Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924906 keer)

0 leden en 50 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3500 Gepost op: februari 02, 2012, 09:46:24 am »
KV Concap gaat er precies voor!

 ;D ;D

Blijkbaar!  Sebiets geschrapt uit de finale en uit de competitie.  Gehele team betrapt op verboden middelen.  Dit is te opmerkelijk voor dit kleine kleine duimpje.

je bent best wel een triestige gast. uw posts op het forum van svzw en van kvk zijn echt wel om te huilen bij momenten. 

het is allemaal gestolen door die gedopeerde huurspelers van die krotploeg  ::)


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3501 Gepost op: februari 02, 2012, 11:56:55 am »
KV Concap gaat er precies voor!

 ;D ;D

Blijkbaar!  Sebiets geschrapt uit de finale en uit de competitie.  Gehele team betrapt op verboden middelen.  Dit is te opmerkelijk voor dit kleine kleine duimpje.

je bent best wel een triestige gast. uw posts op het forum van svzw en van kvk zijn echt wel om te huilen bij momenten. 

het is allemaal gestolen door die gedopeerde huurspelers van die krotploeg  ::)

Wat verwacht jij in feite op een forum van Esseveefans?  Hiephiep hoera voor de hatelijkste ploeg en supporters van Vlaanderen en omstreken (in mijn ogen toch).  Ik ga nooit iets posten op een kvkforum, ik heb daar niets te zoeken en ik zal hier nooit iets positiefs kunnen zeggen over Kvk, en zo hoort het.  Al dat gezeem tussen rivaliserende supporters, ik ben daar niet voor.  Maar zo'n toestanden zoals in Egypte moet het ook niet zijn. 

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3502 Gepost op: februari 02, 2012, 01:42:58 pm »
ik verwacht niet dat er hier veel applaus komt voor kvk. ik hoop enkel dat er op een forum van een voetbalploeg op een beschaafde manier over voetbal kan gesproken worden, gelukkig is dat met de meeste leden hier zeker het geval. 

ik ben al jaren kvk-supporter en ik leef echt mee met mijn ploeg maar ik heb medelijden met mensen die niets goed kunnen zeggen over waregem of kortrijk (afhankelijk van de ploeg waarvoor ze supporteren)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3503 Gepost op: februari 02, 2012, 01:45:54 pm »
Met pijn in het hart: het was zelfs verdiend

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3504 Gepost op: februari 02, 2012, 01:52:46 pm »
zij hadden het geluk op het einde dat wij al het ganse seizoen ontbreken. tweede helft was best wel leuk om zien...wisselende kansen.match kon evengoed 0-2 of 2-1 geweest zijn.
Frank Raes kent toch ook Belgie niet goed.....de supporters van kvk die van ver moesten komen!!
Kortrijk ligt nog dichter bij Bergen dan Antwerpen.
soit, kan nu wel boffen op kvk maar kzal mij toch bij essevee houden :-)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3505 Gepost op: februari 02, 2012, 01:55:03 pm »
ik verwacht niet dat er hier veel applaus komt voor kvk. ik hoop enkel dat er op een forum van een voetbalploeg op een beschaafde manier over voetbal kan gesproken worden, gelukkig is dat met de meeste leden hier zeker het geval. 

ik ben al jaren kvk-supporter en ik leef echt mee met mijn ploeg maar ik heb medelijden met mensen die niets goed kunnen zeggen over waregem of kortrijk (afhankelijk van de ploeg waarvoor ze supporteren)

Ik moet zeggen dat Smurf zijn posts meestal goed onderbouwd zijn. Het zijn geen posts waarvan je kan zeggen ga weg kvk supporter. Smurf zegt zijn mening op een beschaafde manier. Ja ik ben SVZW supporter en ik heb er ook nooit plezier aan als KVK wint maar Smurf doet hier niets verkeerd denk ik.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3506 Gepost op: februari 02, 2012, 02:32:49 pm »
ik verwacht niet dat er hier veel applaus komt voor kvk. ik hoop enkel dat er op een forum van een voetbalploeg op een beschaafde manier over voetbal kan gesproken worden, gelukkig is dat met de meeste leden hier zeker het geval. 

