Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924919 keer)

0 leden en 56 gasten bekijken dit topic.

Offline Loebas81

  • Leden
  • Berichten: 13
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4660 Gepost op: februari 01, 2013, 09:16:55 pm »
nieuw containerpark in aanbouw?

Ik denk eerder een kartcirquit :D :D :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4661 Gepost op: maart 03, 2013, 04:09:36 pm »
Nfor uitgefloten, Heintje ook bij zijn wissel en ondertussen 1-2 tegen Cercle. Niet slecht  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4662 Gepost op: maart 03, 2013, 08:03:39 pm »
dat cercle maar de finale speelt tegen genk :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4663 Gepost op: maart 03, 2013, 08:05:56 pm »
ik hoop dat dat v?ka scum die gisteren essevee mensen zaten fysiek af te dreigen in harelbeke, hun depressie vandaag niet meer te boven komen.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4664 Gepost op: maart 04, 2013, 02:58:27 am »
ik hoop dat dat v?ka scum die gisteren essevee mensen zaten fysiek af te dreigen in harelbeke, hun depressie vandaag niet meer te boven komen.
ben ook van da gedacht,'k zoe ulder muile ne keer willen zien  , :D ;D

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4665 Gepost op: maart 04, 2013, 08:09:14 am »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4666 Gepost op: maart 04, 2013, 09:16:41 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130303_00490277

mo gow zeg....
Wij zitten Hein ook altijd te jennen, maar dit is normaal als trainer van de vijand, maar als die kvk-tjolders niet beseffen dat dankzij Hein kvk het relatief goed doet dan zijn ze nog dommer dan ik dacht.

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4667 Gepost op: maart 04, 2013, 11:56:30 am »
we zijn wij toch vriendelijk tegen de hein?

schoon zwaaien enzo :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4668 Gepost op: maart 04, 2013, 01:03:07 pm »
leuker met de volledige tekst :


In Kortrijk kan de ?12de man' gewoon achter de dug-out plaatsnemen en zijn woede en frustraties op trainers en spelers botvieren. Een onbeschofte man begon na de match te roepen op Hein Vanhaezebrouck die op een gegeven moment moest horen dat hij een ?dikzak' was. Vanhaezebrouck reageerde en ging verhaal halen bij de man. Een aantal leden van zijn staf slaagden erin om hun trainer te kalmeren en ook de KVK-bankzitters lieten zich verbaal niet onbetuigd.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4669 Gepost op: maart 04, 2013, 08:33:45 pm »
ik hoop dat dat v?ka scum die gisteren essevee mensen zaten fysiek af te dreigen in harelbeke, hun depressie vandaag niet meer te boven komen.

Wat is er gebeurd?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4670 Gepost op: maart 05, 2013, 07:59:39 am »
ik hoop dat dat v?ka scum die gisteren essevee mensen zaten fysiek af te dreigen in harelbeke, hun depressie vandaag niet meer te boven komen.
Wat is er gebeurd?
blijkbaar moesten een paar aan lager wal geraakten ??n kerel vip-er met esseveesjaal openlijk afdreigen, ware het niet van een tussenkomst van een bestuurslid van de v?ka en het feit dat het aantal essevee-aanwezigen onderschat werd, waren er klappen gevallen.
een feestelijkheid in harelbeke organiseren zonder klappen is blijkbaar ook al moeilijk...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4671 Gepost op: maart 05, 2013, 10:32:53 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130303_00490277

mo gow zeg....

Zo zie je maar welke succeso's het zijn.  Door hen spotgoedkope abbo's hebben ze nog nipt een 7000 man (als grote stad en na een goed seizoen nog altijd belachelijk weinig).  Breng die straks naar een normale prijs terug na dit seizoen en er zit weer geen kat.  Net als de anderlechtfans die deschacht uitmaken voor alles en nog wat.  Een kerel die echte clubliefde kent, in de top mag staan van de meest gespeelde matchen voor rsca.  Triestig ras!  Steek ze in een zak met clubtjen pipo's en keer goed schudden.  Ook Nfor werd overdreven uitgefloten.
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2013, 10:34:46 am door essevee007 »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4672 Gepost op: maart 07, 2013, 07:30:05 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130303_00490277

mo gow zeg....

