Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 50 gasten bekijken dit topic.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4040 Gepost op: mei 30, 2012, 02:36:30 pm »
mannekes.... zoejje keer wa willen overeen kommen...
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4041 Gepost op: mei 31, 2012, 07:09:28 am »
k' Weet niet of je het kunt vergelijken, maar hoeveel ploegen in 2de spelen graag de einronde maar willen niet overgaan gewoon vr het financiele Oostende bv. En als de beker toch zoveel uitstraling heeft waarom steken de grote ploegen dan hun neus er vr op?? :-X

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4042 Gepost op: mei 31, 2012, 07:23:05 am »
k' Weet niet of je het kunt vergelijken, maar hoeveel ploegen in 2de spelen graag de einronde maar willen niet overgaan gewoon vr het financiele Oostende bv. En als de beker toch zoveel uitstraling heeft waarom steken de grote ploegen dan hun neus er vr op?? :-X
Inderdaad een slechte vergelijking. En de G5 bereikt veel liever Europees voetbal via de reguliere competitie, dan moeten ze niet midden juli al Europees gaan spelen en maken ze op de koop toe nog eens kans om kampioen te spelen of toch zeker dicht te eindigen...

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4043 Gepost op: mei 31, 2012, 08:59:25 am »
k' Weet niet of je het kunt vergelijken, maar hoeveel ploegen in 2de spelen graag de einronde maar willen niet overgaan gewoon vr het financiele Oostende bv. En als de beker toch zoveel uitstraling heeft waarom steken de grote ploegen dan hun neus er vr op?? :-X

Neen. Kortrijk is ondertussen toch een volwaardige eersteklasser, nee? Die elk jaar degelijk tot goed speelt? Die een stadion heeft, een achterban, een ploeg, een trainer? Uiteraard kan je dat niet vergelijken met een semi-professionele tweedeklasser die anderhalve tribune staan heeft en zes keer het budget zou moeten investeren in infrastructuur om in eerste te kunnen spelen. De vergelijking gaat niet op. Nogmaals, er is geen ?nkele club ter wereld die met opzet de beker zou verliezen, geen ?nkele. Hein heeft gefaald in de finale, meer niet. En waarom de grote ploegen hun neus ophalen voor de beker? E?n, dat doen ze niet per se (vaak onderschatten ze de tegenstander, willen of niet), en twee, zij halen liever via de competitie Europees. Maar ook dit heeft eigenlijk niks te maken met deze discussie.

Maar for the sake of argument, wie heeft dan beslist om de finale met opzet te verliezen? Het bestuur van Kortrijk? Dus zij hebben aan Hein gezegd om de finale te verliezen, ten spijt van de prachtige campagne richting Brussel? En Hein heeft dan aan z'n spelers gezegd om niet teveel hun best te doen, aan de verdedigers om niet te goed te verdedigen en aan de spitsen om niet (meer dan Lokeren) te scoren? Of hoe gaat dat dan juist in z'n werk?! Want nogmaals, dan stoppen ze er beter mee. Als Kortrijk werkelijk geen Europese match (of een paar) in Brussel zou kunnen opvangen in het budget, en daarom met opzet een finale verliest, dan zou ik toch twee keer nadenken voor ik nog een abonnementje koop, imo.

En nog iets, wanneer zou Kortrijk dan w?l klaar zijn om te winnen in de finale? Volgend jaar? Of eerst een nieuw stadion? Je ziet hoe snel dat allemaal gaat (Anderlecht, Club Brugge, Gent, Waregem,...) - je zal nog veel finales met opzet mogen verliezen vrees ik.
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2012, 09:02:59 am door 13 april 1951 »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4044 Gepost op: mei 31, 2012, 11:00:29 am »
Ongeloofelijk ne coureur ligt al voor minder buiten:
Ismail N'Diaye ontsnapt aan een schorsing na een positieve dopingcontrole. De speler van KV Kortrijk werd betrapt op sporen van tuaminoheptane. N'Diaye vertelde dat het om neusdruppels ging. Hij komt er vanaf met een berisping.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4045 Gepost op: mei 31, 2012, 11:32:52 am »
Ongeloofelijk ne coureur ligt al voor minder buiten:
Ismail N'Diaye ontsnapt aan een schorsing na een positieve dopingcontrole. De speler van KV Kortrijk werd betrapt op sporen van tuaminoheptane. N'Diaye vertelde dat het om neusdruppels ging. Hij komt er vanaf met een berisping.