ik ben al jaren kvk-supporter en ik leef echt mee met mijn ploeg maar ik heb medelijden met mensen die niets goed kunnen zeggen over waregem of kortrijk (afhankelijk van de ploeg waarvoor ze supporteren)

Ik moet zeggen dat Smurf zijn posts meestal goed onderbouwd zijn. Het zijn geen posts waarvan je kan zeggen ga weg kvk supporter. Smurf zegt zijn mening op een beschaafde manier. Ja ik ben SVZW supporter en ik heb er ook nooit plezier aan als KVK wint maar Smurf doet hier niets verkeerd denk ik.
110% akkoord
One Essevee!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3507 Gepost op: februari 02, 2012, 03:02:07 pm »
tis just Smurf mag blijven...
woaris Gargamel?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3508 Gepost op: februari 02, 2012, 03:28:40 pm »
ik verwacht niet dat er hier veel applaus komt voor kvk. ik hoop enkel dat er op een forum van een voetbalploeg op een beschaafde manier over voetbal kan gesproken worden, gelukkig is dat met de meeste leden hier zeker het geval. 

ik ben al jaren kvk-supporter en ik leef echt mee met mijn ploeg maar ik heb medelijden met mensen die niets goed kunnen zeggen over waregem of kortrijk (afhankelijk van de ploeg waarvoor ze supporteren)

Ik moet zeggen dat Smurf zijn posts meestal goed onderbouwd zijn. Het zijn geen posts waarvan je kan zeggen ga weg kvk supporter. Smurf zegt zijn mening op een beschaafde manier. Ja ik ben SVZW supporter en ik heb er ook nooit plezier aan als KVK wint maar Smurf doet hier niets verkeerd denk ik.

ik moet zelfs bekennen dat ik meer sympathie heb voor de persoon smurf dan voor de persoon Essevee007 :)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3509 Gepost op: februari 02, 2012, 03:57:09 pm »
 :-[ sebiet blozen haha

enfin, voetbal mag dan zogezegd oorlog zijn, ik kan het redelijk goed relativeren :-)
paar goeie vrienden zijn die hard waregem supporter (sinds meer dan 25 jaar) en ik ga het echt niet laten om mij ermee te amuseren omwille van de "rivaliteit" tussen kortrijk en svzw.

ik ben nog mee geweest met bussen van waregem supporters naar lens - atletico madrid en frankrijk - belgi?, er waren er genoeg die wisten dat ik kvk-supporter was en ik heb met niemand miserie gehad.  bij de 5-1 afstraffing paar jaar geleden zat ik tussen de harde kern van vroeger. bepaalden die mij herkenden vonden het wel zo fantastisch niet maar uiteindelijk met niemand last gehad (het helpt natuurlijk als ze weten dat je bevriend bent met aantal "zware" of "bekende" mannen)

ik ben dit jaar op mijn eentje gaan kijken naar svzw - kvk in een waregem vak met een bon uit het laatste nieuws. awel, buiten het spelniveau van de vk heb ik mij daar goed geamuseerd waarmee ik nu niet wil zeggen dat het op waregem leuker is dan op kortrijk  ;D

ik weet ook wel dat er genoeg krapuul naar voetbalmatchen komt en het kan altijd fout lopen maar bon, beetje openminded zijn helpt toch al een pak

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3510 Gepost op: februari 02, 2012, 04:13:15 pm »
Smurf, ge zijt bijna nen toffen  :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3511 Gepost op: februari 02, 2012, 04:41:20 pm »
ik verwacht niet dat er hier veel applaus komt voor kvk. ik hoop enkel dat er op een forum van een voetbalploeg op een beschaafde manier over voetbal kan gesproken worden, gelukkig is dat met de meeste leden hier zeker het geval. 

ik ben al jaren kvk-supporter en ik leef echt mee met mijn ploeg maar ik heb medelijden met mensen die niets goed kunnen zeggen over waregem of kortrijk (afhankelijk van de ploeg waarvoor ze supporteren)

