Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924919 keer)

0 leden en 57 gasten bekijken dit topic.

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4160 Gepost op: juli 12, 2012, 08:25:43 pm »
twas hoer, een enkeling, niks te plastic.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4161 Gepost op: juli 12, 2012, 09:35:38 pm »
twas hoer, een enkeling, niks te plastic.
ah waarde gij der dan? denk dat iemand die er was tijdens die match (smurf) het toch wel beter zal weten dan jij..

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4162 Gepost op: juli 12, 2012, 10:47:10 pm »
twas hoer, een enkeling, niks te plastic.
ah waarde gij der dan? denk dat iemand die er was tijdens die match (smurf) het toch wel beter zal weten dan jij..
mijne neef was daar en die bevestigt het bericht uit de kranten en pers.
Der was veel "leute" ronde deze grote held

ik wist gewoon da onze buren het weer zouden minimaliseren
daarom vroeg ik ook "zou keer hun versie willen horen"

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4163 Gepost op: juli 13, 2012, 12:53:04 am »
twas hoer, een enkeling, niks te plastic.
ah waarde gij der dan? denk dat iemand die er was tijdens die match (smurf) het toch wel beter zal weten dan jij..
mijne neef was daar en die bevestigt het bericht uit de kranten en pers.
Der was veel "leute" ronde deze grote held

ik wist gewoon da onze buren het weer zouden minimaliseren
daarom vroeg ik ook "zou keer hun versie willen horen"
Er was geen bericht in kranten en pers, enkel een tweet (zo heet dat zeker ?) van Hoefkens (door kranten geciteerd, maar dat is iets anders dan een eigen bericht, het is enkel het woord van Hoefkens).
Je zegt zelf dat het over een enkeling gaat, veel valt er dan niet meer te minimaliseren zeker ?
Persoonlijk vind ik dat je het incident nogal uitvergroot, je bent al dagen om een reactie aan het smeken. 
Verder vind ik het trouwens bijzonder kinderachtig de tegenstander uit te schelden of te provoceren, maar dat gebeurt natuurlijk niet enkel bij ons.  Meestal bereik je er enkel mee dat de speler in kwestie extra gemotiveerd is. 

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4164 Gepost op: juli 13, 2012, 10:35:24 am »
Ik vind dat Freve nu wel een punt heeft.
hij smeekt mss, maar het is wel duidelijk dat jullie dit voorval in een doofpot steken :)
Op bepaalde fora toch.
Ook al ist nen enkeling, als er iets gegooid wordt is het ook meestal van 1 persoon da het komt
en dan minimaliseer je......

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4165 Gepost op: juli 13, 2012, 11:52:54 am »
alhoewel toen bijvoorbeeld de kv mechelen spelers en bestuurders in kortrijk met bier en bekertjes werden besmeurt waren ze toch met meer dan 1 gooier  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4166 Gepost op: juli 13, 2012, 01:33:00 pm »
1 per 1 gooien e, ze hielden niet met 2 1 bekertje vast :)
roepen is in groep ;)

Ma was da toen geen vorm van plaatselijke regenval met de smaak van bier?
Of zaten die mannen daar niet op de misse plaats en daagden ze zelf ni uit? :)

