Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924913 keer)

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3800 Gepost op: maart 25, 2012, 01:42:57 pm »
Woar i woar i woar i woaregem? IER I WOAREGEM! Losers!!!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3801 Gepost op: maart 25, 2012, 02:28:38 pm »
- Gezaag over de vele successupporters gisteren
- Verklaringen zoeken voor de slechte sfeer in het stadion
- Klagen over dikke Hein zijn laffe aanpak
- Kritiek over de eigen supporters die op mekaar begonnen te kloppen
- Reclamaties over de slechte organisatie van de bussen
- ...

Het is leuk vertoeven op het kvk-forum vandaag :D

Offline Qnder

  • Leden
  • Berichten: 62
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3802 Gepost op: maart 25, 2012, 02:35:18 pm »
Leve Lokeren .. ! HAHAHA

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3803 Gepost op: maart 25, 2012, 03:11:29 pm »
Citaat
Zeg zet nekeer een andere plaat op man. Ja, er komt minder volk kijken naar Kortrijk en ja dat is een probleem. Maar Kortrijk is een grotere club dan zulte, en ook al zit er gemiddeld 800 man minder bij ons, de sfeer is dubbel zo goed dan bij jullie, 'k zou dus in geen honderd jaar willen wisselen.

en op welk gebied is de fusieclub kv kortrijk dan groter dan de fusieclub zulte waregem ? toeschouwers ? palmares ?  :)

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3804 Gepost op: maart 25, 2012, 03:31:31 pm »
Citaat
Zeg zet nekeer een andere plaat op man. Ja, er komt minder volk kijken naar Kortrijk en ja dat is een probleem. Maar Kortrijk is een grotere club dan zulte, en ook al zit er gemiddeld 800 man minder bij ons, de sfeer is dubbel zo goed dan bij jullie, 'k zou dus in geen honderd jaar willen wisselen.

en op welk gebied is de fusieclub kv kortrijk dan groter dan de fusieclub zulte waregem ? toeschouwers ? palmares ?  :)
idd, met meer sfeer ben je opeens geen grotere club he...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3805 Gepost op: maart 25, 2012, 03:56:36 pm »
Watch this kvk!
http://www.youtube.com/watch?v=ipDc_10gG_Y&feature=share

Stamnummer 19 = no history... no honours... !!! ;-)
Dream on!

Heb het snel wat ge?pdatet ;)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3806 Gepost op: maart 25, 2012, 04:36:16 pm »
Spelenderwijs woordjes leren:
Eufemisme: Kortrijk heeft bijna gewonnen gisteren.
Pleonasme: een verliezend Kortrijk
Negatie: Kortrijk heeft niet gewonnen gisteren
Affirmatie: Lokeren heeft wel gewonnen.
Pejoratief: KV Kortrijk

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3807 Gepost op: maart 25, 2012, 05:50:37 pm »
AngstHEIN :)
met 11 tegen 10 toch 4  verdedigers (3 en 1 bij Harbaoui) achteraan houden, shame on you,
ik zie Barcelona da nog ni doen, mss vanaf hun volgende match
als ze weten hoe jullie nu speelden.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3808 Gepost op: maart 25, 2012, 06:57:49 pm »
Watch this kvk!
http://www.youtube.com/watch?v=ipDc_10gG_Y&feature=share

Stamnummer 19 = no history... no honours... !!! ;-)
Dream on!

Heb het snel wat ge?pdatet ;)
:P

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3809 Gepost op: maart 25, 2012, 07:28:44 pm »
Man man man gunder kunt toch overdrijven ze... Dit seizoen zat iedere topper zo goed als of tot in de nok gevuld (Club Brugge, Gent, Standard, Anderlecht, Genk). Dat wil zeggen 5 matchen waar er 9000 tot 9400 supporters aanwezig waren. Zie dit filmpje als voorbeeld als je het niet gelooft: http://www.youtube.com/watch?v=OhRYOhe1Bt0

De kranten zitten er bij Kortrijk ALTIJD naast. Stop dus maar met dat als referentie te gebruiken.

De andere matchen, tegen pakweg OHL of STVV trekken inderdaad minder volk omdat de sympathisant zich niet aangetrokken voelt tot zo'n match. Dat is bij jullie ook het geval. Als er al een verschil in supportersaantallen is tussen KVK en Zulte gaat het misschien maximum over 200 man. (zie gemiddeldes vorig jaar) maar ik denk dat dit niet lang meer zal duren. We zien wel volgend jaar maar volgens mij hebben we jullie dan ingehaald in supportersaantallen. Wij groeien langzaam maar zeker terwijl jullie al een aantal jaren aan jullie top zitten. Face it, de Veekaa is d? ploeg en d? club van de streek aan het worden en dat op alle vlak. Ge zult ermee moeten leven vrees ik. En nu ben ik naar de Heizel. Bye
DE ploeg van de streek... Dan is het toch triest gesteld met de streek... Hoe was het op de Heizel?!

