Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924904 keer)

0 leden en 47 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3920 Gepost op: april 16, 2012, 02:42:24 pm »
gisteren weinig volk en weinig sfeer. zondagavond ook wel niet ideaal om nog naar match te gaan

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.669
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3921 Gepost op: april 16, 2012, 03:36:32 pm »
gisteren weinig volk en weinig sfeer. zondagavond ook wel niet ideaal om nog naar match te gaan

Pfff, flauw excuus, ik moet wel Hein gelijk geven, de play-offs missen hun doel, veel volk? Nee, goeie matchen? Ook niet echt, wat schiet er dan nog over?  Het publiek zal de play-offs vlug beu zijn, ik geef ze nog een jaar om dat belachelijk systeem af te schieten.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3922 Gepost op: april 16, 2012, 07:06:32 pm »
Op kvk- brugge was er naar verluidt toch 9000 man dus zo slecht is da nie

En weer 100den juichende brugge fans gezien achter doel bij de 2-1 van brugge.

svzw is wellicht de enige ploeg dan waar er geen brugge supporters in de thuis vakken zitten?  ::)
En ik kan die die mannen geen ongelijk geven  ;D

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3923 Gepost op: april 16, 2012, 07:50:54 pm »
Op kvk- brugge was er naar verluidt toch 9000 man dus zo slecht is da nie

En weer 100den juichende brugge fans gezien achter doel bij de 2-1 van brugge.

svzw is wellicht de enige ploeg dan waar er geen brugge supporters in de thuis vakken zitten?  ::)
En ik kan die die mannen geen ongelijk geven  ;D
Zielige man jongee , wa zit jij hier eingelijk te doen ? Als er niets deftigs uitkomt zwijg dan toch gewoon ! Of ga wat onnozel doen op kvk-forum .

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3924 Gepost op: april 16, 2012, 08:53:33 pm »
in elk geval vond ik de reactie van Nfor tov Bolat terecht!!!!! was best komisch maar Bolat moest het maar weten nadat hij eerst Nfor had uitgedaagd bij die strafschop...dat men daar geen gele kaart voor geeft is bizar.

Reactie van Nfor was gewoon de max. :) Dat omhooggevallen Turks keeperke heeft het zelf gezocht. Iemand die weet of hij eigenlijk ooit gestraft is geweest na die PV tegen ons?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3925 Gepost op: april 16, 2012, 10:02:40 pm »
gisteren weinig volk en weinig sfeer. zondagavond ook wel niet ideaal om nog naar match te gaan

Inderdaad, speciaal van het luikse komen om de KVK vakken te vullen... zullen enkel lokale standardfans mee zijn geweest;  Op basis van de TV beelden stel ik die 6500 nog in vraag; soit

Heimwee naar die zondagnamiddag om 15u zoals vroeger...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3926 Gepost op: april 17, 2012, 09:27:11 am »
tja omhooggevallen De Witte en Anderlecht hebben die belachelijke playoffs doorgedrukt en essevee is gezwicht voor het geld

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3927 Gepost op: april 20, 2012, 07:58:54 pm »
De fixatie tov van KVK begint toch wel wat zielig te worden.

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3928 Gepost op: mei 04, 2012, 02:10:43 pm »
Citaat
Vanhaezebrouck laakt transferbeleid KV Kortrijk

Brecht Dejaegere -einde contract en opgejaagd wild op de transfermarkt- lijkt op weg naar andere oorden en dat zint trainer Hein Vanhaezebrouck niet. Meer nog, de KVK-coach is helemaal niet gelukkig met de gang van zaken bij KVK.

'Dat Dejaegere nog altijd geen contract tekende bij Kortrijk is ongelooflijk spijtig. Gelijk wat er tegenover staat, die moet je hier houden', aldus Vanhaezebrouck. 'De club had hem al in september een contractverlenging moeten geven.'

'Ik maak me ongerust over de transferwerking na het wegvallen van Jean-Marc De Grijse', aldus nog Vanhaezebrouck. 'Er is een gebrek aan interne communicatie. Vroeger was er in deze periode dagelijks overleg. Nu niets. Als ik mijn bezorgdheid uit, zegt men: de trainer is nerveus. Ze denken dat ze alle tijd van de wereld hebben.'

Namens het directiecomit? zegt voorzitter Luc Demeyere dat er geen reden tot ongerustheid moet zijn en Kortrijk 'zeer hard werkt op identiek dezelfde manier als de vorige jaren'. 'Dejaegere heeft een uitstekend voorstel van de club op zak en we wachten op een antwoord van zijn manager. De onderhandelingen voeren via de pers is ongezond en dat zou de trainer moeten weten.'

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3929 Gepost op: mei 04, 2012, 02:42:02 pm »
het beste staat er nog niet op... hij zegt zelf dat hij niet hoopt op een Westerloscenario....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3930 Gepost op: mei 04, 2012, 04:29:45 pm »
Volgens mij gaat hij het daar afbollen....beter doen dan dit seizoen is onmogelijk...

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3931 Gepost op: mei 07, 2012, 12:44:03 pm »
Dury TD en HVH T1 hier in Waregem, da geen idee? Hij mag dan van eerste keer Brecht Dejaegere meebrengen...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3932 Gepost op: mei 07, 2012, 01:26:21 pm »
Die tandem lijkt mij geen slecht idee...

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3933 Gepost op: mei 07, 2012, 02:42:45 pm »
de HVH zal misschien een HVV zijn (harm van veldhoven)

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3934 Gepost op: mei 07, 2012, 02:43:43 pm »
Dat meen jij toch niet.De vleesgeworden arrogantie zou onze ploeg moeten leiden.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3935 Gepost op: mei 07, 2012, 02:44:33 pm »
Dan heb ik het natuurlijk over Calimero-Hein.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3936 Gepost op: mei 07, 2012, 05:54:03 pm »
Calimero-Hein die jaar na jaar bewijst een zeer goede trainer te zijn. Maakt van een paar huurlingen een volwaardig elftal die meedoet voor de prijzen! 10x straffer dan wat dienen Jacobs 'bereikt' bij Anderlecht !

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3937 Gepost op: mei 07, 2012, 06:28:07 pm »
Hij was inderdaad ook zeer succesvol bij Genk,de Hein.

callens500

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3938 Gepost op: mei 07, 2012, 07:44:22 pm »
wat is dat nu het gerucht van dury als dt en Harm van veldhoven als trainer ????
en met wie is waregem bezig van transfers???,

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3939 Gepost op: mei 07, 2012, 07:53:26 pm »
Hij was inderdaad ook zeer succesvol bij Genk,de Hein.

Jelavic was inderdaad zeer succesvol bij Essevee, Tiot? was inderdaad zeer succesvol bij Anderlecht, Benteke was inderdaad zeer succesvol bij Standard en KV Mechelen,...
Begrijp je waar ik naar toe wil ?