor is een goeie voetballer, maar zijn acties leverden nooit iets op. Die gast had dringend les nodig in efficientie en dan heb ik het niet over het pure afwerken, maar vooral om na een mooie actie ook iets te doen dat een kans kan opleveren. Hij wilde er de bal precies altijd indribbelen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3189 Gepost op: september 22, 2011, 02:08:51 pm »
nfor zal wellicht nooit een goalgetter zijn maar hij werkt wel enorm en weegt op een verdediging.  als het gaat om een speler die blijft lopen zonder effici?nt te zijn (lees: die balverliefd is) dan denk ik bij ons eerder aan messoudi

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3190 Gepost op: september 22, 2011, 03:16:50 pm »
nfor zal wellicht nooit een goalgetter zijn maar hij werkt wel enorm en weegt op een verdediging.  als het gaat om een speler die blijft lopen zonder effici?nt te zijn (lees: die balverliefd is) dan denk ik bij ons eerder aan messoudi

Dat was bij ons ook zo, maar vorig seizoen viel dat wegen op een verdediging weg. Zijn sterke punt was weg. Hij verloor steeds de bal tijdens de aanval, miste alle kansen. Misschien dat verse lucht hem goed doet.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3191 Gepost op: september 22, 2011, 04:08:18 pm »
Nfor is gewoon niet van de slimste en liet zich vorig jaar meeslepen gelijk een klein kind. Daardoor dat hij een minder jaar speelde en dat hij zijn biezen mocht pakken. want eigenlijk is het een goeie, waardevolle, eersteklassespeler. en dat Vandenbroeck voor een jaartje is vertrokken hebben we gewoon aan HUGO te danken want dat is ook een goeie speler.

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3192 Gepost op: september 23, 2011, 07:42:21 am »
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3193 Gepost op: september 23, 2011, 09:26:31 am »
En in HNB: Hein roept de KVK supporters op om tussen de ZW supporters te zitten en daarvoor Ambiance te zorgen ...

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3194 Gepost op: september 23, 2011, 09:48:31 am »
En in HNB: Hein roept de KVK supporters op om tussen de ZW supporters te zitten en daarvoor Ambiance te zorgen ...
Verstandig, Hein, erg verstandig!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3195 Gepost op: september 23, 2011, 09:49:57 am »
Er zal dan inderdaad een zekere soort van ambiance zijn... Goed bezig Hein, ALWEER!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3196 Gepost op: september 23, 2011, 09:50:24 am »
En in HNB: Hein roept de KVK supporters op om tussen de ZW supporters te zitten en daarvoor Ambiance te zorgen ...
Verstandig, Hein, erg verstandig!
Khebt net opgezocht in de krant, 't is meer van als ze willen zitten moeten ze maar bij de thuissupporters zitten en daar sfeer maken, wat nog altijd idioot is van onze vriend Billy T.
One Essevee!

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3197 Gepost op: september 23, 2011, 11:36:09 am »
Het artikel uit Het Nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=KT3G2NH9

Voor juffertje Hein geldt hetzelfde als Heulenaar Jolie: "informeer eer ge rondbazuint...".
Bo Braem zaliger keert zich waarschijnlijk om in z'n graf van de stomme en debielel dingen die beide personen als uithangbord van KVK zeggen.

Nuja, als ze zo doordoen dan is de VeeKaa binnenkort echt (opnieuw) kapot  8)
« Laatst bewerkt op: september 23, 2011, 11:39:48 am door Eugene »

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3198 Gepost op: september 23, 2011, 11:37:34 am »
Voor juffertje Hein geldt hetzelfde als Heulenaar Jolie: "informeer eer ge rondbazuint...".
Bo Braem zaliger keert zich waarschijnlijk om in z'n graf van de stomme en debielel dingen die beide personen als uithangbord van KVK zeggen.

Nuja, als ze zo doordoen dan is de VeeKaa binnenkort echt (opnieuw) kapot  8)

ah en waarom zou de vk kapot zijn? zijn uitspraken zijn inderdaad niet snugger maar waarom zou kvk nu plots slecht bezig zijn en binnenkort kapot gaan?


Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3199 Gepost op: september 23, 2011, 11:47:54 am »
Voor juffertje Hein geldt hetzelfde als Heulenaar Jolie: "informeer eer ge rondbazuint...".
Bo Braem zaliger keert zich waarschijnlijk om in z'n graf van de stomme en debielel dingen die beide personen als uithangbord van KVK zeggen.

Nuja, als ze zo doordoen dan is de VeeKaa binnenkort echt (opnieuw) kapot  8)
ah en waarom zou de vk kapot zijn? zijn uitspraken zijn inderdaad niet snugger maar waarom zou kvk nu plots slecht bezig zijn en binnenkort kapot gaan?

Geen sportieve/financi?le visie, relatie met Stad Kortrijk en de jeugd, gebrekkige onderlinge communicatie van het bestuur/supportersraad naar de eigen supporters(clubs) toe, communictie en omgang naar "de buitenwereld" die tjah, "anders" is, niet in staat om het bekerduel tegen Antwerp op een manier waardig aan eerste klasse te organiseren (stewards, parkeerbeleid, drank/eet-voorraad,...) [misschien slechts eenmalig en werd tribune 4 voor bezoeker nog eens opendoen deftig onderschat, dit kan ook maar soit], enz.