Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3640 Gepost op: februari 26, 2012, 05:36:43 pm »
De terugval bij KVK is meestal te wijten aan een gebrek aan geld om de premies te betalen. Nu weet ik niet als het dit jaar ook de reden is

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3641 Gepost op: februari 26, 2012, 08:31:04 pm »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...
Een beetje gefrustreerd omdat PO 1 serieus in het gevaar komt?! Begrijpend lezen en een beetje uitspraken nuanceren zat blijkbaar ook niet in uw pakket... Ik zal je een beetje helpen: "Na een nederlaag nog nooit weinig ontgoocheld geweest!" Wij hebben namelijk niks meer te winnen momenteel en verlangen naar nog eens 2 derby's eventueel in PO 2... Begrijpend lezen: We zien veel liever andere ploegen in PO 1 eindigen dan jullie.

 Duidelijker? Of etaleer ik nu ook 'dommigheid'??

Je krijgt een buitenspel goal binnen en je bent tevreden... serieuze supporter jij...

En mensen die hun leven spenderen in het niet gunnen van geluk aan anderen, good luck in de toekomst daarmee  :-[
Dus ik heb gezegd dat ik tevreden ben met onze nederlaag (??): begrijpend lezen is blijkbaar ECHT niet aan u besteed... Blijkbaar gewoon lezen zelfs niet! En neen, ik gun KV Kortrijk geen geluk, nu niet, morgen niet, overmorgen niet... Dank u voor de succes-wensen, niet nodig!
Mensen die hun leven spenderen aan het leuteren op een forum van de grootste concurrent, daar maak ik gewoon geen woorden aan vuil!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3642 Gepost op: februari 26, 2012, 11:36:02 pm »
Volgend weekend: KVK-Genk, da wordt een matchke  8)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3643 Gepost op: februari 27, 2012, 09:18:35 am »
als de v??kaa met zo een stad , en met zo een "achterban" minder dan 20 000 toeschouwers naar brussel haalt, maken ze zich gewoon belachelijk, los van het resultaat van de match zelf .

Dikke vette ?. Wij hadden 18000+ man mee, als Kortrijk dat niet kan, dan is dat schrijnend.

Offline Mijzelve

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3644 Gepost op: februari 27, 2012, 12:37:40 pm »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...
Een beetje gefrustreerd omdat PO 1 serieus in het gevaar komt?! Begrijpend lezen en een beetje uitspraken nuanceren zat blijkbaar ook niet in uw pakket... Ik zal je een beetje helpen: "Na een nederlaag nog nooit weinig ontgoocheld geweest!" Wij hebben namelijk niks meer te winnen momenteel en verlangen naar nog eens 2 derby's eventueel in PO 2... Begrijpend lezen: We zien veel liever andere ploegen in PO 1 eindigen dan jullie.

 Duidelijker? Of etaleer ik nu ook 'dommigheid'??

Je krijgt een buitenspel goal binnen en je bent tevreden... serieuze supporter jij...

En mensen die hun leven spenderen in het niet gunnen van geluk aan anderen, good luck in de toekomst daarmee  :-[
Dus ik heb gezegd dat ik tevreden ben met onze nederlaag (??): begrijpend lezen is blijkbaar ECHT niet aan u besteed... Blijkbaar gewoon lezen zelfs niet! En neen, ik gun KV Kortrijk geen geluk, nu niet, morgen niet, overmorgen niet... Dank u voor de succes-wensen, niet nodig!
Mensen die hun leven spenderen aan het leuteren op een forum van de grootste concurrent, daar maak ik gewoon geen woorden aan vuil!

...en moesten we nu eens gewoon elk voor ons eigen ploeg supporteren, zonder daarbij de nood te voelen de ander de duvel aan te doen... en misschien zelfs een beetje kunnen elkaar verdragen, en wie weet zelfs op dezelfde tribune kunnen supporteren, elk voor ons team... en als 't kan misschien wel soms niet overeenkomen, maar wel de fairplay hebben om de beste de winst te gunnen, we zouden misschien kunnen komen tot een situatie waarin het verstand het haalt boven hersenloos gehaat en elkaar 't beste wensen.....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3645 Gepost op: februari 27, 2012, 01:26:38 pm »
dat is nu s volwassen gesproken zie. wat kon mij het zaterdagavond schelen wat kortrijk had gedaan....het eerste wat ik moest weten is wat Westerlo had gedaan! ben niet voor Kortrijk maar ze hebben de finale niet gestolen en dat de beste mogen winnen....zoals Lokeren nu speelt.....

