Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924916 keer)

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3960 Gepost op: mei 10, 2012, 04:29:48 pm »
kzie eerder maes naar bruhhe gaan (daum weg) en hein naar Lokeren.
Of kiest Mannaert dit jaar voor Dury?

Als Club Brugge verandert van trainer zal Franky Dury komen... Ze kunnen bijna niet anders...

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3961 Gepost op: mei 10, 2012, 04:32:20 pm »
En waarom ?  Om weer miserie te hebben met hun aanhang ?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3962 Gepost op: mei 10, 2012, 04:52:20 pm »
misschien omdat Dury een contract had getekend bij Club maar ze dat verbroken hadden en Dury via rechtzaak toch nog zijn loon krijgt van Club Brugge...

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3963 Gepost op: mei 10, 2012, 04:54:43 pm »
En hier in waregem traint hij dan gratis zeker ?

Waarom heeft waregem dan al die miserie met kalezic ?

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3964 Gepost op: mei 10, 2012, 04:56:39 pm »
En hier in waregem traint hij dan gratis zeker ?

Waarom heeft waregem dan al die miserie met kalezic ?
Dury zal hier niet gratis trainen ?, als het klopt wat men zegt dan ontvangt Dury gewoon twee lonen. en kalezic krijgt gewoon nog zijn loon omdat er nog sport en spel is omtrent de ontslagpremie of iets dergelijks. ik snap waar u vragen uitkomen..
One Essevee!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3965 Gepost op: mei 17, 2012, 12:09:49 pm »

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3966 Gepost op: mei 17, 2012, 05:10:05 pm »

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3967 Gepost op: mei 17, 2012, 10:51:58 pm »
Goe bezig in Krotrijk
nog 9 spelers te gaan....

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3968 Gepost op: mei 18, 2012, 01:39:19 pm »
Goe bezig in Krotrijk
nog 9 spelers te gaan....

ik zou er toch maar niet te veel mee lachen gezien wat zij presteren (al dan niet met gekochte spelers)

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3969 Gepost op: mei 18, 2012, 04:52:47 pm »
laat mij duidelijk zijn, ik lach ni, ik stel da gewoon vast.

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3970 Gepost op: mei 18, 2012, 05:20:23 pm »
laat mij duidelijk zijn, ik lach ni, ik stel da gewoon vast.

Dus Veselinovic, Chavarria, Messoudi, Vandenbrouck en hoogstwaarschijnlijk ook Dejaeghere zijn weg en zij moeten vervangen worden door 9 spelers + de nieuwe spits? Er staan maar 11 spelers op het veld h?

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3971 Gepost op: mei 20, 2012, 04:00:05 pm »
Capon, Demets en Monrose zullen ook wel gewilde spelers zijn op de transfermarkt
One Essevee!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3972 Gepost op: mei 20, 2012, 04:05:50 pm »
Capon, Demets en Monrose zullen ook wel gewilde spelers zijn op de transfermarkt
Capon?

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3973 Gepost op: mei 20, 2012, 06:07:31 pm »
Capon, Demets en Monrose zullen ook wel gewilde spelers zijn op de transfermarkt
Capon?
Om maar voorbeelden te geven ?, Capon zal wel minder gegeerd zijn dan de andere twee maar bon. Gesnapt mijn punt wel h?.

Ze hadden/hebben een goeie ploeg met spelers die het uitstekend deden. Chavaria en Veselinovic trekken al terug en Gershon die is al terug. Daarbij komt dat vele spelers vertrekken of potentieel kans maken te vertrekken.

Een goed tussenseizoen is nu wel belangrijk wat kilometers verder of het zou kunnen omslaan..
One Essevee!

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3974 Gepost op: mei 20, 2012, 06:15:24 pm »
bij ons is een goed tussenseizoen ook wel eens belangrijk of het zou ook wel eens kunnen omslaan.

Dit jaar kon het even goed tegenslaan, zie ook maar  westerlo waaraan we ons lange tijd aan gespiegeld hebben

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3975 Gepost op: mei 20, 2012, 07:21:55 pm »
Capon, Demets en Monrose zullen ook wel gewilde spelers zijn op de transfermarkt
Capon?
Om maar voorbeelden te geven �, Capon zal wel minder gegeerd zijn dan de andere twee maar bon. Gesnapt mijn punt wel h�.

Ze hadden/hebben een goeie ploeg met spelers die het uitstekend deden. Chavaria en Veselinovic trekken al terug en Gershon die is al terug. Daarbij komt dat vele spelers vertrekken of potentieel kans maken te vertrekken.

Een goed tussenseizoen is nu wel belangrijk wat kilometers verder of het zou kunnen omslaan..

Tja, dat is natuurlijk ook geldig voor jullie é... Ik besef ook dat het geen gemakkelijk seizoen zal worden volgend jaar. Hopelijk blijven die paar sterkhouders toch nog dit jaar. In ieder geval al positief dat we momenteel 3 spitsen hebben zonder gehuurde tussen (Nfor, Monrose en Dupuis (voor 3 jaar)). Het is nu de moment om spelers dergelijk contract te geven.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3976 Gepost op: mei 21, 2012, 01:35:45 pm »
denk dat VK er nu toch al beter voorstaat dan vroeger. Nu hebben ze tenminste al spelers die ze kunnen verkopen en toch al enkelen met langer contract (Nfor, Zukanovic...). Dat ze Dejaeghere kunnen houden zou ook al goed zijn. Denk dat dat 2 jaar geleden allemaal niet mogelijk was.
soit, eind juli begint een nieuw seizoen, eentje waar essevee eindelijk nog s potten zal breken

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3977 Gepost op: mei 21, 2012, 02:52:43 pm »
KVK heeft ons concept wat gecopieerd en staat bijna even ver nu als svzw denk ik aangezien wij ook wat ter plaatse blijven trappelen.

Hopelijk steken ze ons niet voorbij want ik vrees dat hun visie voor het moment beter is dan de onze (feit dat ze ook dejaeghere kunnen houden)

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3978 Gepost op: mei 21, 2012, 04:06:52 pm »
KVK heeft ons concept wat gecopieerd en staat bijna even ver nu als svzw denk ik aangezien wij ook wat ter plaatse blijven trappelen.

Hopelijk steken ze ons niet voorbij want ik vrees dat hun visie voor het moment beter is dan de onze (feit dat ze ook dejaeghere kunnen houden)

Sta mij toe om te vragen wat wij dan precies gekopieerd hebben van jullie?  ::)
Met de rest van uw post ben ik het volledig eens...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3979 Gepost op: mei 21, 2012, 04:08:30 pm »
KVK heeft ons concept wat gecopieerd en staat bijna even ver nu als svzw denk ik aangezien wij ook wat ter plaatse blijven trappelen.

Hopelijk steken ze ons niet voorbij want ik vrees dat hun visie voor het moment beter is dan de onze (feit dat ze ook dejaeghere kunnen houden)

Sta mij toe om te vragen wat wij dan precies gekopieerd hebben van jullie?  ::)
Met de rest van uw post ben ik het volledig eens...

volgend jaar komen we met de zu card en een veranda langs het veld !  ;)