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4167 Gepost op: juli 13, 2012, 01:58:02 pm »
Ik vind dat Freve nu wel een punt heeft.
hij smeekt mss, maar het is wel duidelijk dat jullie dit voorval in een doofpot steken :)
Op bepaalde fora toch.
Ook al ist nen enkeling, als er iets gegooid wordt is het ook meestal van 1 persoon da het komt
en dan minimaliseer je......
Natuurlijk heeft Freve geen punt.
Hij zegt zelf dat het om een enkeling gaat.  Smurf bevestigt (na lang aandringen) dat het om een enkeling gaat (herhaalt wat Freve zegt), en Smurf zou dus minimaliseren.  Komkommertijd zeker ?  Wat dat met gooien van bekertjes te maken heeft, weet ik niet.  Schelden is nog altijd wat anders dan fysiek aanvallen. Trouwens, als je ziet wat jullie bezoek de laatste tijd voor schade opgeleverd heeft aan de bezoekerstribune, hebben jullie toch ook wel je maagdelijk verloren. 
Toch wel een non-discussie dit.  Much to do about nothing.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4168 Gepost op: juli 13, 2012, 02:17:18 pm »
Ik vind dat Freve nu wel een punt heeft.
hij smeekt mss, maar het is wel duidelijk dat jullie dit voorval in een doofpot steken :)
Op bepaalde fora toch.
Ook al ist nen enkeling, als er iets gegooid wordt is het ook meestal van 1 persoon da het komt
en dan minimaliseer je......
Natuurlijk heeft Freve geen punt.
Hij zegt zelf dat het om een enkeling gaat.  Smurf bevestigt (na lang aandringen) dat het om een enkeling gaat (herhaalt wat Freve zegt), en Smurf zou dus minimaliseren.  Komkommertijd zeker ?  Wat dat met gooien van bekertjes te maken heeft, weet ik niet.  Schelden is nog altijd wat anders dan fysiek aanvallen. Trouwens, als je ziet wat jullie bezoek de laatste tijd voor schade opgeleverd heeft aan de bezoekerstribune, hebben jullie toch ook wel je maagdelijk verloren. 
Toch wel een non-discussie dit.  Much to do about nothing.
Over schade aan de uittribune na een bezoek moeten jullie toch zeker niks vertellen... Of was je er niet bij een 3tal jaar geleden, was wel iets anders dan enkele afgebroken stoeletjes, blijkbaar zit de frustratie bij bepaalden onder jullie zeer diep...

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4169 Gepost op: juli 13, 2012, 05:45:56 pm »
Ik vind dat Freve nu wel een punt heeft.
hij smeekt mss, maar het is wel duidelijk dat jullie dit voorval in een doofpot steken :)
Op bepaalde fora toch.
Ook al ist nen enkeling, als er iets gegooid wordt is het ook meestal van 1 persoon da het komt
en dan minimaliseer je......
Natuurlijk heeft Freve geen punt.
Hij zegt zelf dat het om een enkeling gaat.  Smurf bevestigt (na lang aandringen) dat het om een enkeling gaat (herhaalt wat Freve zegt), en Smurf zou dus minimaliseren.  Komkommertijd zeker ?  Wat dat met gooien van bekertjes te maken heeft, weet ik niet.  Schelden is nog altijd wat anders dan fysiek aanvallen. Trouwens, als je ziet wat jullie bezoek de laatste tijd voor schade opgeleverd heeft aan de bezoekerstribune, hebben jullie toch ook wel je maagdelijk verloren. 
Toch wel een non-discussie dit.  Much to do about nothing.
Over schade aan de uittribune na een bezoek moeten jullie toch zeker niks vertellen... Of was je er niet bij een 3tal jaar geleden, was wel iets anders dan enkele afgebroken stoeletjes, blijkbaar zit de frustratie bij bepaalden onder jullie zeer diep...
Maar ik zeg toch niet dat alle KVK supporters heilig zijn ?  Jullie zijn diegenen die ons (een groep supporters waar ik niet bijhoor, maar laat ik maar eens het familie-principe hanteren) telkens verwijten maken, voor ??n onozelaar die ??n spelersvrouw hoer zou genoemd hebben.  Een voetballer zou al meer gewoon moeten zijn.  Waardoor ik het "eerste steen" principe eens bovenhaal.  Mochten al jullie supporters heilige boontjes zijn, hebben jullie recht van spreken.  Maar ik vind het totaal buiten proportie dat ??n KVK-supporter die ??n ding naar ??n (redelijk arrogante) Brugge-speler roept, blijkbaar voldoende is om "de KVK-supporter" weer eens te gaan diaboliseren.
Frustratie ?  Waarom eigenlijk ?
« Laatst bewerkt op: juli 13, 2012, 05:51:05 pm door X-man »

