Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924939 keer)

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3300 Gepost op: oktober 26, 2011, 10:51:34 pm »
Deal rossini -->nfor  = deal van de laatste jaren

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3301 Gepost op: oktober 27, 2011, 12:57:40 pm »
Deal rossini -->nfor  = deal van de laatste jaren
idd, rossini doet het beter bij ons dan n'for en omgekeerd, uiteraard ne goeien deal. stopt me janken ? nekske
One Essevee!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3302 Gepost op: oktober 27, 2011, 01:09:20 pm »
Deal rossini -->nfor  = deal van de laatste jaren

Idem hier. Rossini scoorde ondertussen al meer dan Nfor in heel z'n periode hier + Essevee met en zonder Rossini is mijns inziens een groot verschil. Gisteren vond ik de 2de helft, m?t Rossini, stukken beter en veel dreigender van onzentwege..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3303 Gepost op: oktober 27, 2011, 10:25:23 pm »
Ik ben heel tevreden over Rossini, ik ben minder tevreden dat men NFOR liet vertrekken naar Kortrijk, voor mij mocht hij overal naartoe behalve naar daar, heel dom.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2011, 10:27:25 pm door mogul »

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3304 Gepost op: oktober 27, 2011, 11:36:27 pm »
momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .

maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .

en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk  :)

Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.

En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.

Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3305 Gepost op: oktober 28, 2011, 05:02:19 pm »
momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .

maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .

en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk  :)

Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.

En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.

Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..
Ons palmares is beter dan dat van KVK. Leer er gewoon met leven  ;)
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3306 Gepost op: oktober 28, 2011, 08:50:33 pm »
momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .

maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .

en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk  :)

Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.

En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.

Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..
Ons palmares is beter dan dat van KVK. Leer er gewoon met leven  ;)

Correctie: Kortrijk heeft geen palmares. Essevee drie bekerfinales, twee keer bekerwinst, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3307 Gepost op: oktober 28, 2011, 10:53:21 pm »

Correctie: Kortrijk heeft geen palmares. Essevee drie bekerfinales, twee keer bekerwinst, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup.

Fout!  8)

Trofee Jules Pappaert

    winnaar (1): 1998

(die hebben wij 2x gewonnen ;) )

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3308 Gepost op: oktober 29, 2011, 02:35:48 pm »
Ik ben heel tevreden over Rossini, ik ben minder tevreden dat men NFOR liet vertrekken naar Kortrijk, voor mij mocht hij overal naartoe behalve naar daar, heel dom.

Ewel, toch een echte straf  ;D na zijn wangedrag van vorig jaar...

Vandenbrouck had mogen blijven van mij, hadden dan misschien met de kop sterker gestaan waar we nu teveel goals pakken.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3309 Gepost op: oktober 29, 2011, 06:07:47 pm »
Ik ben heel tevreden over Rossini, ik ben minder tevreden dat men NFOR liet vertrekken naar Kortrijk, voor mij mocht hij overal naartoe behalve naar daar, heel dom.

Ewel, toch een echte straf  ;D na zijn wangedrag van vorig jaar...

Vandenbrouck had mogen blijven van mij, hadden dan misschien met de kop sterker gestaan waar we nu teveel goals pakken.

VDB is vertrokken door Broos.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3310 Gepost op: oktober 29, 2011, 10:42:49 pm »
kvk gaat nu ook al buitenhuis winnen, sterk bezig ze die gastn, op 3 pt van 2de plaats.
SV TILL I DIE

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3311 Gepost op: oktober 29, 2011, 11:50:03 pm »
kvk gaat nu ook al buitenhuis winnen, sterk bezig ze die gastn, op 3 pt van 2de plaats.

was geen slechte match met toch ook wel een portie geluk

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3312 Gepost op: oktober 30, 2011, 12:07:50 am »
Twee afgeweken ballen, een onterechte penalty en dan nog een heel lichte rood voor De Ceulaer en een niet gekregen penalty voor Lokeren!

Het geluk dat wij neit hebben en tegen hebben zit bij Kortrijk, daar zit alles mee...

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3313 Gepost op: oktober 30, 2011, 10:55:06 am »
Twee afgeweken ballen, een onterechte penalty en dan nog een heel lichte rood voor De Ceulaer en een niet gekregen penalty voor Lokeren!

Het geluk dat wij neit hebben en tegen hebben zit bij Kortrijk, daar zit alles mee...

Sterk!
Die rode kaart viel nochtans achter de 1-4 dacht ik, dus ze heeft helemaal het wedstrijdbeeld bepaalt

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3314 Gepost op: oktober 30, 2011, 03:19:25 pm »
Ik zeg gewoon dat alles mee zit bij Kortrijk... Heb ik nu gezegd dat  het komt door die  rode kaart dat ze kunnen winnenhebben??? Moest Lokeren nu die penalty gekregen hebben en Kortrijk niet dan zie ik Lokeren zeker nog terugkeren... Wat rechtvaardig zou zijn want de ene was er ene en de andere niet.

En bij de andere drie goals kent Kortrijk ookhet nodige geluk, meer geluk dan kunde dat ze deze wedstrijd winnen

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3315 Gepost op: oktober 30, 2011, 05:29:51 pm »
heb je de ganse match gezien? zo niet, jij gaat op basis van een verslag van 2 minuten zeggen hoe het in elkaar zit?

ja kvk heeft geluk gehad maar de zege was 100% verdiend

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3316 Gepost op: oktober 30, 2011, 06:54:11 pm »
en de 14 maanden zonder winst buitenshuis is van de papieren ;)
Peter Maes zit daar ook maar op 1 poot meer van zijn stoel vrees ik.
Copa is ne goochelaar geworden ipv ne keeper, een puntenpakker vroeger
en krasselaar nu....