ALS er al veel volk is tegen de toppoers, dan komt dit ook omdat er dan gemiddeld 1000 man of zo van de bezoekers achter de goal zitten (de vroegere bezoekerstribune zoals je wel weet) . bij ons zitten er dan bv. 100 brugge supporters in onze vakken , bij jullie is dat een veelvoud , zo raak je dan ook aan veel supporters natuurlijk :)

@Karel-Jan,  ja jullie hebben een goed seizoen gehad, maar je gaat maar naar de heizel voor 1 ding : diene beker te pakken . en nu zitten relativeren met goh ja we hebben toch tenminste een goed seizoen gehad ... juist ja ... wat koop je ermee ? misschien 500 suppporters meer volgend jaar ? dan haal je nog niet het aantal dan het (qua bevolking) veel kleinere zulte en waregem samen :)

Zeg zet nekeer een andere plaat op man. Ja, er komt minder volk kijken naar Kortrijk en ja dat is een probleem. Maar Kortrijk is een grotere club dan zulte, en ook al zit er gemiddeld 800 man minder bij ons, de sfeer is dubbel zo goed dan bij jullie, 'k zou dus in geen honderd jaar willen wisselen.
Karel-Jan, meer en meer kom je over als een triest figuurtje... Ik hoop dat de frustratie na het niet nemen van de beker momenteel spreekt, zoniet heb jij persoonlijk grotere problemen dan deze nederlaag teweegbrengt bij de doorsnee KVK-supporter... Kortrijk is uiteraard een grotere ploeg dan de onze: Minder volk, kleiner budget en geen palmares, uw logica tart alle verbeelding! Veel succes met het verwerken van het NIET winnen van de BEKER VAN BELGI?!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3810 Gepost op: maart 25, 2012, 07:54:03 pm »
:)
voila, t weekend zit erop,
ni getreurd mannen, twas goe weer :)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3811 Gepost op: maart 25, 2012, 08:10:35 pm »
:)
voila, t weekend zit erop,
ni getreurd mannen, twas goe weer :)
Mooi man !

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3812 Gepost op: maart 25, 2012, 08:13:17 pm »
Watch this kvk!
http://www.youtube.com/watch?v=ipDc_10gG_Y&feature=share

Stamnummer 19 = no history... no honours... !!! ;-)
Dream on!

Heb het snel wat ge?pdatet ;)
Schitterend!

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3813 Gepost op: maart 25, 2012, 08:16:23 pm »
Spelenderwijs woordjes leren:
Eufemisme: Kortrijk heeft bijna gewonnen gisteren.
Pleonasme: een verliezend Kortrijk
Negatie: Kortrijk heeft niet gewonnen gisteren
Affirmatie: Lokeren heeft wel gewonnen.
Pejoratief: KV Kortrijk


Hahaha...machtig!

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3814 Gepost op: maart 25, 2012, 10:44:40 pm »
Lekker gevoel dat KVK gisteren verliest. Zelfs tegen 10 man.
Heb ze gedurende de hele wedstrijd zelfs niet horen zingen?
Nu ja, we zijn en zullen altijd een betere en grotere club blijven!

Again.... No History!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3815 Gepost op: maart 25, 2012, 11:27:43 pm »
Ik geef toe, kwas er ni gerust is tot ik Lokeren zag spelen en dacht die winnen zeker,
begonnen met veel meer lef aan de match en een beker win je maar door lef (e Heintje).

Bij die afgekeure goal (terecht afgekeurd maar sta mij toe te twijfelen of de grensrechter
echt zo goe kon zien dat er een speler achter KEET stond) dacht ik efkes tzal toch geen
waar zijn e da ze WEER hoeresjans gaan hebben.
Bij da rood dacht ik idd, ze gaan hoeresjans hebben.
Hoe da angstHein dan toch zo behouden durft blijven spelen is mij een raadsel.
De 2 gevaarlijkste kansen waren bijna owngoals voor de rest nada.

Soit, leeg palmareske, niks verloren want twas al leeg, allez toch wa verloren sorry, de bekerfinale :)
kop op, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3816 Gepost op: maart 25, 2012, 11:30:25 pm »
achteraf gezien nog ne plezanten  : http://www.youtube.com/watch?v=UoeQD263jlU&feature=related  :) ach ja ze zijn op kosten van het ocmw ook eens in hun leven in brussel geweest he :)
Heizel, Heizel, Kotrijk gaat af!