Ik moet zeggen dat Smurf zijn posts meestal goed onderbouwd zijn. Het zijn geen posts waarvan je kan zeggen ga weg kvk supporter. Smurf zegt zijn mening op een beschaafde manier. Ja ik ben SVZW supporter en ik heb er ook nooit plezier aan als KVK wint maar Smurf doet hier niets verkeerd denk ik.

ik moet zelfs bekennen dat ik meer sympathie heb voor de persoon smurf dan voor de persoon Essevee007 :)

All? sebiets zit het hier vol met kvk Heule fans.  Trouwens van mij mag smurf hier zoveel posten of hij wilt en is hij welkom.  Maar al 220 posts in 2 maand tijd op het forum van een sportieve rivaal?  Ik heb toch andere bezigheden.  Hier op het forum is het blijkbaar ook een algemene trend, allemaal tegen of allemaal voor een forumlid.  Ja, soit. Voor het hier terug tot een off topic gepraat komt. En als smurf al niet tegen een grapje kan van die tabletten dan moet hij niet naar hier komen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3512 Gepost op: februari 02, 2012, 05:34:29 pm »
Smurf is nen toffen
ie mag den beker winnen
mo Krotrijk ni ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3513 Gepost op: februari 02, 2012, 06:04:21 pm »
Kortrijk en hun goede voetbal. Ik zal het nooit begrijpen. Ik was het beu na 33 minuten, niet om aan te zien, van beide ploegen trouwens. Maar het veld lag wel niet goed, h? G'hebt gelijk, jong !
Maar ze staan wel met anderhalf been in de finale.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3514 Gepost op: februari 02, 2012, 06:24:31 pm »
KV Concap gaat er precies voor!

 ;D ;D

Blijkbaar!  Sebiets geschrapt uit de finale en uit de competitie.  Gehele team betrapt op verboden middelen.  Dit is te opmerkelijk voor dit kleine kleine duimpje.

je bent best wel een triestige gast. uw posts op het forum van svzw en van kvk zijn echt wel om te huilen bij momenten. 

het is allemaal gestolen door die gedopeerde huurspelers van die krotploeg  ::)
Over die andere posts en die op kvk forum(lees ik niet) spreek ik me niet uit,maar als ge hier de humor niet van inziet... ??? ,dan zijt ge wel vlug in uw g*t gebeten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3515 Gepost op: februari 02, 2012, 10:39:29 pm »
ik hoop dat ze de finale niet halen, en ik hoop al zeker niet dat ze gaan winnen, maar ik begin er voor te vrezen ...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3516 Gepost op: februari 03, 2012, 08:53:44 am »
Niks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v??l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3517 Gepost op: februari 03, 2012, 09:02:25 am »
Niks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v??l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.

Enz.... Hehe.  Maar toch hoop ik dat ze die finale niet halen en essevee boy Tim zijn tweede finale mag spelen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3518 Gepost op: februari 03, 2012, 12:04:39 pm »
Niks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v??l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.

denk je dat lokeren sterker is? ik hoop ook op lokeren maar dan omdat ik denk dat we meer kans er tegen maken (als we de finale halen)  lokeren geen bekerploeg, minder supporters dan kvk, betere resultaten dan tegen lierse tot nu toe

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3519 Gepost op: februari 03, 2012, 10:13:27 pm »
Niks aan te doen he. Doorheen de geschiedenis hebben die van Kortrijk op 'dat' vlak al v��l meer afgezien dan ons, denk ik. Drie keer de bekerfinale, halve finale Uefa Cup, 16e finale Uefa Cup - wat moeten ze toen niet gedacht hebben, al die frustratie die je tot op vandaag nog steeds merkt. Hopen op Lokeren in ieder geval.

denk je dat lokeren sterker is? ik hoop ook op lokeren maar dan omdat ik denk dat we meer kans er tegen maken (als we de finale halen)  lokeren geen bekerploeg, minder supporters dan kvk, betere resultaten dan tegen lierse tot nu toe

Lierse is een ploeg die ons ook minder ligt dan Lokeren denk ik...

Ik hoop op Lokeren ;)