Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924918 keer)

0 leden en 58 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4000 Gepost op: mei 22, 2012, 02:44:12 pm »
Er zijn nog 4 verschillen:
a) wij hebben een prijzenkast
b) Essevee werkt veel professioneler op vlak van spelersbegeleiding (medisch, ...) (vraag maar aan Heintje)
c) Er staat een sterkere commerciële structuur
d) trouwere achterban

Meer dan een beker staat er nochtans ook niet in jullie kaske ze, meneer de boekhouder/allesweter van uw ploeg.
Wel een mooi cv.  Paar europese campagnes, 2 bekers, 1 finale, veel meer volk en vooral trouwer (en al helemaal duidelijk als kortrijk op bezoek gaat ergens. Laatst in gent, niet ver, aantrekkelijk en een memorabel seizoen en nog kans op europees voetbal, nauwelijks 100 man mee, etc...

Maar ook ik geef toe dat kortrijk mooi werk heeft geleverd dit jaar op veel gebied, vooral dan sportief.

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4001 Gepost op: mei 22, 2012, 11:27:56 pm »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.

Uw posts getuigen ook altijd van een hoog niveau hé.

Nee serieus, het is hier een topic over de vk. Wie zoekt er dan aandacht naar andere gebruikers van andere ploegen? Wij zijn druk genoeg bezig met onze eigen ploeg hoor, misschien een ideetje voor jullie ook keer, want die herhaling van een formidabel palmares van stamnummer vijfduizend-en-oneffen is feitelijk wel redelijk lachwekkend (ook de reden waarom ik hier al aan +100 posts zit eigenlijk).

Dat enkelen blijven doorgaan op eigenlijk puntjes dat we zelf goed genoeg weten, tjah. Denk wel dat heel Kortrijk en omstreken weet dat KVK geen trekpleister is voor zo'n stad te zijn (alhoewel het gemiddelde aantal supporters al bij al gelijklopend is hoor). Denk ook wel dat iedereen weet dat jullie een deftige trofee hebben en wij niet. En ik denk ook wel dat er veel zijn die beseffen dat Zulte Waregem commercieel verder staat (alhoewel jullie club niet echt goed ligt bij de andere supporters (veronderstelling), jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie..............

Prettige nacht verder.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4002 Gepost op: mei 23, 2012, 08:46:36 am »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.

Uw posts getuigen ook altijd van een hoog niveau hé.

Nee serieus, het is hier een topic over de vk. Wie zoekt er dan aandacht naar andere gebruikers van andere ploegen? Wij zijn druk genoeg bezig met onze eigen ploeg hoor, misschien een ideetje voor jullie ook keer, want die herhaling van een formidabel palmares van stamnummer vijfduizend-en-oneffen is feitelijk wel redelijk lachwekkend (ook de reden waarom ik hier al aan +100 posts zit eigenlijk).

Dat enkelen blijven doorgaan op eigenlijk puntjes dat we zelf goed genoeg weten, tjah. Denk wel dat heel Kortrijk en omstreken weet dat KVK geen trekpleister is voor zo'n stad te zijn (alhoewel het gemiddelde aantal supporters al bij al gelijklopend is hoor). Denk ook wel dat iedereen weet dat jullie een deftige trofee hebben en wij niet. En ik denk ook wel dat er veel zijn die beseffen dat Zulte Waregem commercieel verder staat (alhoewel jullie club niet echt goed ligt bij de andere supporters (veronderstelling), jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie..............

Prettige nacht verder.
Dit is anders wel een post die getuigt van zeer hoog niveau, oh ironie...
Dus alles wat jullie 'weten' mogen wij niet meer aanhalen, waarom dan precies, iets van waarheden die kwetsen??
Om het dan eens niet over jullie 'palmares (?)' te hebben: Het is en blijft een feit dat jullie na 3 goede seizoenen, met dit seizoen als uitschieter, er nog steeds niet in slagen om volk mee te krijgen op verplaatsing, of om thuis met regelmaat voor een vol huis te spelen. Wat zal dat geven als de huurlingen het eens niet bovenmatig goed doen, en Hein zijn deeg niet lukt.

Oh ja, jullie hebben jullie stamnummer kunnen (mogen) behouden, ondanks eveneens een fusie, iets om eeuwig trots op te zijn...

