Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924933 keer)

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3420 Gepost op: januari 19, 2012, 12:14:31 pm »
je hunt ons niets? ik begrijp niet wat je wil zeggen...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3421 Gepost op: januari 19, 2012, 12:17:44 pm »
Kortrijk leeft al jaren in de schaduw van Zulte Waregem. Gun ze toch ook eens iets ....... :)

ik hoop dat je niet echt denkt dat kortrijk in de schaduw van svzw leeft....


enfin, we hebben 25% kans om de cup te winnen :D

voorlopige sporza poll geeft 40% aan. nu alle forummers naar daar om de stemmen omlaag te halen ;-)

Wie wint de Beker van Belgi??
Bergen
    8%
Kortrijk
    40%
Lierse
    22%
Lokeren
    29%

Totaal aantal stemmen: 6110

Tim Mathijs zal er wel voor zorgen dat jullie niet in de finale zitten.  Gisteren was het ook al kantje-boordje, en een dipje zal er ook nog komen in de competitie, want ik hun jullie niks,nada,noppes.

yup, Tim Matthys zal nog beter spelen dan gewoonlijk speciaal om svzw plezier te doen nadat ze hem zo goed hebben behandeld  ;D 

ik vind het wel scary dat je blijkbaar magische krachten hebt.  moet wel spannend zijn, er zo voor kunnen zorgen dat andere ploegen een dipje krijgen omdat je hen niets "hunt"

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3422 Gepost op: januari 19, 2012, 12:23:49 pm »
Ik zie Kortrijk de Beker wel pakken, ligt hen wel nee? Spelen toch ieder jaar minstens kwartfinale, of heb ik dat verkeerd op? Hun eerste beker in de kast, het zou wat zijn! ;-)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3423 Gepost op: januari 19, 2012, 12:26:36 pm »
inderdaad voorbije campagnes waren niet slecht maar er dan steeds uit op een pijnlijke / domme manier. denk al een jaar of 5 op rij kwartfinale. nu tweede keer in geschiedenis van de club halve finale (de vorige keer was in de tijd dat de dieren nog spraken)

indien we de finale halen geef ik ons redelijk wat kans maar Bergen is een goeie ploeg met spitsen die ons veel pijn kunnen doen. wel goed dat we eerst in Bergen spelen
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2012, 12:28:16 pm door smurf »

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3424 Gepost op: januari 19, 2012, 05:23:00 pm »
Kortrijk verliest in de finale van de Beker + eindigt 7de op het einde van de reguliere competitie en ze hebben evenveel bereikt als ons :) (tenminste als wij PO 2 halen maar daar twijfel ik niet aan :) )

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3425 Gepost op: januari 19, 2012, 05:55:10 pm »
Kortrijk is ook op papier de beste ploeg, staat ook het hoogste gerangschikt in de competitie, dus maar normaal dat zij het meest stemmen krijgen. Volgens mij gaan ze die beker wel pakken maar dan zwaar ten onder gaan in Europa
SV TILL I DIE

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3426 Gepost op: januari 19, 2012, 06:16:17 pm »
Kortrijk had toch weer wat geluk want de rode kaart vond ik toch ferm overdreven


Trouwens Toen wij de beker wonnen schakelden we Club Brugge-Geel-Westerlo en Standard uit vooraleer in de finale Moeskroen te bekampen en te verslaan

Kortrijk deed het ocheer ochot tegen Antwerp-STVV-Beerschot en krijgt nu Bergen tegenover zich

Ja de beker is ook gewoon een gelukspel waar je met de loting wat geluk moet hebben...




Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3427 Gepost op: januari 19, 2012, 06:19:14 pm »
Kortrijk is ook op papier de beste ploeg, staat ook het hoogste gerangschikt in de competitie, dus maar normaal dat zij het meest stemmen krijgen. Volgens mij gaan ze die beker wel pakken maar dan zwaar ten onder gaan in Europa

ALS, nogmaals ALS we de beker winnen dan vrees ik dat we op Europees vlak een mal figuur zullen slaan maar bon, zoals jullie weten is het leuk om het als kleine club eens mee te maken

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3428 Gepost op: januari 19, 2012, 06:21:40 pm »
Kortrijk is ook op papier de beste ploeg, staat ook het hoogste gerangschikt in de competitie, dus maar normaal dat zij het meest stemmen krijgen. Volgens mij gaan ze die beker wel pakken maar dan zwaar ten onder gaan in Europa

ALS, nogmaals ALS we de beker winnen dan vrees ik dat we op Europees vlak een mal figuur zullen slaan maar bon, zoals jullie weten is het leuk om het als kleine club eens mee te maken
Het zou wa zijn zeker. Kortrijk wint de beker en wij hebben ons grootste kutseizoen ooit. We gaan't mogen horen  :'(
One Essevee!