Ik vind het terecht dat hij niet geschorst is, al moet ik er dan wel bij zeggen dat dit bij de coureurs ook geen schorsing zou mogen opleveren maar daar zijn ze veeeeeeel strenger.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4046 Gepost op: mei 31, 2012, 12:07:39 pm »
Punt is, ik constateer gewoon dat er iets raars was met de finale we hebben het normale kortrijk niet gezien. al na 10 min zei ik het wordt niets vandaag. Zenuwen zijn een te goedkoop excuus, tactiek niet goed ??? 3j terug speelden we de kwart finale tegen roeselare, thuis 3-2 en daar 1-1 was ook zo'n match dat zag je direct. Blijkt achteraf dat de spelers met glenne op kop niet akkoord waren met de winstpremie. zo zie je maar, ik beweer niet dat dit nu het geval was!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4047 Gepost op: mei 31, 2012, 12:21:30 pm »
Ongeloofelijk ne coureur ligt al voor minder buiten:
Ismail N'Diaye ontsnapt aan een schorsing na een positieve dopingcontrole. De speler van KV Kortrijk werd betrapt op sporen van tuaminoheptane. N'Diaye vertelde dat het om neusdruppels ging. Hij komt er vanaf met een berisping.

Ik vind dat terecht. Het is toch vrij duidelijk dat er geen kwaad opzet in het spel is zeker. Het is nu eenmaal een feit dat 95% van de bevolking er zou aanhangen bij een dopingcontrole omdat we niet de nodige attesten kunnen voorleggen. Ook in dit geval is dat zo. De man had een verkoudheid is daar niet voor naar de dokter gelopen en heeft wat neusdruppels gebruikt. Moet je daarvoor dan gestraft worden?

In het wielrennen zijn ze veel strenger, maar het is zo dat die mannen ook strikt opgevolgd worden door ploegdokters en voor van alles en nog wat voorschriftjes binnenbrengen. Als ze in voetbal een heksenjacht gaan beginnen zal dat ook in die richting gaan evolueren wat onnodig is.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4048 Gepost op: mei 31, 2012, 12:23:26 pm »
Punt is, ik constateer gewoon dat er iets raars was met de finale we hebben het normale kortrijk niet gezien. al na 10 min zei ik het wordt niets vandaag. Zenuwen zijn een te goedkoop excuus, tactiek niet goed ??? 3j terug speelden we de kwart finale tegen roeselare, thuis 3-2 en daar 1-1 was ook zo'n match dat zag je direct. Blijkt achteraf dat de spelers met glenne op kop niet akkoord waren met de winstpremie. zo zie je maar, ik beweer niet dat dit nu het geval was!

dat noemen ze dus een offday. Nee als je als voetballer iets niet wil winnen ben je een schande voor de sport

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4049 Gepost op: mei 31, 2012, 12:24:06 pm »
Punt is, ik constateer gewoon dat er iets raars was met de finale we hebben het normale kortrijk niet gezien. al na 10 min zei ik het wordt niets vandaag. Zenuwen zijn een te goedkoop excuus, tactiek niet goed ??? 3j terug speelden we de kwart finale tegen roeselare, thuis 3-2 en daar 1-1 was ook zo'n match dat zag je direct. Blijkt achteraf dat de spelers met glenne op kop niet akkoord waren met de winstpremie. zo zie je maar, ik beweer niet dat dit nu het geval was!

