Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924940 keer)

0 leden en 57 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4620 Gepost op: januari 16, 2013, 02:43:49 pm »
vandaag in het nieuwsblad artikel over de noodzakelijkheid van een nieuw stadion van KVK. Ben er zeker van dat hun nieuwe burgemeester daar werk zal van maken. Het stadion zal er sneller staan dan bij ons.....

Blablabla, eerst zien dan geloven...

Inderdaad, de 'stad' Kortrijk kan dat zelf niet betalen hoor, wees daar maar zeker van. Er komt daar al geen nieuwe bibliotheek meer en een deftig zwembad is al jaren een struikelblok. Denk je dan echt dat ze zomaar even kunnen bijspringen voor een nieuw stadion? Een lokale overheid moet dat ook niet doen, daar kan ik onze burgemeester ook 100% gelijk in geven. Overal zijn er belangrijker katten te geselen hoor en de middelen zijn schaars. De randvoorwaarden cre?ren en gronden ter beschikking stellen is al meer dan genoeg. Daar kan Quickie misschien wel wat doen bewegen. Maar wat dan nog?

Als er vanuit de club en/of priv?-investeerders geen voldoende middelen gevonden worden om het effectief te bouwen, dan komt er niets van ?n dat betekent ook iets. Als wij nu niet de nodige middelen bij elkaar krijgen, denk je dan echt dat ze dat hier 15 km verder wel zo maar even zullen kunnen? Trouwens, Gent werkt ook met Ghelamco en hoelang heeft dat niet geduurd? En tussendoor is het op een bepaald moment bijna op een financi?le strop uitgedraaid en dit seizoen leidt het ook tot sportieve problemen. Denk je dat 'de buren' een dergelijk scenario overleven? Dan houdt Kortrijk er misschien een 4de provincialer met het mooiste stadion in de reeks aan over ...

Het is allemaal gemakkelijk gezegd en geschreven hoor ... Hoelang is het ook weeral geleden dat schepen Maddens op Evolis werd gefotografeerd met de mededeling dat daar plaats was voor een nieuw Kortrijks stadion? In het artikel staat dat ze nu nog moeten een oplijsting maken van hun noden en wensen en dat ze daar bijna mee klaar zijn. Ik meen me echter te herinneren dat er ginds al een paar jaar geleden is verklaard dat er 'in stilte en achter de schermen hard werd gewerkt aan een nieuw stadion' en dat ze 'er maar mee gingen naar buiten komen als er iets concreet was'. Als er al zo hard aan gewerkt is, waarom is hun boodschappenlijstje dan nu n?g niet klaar?

Ze zouden zich in Kortrijk beter zorgen maken over de evoluties in hun bestuur dan in een nieuw stadion lijkt me ...
Juust!
Daar hoeft niets aan toegevoegd te worden...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4621 Gepost op: januari 16, 2013, 02:55:18 pm »
de veeka staat dus te koop en dat in de soldenperiode.

Ik zie Verhaeghe nog een bod doen om er een sattelietclub van te maken.


Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4622 Gepost op: januari 16, 2013, 04:50:25 pm »
doet op blog van de VK de ronde dat Patrick Decuyper de aandelen van Degryse zal overkopen om Kortrijk een stille dood te laten sterven en op termijn 1 grote ploeg in Zuid-West-Vlaanderen te hebben

hahaha strak plan !

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4623 Gepost op: januari 16, 2013, 06:14:27 pm »
T'schijnt dat De  Cuyper onze Lady's wil laten spelen in Kortrijk :D

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4624 Gepost op: januari 16, 2013, 10:39:22 pm »
Dienen van den Blog is geen supporter van Vk volgens mij :)

Wast ni zo da Delaplace na daar zou gaan?
en da VK ons aandelen ging over kopen?
Tis KV Oostende da PDC graag zou willen binnen halen als 2e ploeg :)
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2013, 10:48:06 pm door Freve »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4625 Gepost op: januari 16, 2013, 10:43:24 pm »
Dienen van den Blog is geen supporter van Vk volgens mij :)

