Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3620 Gepost op: februari 22, 2012, 07:57:53 pm »
Kortrijk zal het in de bekerfinale opnemen tegen Lokeren  :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3621 Gepost op: februari 22, 2012, 08:25:06 pm »
Kortrijk zal het in de bekerfinale opnemen tegen Lokeren  :)
Taaie tegenstander! Zal nog spannend worden daar op de Heizel :)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3622 Gepost op: februari 23, 2012, 09:43:53 am »
Go Lokeren Go !!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3623 Gepost op: februari 23, 2012, 10:29:27 am »
toch wel toch wel. al jaren supporter :-)

maar kan voetbal wel relativeren. beetje geplaag hoort er zeker bij maar om te vechten etc dat gaat er bij mij niet in
Bij mij ook niet, maar zeg dat eens tegen de extreem-rechtse skinheads (voor de onwetenden; er bestaan ook S.H.A.R.P.skinheads en redskinheads) die al jaren de staantribune van KVK bevolken.  Den uitleg zal wel weer zijn dat het een minderheid is en veel blabla, feit is dat ze nog altijd zonder veel problemen aanvaard worden door KVK.

ik behoor niet tot de onwetenden ;-)     
http://www.youtube.com/watch?v=hWQ4HoeAEB0

ja we hebben in tweede en derde last gehad van aantal boneheads en ander extreem rechts gespuis maar de laatste jaren lijkt het gelukkig quasi helemaal voorbij. wees gerust dat ik kotsmisselijk werd van hun white power vlag die op bepaalde matchen te zien was.   aantal van die boneheads van kvk konden het trouwens ook goed vinden met aantal boneheads die op waregem te zien waren (zitten nu weer op anderlecht)



Meeste gespuis bij ons is naar brugge getrokken en anderlecht toen we naar vierde gingen en ook z waregem werden.  Bij jullie hoogstwaarschijnlijk zelfde liedje.  Beide clubs hebben natuurlijk nog gespuis, maar is al vele malen minder dan in de jaren 90.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3624 Gepost op: februari 23, 2012, 03:20:46 pm »
toch wel toch wel. al jaren supporter :-)

maar kan voetbal wel relativeren. beetje geplaag hoort er zeker bij maar om te vechten etc dat gaat er bij mij niet in
Bij mij ook niet, maar zeg dat eens tegen de extreem-rechtse skinheads (voor de onwetenden; er bestaan ook S.H.A.R.P.skinheads en redskinheads) die al jaren de staantribune van KVK bevolken.  Den uitleg zal wel weer zijn dat het een minderheid is en veel blabla, feit is dat ze nog altijd zonder veel problemen aanvaard worden door KVK.

ik behoor niet tot de onwetenden ;-)     
http://www.youtube.com/watch?v=hWQ4HoeAEB0

ja we hebben in tweede en derde last gehad van aantal boneheads en ander extreem rechts gespuis maar de laatste jaren lijkt het gelukkig quasi helemaal voorbij. wees gerust dat ik kotsmisselijk werd van hun white power vlag die op bepaalde matchen te zien was.   aantal van die boneheads van kvk konden het trouwens ook goed vinden met aantal boneheads die op waregem te zien waren (zitten nu weer op anderlecht)



Meeste gespuis bij ons is naar brugge getrokken en anderlecht toen we naar vierde gingen en ook z waregem werden.  Bij jullie hoogstwaarschijnlijk zelfde liedje.  Beide clubs hebben natuurlijk nog gespuis, maar is al vele malen minder dan in de jaren 90.

Wij hebben nog M. rondlopen. Kruipt minstens ??n keer per match op een soort hekken in vak X. Luid om zich heen roepend dan nog wel.

Tegen Standard liep hij zelfs het plein op.

Krapuul...

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3625 Gepost op: februari 25, 2012, 12:49:20 pm »
Na 1 dag losse verkoop al 7.000 tickets de deur uit. We zullen ook wel zeker de 12.000 ronden, wsl meer. Jammer dat die vele successo's een heel jaar hun kat sturen. Nu kan 'Mr. Soccer' op Voetbalkrant in de KVK-topics niet meer uitpakken met het feit dat SVZW zo'n massa wist te verzamelen en wij dat nooit zouden kunnen. Ik ben benieuwd wat zijn nieuwe oneliner zal worden.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3626 Gepost op: februari 25, 2012, 02:06:06 pm »
Na 1 dag losse verkoop al 7.000 tickets de deur uit. We zullen ook wel zeker de 12.000 ronden, wsl meer. Jammer dat die vele successo's een heel jaar hun kat sturen. Nu kan 'Mr. Soccer' op Voetbalkrant in de KVK-topics niet meer uitpakken met het feit dat SVZW zo'n massa wist te verzamelen en wij dat nooit zouden kunnen. Ik ben benieuwd wat zijn nieuwe oneliner zal worden.

Wij hadden er toch 17000-18000, zoiets, nie?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3627 Gepost op: februari 25, 2012, 02:22:55 pm »
Wij hadden er idd 18000, 12000 is om me te lachen.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3628 Gepost op: februari 25, 2012, 02:34:29 pm »
Wij hadden er idd 18000, 12000 is om me te lachen.

Ik schreef bewust 12.000 om geen grootspraak te verkondigen. Op de club zelf gaat men er vanuit dat we die 18.000 wel kwijtgeraken. Ik denk het ook wel, maar zeg veiligheidshalve minimum 12.000.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3629 Gepost op: februari 25, 2012, 05:46:12 pm »
jaja... blabla... en het kvk-dorp... haha...
so what ?
Als jullie verliezen maalt ni?mand daar om hoor.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3630 Gepost op: februari 25, 2012, 06:08:57 pm »
Vooral het dorp aan de Holliday Inn (zoek de fout), zoals vermeld op de affiche, is leuk...