Dus ze hebben zich tegen Roeselare laten verliezen omdat ze niet akkoord waren met de winstpremie, en in de finale hebben ze zich laten verliezen omdat het bestuur geen Europees wil spelen, ik zou toch niet graag supporter zijn van Kortrijk zeg.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4050 Gepost op: mei 31, 2012, 05:20:16 pm »
Punt is, ik constateer gewoon dat er iets raars was met de finale we hebben het normale kortrijk niet gezien. al na 10 min zei ik het wordt niets vandaag. Zenuwen zijn een te goedkoop excuus, tactiek niet goed ??? 3j terug speelden we de kwart finale tegen roeselare, thuis 3-2 en daar 1-1 was ook zo'n match dat zag je direct. Blijkt achteraf dat de spelers met glenne op kop niet akkoord waren met de winstpremie. zo zie je maar, ik beweer niet dat dit nu het geval was!

dat noemen ze dus een offday. Nee als je als voetballer iets niet wil winnen ben je een schande voor de sport

Westerlo 7 - 1 Essevee...

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4051 Gepost op: mei 31, 2012, 05:22:47 pm »
Punt is, ik constateer gewoon dat er iets raars was met de finale we hebben het normale kortrijk niet gezien. al na 10 min zei ik het wordt niets vandaag. Zenuwen zijn een te goedkoop excuus, tactiek niet goed ??? 3j terug speelden we de kwart finale tegen roeselare, thuis 3-2 en daar 1-1 was ook zo'n match dat zag je direct. Blijkt achteraf dat de spelers met glenne op kop niet akkoord waren met de winstpremie. zo zie je maar, ik beweer niet dat dit nu het geval was!

dat noemen ze dus een offday. Nee als je als voetballer iets niet wil winnen ben je een schande voor de sport

Westerlo 7 - 1 Essevee...
Dat was volgens mij gewoon Hugo tuinman die niet wou winnen

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4052 Gepost op: mei 31, 2012, 05:29:44 pm »
Citaat
Lokeren speelt Europees in Koning Boudewijnstadion
Sporting Lokeren speelt zijn Europese thuiswedstrijd(en) komend seizoen in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. Dat maakte de bekerwinnaar donderdag bekend op zijn website.

'Het bestuur van Sporting Lokeren heeft na lang beraadslagen de knoop doorgehakt: de eerste Europese wedstrijd van het seizoen 2012-2013, de vierde en laatste voorronde van de Europa League ?n de eventueel daarop volgende wedstrijden van de groepsfase, zullen worden betwist in het Koning Boudewijnstadion in Brussel', klinkt het.

Lokeren nam de beslissing omdat het eigen stadion niet voldoet aan de vereisten van de Europese voetbalbond UEFA.  'Naast tal van zware ingrepen (kleedkamers, persruimte,verlichting ...) zou Daknam ook voor 8.000 zitplaatsen met rugleuning van 30 cm moeten beschikken. Een enorme klus waaraan ook een enorm prijskaartje vast hangt', meldt Lokeren.

'Wij hebben geopteerd om de bouwplannen even opzij te zetten en ons te concentreren op het sportieve. Het bestuur wenst in eerste instantie te investeren in spelers, eerder dan in overhaaste bouwplannen.'

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4053 Gepost op: juni 01, 2012, 05:12:01 pm »
voetbalprimeur.be;

KV Kortrijk zakt naar kelder van eerste klasse

KV Kortrijk heeft een boerenjaar achter de rug. Het succes stijgt de West-Vlamingen echter niet naar het hoofd. Integendeel. KVK zal zijn abonnementsprijzen voor volgend seizoen drastisch verlagen.

Voor een abonnement in de staantribune rekent Kortrijk 99 euro aan, een abonnement in de zittribune achter doel kost slechts 149 euro. "Dat is een daling van ruim veertig procent en ongezien in eerste klasse", aldus het Kortrijkse bestuur.