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3646 Gepost op: februari 27, 2012, 02:50:03 pm »
Na 1 dag losse verkoop al 7.000 tickets de deur uit. We zullen ook wel zeker de 12.000 ronden, wsl meer. Jammer dat die vele successo's een heel jaar hun kat sturen. Nu kan 'Mr. Soccer' op Voetbalkrant in de KVK-topics niet meer uitpakken met het feit dat SVZW zo'n massa wist te verzamelen en wij dat nooit zouden kunnen. Ik ben benieuwd wat zijn nieuwe oneliner zal worden.

Wij hadden er toch 17000-18000, zoiets, nie?

Yeps, essevee had een goeie 18000 man mee destijds.  In Kortrijk doen ze alvast er alles aan om volk mee te krijgen, zo kwamen ze hier al langs op het bedrijf om iets te doen voor de cupfinale voor de kvk en een cupkrant waaraan gratis tickets zijn verbonden enz.... Vriendelijk bedankt toen, aangezien hier de meesten essevee fans zijn.  Antiekske, 12000 is nog altijd niet 18000 h?.  En dat als dubbel zo grote stad.  Hopelijk voor jullie doet de kvk het beter dan zaterdag tegen lokeren.  Want anders zou het dubbel pieken.  Playoff 1 min of meer weg door lokeren en de finale verliezen door datzelfde lokeren.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3647 Gepost op: februari 27, 2012, 03:17:39 pm »
play off 1 niet zozeer weg door dit weekend maar door al weken slecht te spelen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3648 Gepost op: februari 27, 2012, 04:37:49 pm »
dat is nu s volwassen gesproken zie. wat kon mij het zaterdagavond schelen wat kortrijk had gedaan....het eerste wat ik moest weten is wat Westerlo had gedaan! ben niet voor Kortrijk maar ze hebben de finale niet gestolen en dat de beste mogen winnen....zoals Lokeren nu speelt.....
Twas nen thuismatch en er kwam op het scorebord dat Lierse denk ik voorstond op Kortrijk, een heel slechte zaak voor ons maar er kwam wel gejuich uit de tribune  ???
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3649 Gepost op: februari 27, 2012, 05:15:00 pm »
Smurf,
jullie seizoen is berekend op 40 punten maximuum
wil je premies geven voor beker dan moet je elders zoeken....
Beker winnen is geen must sportief maar financieel is het eigenlijk een noodzaak.
Het is namelijk een duur seizoen geweest....


David Vandenbroeck is gekwetst en moet geopereerd worden.
Zal wss nu al kijken om te laten uitvoeren en zo de voorbereiding volgend seizoen mee te maken...
Deed mee met de beloften en had last en werd vervangen als ik me niet vergis.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3650 Gepost op: februari 27, 2012, 06:02:48 pm »
Nog nooit zo content geweest met een nederlaag.

Qua dommigheid kan dit tellen...
Een beetje gefrustreerd omdat PO 1 serieus in het gevaar komt?! Begrijpend lezen en een beetje uitspraken nuanceren zat blijkbaar ook niet in uw pakket... Ik zal je een beetje helpen: "Na een nederlaag nog nooit weinig ontgoocheld geweest!" Wij hebben namelijk niks meer te winnen momenteel en verlangen naar nog eens 2 derby's eventueel in PO 2... Begrijpend lezen: We zien veel liever andere ploegen in PO 1 eindigen dan jullie.

 Duidelijker? Of etaleer ik nu ook 'dommigheid'??

Je krijgt een buitenspel goal binnen en je bent tevreden... serieuze supporter jij...

En mensen die hun leven spenderen in het niet gunnen van geluk aan anderen, good luck in de toekomst daarmee  :-[
Dus ik heb gezegd dat ik tevreden ben met onze nederlaag (??): begrijpend lezen is blijkbaar ECHT niet aan u besteed... Blijkbaar gewoon lezen zelfs niet! En neen, ik gun KV Kortrijk geen geluk, nu niet, morgen niet, overmorgen niet... Dank u voor de succes-wensen, niet nodig!
Mensen die hun leven spenderen aan het leuteren op een forum van de grootste concurrent, daar maak ik gewoon geen woorden aan vuil!