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4003 Gepost op: mei 23, 2012, 09:16:06 am »
RC genk : Wintershei en Waterslag
(RWDM : Racing White -Daring Molenbeek)
Beerschot AC : Beerschot - Germinal Ekeren
Zulte Waregem : SV Waregem - Zultse VV
Waasland - Beveren : Sk Beveren en st-Niklaas?
Club Brugge : volgens wikipedia "Uiteindelijk werd in 1897 FC Brugeois opgenomen in Brugsche Football Club, maar de fusieclub zou verdergaan...."
Krotrijk :  volgens wikipedia "Op 6 mei 1971 fusioneerden Kortrijk Sport en Stade Kortrijk tot KV Krotrijk"
AA gent : volgens wikipedia "De nieuwe fusieclub heette Association Athl?tique La Gantoise"
OHL : volgens wikipedia "Op 27 maart 2002 besliste men uiteindelijk om van de drie teams ??n nieuwe fusieclub te vormen. Als clubnaam werd de versmelting van beide gemeentenamen Oud-Heverlee en Leuven gekozen "


er zijn precies nog wel wa fusieploegen he....
Ok waar kunnen we nog eens origineel uit de hoek komen als het over belachelijke vergelijkingen gaat?

mannekes, jullie zijn hier allemaal zoooooooo slaapverwekkend bezig he en ge zijt allemaal even erg. kom eens met wat origineel....
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4004 Gepost op: mei 23, 2012, 10:35:59 am »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.
Nee serieus, het is hier een topic over de vk. Wie zoekt er dan aandacht naar andere gebruikers van andere ploegen? Wij zijn druk genoeg bezig met onze eigen ploeg hoor, misschien een ideetje voor jullie ook keer, want die herhaling van een formidabel palmares van stamnummer vijfduizend-en-oneffen is feitelijk wel redelijk lachwekkend (ook de reden waarom ik hier al aan +100 posts zit eigenlijk).

Dat hier een topic over Kortrijk bestaat is doodnormaal, het is de eeuwige vijand.

Citaat
Dat enkelen blijven doorgaan op eigenlijk puntjes dat we zelf goed genoeg weten, tjah. Denk wel dat heel Kortrijk en omstreken weet dat KVK geen trekpleister is voor zo'n stad te zijn (alhoewel het gemiddelde aantal supporters al bij al gelijklopend is hoor). Denk ook wel dat iedereen weet dat jullie een deftige trofee hebben en wij niet. En ik denk ook wel dat er veel zijn die beseffen dat Zulte Waregem commercieel verder staat (alhoewel jullie club niet echt goed ligt bij de andere supporters (veronderstelling), jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie.

Dat is ook normaal zeker? Jullie spotten met ons omdat we stamnummer 5000 en zoveel hebben, wij spotten met jullie lege kast. Jullie lachen met onze naam, wij met jullie achterban - of het gebrek eraan. Enzovoort.


Offline Kimpe

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4005 Gepost op: mei 24, 2012, 11:04:29 am »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.
jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie..............

Prettige nacht verder.

Om maar te zwijgen van die kalenders die ze nu rondverspreiden in regio Kortrijk. Mijn ouders, al j???ren trouwe abonnees in de hoofdtribune van KVK, kregen vandaag elk een soort van kalender in de brievenbus. Eerste zin die we tegenkwamen: "Beste Essevee-supporter"!
Sorry maar wij kiezen nog altijd z?lf voor wie we supporteren. En wat jullie 'commerci?le cel' daarmee wil bereiken is me een raadsel. Ik vraag mij dan af waar zij hun 'klantenbestand' halen? Bij de VIP's van KVK?

Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken. In de plaats van op de kap te zitten van de Veekaa zouden ze zich beter wat met hun eigen clubje bezighouden.

Jammer van die mooie kalenders die waarschijnlijk veel geld gekost hebben, maar hier zijn ze toch snel in den open haard terechtgekomen...

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4006 Gepost op: mei 24, 2012, 11:16:47 am »
Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken.

De nekken zoals we ze kennen. Ze doen het een paar jaar beter op sportief vlak en het stijgt al via de nek naar boven. Misschien eens proberen meer dan 5000 man trekken, wat denk je daarvan? Of blijf je liever, samen met Lokeren, het kneusje van eerste klasse dat geen volk trekt?!

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4007 Gepost op: mei 24, 2012, 01:18:13 pm »
Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken.

Misschien eens proberen meer dan 5000 man trekken, wat denk je daarvan? Of blijf je liever, samen met Lokeren, het kneusje van eerste klasse dat geen volk trekt?!

Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4008 Gepost op: mei 24, 2012, 01:40:35 pm »
Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken.

Misschien eens proberen meer dan 5000 man trekken, wat denk je daarvan? Of blijf je liever, samen met Lokeren, het kneusje van eerste klasse dat geen volk trekt?!

Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Ik vraag mij af of diegene die dit topic gestart heeft, het met de bedoeling gedaan heeft reacties zoals die van jullie te verwerken. Volgens mij had dit constructieve motieven. KVK en SV zijn als kat en hond maar 't feit dat bezoekers in't regenboogstadion onder de blote hemel moeten staan en ni kunnen zitten is eerst en vooral nie de fout van de supporters van SV maar van het bestuur. Anderzijds verhindert dit evenmin dat er supporters van andere clubs in onze business luidruchtig een ander team aanmoedigen, wat even ongepast is als de bezoekers in erbarmelijke omstandigheden te ontvangen. btw, ook al ben ik esseveesupporter, het deed geen pijn aan de ogen hoe kvk rsca thuis inblikte tijdens de play offs. ;)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4009 Gepost op: mei 24, 2012, 02:05:22 pm »
Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Quasi gelijk aan Zulte zou kunnen. Gelijk met Zulte Waregem in een seizoen waarbij Zulte Waregem tegen de degradatie vecht en KVK PO1 haalt? Niet echt.


Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4010 Gepost op: mei 24, 2012, 02:38:49 pm »
Stop maar over supportersaantallen, ze gaan da nooit snappen of inzien.
STAD die dubbel zo groot is, PO1 vorig seizoen en ni meer volk dan bij ons,
als ge da nog ni inziet of verstaat dan weet ik het ni :)

Offline Kimpe

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4011 Gepost op: mei 24, 2012, 04:57:48 pm »
Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Quasi gelijk aan Zulte zou kunnen. Gelijk met Zulte Waregem in een seizoen waarbij Zulte Waregem tegen de degradatie vecht en KVK PO1 haalt? Niet echt.



Fox, bedankt om aan te tonen dat uw collega-supporter groot ongelijk heeft. Volgens uw statistiekje is er idd geen enkele match gespeeld in het Guldensporenstadion dit seizoen met minder dan 5000 supporters.

w.m.b.w. (wat moest bewezen worden).

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4012 Gepost op: mei 24, 2012, 05:04:27 pm »
Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Quasi gelijk aan Zulte zou kunnen. Gelijk met Zulte Waregem in een seizoen waarbij Zulte Waregem tegen de degradatie vecht en KVK PO1 haalt? Niet echt.



Fox, bedankt om aan te tonen dat uw collega-supporter groot ongelijk heeft. Volgens uw statistiekje is er idd geen enkele match gespeeld in het Guldensporenstadion dit seizoen met minder dan 5000 supporters.

w.m.b.w. (wat moest bewezen worden).
En in het Regenboogstadion geen enkele onder de 6500 supporters, wat deze vergelijkende statistiek veeleer aantoont is nu hopelijk ook duidelijk voor jullie...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4013 Gepost op: mei 24, 2012, 05:10:16 pm »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.
jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie..............

Prettige nacht verder.

Om maar te zwijgen van die kalenders die ze nu rondverspreiden in regio Kortrijk. Mijn ouders, al j???ren trouwe abonnees in de hoofdtribune van KVK, kregen vandaag elk een soort van kalender in de brievenbus. Eerste zin die we tegenkwamen: "Beste Essevee-supporter"!
Sorry maar wij kiezen nog altijd z?lf voor wie we supporteren. En wat jullie 'commerci?le cel' daarmee wil bereiken is me een raadsel. Ik vraag mij dan af waar zij hun 'klantenbestand' halen? Bij de VIP's van KVK?

Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken. In de plaats van op de kap te zitten van de Veekaa zouden ze zich beter wat met hun eigen clubje bezighouden.

Jammer van die mooie kalenders die waarschijnlijk veel geld gekost hebben, maar hier zijn ze toch snel in den open haard terechtgekomen...

In den open haard....tis 25 graden... ::)

Offline Kimpe

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4014 Gepost op: mei 24, 2012, 06:10:11 pm »
blijf ip udr forum e nekken, lijk dade zelf altijd zegt.
jullie uitsupporters in een kiekenkot zonder afdak zetten en dat jullie borden plaatsen op 500 meter van het Guldensporenstadion (van weggesmeten geld gesproken)). Dan zwijgen we nog maar over een spionkop die in een ijzeren barakke staat en hun schoenen afdoen als sfeeractie..............

Prettige nacht verder.

Om maar te zwijgen van die kalenders die ze nu rondverspreiden in regio Kortrijk. Mijn ouders, al j???ren trouwe abonnees in de hoofdtribune van KVK, kregen vandaag elk een soort van kalender in de brievenbus. Eerste zin die we tegenkwamen: "Beste Essevee-supporter"!
Sorry maar wij kiezen nog altijd z?lf voor wie we supporteren. En wat jullie 'commerci?le cel' daarmee wil bereiken is me een raadsel. Ik vraag mij dan af waar zij hun 'klantenbestand' halen? Bij de VIP's van KVK?

Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken. In de plaats van op de kap te zitten van de Veekaa zouden ze zich beter wat met hun eigen clubje bezighouden.

Jammer van die mooie kalenders die waarschijnlijk veel geld gekost hebben, maar hier zijn ze toch snel in den open haard terechtgekomen...

