Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924896 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4500 Gepost op: oktober 30, 2012, 09:41:32 am »
Heintje is ni gewoon van een kostuum te dragen.
Duidelijk gisteren in extra time,
zat telkens wel ergens aan te prutsen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4501 Gepost op: oktober 30, 2012, 11:26:03 am »
Heintje gaf de dingen zoals ze zijn en stak eigenlijk niet onder stoelen of banken wat hij van de playoffs en de grote ploegen vindt.
Zat constant ergens aan te prutsen en had wellicht zijn handen niet gewassen...alsof hij het vuil uit zijn nagels aan het halen was....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4502 Gepost op: oktober 30, 2012, 12:00:13 pm »
hij had inderdaad precies wat vestimentaire problemen haha

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4503 Gepost op: oktober 30, 2012, 02:16:25 pm »
By the way dienen Q. is een even grote fan van jullie clubje als zovelen daar.  Ken er ook zoveel, grote grote fan van kortrijk maar ook van brugge of anderlecht of gaan als het goed gaat, en dan nog minder volk trekken dan een lokeren in een finale, etc...  Q. zit constant te tweeten tijdens een matchke daar.

En Hein wat dienen weer al zit te vertellen?  Maakt ook terug duidelijk welk een blaaskaak het is.  Gisteren hem terug bezig gezien in extra time en zijn intervieuw voor de match tegen Genk.  Tssss... Ongeloofelijk die man.

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4504 Gepost op: oktober 30, 2012, 02:32:10 pm »
Vond hem eigenlijk goed meevallen. Hij heeft wel dat arrogante, maar hoeveel trainers (Dury inclusief) hebben dat niet?! Zei ook een hoop goede dingen, onder andere ivm de play-offs.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4505 Gepost op: oktober 30, 2012, 03:46:35 pm »
Heel mooi gebaar,
die mensen gaan daar nogal mee geholpen zijn in Genk :)


KVK kan misschien het goede voorbeeld geven en wat meer Belgen in dienst nemen?
Een belachelijk overbetaalde Belgische voetballer van Chelsea huren, zal idd. de werkloosheid oplossen.
Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig ? Omdat een liberaal ex-minister in de tribune zit in Kortrijk, is KVK mee verantwoordelijk voor Ford Genk ?  Tsjonge ...


X-man, nooit geleerd om iets tussen de lijnen te lezen of de context van iets te snappen zeker?
Als ze algemeen meer jobs willen in Belgi?, kunnen ze eerst beginnen met belgen te doen werken ipv polen of andere in te voeren.  Iedereen jankt al jaren dat in het belgisch voetbal teveel buitenlanders zonder meerwaarde rondlopen.  Als je de kwinkslag naar het voetbal trekt, stel je vast dan ENKEL essevee, wekelijks 8 tot 9 Belgen op het plein zet.
Het loont natuurlijk om een vetbetaalde kwibus op de mat te zetten die netjes door Randstadt anderlecht wordt betaald zodat de VK nog wat langer boven zijne stand kan leven.  En ja, ?nkel op Thorgan konden wij geen aankoopoptie adwingen - wie in Belgi? wel misschien?

En wat de Quick en andere idioten betreft: in de regering maak je deel uit van de "elite" van het land. Het is blijkbaar een nieuwe rage, om "quick-ly" het strandend schip te verlaten en ergens burgemeester te worden.  Het enige voordeel is, dat wij niet meer dagelijks zijne zever moeten aanhoren op TV


Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4506 Gepost op: november 03, 2012, 09:13:29 pm »
Nfor doe nen arrogante Panenka :)
foutje :)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4507 Gepost op: november 04, 2012, 10:30:14 am »
moesten hem er onmiddellijk van genomen hebben

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4508 Gepost op: november 04, 2012, 01:45:50 pm »
Nfor doe nen arrogante Panenka :)
foutje :)

Die Sels vangt er nog bijna naast ook zeg!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4509 Gepost op: november 04, 2012, 02:03:33 pm »
Hoe is het eigenlijk nog met Matton gesteld?