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3817 Gepost op: maart 26, 2012, 12:01:22 am »
Ik geef toe, kwas er ni gerust is tot ik Lokeren zag spelen en dacht die winnen zeker,
begonnen met veel meer lef aan de match en een beker win je maar door lef (e Heintje).

Bij die afgekeure goal (terecht afgekeurd maar sta mij toe te twijfelen of de grensrechter
echt zo goe kon zien dat er een speler achter KEET stond) dacht ik efkes tzal toch geen
waar zijn e da ze WEER hoeresjans gaan hebben.
Bij da rood dacht ik idd, ze gaan hoeresjans hebben.
Hoe da angstHein dan toch zo behouden durft blijven spelen is mij een raadsel.
De 2 gevaarlijkste kansen waren bijna owngoals voor de rest nada.

Soit, leeg palmareske, niks verloren want twas al leeg, allez toch wa verloren sorry, de bekerfinale :)
kop op, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

Natuurlijk ziet die lijnrechter dat... Die staat loodrecht op de fase...Dat de camera's het niet kunnen zien en dat commentator niet eens weet dat die regel zo is, dat vind ik allemaal behoorlijk zielig.

Die rode kaart was ook terecht en de lijnrechter neemt ook hier een terechte beslissing, wie hier durft te beweren dat het licht is tja... Dat dit dan ook uit de mond van alle drie commentators komt vind ik echt een pure schande. Ze schofferen die man voor heel Vlaanderen, vernoemen een stuk of 7 keer zijn naam. Het gaat zelfs zo erg dat ze het zo kleuren dat hij eigenlijk verkeerd is.  Een trap of aan het haar trekken is donkerrood, hoort niet op het terrein thuis. Als de scheidsrechter in kwestie voor de wedstrijd afspreekt dat ze hier geen enkele uitzondering op mogen maken en dat doen ze, geloof me, ook de stress dat die mannen hebben, zij worden gequoteerd op fases die je misschien 5 keer terug opnieuw moet zien om te zien wat er juist fout is. 
Aller, stel u nu voor die man vlagt dat niet zoals het geval Wasilewski en ze herzien de beelden dan wordt dat een stuk of 32 keer herhaald op televisie en dan is het weer een arbitrale blunder. Dan wordt de arbitrage weer in een slecht daglicht geplaatst.
Nu signaleert men deze fase, compleet correct en nu schoffeert men terug de arbitrage. Ja dan stel ik mij soms vragen wat sommige mensen verlangen ?

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3818 Gepost op: maart 26, 2012, 12:16:10 am »
Dat rood was rood idd, natrappen is altijd dat kleur.
Van dat buitenspel ben ik echt niet zeker
da was toch echt wel randje.....

Je kan het geen blunders noemen imo
want met tv beelden moesten ze ook 10x kijken.

De buitenspel goal van Cercle tegen ons is een blunder,
daar zag je dat hij 3m buitenspel stond

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3819 Gepost op: maart 26, 2012, 12:27:46 am »
Dat rood was rood idd, natrappen is altijd dat kleur.
Van dat buitenspel ben ik echt niet zeker
da was toch echt wel randje.....

Je kan het geen blunders noemen imo
want met tv beelden moesten ze ook 10x kijken.

De buitenspel goal van Cercle tegen ons is een blunder,
daar zag je dat hij 3m buitenspel stond

Neen klopt, maar daar is een wetenschappelijke uitleg voor. Dat heet het zogenaamde flash-lag effect. Dit houdt dus in dat in zulke snellere fases, de lijnrechter de speler een halve meter verder vooruit ziet staan, dan hij werkelijk is. Dus is het correct in deze fase ? Ja, maar of hij het echt correct heeft gezien ? Nee...

=> Perfectie bij een lijnrechter kan niet.

Men heeft er ondertussen een 8 - jaar lange studie over gedaan, elke loopbeweging, hartslag, wat hij denkt op die moment tot zelfs  oogbeweging in het "oog" gehouden op Wk's, allerlei soorten wedstrijden. De fouten zogezegde vlag-fouten die er zijn gemaakt gaan zien van wat is der mis en aan wat kan dat liggen ? Kan het aan de positie liggen van de lijnrechter, bedoel daarmee. Staat hij loodrecht op die fase ? Als hij er niet recht op staat, ja dan zie je degene die eigenlijk buitenspel staan --> onside en degene die niet buitenspel staan --> offside dat is een zeer raar fenomeen en gebeurd ook vaak ( 83 ยด% van de gevallen).

Ik zal dat een van de dagen wel eens aantonen met beelden.