In den open haard....tis 25 graden... ::)

Ik heb niet gezegd dat ik hem al heb laten branden h?  :) Nog nooit zo verlangd naar de winter  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4015 Gepost op: mei 24, 2012, 10:58:20 pm »
Wat typisch Kortrik is, wanneer ze eventueel Europees kunnen spelen dmv beker winnen of tenminste 4de te eindigen, lukt het hun niet, nu niet en vroeger niet.  Ik kan gerust toegeven dat jullie dit seizoen beter waren, maar iets binnenhalen?  Nope.   Dit seizoen moesten jullie toch de beker winnen, hoeveel kansen zal je krijgen om tegen 10 man en tegen een haalbare ploeg de finale te spelen?

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4016 Gepost op: mei 25, 2012, 09:04:24 am »
Ach, zelfs een blinde ziet dat Zulte achterop aan het geraken is t.o.v. KVK en dat is duidelijk te merken aan hun praktijken.

Misschien eens proberen meer dan 5000 man trekken, wat denk je daarvan? Of blijf je liever, samen met Lokeren, het kneusje van eerste klasse dat geen volk trekt?!

Goed bezig jongen, zelfs het gemiddelde ligt hoger dan 5000 toeschouwers.
Aantal toeschouwers bij KVK was dit jaar quasi gelijk aan aantal toeschouwers in Zulte, dus stop aub met uw gezever want ge steekt een mes in uw eigen rug.

Niet letterlijk 5000 beste Johny Turbo, het was bij wijze van spreken (hoewel ik me een match in PO1 herinner waar jullie - zonder de bezoekers - met moeite aan 5000 thuisfans kwamen). Dat wij ruim meer supporters trekken in een seizoen waarin we vechten tegen degradatie, dan jullie in een seizoen waar je de bekerfinale haalt ?n PO1 speelt - dat zegt zo ongeveer alles over onze twee clubs denk ik.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4017 Gepost op: mei 25, 2012, 11:10:14 am »
Citaat
dat zegt zo ongeveer alles over onze twee clubs denk ik.

Dat zegt vooral veel over de oeverloze discussie . begrijpen gaan ze toch nooit willen doen
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4018 Gepost op: mei 25, 2012, 03:02:24 pm »
Wat typisch Kortrik is, wanneer ze eventueel Europees kunnen spelen dmv beker winnen of tenminste 4de te eindigen, lukt het hun niet, nu niet en vroeger niet.  Ik kan gerust toegeven dat jullie dit seizoen beter waren, maar iets binnenhalen?  Nope.   Dit seizoen moesten jullie toch de beker winnen, hoeveel kansen zal je krijgen om tegen 10 man en tegen een haalbare ploeg de finale te spelen?
"tenminste" 4de eindigen.  Piece of cake natuurlijk, gezien de concurrentie in PO1.
Enneuh ... Jullie speelden in PO2 2 x tegen de "haalbare ploeg" in kwestie, die op dat moment eigenlijk geen motivatie meer had behalve eer en winstpremie (Europees voetbal was al binnen), terwijl jullie in principe nog een wedstrijd om europees voetbal konden binnenhalen, terwijl jullie met succestrainer Dury en sterren Berrier en Leye speelden, ... .  Desondanks konden jullie geen van beide wedstrijden winnen.  Dan toch niet zo'n haalbare kaart ?

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4019 Gepost op: mei 25, 2012, 03:20:39 pm »
Wat typisch Kortrik is, wanneer ze eventueel Europees kunnen spelen dmv beker winnen of tenminste 4de te eindigen, lukt het hun niet, nu niet en vroeger niet.  Ik kan gerust toegeven dat jullie dit seizoen beter waren, maar iets binnenhalen? Nope. Dit seizoen moesten jullie toch de beker winnen, hoeveel kansen zal je krijgen om tegen 10 man en tegen een haalbare ploeg de finale te spelen?

"tenminste" 4de eindigen.  Piece of cake natuurlijk, gezien de concurrentie in PO1.
Enneuh ... Jullie speelden in PO2 2 x tegen de "haalbare ploeg" in kwestie, die op dat moment eigenlijk geen motivatie meer had behalve eer en winstpremie (Europees voetbal was al binnen), terwijl jullie in principe nog een wedstrijd om europees voetbal konden binnenhalen, terwijl jullie met succestrainer Dury en sterren Berrier en Leye speelden, ... .  Desondanks konden jullie geen van beide wedstrijden winnen.  Dan toch niet zo'n haalbare kaart ?

Ja, want onze zes (6) wedstrijden in PO2 tegen ploegen die een beter seizoen speelden dan ons (Lokeren, Bergen en Beerschot) vergelijken met jullie ene (1) wedstrijd tegen een ploeg die een minder seizoen speelde dan jullie (Lokeren) - waarvan een heel deel met 11 tegen 10, is helemaal hetzelfde.