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4510 Gepost op: november 04, 2012, 02:19:06 pm »
Hoe is het eigenlijk nog met Matton gesteld?
the usual: in de lappenmand... 
Is eigenlijk jammer.  Goede speler, maar veel te broos.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4511 Gepost op: november 04, 2012, 04:16:05 pm »
Hoe is het eigenlijk nog met Matton gesteld?
the usual: in de lappenmand... 
Is eigenlijk jammer.  Goede speler, maar veel te broos.

Erg jammer voor hem.. Goed dat we hem weggedaan hebben, goed dat Kortrijk er nu mee zit, maar zeer jammer voor Matton.  :-\

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4512 Gepost op: november 09, 2012, 09:53:32 am »
N'for, keer mo were vintie!

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/121109_Nfor_fans_Kameroen

Ernest Nfor was vorige week de risee van de Kortrijk-supporters, nadat hij tegen Lierse een penalty de nek had omgewrongen met een mislukte panenka. De Kameroener had op meer steun van de supporters gehoopt.

Van coach Hein Vanhaezebrouck mocht hij na de wedstrijd niet reageren, nu doet de Kameroener dat in Het Nieuwsblad wel.

"Ik ben ontgoocheld, want ik dacht dat ik al veel meer heb gedaan voor Kortrijk dan een strafschop missen"

"Ja, er zijn aanbiedingen, onder meer uit Duitsland. En als alle partijen overeenkomen en het is een mooie club, dan wil ik zo'n vertrek zeker overwegen."

"Maar voor mijn gezin zou ik het liefst in Kortrijk blijven. Maar dat kan alleen als de club mij een voorstel wil doen en ik mij aanvaard voel door de fans."
Laat Kortrijk hem met Kameroen in Indonesi? spelen?

Nfor is naar eigen zeggen opgeroepen voor de oefeninterland van Kameroen van 16 november in Indonesi?. Dat is twee dagen voor de wedstrijd tegen Anderlecht en Kortrijk heeft nog geen offici?le oproepingsbrief ontvangen.

Het gaat ook niet om een offici?le FIFA-speeldatum en dan is de club niet verplicht om een speler af te staan. Coach Vanhaezebrouck wil Nfor dan ook liever niet laten gaan. "Desnoods vlieg ik rechtstreeks vanuit Indonesi? terug", suggereert Nfor in enkele kranten.
« Laatst bewerkt op: november 09, 2012, 04:28:14 pm door ortem »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4513 Gepost op: november 20, 2012, 03:03:40 pm »
Op de facebookpagina van krotrijk.
Let vooral op de vetgedrukte zin.  Tsss.  Ze kunnen straks weer naar aa gent gaan met de volle 100 man die van kortrijk.


   
Op zaterdag 8 december speelt KV Kortrijk de streekderby tegen SVZW. Voor deze wedstrijd vertrekt er opnieuw een supporterscolonne van aan caf? Den Bras in Kortrijk. Den Bras voorziet speciaal voor deze colonne pintjes aan een euro buiten op het terras!

KV Kortrijk roept al zijn supporters op om getooid in het rood mee op te stappen met de KVK Supporterscolonne!

Confetti, Bengaals vuur ... Alles kan en mag tijdens de colonne zolang er verstandig en veilig mee wordt omgesprongen! Hou er wel rekening mee da
t Bengaals vuur ten strengste verboden is in het Guldensporenstadion en dit dus voor aankomst aan het stadion dient opgebruikt te zijn.

In het Guldensporenstadion zelf willen we dan weer zo veel mogelijk vlaggen, banners en andere veilige sfeermakers zien! Zo kunnen we SVZW laten zien hoe een echte sfeertribune eruitziet. ;D

« Laatst bewerkt op: november 20, 2012, 03:06:31 pm door essevee007 »

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4514 Gepost op: november 20, 2012, 04:51:08 pm »
Op de facebookpagina van krotrijk.
Let vooral op de vetgedrukte zin.  Tsss.  Ze kunnen straks weer naar aa gent gaan met de volle 100 man die van kortrijk.
   