...en moesten we nu eens gewoon elk voor ons eigen ploeg supporteren, zonder daarbij de nood te voelen de ander de duvel aan te doen... en misschien zelfs een beetje kunnen elkaar verdragen, en wie weet zelfs op dezelfde tribune kunnen supporteren, elk voor ons team... en als 't kan misschien wel soms niet overeenkomen, maar wel de fairplay hebben om de beste de winst te gunnen, we zouden misschien kunnen komen tot een situatie waarin het verstand het haalt boven hersenloos gehaat en elkaar 't beste wensen.....
Een rivaal kan je nooit oprecht het beste toewensen, ik zou mijzelf betrappen op een grove leugen moest ik anders beweren... Het gaat om voetbal, voetbal is passie, weinig te maken met hersenactiviteit, dus vooraleer te verwijten misschien best zelf eens leren relativeren en het 'spelletje' voetbal binnen zijn context te plaatsen.
Dus ja ik hoop oprecht dat Lokeren de beker wint!
Elk zijn mening!

Offline Mijzelve

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3651 Gepost op: februari 27, 2012, 06:17:33 pm »
Het gaat om voetbal, voetbal is passie, weinig te maken met hersenactiviteit,

Zoals ik al zei : je antwoord blonk uit in dommigheid

misschien best zelf eens leren relativeren en het 'spelletje' voetbal binnen zijn context te plaatsen.

...bewijs je nu zelf mijn pointe niet ????

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3652 Gepost op: februari 27, 2012, 06:37:44 pm »
Het gaat om voetbal, voetbal is passie, weinig te maken met hersenactiviteit,

Zoals ik al zei : je antwoord blonk uit in dommigheid

misschien best zelf eens leren relativeren en het 'spelletje' voetbal binnen zijn context te plaatsen.

...bewijs je nu zelf mijn pointe niet ????
Da forum van de VK moet enorm saai zijn da gulder altijd hier terecht komt.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3653 Gepost op: februari 27, 2012, 06:47:09 pm »
Het gaat om voetbal, voetbal is passie, weinig te maken met hersenactiviteit,

Zoals ik al zei : je antwoord blonk uit in dommigheid

misschien best zelf eens leren relativeren en het 'spelletje' voetbal binnen zijn context te plaatsen.

...bewijs je nu zelf mijn pointe niet ????
Ik kan voetbal best relativeren, waarschijnlijk net iets beter dan u, maar moet ik daarom onze grootste rivaal plots oprecht succes wensen?! Ik doe niet mee aan achterbaks gedoe... En ja mijn post blonk uit in dommigheid, blijkbaar nemen de emoties het toch ook over van uw hersenen, je kan geen 5 zinnen typen zonder te 'verwijten' (en op wat voor manier dan nog...). Denk je nu werkelijk dat mijn mening gaat veranderen door uw ontzettend 'wijze' parl??! En je hoeft heus niet te antwoorden, het gaat hier om een forum door en voor Zulte Waregemsupporters, maar dat had je toch wel al door?

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3654 Gepost op: februari 28, 2012, 12:57:33 am »
play off 1 niet zozeer weg door dit weekend maar door al weken slecht te spelen

1 groot nadeel aan het play off systeem:
de laatste 3 maanden van het seizoen beslissen alles.
Ge moogt een heel seizoen sukkelen, in de laatste 3 maanden kan je alles nog rechttrekken. (cfr. Standard en Westerlo vorig seizoen).

Omgekeerd is het helaas net hetzelfde. In die zin zou een einde seizoensdip voor KVK eigenlijk een knap seizoen nog behoorlijk kunnen verpesten.

Zeker voor PO2 ploegen is de impact gewoon te groot. Je speelt 30 wedstrijden die er uiteindelijk allemaal niet toe doen (behalve misschien dat waterkansje op het ene plekje op overschot in de PO1).
Vervolgens kom je in een poulesysteem waarin zowel wij als jullie straks evenveel kans maken op een Europees ticket.

Je zal dan maar net in die 2 maanden enkele bepalende spelers moeten missen wegens blessure of slechte vorm.

Het voelt gewoon niet evenwichtig aan.

Ik hoop eigenlijk dat Brugge of Standard straks kampioen wordt en dat Anderlecht, ondanks dat ze heer en meester waren in de reguliere competitie, genaaid worden door het PO-systeem.
Benieuwd hoelang het dan nog zal duren vooraleer we gewoon terug keren naar een normale competitie.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3655 Gepost op: februari 28, 2012, 10:56:24 am »
Ik hoop eigenlijk dat Brugge of Standard straks kampioen wordt en dat Anderlecht, ondanks dat ze heer en meester waren in de reguliere competitie, genaaid worden door het PO-systeem.
Benieuwd hoelang het dan nog zal duren vooraleer we gewoon terug keren naar een normale competitie.