"Na een seizoen van hoogconjunctuur met de bekerfinale en deelname aan Play-off 1 wil KV Kortrijk de fans bedanken en belonen. Dit wordt het jaar van de supporter."

 :o :o

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4054 Gepost op: juni 01, 2012, 05:20:18 pm »
Als ze geen volk trekken door sportieve successen moeten ze het over een andere boeg gooien en dat doen ze, door idioot lage prijzen..

Veel verlies zullen ze er niet aan leiden als het aanslaat tenminste! Lagere prijs maar meer verkochte abbo's is wellicht status quo.

Best zielig..
One Essevee!

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4055 Gepost op: juni 01, 2012, 05:37:30 pm »
Als ze geen volk trekken door sportieve successen moeten ze het over een andere boeg gooien en dat doen ze, door idioot lage prijzen..

Veel verlies zullen ze er niet aan leiden als het aanslaat tenminste! Lagere prijs maar meer verkochte abbo's is wellicht status quo.

Best zielig..

Dus als uw energieleverancier zijn prijs laat dalen, is dat zielig?
't is gewoon een marketingzet als een ander. Net als dat de plakkaten van Essevee dat zijn...

Bovendien klagen supporters over heel Belgi? dat het voetbal te duur wordt, maar als een ploeg zijn prijzen laat zakken is dat zielig...

't moet toch niet veel zotter worden ze

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4056 Gepost op: juni 01, 2012, 09:26:18 pm »
40% zie ik energie toch ni zakken.
Das ni marketing, das weggeven e.
Als ge nu geen supporters by vindt dan weet ik het niet meer.
Zie weinig ploegen dit vb volgen....
99? das de waarde van uw ploeg? Zelfrespect of u eigen goedkoop verkopen....

Dan nog liever plakkaten recht over jullie arena

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4057 Gepost op: juni 02, 2012, 12:19:13 pm »
Als ze geen volk trekken door sportieve successen moeten ze het over een andere boeg gooien en dat doen ze, door idioot lage prijzen..

Veel verlies zullen ze er niet aan leiden als het aanslaat tenminste! Lagere prijs maar meer verkochte abbo's is wellicht status quo.

Best zielig..
Dus als uw energieleverancier zijn prijs laat dalen, is dat zielig?
't is gewoon een marketingzet als een ander. Net als dat de plakkaten van Essevee dat zijn...

Bovendien klagen supporters over heel Belgi? dat het voetbal te duur wordt, maar als een ploeg zijn prijzen laat zakken is dat zielig...

't moet toch niet veel zotter worden ze
Een marketingstunt lijk het in dit geval niet h?, wie eerlijk is ziet ook dat dit blijkbaar nog de enige manier is om daar hun abbo's te verkopen..
Niemand laat de dag van vandaag zijn prijzen zakken of toch zeker niet zo drastisch, ook niet de energieleverancier.

Als ze een stunt willen doen zouden ze dat wel anders doen.. En voetbal te duur. De abbonementen zijn, op de meeste plaatsen toch, nog redelijk te doen. Het gaat hem vooral over losse tickets..
One Essevee!

Offline mikkie

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4058 Gepost op: juni 02, 2012, 01:07:11 pm »
Vandaag tekende Jimmy Kamghain een vierjarig contract bij KV Kortrijk. Kamghain (vooraan op de foto) komt net zoals Alassane Tamb? uit de jeugdopleiding van Paris Saint-Germain.

De scoutingscel van KV Kortrijk volgde de 19-jarige aanvaller reeds twee jaar. Kamghain kan uit de voeten op alle aanvallende posities en heeft verschillende Franse jeugdselecties achter zijn naam. De rechtspoot staat te boek als technisch vaardig en zeer snel.

Jimmy Kamghain is na K?vin Dupuis en Thomas Matton de derde aanwinst voor volgend seizoen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4059 Gepost op: juni 02, 2012, 01:53:12 pm »
mooie transfer lijkt me :-)