Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924936 keer)

0 leden en 40 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3860 Gepost op: maart 27, 2012, 04:59:19 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3861 Gepost op: maart 27, 2012, 06:22:07 pm »
zouden capon en pavlo te slecht zijn voor een ploeg als svzw? ben zelf geen grote fan van capon maar pavlo vind ik toch wel een nuttige speler. dus denk eerlijk gezegd dat ze niet te slecht zouden zijn voor svzw, ze zijn in ieder geval stukken beter dan pipo (ok werd gekocht maar iedereen heeft inmiddels wel ingezien dat dat een vergissing was)


Capon dus als rechtsback, zou zeker niet spelen met De Fauw op die positie... Pavlovic als verdedigende middenvelder zou ook niet spelen indien we daar Sterckx en Delaplace kunnen plaatsen, en dan nog zou Skulason volgens mij de voorkeur krijgen op Pavlovic.. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat Pavlovic geen nuttige speler is, want dat is ie zeker...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3862 Gepost op: maart 27, 2012, 06:26:03 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)
Dan was jij er niet bij toen het Belgi? - Turkije was. Of Duitsland - Belgi? (Wel ander stadion maar ongeveer zelfde sfeermakers)
SV TILL I DIE

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3863 Gepost op: maart 27, 2012, 07:08:26 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)
Dan was jij er niet bij toen het Belgi? - Turkije was. Of Duitsland - Belgi? (Wel ander stadion maar ongeveer zelfde sfeermakers)
Ik zeg toch net dat er w?l sfeer is ?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3864 Gepost op: maart 27, 2012, 07:17:49 pm »
Toch wreed met deze competitieformule dat wij nog altijd meer kunnen bereiken dit seizoen dan Kortrijk !!

de verloren finale doet veel pijn maar ik zou voor geen geld van de wereld ons seizoen willen inruilen voor het seizoen van zulte waregem.



Grote probleem is het seizoen erna. Vraag dat maar eens aan Westerlo.

De goeie spelers/goudhaantjes weg, de sfeer een stuk minder, altijd vergelijken met vorig jaar, enz.

Dan zijn wij toch meer gewapend naar volgend seizoen toe, met Berrier, Leye ?n Dury als langlopend contract.

Laat maar komen!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3865 Gepost op: maart 27, 2012, 08:06:58 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)

Een gemaakt, fake basketbalsfeertje met mexican waves en liedjes in geen enkel van de 3 landstalen (Engels), nja, sfeer zou ik het niet noemen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3866 Gepost op: maart 27, 2012, 08:37:52 pm »
bij matchen bij de rode duivels is er vaak wel een goede sfeer. een speciale sfeer natuurlijk wel , met mensen die voor verschillende ploegen supporteren tijdens de competitie, nederlandstaligen en franstaligen door elkaar, en dan ook nog mensen die zelden of nooit naar wedstrijden van de jupiler league gaan.

ik weet niet of het bij jou het geval is , maar sommigen in deze "bdw is een god"-tijdperk kunnen niet inzien dat er nog een belgisch gevoel is , en dat mensen echt supporteren voor de (belgische) rode duivels.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3867 Gepost op: maart 28, 2012, 09:00:58 am »
bij matchen bij de rode duivels is er vaak wel een goede sfeer. een speciale sfeer natuurlijk wel , met mensen die voor verschillende ploegen supporteren tijdens de competitie, nederlandstaligen en franstaligen door elkaar, en dan ook nog mensen die zelden of nooit naar wedstrijden van de jupiler league gaan.

ik weet niet of het bij jou het geval is , maar sommigen in deze "bdw is een god"-tijdperk kunnen niet inzien dat er nog een belgisch gevoel is , en dat mensen echt supporteren voor de (belgische) rode duivels.

Bdw-god? Ik zeg gewoon dat je moeilijk van 'sfeer' kan praten wanneer de Rode Duivels spelen. Dat het iets aparts heeft, waarschijnlijk, maar sfeer, neen.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3868 Gepost op: maart 28, 2012, 10:39:10 am »

Pavlovic en Capon kunnen niet voetballen"

Gisterenavond kwam de geliefde Nederlandse tv-analist nog even terug op de Belgische bekerfinale. Daarbij had hij niet meteen lovende woorden over voor de twee Kortrijk-spelers.

27/03/2012 14:30 | 79 reacties


René Van der Gijp was samen met Johan Boskamp naar de Heizel afgezakt om de wedstrijd tussen Kortrijk en zijn ex-club Lokeren bij te wonen. Gisterenavond werd Van der Gijp in het programma Voetbal International gevraagd wat hij van de bekerfinale vond.

“Lokeren won dat bekertje, maar Kortrijk had eigenlijk ook een beker moeten krijgen. Die hebben immers tachtig minuten met elf tegen tien gespeeld zonder één kans te creëren”, lachte de voormalige buitenspeler van Oranje met de mannen van Van Haezebrouck.

De Kortrijkse trainer moest het ook ontgelden. Van der Gijp vergeleek Van Haezebrouck met Billie Turf, een Nederlands stripfiguurtje dat niet meteen mager kan genoemd worden.

Fundamentelere kritiek was er op de kwaliteiten van Brecht Capon en Nebosja Pavlovic. “Die kunnen namelijk niet voetballen”, aldus Van der Gijp. Volgens hem had Van Haezebrouck na de rode kaart voor De Ceulaer Capon moeten vervangen door een beter voetballende rechtsback. Ook Pavlovic had hij moeten wisselen, “want die had geen functie meer. Je kon even goed met tien tegen tien gaan spelen”, aldus een kritische Van der Gijp.