Wast ni zo da Delaplace na daar zou gaan?
en da VK ons aandelen ging over kopen?
Tis KV Oostende da PDC wil binnen halen e :)
Oostende PDC binnenhalen of PDC oostende binnen halen ? ;)

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4626 Gepost op: januari 16, 2013, 10:48:27 pm »
keet proberen aan te passen
duidelijker? :)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4627 Gepost op: januari 16, 2013, 10:52:45 pm »
keet proberen aan te passen
duidelijker? :)
Jup ;)

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4628 Gepost op: januari 18, 2013, 04:44:51 pm »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130118_kortrijk_afgelasting

"Door de vrieskou is de bovenlaag hard en kunnen we niet rollen", zegt de Kortrijk-trainer in Het Laatste Nieuws.

Dikke Hein vindt het spijtig dat hij niet zal kunnen rollen  :'(

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4629 Gepost op: januari 19, 2013, 12:20:10 am »
Nfor wil en kan weg maar Zukanovic is al weg dus
geen 2e vertrekker.

Aandelen KVK staan effectief te koop en werden aan Willy aangeboden.
Wijlen Degrijze had 43% aandelen.
Een familielid die geen voetballiefhebber is of was kocht 30% bij om
daarna de 77% te willen verkopen....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4630 Gepost op: januari 20, 2013, 11:35:37 am »
Dat ze hem maar weg doen. Rotkarakter en balverliefd. Gisteren beter zonder hem. Ook woensdag werd hij niet gemist

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4631 Gepost op: januari 24, 2013, 08:45:12 pm »

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4632 Gepost op: januari 25, 2013, 09:58:34 am »
De balans van Kortrijk ziet er gewoon barslecht uit. Op geen enkele ratio voldoen ze aan de norm. Ik vraag me toch af wat de licentiecommissie allemaal uitsteekt dat ze hier gewoon niks op zeggen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4633 Gepost op: januari 25, 2013, 02:36:30 pm »
Zolang leveranciers en spelers geen achterstallige betalingen opeisen via rechterlijke wege is er geen probleem.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4634 Gepost op: januari 25, 2013, 09:35:19 pm »
Zolang leveranciers en spelers geen achterstallige betalingen opeisen via rechterlijke wege is er geen probleem.
Als je liquide middelen ruimschoots tekort zijn om uw schulden op korte termijn af te betalen dan is er altijd een probleem, een groot probleem zelf. Als leveranciers hun centen vragen heb je het zitten en spelers die niet betaald worden die stoppen er gewoon. Soit, ik vermoed dat ze voornamelijk grote achterstal zullen hebben bij de RSZ en dat liedje blijft zowieso ook niet duren.

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4635 Gepost op: januari 26, 2013, 09:04:48 am »
Zolang leveranciers en spelers geen achterstallige betalingen opeisen via rechterlijke wege is er geen probleem.
Als je liquide middelen ruimschoots tekort zijn om uw schulden op korte termijn af te betalen dan is er altijd een probleem, een groot probleem zelf. Als leveranciers hun centen vragen heb je het zitten en spelers die niet betaald worden die stoppen er gewoon. Soit, ik vermoed dat ze voornamelijk grote achterstal zullen hebben bij de RSZ en dat liedje blijft zowieso ook niet duren.
RSZ betalen ze bijna niet.
Normale werkgevers krijgen een berekening volgens loon
voor voetbalploegen geld het minimuumbedrag.
Gunstmaatregel....

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4636 Gepost op: januari 29, 2013, 07:33:05 pm »
Voor 1 keer mogen we een speler van de veekaa bedanken! Dejaeghere heeft Patosi gesnoeid en ligt 4 tot 6 maanden in de lappenmand. Gene Patosi tegen ons dus :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4637 Gepost op: januari 30, 2013, 12:00:16 am »
Voor 1 keer mogen we een speler van de veekaa bedanken! Dejaeghere heeft Patosi gesnoeid en ligt 4 tot 6 maanden in de lappenmand. Gene Patosi tegen ons dus :)

Lokeren toch even flink verzwakt nu  :)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4638 Gepost op: januari 30, 2013, 01:52:49 pm »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4639 Gepost op: januari 30, 2013, 02:10:31 pm »
en weer afgelast