Was vorig jaar al zo hoor:)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3656 Gepost op: februari 28, 2012, 10:59:50 am »
Smurf,
jullie seizoen is berekend op 40 punten maximuum
wil je premies geven voor beker dan moet je elders zoeken....
Beker winnen is geen must sportief maar financieel is het eigenlijk een noodzaak.
Het is namelijk een duur seizoen geweest....


David Vandenbroeck is gekwetst en moet geopereerd worden.
Zal wss nu al kijken om te laten uitvoeren en zo de voorbereiding volgend seizoen mee te maken...
Deed mee met de beloften en had last en werd vervangen als ik me niet vergis.

ik hoop, en ben misschien na?ef, dat de slechte terugronde niets te maken heeft met premies of gebrek aan geld.

de premies die je nog moet betalen staan toch niet in verhouden tot de extra inkomsten van play off 1?  bewust play off 1 laten liggen dat doet echt wel niemand

het toeval wil dat ik gisteren nog eens statistieken opzocht over het aantal speelminuten, vandenbrouck heeft er echt wel weinig, kunnen niet zeggen dat zijn terugkeer op dat vlak een succes was. heeft inderdaad wel gespeeld met de beloften vorige week

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3657 Gepost op: februari 28, 2012, 01:47:10 pm »
Terugronde bij jullie is jaarlijks terugkerend...

Ze moesten volgens mij keuze maken.
Als ge begroot op 40 en ge zit daar al EN de bekercampagne (niet met winst afsluiten
want qua inkomsten geen hoogvlieger) dan komt de tijd van keuze maken.
Het overleg van de premies voor de beker verliepen ook niet van harte.
Nfor en David zaten in het overleg orgaan en vinden dat wat ze bereikt hebben
niet evenredig is met de premie die ze krijgen (wat eigen is aan voetballers)
Vergeet ni dat voor jullie een goed seizoen was voor de premies van de spelers
dus voor de financieen al iets minder.

Hij overlegt met Zulte Waregem wat het beste zou zijn.
Hijzelf wil het nu laten uitvoeren.
Speelt maar zonder operatie komt zijn kwetsuur (last) terug.

Let op voor Messoudi, is einde contract....
Goed bevriend met Vandenbroeck....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3658 Gepost op: februari 28, 2012, 01:55:14 pm »
zou me eerlijk gezegd niet zoveel kunnen schelen. ben geen super fan van messoudi. is in mijn eigen geen basisspeler maar nuttige invaller. is iemand die vaak te balverliefd is, vaak dribbelt van links naar rechts in plaats van in de diepte en het spel nodeloos vertraagt

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3659 Gepost op: februari 28, 2012, 09:30:49 pm »

ik hoop, en ben misschien na?ef, dat de slechte terugronde niets te maken heeft met premies of gebrek aan geld.

de premies die je nog moet betalen staan toch niet in verhouden tot de extra inkomsten van play off 1?  bewust play off 1 laten liggen dat doet echt wel niemand

het toeval wil dat ik gisteren nog eens statistieken opzocht over het aantal speelminuten, vandenbrouck heeft er echt wel weinig, kunnen niet zeggen dat zijn terugkeer op dat vlak een succes was. heeft inderdaad wel gespeeld met de beloften vorige week
[/quote]

Misschien is de 7e plek financieel wel de beste.  De TV inkomsten worden berekend op basis van de ranking van de reguliere competitie. Het verschil tussen 6 en 7 zal niet zo groot zijn, maar anderzijds zullen de onkosten om POI te spelen wel hoger liggen.  De spelers zullen azen op grotere winstpremies, echter in een reeks waar ploegen zoals wij, kvk of andere, eigenlijk weinig te zoeken hebben op dit moment. 
En kan men toch europees voetbal afdwingen door goede prestaties, ben je gewoonlijk de betere spelers het jaar erop kwijt, wanneer je er zou moeten staan.

Anderzijds, de spelers moeten weinig klagen denk ik. KVK had een van de kleinste budgetten in eerste, en is het belangrijk dat het bestuur de boel in de hand houdt. Als je dan als speler kiest voor een dergelijke club, wil je je in eerste instantie in de kijker spelen voor een financieel interessante transfer.
Toch respect voor de goede prestaties van KVK dit jaar, ook al vind ik op basis van de vele huurlingen ze daarom geen structurele vooruitgang boeken.