Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924904 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3680 Gepost op: maart 19, 2012, 10:03:13 am »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3681 Gepost op: maart 19, 2012, 10:18:31 am »
Ondertussen heeft KVK al 14100 tickets verkocht... Sterk  ;D
Lokeren ook quasi 14 000, wat ik eigenlijk even sterk vind...  :o

Nog 5000 te gaan om aan het aantal van essevee te raken.  Van lokeren, inderdaad sterk.  Trouwens ook iemand opgevallen hoe weinig volk er van kortrijk mee was naar gent.  Toch superbelanrijke match en een dichte verplaatsing.  Snap dit niet?  By the way, voor mij een top 5 doelpunt van dit seizoen van kortrijk, fenomenaal mooi.
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2012, 10:20:41 am door essevee007 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3682 Gepost op: maart 19, 2012, 10:19:18 am »
Hoeveel had Moeskroen er mee eigenlijk? Herinner me dat onze kant van het stadion goed vol zat, maar bij Mouscron was het maar zielig. Kleine 10.000?

Ja, zo ietske denk ik. Was inderdaad armoetroef.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3683 Gepost op: maart 19, 2012, 01:07:19 pm »
Ondertussen heeft KVK al 14100 tickets verkocht... Sterk  ;D
Lokeren ook quasi 14 000, wat ik eigenlijk even sterk vind...  :o

Nog 5000 te gaan om aan het aantal van essevee te raken.  Van lokeren, inderdaad sterk.  Trouwens ook iemand opgevallen hoe weinig volk er van kortrijk mee was naar gent.  Toch superbelanrijke match en een dichte verplaatsing.  Snap dit niet?  By the way, voor mij een top 5 doelpunt van dit seizoen van kortrijk, fenomenaal mooi.

ge zult eens moeten wikipedia aanpassen  ::)

Toeschouwers: 24.000


Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3684 Gepost op: maart 19, 2012, 01:47:44 pm »
Ondertussen heeft KVK al 14100 tickets verkocht... Sterk  ;D
Lokeren ook quasi 14 000, wat ik eigenlijk even sterk vind...  :o

Nog 5000 te gaan om aan het aantal van essevee te raken.  Van lokeren, inderdaad sterk.  Trouwens ook iemand opgevallen hoe weinig volk er van kortrijk mee was naar gent.  Toch superbelanrijke match en een dichte verplaatsing.  Snap dit niet?  By the way, voor mij een top 5 doelpunt van dit seizoen van kortrijk, fenomenaal mooi.

ge zult eens moeten wikipedia aanpassen  ::)

Toeschouwers: 24.000


Ik vraag me toch af waar jullie dit blijven halen :) Er waren er 18000 van ons en 8000 van Moeskroen... live with it !

http://www.sporza.be/cm/sporza/archief/2.1143/voetbal/BekerVanBelgie/1.44540
http://www.footballdatabase.eu/football.coupe.zulte-waregem.mouscron.130203.en.html

Relatief magere opkomst in Gent was inderdaad opvallend en totaal onbegrijpelijk
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2012, 01:50:20 pm door SV-boer »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3685 Gepost op: maart 19, 2012, 06:37:33 pm »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.

Och jong toch, voor wat zeg je niet dat er 18000 tickets gratis weggegeven zijn door Willy?  Nu je toch aan het zeveren bent mag je gerust overdrijven.  Blijkbaar steekt het nog altijd dat een klein clubje als het onze 18OOO man kon mobiliseren. 

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3686 Gepost op: maart 19, 2012, 08:39:54 pm »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.

Hoe na?ef om te denken dat dit bij KVK niet gebeurt...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3687 Gepost op: maart 19, 2012, 09:22:44 pm »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.

Hoe na?ef om te denken dat dit bij KVK niet gebeurt...

duizenden tickets door svzw gekocht in den tijd om gratis uit te delen  ? heb ik NOOIT iets van gemerkt toeme toch. zal eerder over enkele tientallen gaan zeker voor sponsors , familie van spelers , entourage etc ?