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3869 Gepost op: maart 28, 2012, 12:28:47 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)
Dan was jij er niet bij toen het Belgi? - Turkije was. Of Duitsland - Belgi? (Wel ander stadion maar ongeveer zelfde sfeermakers)
Ik zeg toch net dat er w?l sfeer is ?
Ik had het op Wareghem.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3870 Gepost op: maart 28, 2012, 12:29:49 pm »
Als de rode duivels daar spelen is het wel een goed sfeertje...

Sarcasme mag ik hopen?

De sfeer in het KBS is echt wel ok hoor als de rode duivels spelen :)

Een gemaakt, fake basketbalsfeertje met mexican waves en liedjes in geen enkel van de 3 landstalen (Engels), nja, sfeer zou ik het niet noemen.
Ben je al veel gaan kijken? Waarschijnlijk niet anders zou je deze praat niet uitslaan. Ze zingen vooral in het frans en nederlands & af en toe eens wat engels ertussen. Ik zou u aanraden om eens meer te gaan kijken  ;)
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3871 Gepost op: maart 28, 2012, 12:35:31 pm »
Ben je al veel gaan kijken? Waarschijnlijk niet anders zou je deze praat niet uitslaan. Ze zingen vooral in het frans en nederlands & af en toe eens wat engels ertussen. Ik zou u aanraden om eens meer te gaan kijken  ;)

Ik ben een paar keer geweest op uitnodiging, en telkens viel dat eigenlijk enorm tegen. Wat ik gezien heb, zoals ik al zei: een artificieel basketbalsfeertje, een paar liedjes uit Sclessin en een Mexican Wave hier en daar, maar voor de rest absoluut geen (voetbal)sfeer. Allemaal heel gemaakt, kwam nooit natuurlijk over. Maar misschien is onze definitie van het woord 'sfeer' anders, dat kan ook.

Nu, on topic:

« Laatst bewerkt op: maart 28, 2012, 12:39:07 pm door WAEREGHEM »

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3872 Gepost op: maart 28, 2012, 02:20:40 pm »
Doe een ruil, geef RSCA het KBD stadion om af te gooien en ga in VDS spelen met de nationale ploeg.

On topic pls,
dit topic is te leuk om te discussieren over sfeer bij de rode duivels ;)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3873 Gepost op: maart 28, 2012, 05:29:00 pm »
is dit on topic genoeg?  :)

Van de 16 eersteklassers hebben er al 13 hun licentie voor volgend seizoen beet. Bij de dossiers van Beerschot, Kortrijk en Lierse had de Licentiecommissie nog enkele vragen en die clubs werden vandaag bij de bond uitgenodigd.
KV Kortrijk Beerschot Lierse
PhotoNews
Beerschot, Kortrijk en Lierse kwamen in de bondsgebouwen enkele vragen van de Licentiecommissie beantwoorden en ze hebben er vertrouwen in dat hun dossier wel in orde zal raken.

Een uitspraak was er niet. De clubs krijgen van de licentiecommissie tot 3 april de tijd om hun dossier volledig in orde te brengen. Dan worden ze verwacht voor een nieuwe controle.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3874 Gepost op: maart 28, 2012, 05:45:32 pm »
is dit on topic genoeg?  :)

Van de 16 eersteklassers hebben er al 13 hun licentie voor volgend seizoen beet. Bij de dossiers van Beerschot, Kortrijk en Lierse had de Licentiecommissie nog enkele vragen en die clubs werden vandaag bij de bond uitgenodigd.
KV Kortrijk Beerschot Lierse
PhotoNews
Beerschot, Kortrijk en Lierse kwamen in de bondsgebouwen enkele vragen van de Licentiecommissie beantwoorden en ze hebben er vertrouwen in dat hun dossier wel in orde zal raken.

Een uitspraak was er niet. De clubs krijgen van de licentiecommissie tot 3 april de tijd om hun dossier volledig in orde te brengen. Dan worden ze verwacht voor een nieuwe controle.

Volgens mij komt het zeer goed uit ,voor het bestuur van de VK, dat ze de beker niet wonnen....geen premies,geen opslag voor de spelers,geen extra voorbereiding voor europees voetbal,geen stadion-verhuis-miserie(stel je voor de nekken in Lille....voor 1500 man wss)...enz
Hein mocht niet winnen ::)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3875 Gepost op: maart 28, 2012, 08:02:43 pm »
Mja, als je da nu zo leest dan kan het wel keer zo zijn.
Europees spelen met een kern van 20 spelers haal je niet volgens mij.
Kijk naar Westel die hebben nu 32 spelers waarvan 8 paniekaankopen....
Als je ziet dat ze nu kern van 20 hebben en er daar al een stuk of 5 weg gaan
dan heb je om europees te spelen minimuum 8 nieuwe spelers nodig....
Spelers die niet meer voor niks gaan komen spelen want tis wel europa dus inkomsten
voor de club enzo....

Zal wel allemaal in orde komen maar een goed teken is het alles behalve

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3876 Gepost op: april 02, 2012, 02:35:25 pm »
publiciteitshoeren

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-04-02/ndiaye-betrapt-op-doping

alles om wa aandacht te krijgen ....
hoei voedingsuppelementen zulle !!!!!
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3877 Gepost op: april 02, 2012, 07:08:36 pm »
publiciteitshoeren

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-04-02/ndiaye-betrapt-op-doping

alles om wa aandacht te krijgen ....
hoei voedingsuppelementen zulle !!!!!

Even ter herinnering: KV Kortrijk maakt gebruik van het beruchte CONCAP...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3878 Gepost op: april 02, 2012, 10:27:11 pm »
tss dan drogeren ze zich en winnen ze de beker nog niet  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3879 Gepost op: april 03, 2012, 11:34:55 am »
Naar het schijnt komt het door een neusspray...

Kan tot 2jaar geschorst worden. En een boete tussen ?6.500 en ?11.000