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4170 Gepost op: juli 13, 2012, 08:19:43 pm »
Ik vind dat Freve nu wel een punt heeft.
hij smeekt mss, maar het is wel duidelijk dat jullie dit voorval in een doofpot steken :)
Op bepaalde fora toch.
Ook al ist nen enkeling, als er iets gegooid wordt is het ook meestal van 1 persoon da het komt
en dan minimaliseer je......
Natuurlijk heeft Freve geen punt.
Hij zegt zelf dat het om een enkeling gaat.  Smurf bevestigt (na lang aandringen) dat het om een enkeling gaat (herhaalt wat Freve zegt), en Smurf zou dus minimaliseren.  Komkommertijd zeker ?  Wat dat met gooien van bekertjes te maken heeft, weet ik niet.  Schelden is nog altijd wat anders dan fysiek aanvallen. Trouwens, als je ziet wat jullie bezoek de laatste tijd voor schade opgeleverd heeft aan de bezoekerstribune, hebben jullie toch ook wel je maagdelijk verloren. 
Toch wel een non-discussie dit.  Much to do about nothing.
Over schade aan de uittribune na een bezoek moeten jullie toch zeker niks vertellen... Of was je er niet bij een 3tal jaar geleden, was wel iets anders dan enkele afgebroken stoeletjes, blijkbaar zit de frustratie bij bepaalden onder jullie zeer diep...
Maar ik zeg toch niet dat alle KVK supporters heilig zijn ?  Jullie zijn diegenen die ons (een groep supporters waar ik niet bijhoor, maar laat ik maar eens het familie-principe hanteren) telkens verwijten maken, voor ��n onozelaar die ��n spelersvrouw hoer zou genoemd hebben.  Een voetballer zou al meer gewoon moeten zijn.  Waardoor ik het "eerste steen" principe eens bovenhaal.  Mochten al jullie supporters heilige boontjes zijn, hebben jullie recht van spreken.  Maar ik vind het totaal buiten proportie dat ��n KVK-supporter die ��n ding naar ��n (redelijk arrogante) Brugge-speler roept, blijkbaar voldoende is om "de KVK-supporter" weer eens te gaan diaboliseren.
Frustratie ?  Waarom eigenlijk ?

Komt toch telkens van 1 persoon in het algemeen. Laat hem zijn, dan heeft hij ook zijn momentje.

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4171 Gepost op: juli 13, 2012, 09:10:24 pm »
geen frustratie hier, totaal ni
idd lorreke
stop mee ulder te verdedigen over dit bagatelleke

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4172 Gepost op: juli 14, 2012, 08:27:31 am »
Van frustratie gesproken idd

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4173 Gepost op: juli 14, 2012, 09:12:46 am »
Een ding is reker,re mogen gezien worden ::) ::) ::)

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4174 Gepost op: juli 14, 2012, 10:11:49 am »
In de Voetbalmagazine stond dat Kortrijk reeds 3500 abonnementen heeft verkocht, 10% meer dan vorig seizoen. Dit terzijde...

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4175 Gepost op: juli 14, 2012, 11:45:13 am »
Ja en boerio?
wa is nu u punt jongen?
dage met uw stad die groter is dan de som.....
kleiner blijft dan ons?
we zijn fusieploeg, en dan?
Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?
Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulder
Ten eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijken

ik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerio
ligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?
En voor Nederlands was je ook gezakt blijkbaar "achterlijken"

Offline davy_KSVR

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4176 Gepost op: juli 14, 2012, 01:07:45 pm »
Gezellige topic hier.

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4177 Gepost op: juli 14, 2012, 01:31:40 pm »

(Toeschouwersrecord voor KVK De abonnementenverkoop loopt als een trein bij KV Kortrijk. In totaal zijn al 3.500 abonnementen de deur uit en dat is nu al tien procent beter dan vorig jaar.)
 bij ons in Kluisbergen noemen ze dat nen boemeltrein




Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4178 Gepost op: juli 14, 2012, 01:46:53 pm »
Ja en boerio?
wa is nu u punt jongen?
dage met uw stad die groter is dan de som.....
kleiner blijft dan ons?
we zijn fusieploeg, en dan?
Tel keer hoeveel fusieploegen er in 1e spelen?
Na dit seizoen mss fusie met Heule, voetbal mss terug in het slop daar bij ulder
Ten eerste ik ben niet begonnen met fusieploegen, en ten tweede Heule is Kortrijk achterlijken

ik was gezakt voor aarderijkskunde meneer boerio
ligt het zwaar wa ik zei mss? ge gaat lijk zo op plots?
En voor Nederlands was je ook gezakt blijkbaar "achterlijken"

yep der ni door ook, kunt ge mijn fouten verbeteren kvind ze echt ni.
geboorteplaats Kortrijk, zou da er iets mee te maken hebben
dak achterlijk ben?

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4179 Gepost op: juli 14, 2012, 03:05:20 pm »
Wat is dat hier allemaal?  ???