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3688 Gepost op: maart 19, 2012, 10:02:48 pm »
Het kan niet anders dan pijn doen dat hun club uit de grote stad geen volk trekt, en dat Essevee sinds jaar en dag meer mensen trekt.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3689 Gepost op: maart 20, 2012, 09:21:27 am »
Het kan niet anders dan pijn doen dat hun club uit de grote stad geen volk trekt, en dat Essevee sinds jaar en dag meer mensen trekt.
Nieuwsblad vandaag: Kortrijk verkocht 14499 tickets, Lokeren 15599...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3690 Gepost op: maart 20, 2012, 10:06:20 am »
heren,

ik weet uiteraard niet hoeveel kaarten er zijn weggeven.

als de 18.000 van svzw klopt dan zullen er inderdaad meer supporters van svzw geweest zijn voor de finale want ik zie kortrijk rond de 15.000 eindigen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3691 Gepost op: maart 20, 2012, 11:17:25 am »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.

Och jong toch, voor wat zeg je niet dat er 18000 tickets gratis weggegeven zijn door Willy?  Nu je toch aan het zeveren bent mag je gerust overdrijven.  Blijkbaar steekt het nog altijd dat een klein clubje als het onze 18OOO man kon mobiliseren. 

Bullshit, dat er duizenden zijn weggegeven, want bepaalde mensen die ik kende konden niet gaan omdat ze geen tickets meer kregen.  Een stad met praktisch de helft zoveel inwoners als Kortrijk die eventjes met gemak een dikke 18000 man haalt.  Kijk naar de match laatstleden in Gent. Kortrijk speelt voor playoff 1 tegen een aantrekkelijke ploeg in een leuk uitvak bij mooi weer en een dichte verplaatsing.  Vak zat met moeite 1/4 vol, beschamend en onbegrijpelijk. Volgens dat statistieke dat iemand laatstleden hier ergens poste stond Kortrijk dik onderaan samen met Westerlo en Bergen qua aantal uitfans.  Zielig. Van die 14000 die meegaan naar Kortrijk, denk dat den helft ervan denken dat ze jacky laffon en de andere vedetten van vtm te zien gaan krijgen in een show.  Dat is het enigste dat volk trekt in die stad die over zijn oren in de schulden zit volgens de doorlichting van de vlaamse gemeenten.  Reden van stadsbestuur. We moeten dit doen om volk te trekken.  Voetbal leeft er niet, zal er nooit leven en heeft er nooit geleefd.  En zeggen dat ze zoveel reclame gemaakt hebben op alle gebied voor die bekerfinale en dan nog een stadje als lokeren meer volk laten meenemen en een stad als waregem effkes een dikke 3000 man meer laten meenemen en toen is er verre van zo een campagne opgezet door onze club, wij hadden zelfs geen essevee dorp enz...
« Laatst bewerkt op: maart 20, 2012, 11:22:51 am door essevee007 »

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3692 Gepost op: maart 20, 2012, 11:28:51 am »
Ik mag in elk geval GRATIS gaan kijken via iemand van Krotrijk....
Kzie da ni zitten mo kan ook bijna geen nee zeggen :s

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3693 Gepost op: maart 20, 2012, 11:45:11 am »
Ik mag in elk geval GRATIS gaan kijken via iemand van Krotrijk....
Kzie da ni zitten mo kan ook bijna geen nee zeggen :s

ge zult het wel overleven  ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3694 Gepost op: maart 20, 2012, 12:53:26 pm »
bij lokeren zijn er trouwens 4000 gekocht door lambrecht om uit te delen. ook bij svzw zijn er blijkbaar indertijd ook duizenden tickets door de club gekocht om uit te delen.

Och jong toch, voor wat zeg je niet dat er 18000 tickets gratis weggegeven zijn door Willy?  Nu je toch aan het zeveren bent mag je gerust overdrijven.  Blijkbaar steekt het nog altijd dat een klein clubje als het onze 18OOO man kon mobiliseren. 