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3631 Gepost op: februari 25, 2012, 10:24:19 pm »
Jawadde 2 -5 dat kan tellen als understatement. kvk no past no history. Nog nooit zo content geweest met een nederlaag. cercle playoff 1

Offline Mijzelve

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3632 Gepost op: februari 25, 2012, 10:51:56 pm »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3633 Gepost op: februari 26, 2012, 09:02:52 am »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...
Een beetje gefrustreerd omdat PO 1 serieus in het gevaar komt?! Begrijpend lezen en een beetje uitspraken nuanceren zat blijkbaar ook niet in uw pakket... Ik zal je een beetje helpen: "Na een nederlaag nog nooit weinig ontgoocheld geweest!" Wij hebben namelijk niks meer te winnen momenteel en verlangen naar nog eens 2 derby's eventueel in PO 2... Begrijpend lezen: We zien veel liever andere ploegen in PO 1 eindigen dan jullie.

 Duidelijker? Of etaleer ik nu ook 'dommigheid'??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3634 Gepost op: februari 26, 2012, 11:27:44 am »
als de v??kaa met zo een stad , en met zo een "achterban" minder dan 20 000 toeschouwers naar brussel haalt, maken ze zich gewoon belachelijk, los van het resultaat van de match zelf .

Offline Mijzelve

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3635 Gepost op: februari 26, 2012, 11:48:49 am »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...
Een beetje gefrustreerd omdat PO 1 serieus in het gevaar komt?! Begrijpend lezen en een beetje uitspraken nuanceren zat blijkbaar ook niet in uw pakket... Ik zal je een beetje helpen: "Na een nederlaag nog nooit weinig ontgoocheld geweest!" Wij hebben namelijk niks meer te winnen momenteel en verlangen naar nog eens 2 derby's eventueel in PO 2... Begrijpend lezen: We zien veel liever andere ploegen in PO 1 eindigen dan jullie.

 Duidelijker? Of etaleer ik nu ook 'dommigheid'??

Je krijgt een buitenspel goal binnen en je bent tevreden... serieuze supporter jij...

En mensen die hun leven spenderen in het niet gunnen van geluk aan anderen, good luck in de toekomst daarmee  :-[

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3636 Gepost op: februari 26, 2012, 01:40:12 pm »
Trouwens, ik weet niet in hoeverre dit een fabeltje is maar KVK lijkt toch weer hun typische Hein dipje te hebben zo na Nieuwjaar.

Bekijk maar eens het klassement vanaf speeldag 20

Kortrijk behaald een 7/24 en kon in 8 wedstrijden slechts 1 keer winnen.
Lokeren toont dat het in de winning mood zit en is duidelijk de revelatie van het laatste trimester.

Op basis van het klassement schatten de Kortrijkzanen de beker finale optimistisch in,
ik ben benieuwd of ze zich daar bewust zijn van deze tendens  ;).

Gisteren hebben ze in ieder geval al een serieuze waarschuwing gekregen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3637 Gepost op: februari 26, 2012, 02:31:48 pm »
het was gisteren om te bleiten. play off 1 heel ver weg dankzij, inderdaad, de jaarlijkse terugronde dip.

jammer dat cercle uitloopt dankzij buitenspelgoal

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3638 Gepost op: februari 26, 2012, 02:56:19 pm »
http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/clubliefde-bestaat-deze-16-zijn-het-meest-loyaal-aan-hun-jpl-club?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=zondag


Gemiddelde van het aantal dagen dat de spelers in dienst zijn bij hun eersteklasseclub:

RANGSCHIKKING

     PLOEG    GEM.D.
1    RSC Anderlecht    901
2    Sporting Lokeren    891
3    KV Mechelen    820
4    Cercle Brugge    793
5    KVC Westerlo    710
6    Zulte Waregem    700
7    KAA Gent    633
8    STVV    615
9    KRC Genk    610
10    Beerschot AC    517
11    Club Brugge    496
12    Lierse SK    459
13    OH Leuven    443
14    RAEC Mons    437
15    Standard Luik    427
16    KV Kortrijk    362

GEM.D: het gemiddeld aantal dagen dat de spelers bij de A-kern zitten.

Zo leuk is het daar.  :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3639 Gepost op: februari 26, 2012, 05:27:36 pm »
http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/clubliefde-bestaat-deze-16-zijn-het-meest-loyaal-aan-hun-jpl-club?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=zondag


Gemiddelde van het aantal dagen dat de spelers in dienst zijn bij hun eersteklasseclub:

RANGSCHIKKING

     PLOEG    GEM.D.
1    RSC Anderlecht    901
2    Sporting Lokeren    891
3    KV Mechelen    820
4    Cercle Brugge    793
5    KVC Westerlo    710
6    Zulte Waregem    700
7    KAA Gent    633
8    STVV    615
9    KRC Genk    610
10    Beerschot AC    517
11    Club Brugge    496
12    Lierse SK    459
13    OH Leuven    443
14    RAEC Mons    437
15    Standard Luik    427
16    KV Kortrijk    362

GEM.D: het gemiddeld aantal dagen dat de spelers bij de A-kern zitten.

Zo leuk is het daar.  :)
De term "huurlingenlegioen" wordt niet voor niets zo vaak geassocieerd met KVK :)
Hebben al elk jaar chance gehad, maar dat zal niet blijven duren imo :)