Op zaterdag 8 december speelt KV Kortrijk de streekderby tegen SVZW. Voor deze wedstrijd vertrekt er opnieuw een supporterscolonne van aan caf? Den Bras in Kortrijk. Den Bras voorziet speciaal voor deze colonne pintjes aan een euro buiten op het terras!

KV Kortrijk roept al zijn supporters op om getooid in het rood mee op te stappen met de KVK Supporterscolonne!

Confetti, Bengaals vuur ... Alles kan en mag tijdens de colonne zolang er verstandig en veilig mee wordt omgesprongen! Hou er wel rekening mee da
t Bengaals vuur ten strengste verboden is in het Guldensporenstadion en dit dus voor aankomst aan het stadion dient opgebruikt te zijn.

In het Guldensporenstadion zelf willen we dan weer zo veel mogelijk vlaggen, banners en andere veilige sfeermakers zien! Zo kunnen we SVZW laten zien hoe een echte sfeertribune eruitziet. ;D

Is ook gewoon ??n van de heerlijkste staantribunes in ons land. Spijtig genoeg staat ze bij de aartsrivaal, maar ze is wel om jaloers op te zijn.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4515 Gepost op: november 20, 2012, 05:17:19 pm »
zou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk heen en terug nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit en de sfeer dat je er van meemaakt .... :D
« Laatst bewerkt op: november 20, 2012, 05:21:55 pm door forzasvzw »

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4516 Gepost op: november 20, 2012, 05:20:14 pm »
zou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit :D

Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4517 Gepost op: november 20, 2012, 06:52:16 pm »
zou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit :D

Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)

En als nu gwn iedereen één mes meepakt?

En als ze er staan zeggen we: "als ge ons aanvalt, steken we"

Ze zullen nie te vele doen dan.  :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4518 Gepost op: november 20, 2012, 07:01:37 pm »
zou toch zalig zijn moesten we nu allemaal de trein van waregem naar kortrijk nemen ipv bussen komt zelf nog goedkoper uit :D

Als je dat al van plan bent zou ik dat niet via deze weg meedelen, of er staat volgens mij een legertje van Kortrijk en hun Hollandse en Franse vriendjes op je te wachten. :-)

Bla,bla, bla kortrijk.  Weten wel al langer dan de dag van vandaag dat kortrijkfans niet bij de eerste stonden als het verstand werd uitgedeeld en velen de volwassenheid nog niet bereikt hebben en zo leeg als iets zijn.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4519 Gepost op: november 20, 2012, 08:25:29 pm »
Op de facebookpagina van krotrijk.
Let vooral op de vetgedrukte zin.  Tsss.  Ze kunnen straks weer naar aa gent gaan met de volle 100 man die van kortrijk.


   
Op zaterdag 8 december speelt KV Kortrijk de streekderby tegen SVZW. Voor deze wedstrijd vertrekt er opnieuw een supporterscolonne van aan caf? Den Bras in Kortrijk. Den Bras voorziet speciaal voor deze colonne pintjes aan een euro buiten op het terras!

KV Kortrijk roept al zijn supporters op om getooid in het rood mee op te stappen met de KVK Supporterscolonne!

Confetti, Bengaals vuur ... Alles kan en mag tijdens de colonne zolang er verstandig en veilig mee wordt omgesprongen! Hou er wel rekening mee da
t Bengaals vuur ten strengste verboden is in het Guldensporenstadion en dit dus voor aankomst aan het stadion dient opgebruikt te zijn.

In het Guldensporenstadion zelf willen we dan weer zo veel mogelijk vlaggen, banners en andere veilige sfeermakers zien! Zo kunnen we SVZW laten zien hoe een echte sfeertribune eruitziet. ;D


en na de match gelijk ne begrafenisstoet vol droefnis were naar huis....