Bullshit, dat er duizenden zijn weggegeven, want bepaalde mensen die ik kende konden niet gaan omdat ze geen tickets meer kregen.  Een stad met praktisch de helft zoveel inwoners als Kortrijk die eventjes met gemak een dikke 18000 man haalt.  Kijk naar de match laatstleden in Gent. Kortrijk speelt voor playoff 1 tegen een aantrekkelijke ploeg in een leuk uitvak bij mooi weer en een dichte verplaatsing.  Vak zat met moeite 1/4 vol, beschamend en onbegrijpelijk. Volgens dat statistieke dat iemand laatstleden hier ergens poste stond Kortrijk dik onderaan samen met Westerlo en Bergen qua aantal uitfans.  Zielig. Van die 14000 die meegaan naar Kortrijk, denk dat den helft ervan denken dat ze jacky laffon en de andere vedetten van vtm te zien gaan krijgen in een show.  Dat is het enigste dat volk trekt in die stad die over zijn oren in de schulden zit volgens de doorlichting van de vlaamse gemeenten.  Reden van stadsbestuur. We moeten dit doen om volk te trekken.  Voetbal leeft er niet, zal er nooit leven en heeft er nooit geleefd.  En zeggen dat ze zoveel reclame gemaakt hebben op alle gebied voor die bekerfinale en dan nog een stadje als lokeren meer volk laten meenemen en een stad als waregem effkes een dikke 3000 man meer laten meenemen en toen is er verre van zo een campagne opgezet door onze club, wij hadden zelfs geen essevee dorp enz...
Gemoet ook nie overdrijven, kortrijk heeft nooit gezegd dat ze meer supporters dan dn Essevee naar de finale krijgen h?
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3695 Gepost op: maart 20, 2012, 07:53:54 pm »
Ik mag in elk geval GRATIS gaan kijken via iemand van Krotrijk....
Kzie da ni zitten mo kan ook bijna geen nee zeggen :s

ge zult het wel overleven  ;D

Ni als ik ne sjaal van Lokeren ga aandoen e :p

*tis in de hoofdtribune, neutraal dus, zoveel te beter :) *

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3696 Gepost op: maart 21, 2012, 09:06:30 am »
Ja vandaag nog eens in het nieuwsblad nog eens het aantal supporters, ik had nu echt wel niet verwacht dat ze er minder hadden dan Lokeren, maarja des te beter.

Heintje roept ook nog op om de twijfelaars te overtuigen, haha.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3697 Gepost op: maart 21, 2012, 10:00:48 am »
Wat maakt het mij uit hoeveel man de veekak mee heeft naar de Heizel en hoeveel wij er mee hadden. Ik weet alvast dat wij hem wonnen. Aan hen om dit ook te doen, zoniet mogen ze nog 2 miljoen man mobiliseren, hun kastje blijft leeg :)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3698 Gepost op: maart 21, 2012, 10:11:43 am »
Wat maakt het mij uit hoeveel man de veekak mee heeft naar de Heizel en hoeveel wij er mee hadden. Ik weet alvast dat wij hem wonnen. Aan hen om dit ook te doen, zoniet mogen ze nog 2 miljoen man mobiliseren, hun kastje blijft leeg :)

Dat is natuurlijk waar, maar het is en blijft toch zeer opmerkelijk toch dat zij maar zo weinig volk op de been krijgen. In Gent inderdaad ook, ik denk dat wij in volle degradatiestrijd meer volk meehadden daar.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3699 Gepost op: maart 21, 2012, 10:12:34 am »
Ik heb gehoord dat het ocmw van krotrijk massaal tickets gekocht heeft en ze verdeelt aan haar 'klanten' met een enkele busreis naar Brussel inbegrepen, in de hoop dat er zoveel mogelijk achterblijven... Ik steun dit initiatief!