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3317 Gepost op: oktober 31, 2011, 08:35:30 pm »
heb je de ganse match gezien? zo niet, jij gaat op basis van een verslag van 2 minuten zeggen hoe het in elkaar zit?

ja kvk heeft geluk gehad maar de zege was 100% verdiend

En heb jij mij ergens zien zeggen dat de zege niet verdiend was? Ik zeg gewoon dat ze heel wat geluk hebben gehad en dat dat het verschil maakt in een wedstrijd. Moest Waregem dit geluk hebben in de laatste wedstrijden ,winnen we ze ook en is er totaal geen crisis bij ons.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3318 Gepost op: november 01, 2011, 04:36:25 pm »
momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .

maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .

en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk  :)

Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.

En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.

Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..

Op alle vlak is essevee een grotere ploeg dan kortrijkje.  Ik zie in kortrijk geen concurent op geen enkel gebied, het is gewoon een buur en dat maakt de rivaliteit, that's it!  Lag kvk in limburg ging er geen haan naar kraaien.  AA gent is een team waar essevee de concurentie mee aangaat en op later vlak msh brugge en een genk???  Budget is pakken groter in waregem, straks nieuw stadion, de structuur en accomodatie is pakken beter, omkadering enz....  Sportief is he palmares veel mooier dan het ongeschreven blad van kortrijkje.  En iedere nuchtere (volwassenen supporter van kvk is het daar mee eens).  Sterk dat kvk met zo beperkte middelen bovenaan staat, maar het is op het einde van de rit dat je daar nog moet staan ?.  Met hein stonden jullie eens lang 7de,6des en plots hadden jullie op het einde van de rit slechts 1 punt meer dan de degradant.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3319 Gepost op: november 02, 2011, 07:59:08 pm »
momenteel zijn ze iets beter dan ons tjah, daarvoor dient ook een voorlopig klassement .

maar je moet dat altijd in een groter perspectief zijn , pakweg de laatste 10 jaar, dan weten we al gauw wie op langere termijn de beste ploeg is, het grootste palmares heeft .

en dat zijn wij , en niet dat fusieploegje in kutrijk  :)

Allee, begrijp mij nu niet verkeerd hé. Maar je kan dat toch niet vergelijken? En in een groter perspectief.. Laat mij niet lachen, Lierse was een dikke tien jaar geleden nog Belgisch kampioen, draagt dit nu bij aan hun huidige vorm? Denk het niet, totaal niet zelf.

En palmares, ok ja, jullie hebben 1x de Beker gewonnen met supercup en Europees kunnen spelen als de huidige fusieploeg. So what, noem je dat echt een palmares dat zó veel beter is dan dat van ons? Wij hebben niets, behalve een paar keer kampioen in lagere divisies. Ga eens tegen Lierse en Mechelen gaan zeggen dat jullie een palmares hebben (het zijn vergelijkbare ploegen) en ze lachen u vierkant uit.

Tegen het eind van het seizoen zullen we wel eens praten wie er het best was dit seizoen (totaalklassement), en ik zal zeker toegeven als Kortrijk onder Zulte Waregem staat dat jullie algemeen beter waren. En @smurf: denk toch dat we ons wat hoger mogen schatten dan een 12/13de plaats hoor. 6-10 mag echt wel dé doelstelling zijn..

Op alle vlak is essevee een grotere ploeg dan kortrijkje.  Ik zie in kortrijk geen concurent op geen enkel gebied, het is gewoon een buur en dat maakt de rivaliteit, that's it!  Lag kvk in limburg ging er geen haan naar kraaien.  AA gent is een team waar essevee de concurentie mee aangaat en op later vlak msh brugge en een genk???  Budget is pakken groter in waregem, straks nieuw stadion, de structuur en accomodatie is pakken beter, omkadering enz....  Sportief is he palmares veel mooier dan het ongeschreven blad van kortrijkje.  En iedere nuchtere (volwassenen supporter van kvk is het daar mee eens).  Sterk dat kvk met zo beperkte middelen bovenaan staat, maar het is op het einde van de rit dat je daar nog moet staan �.  Met hein stonden jullie eens lang 7de,6des en plots hadden jullie op het einde van de rit slechts 1 punt meer dan de degradant.

Dus 2 clubs op slechts 20 km van elkaar geeft geen concurrentie aan elkaar. What the fuck zeg ik hier tegen mijn beste. Je kan zeggen wat je wilt, maar als dit geen concurrentie op gebied van sponsoring etc is, dan weet ik het niet meer. Akkoord, de omkadering (alhoewel), infrastructuur (qua jeugd vooral) is inderdaad beter dan in Kortrijk. Over dat palmares heb ik al gehad. SV Zulte Waregem, sinds 2001, heeft geen "veel mooier'' palmares als dat van KV Kortrijk (huidige telling sinds 1971), gewoon een iets groter. Jullie zijn geen topclub en zullen dit ook niet direct zijn, alsook wij niet en andere gevestigde waarden in 1ste klasse niet. Ik geloof nooit dat iedere nuchtere volwassen mens (ook ik ben dit) dit zal eens zijn met u. Budget stukken groter dan dat van Kortrijk? Wat is het huidige budget dan nu? 20-30 miljoen? Dacht het niet.

Je kunt drijven, maar overdrijven...