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3429 Gepost op: januari 19, 2012, 06:28:41 pm »
Kortrijk verliest in de finale van de Beker + eindigt 7de op het einde van de reguliere competitie en ze hebben evenveel bereikt als ons :) (tenminste als wij PO 2 halen maar daar twijfel ik niet aan :) )
Ik ben verzot op dergelijke posts.  De ervaring leert me dat ik die meestal enkele maanden later kan quoten  :P

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3430 Gepost op: januari 19, 2012, 06:39:46 pm »
Kortrijk had toch weer wat geluk want de rode kaart vond ik toch ferm overdreven


Trouwens Toen wij de beker wonnen schakelden we Club Brugge-Geel-Westerlo en Standard uit vooraleer in de finale Moeskroen te bekampen en te verslaan

Kortrijk deed het ocheer ochot tegen Antwerp-STVV-Beerschot en krijgt nu Bergen tegenover zich

Ja de beker is ook gewoon een gelukspel waar je met de loting wat geluk moet hebben...
Ze hebben op papier inderdaad een makkelijkere tegenstander, maar je moet ze ook nog winnen. Wij zijn al 2 keer onderuit gegaan tegen 3e klassers, dat zijn ook kneusjes en je moet niet afkomen dat ze super gemotiveerd zijn etc etc. Kortrijk heeft dat gewoon goed gedaan punt, leer er met leven.
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3431 Gepost op: januari 19, 2012, 07:33:15 pm »
Wat een gezever hier opeens zeg.
Als we hun laatste matchen eens afgaan: Thuis met 1-0 winnen van de laatste, (toen) Westerlo. 0-2 verliezen van Lierse, in extremis thuis nog winnen van Standard-B, na nieuwjaar 0-0, weer tegen de laatste en in den beker verliezen tegen 10 man van Beerschot.

Om u dan favoriet te noemen of bestempeld te worden, moet ik eens goed mee lachen eerlijk gezegd..

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3432 Gepost op: januari 19, 2012, 07:43:42 pm »
Yep, ma ze staan der wel....

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3433 Gepost op: januari 19, 2012, 08:36:37 pm »
na nieuwjaar 0-0, weer tegen de laatste
Groot gelijk.  We hebben dit seizoen zelfs met 1-0 verloren van de derdelaatste.


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3434 Gepost op: januari 19, 2012, 09:11:52 pm »
Triestig eigelijk he..

Terug on-topic: Under Barca-voetbal trekt al een paar weken op geen ballen, en dat zijn helaas voor u mijn woorden niet. Maar de verslaggevers en journalisten zullen ook wel anti-VK zijn zeker?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3435 Gepost op: januari 19, 2012, 09:28:09 pm »
T was inderdaad pak minder

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3436 Gepost op: januari 20, 2012, 09:23:25 am »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=0N3L52Q2_4

mo jaaaa ze waren hun succes verwachtende.....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3437 Gepost op: januari 20, 2012, 10:30:45 am »
Blijkbaar willen ze het concept van de beker aanpassen omdat het te weinig aantrekkelijk is. Net nu de grote clubs eruit liggen zeg. Zal wel weer zo'n play-off-achtig ding worden waarbij de grote clubs een duwtje in de rug krijgen en de kleine clubs zes keer tegen elkaar moeten spelen om te degraderen en blablabla...? Arm Belgi?.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3438 Gepost op: januari 20, 2012, 11:00:37 am »
Blijkbaar willen ze het concept van de beker aanpassen omdat het te weinig aantrekkelijk is. Net nu de grote clubs eruit liggen zeg. Zal wel weer zo'n play-off-achtig ding worden waarbij de grote clubs een duwtje in de rug krijgen en de kleine clubs zes keer tegen elkaar moeten spelen om te degraderen en blablabla...? Arm Belgi?.
Alles in het voordeel van de grote clubs inderdaad. Zelfs het idee om met reekshoofden te werken doet de ronde.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3439 Gepost op: januari 20, 2012, 11:19:35 am »
De KBVB wil sleutelen aan de bekerformule

Echt aantrekkelijk kun je de Beker van Belgi? niet noemen. De topploegen laten het makkelijk afweten en veel volk zit er niet in de tribunes. De bond wil dan ook sleutelen aan de bekerformule.

Anderlecht, Club Brugge en Racing Genk lagen er al uit en woensdag sneuvelden ook Gent en Standard. Voor het eerst sinds 2002-2003 zit er geen van die vijf clubs in de halve finales.

We willen proberen er opnieuw iets waardevols van te maken
Bovendien kwam er voor de vier terugwedstrijden in de kwartfinales van woensdag niet veel volk opdagen. In totaal zaten er maar 18.000 toeschouwers in de vier stadions.

"De beker is ook in andere landen een moeilijk verhaal", zegt KBVB-woordvoerder Stefan Van Loock in Het Laatste Nieuws.

"Kijk maar naar de FA Cup, dat is ook niet meer wat het geweest is. Toch willen we proberen om er opnieuw iets waardevols van te maken."

Donderdag vond er al een informeel gesprek plaats tussen onder andere de Pro League en andere betrokken liga's. "Op 11 februari valt een beslissing. Volgend jaar hebben we een nieuwe formule."

Sporza.be