Zo zie je maar welke succeso's het zijn.  Door hen spotgoedkope abbo's hebben ze nog nipt een 7000 man (als grote stad en na een goed seizoen nog altijd belachelijk weinig).  Breng die straks naar een normale prijs terug na dit seizoen en er zit weer geen kat.  Net als de anderlechtfans die deschacht uitmaken voor alles en nog wat.  Een kerel die echte clubliefde kent, in de top mag staan van de meest gespeelde matchen voor rsca.  Triestig ras!  Steek ze in een zak met clubtjen pipo's en keer goed schudden.  Ook Nfor werd overdreven uitgefloten.

Ze goochelen met cijfers gelijk ze willen.  Als ge de TV beelden bekijkt, staat alleen die OCMW-staantribune nokvol (hoe kan het anders), en zie je voor de rest vooral lege stoeltjes op de zittribunes.  Waarom die dan een nieuw stadion zouden willen is een raadsel, behalve willen meedoen met de rest.


13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4673 Gepost op: maart 07, 2013, 07:36:09 pm »
Ze goochelen met cijfers gelijk ze willen.  Als ge de TV beelden bekijkt, staat alleen die OCMW-staantribune nokvol (hoe kan het anders), en zie je voor de rest vooral lege stoeltjes op de zittribunes.  Waarom die dan een nieuw stadion zouden willen is een raadsel, behalve willen meedoen met de rest.

Kortrijk heeft dit seizoen een hoger gemiddeld aantal toeschouwers, blijkbaar, maar dat kan je hoogstwaarschijnlijk toeschrijven aan de abonnementen die quasi gratis werden uitgedeeld bij aanvang van het seizoen. Neem daarbij nog eens dat Kortrijk vorig jaar een topseizoen kende, waarin ze onder andere de bekerfinale haalden (maar daar schrik hadden van 10 spelers van Lokeren), en dan weet je het wel.

Het blijft hoe dan ook vreemd hoe een toch wel vrij grote stad als Kortrijk (ruim dubbel zo groot als Waregem?), hoe goed de ploeg het ook doet, zo weinig mensen naar het stadion lokt. Wij hebben dan, wat het stadion betreft, nog reden tot klagen (het lelijkste stadion van eerste klasse zonder twijfel, veel uitfans laten Waregem dan ook links liggen), maar Kortrijk heeft eigenlijk een subliem voetbalstadion (heerlijke staantribune, alles dicht op het veld).

Waarom Kortrijk een nieuw stadion zou nodig hebben lijkt me ook een raadsel, want volgens mij mogen ze daar zelfs de finale van de Europa League halen, ze zullen nog altijd moeite hebben om 15.000 supporters bijeen te scharrelen.

Een compleet non-event eigenlijk, dat Kortrijk.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4674 Gepost op: maart 07, 2013, 07:43:38 pm »
Ze goochelen met cijfers gelijk ze willen.  Als ge de TV beelden bekijkt, staat alleen die OCMW-staantribune nokvol (hoe kan het anders), en zie je voor de rest vooral lege stoeltjes op de zittribunes.  Waarom die dan een nieuw stadion zouden willen is een raadsel, behalve willen meedoen met de rest.

Kortrijk heeft dit seizoen een hoger gemiddeld aantal toeschouwers, blijkbaar, maar dat kan je hoogstwaarschijnlijk toeschrijven aan de abonnementen die quasi gratis werden uitgedeeld bij aanvang van het seizoen. Neem daarbij nog eens dat Kortrijk vorig jaar een topseizoen kende, waarin ze onder andere de bekerfinale haalden (maar daar schrik hadden van 10 spelers van Lokeren), en dan weet je het wel.

Het blijft hoe dan ook vreemd hoe een toch wel vrij grote stad als Kortrijk (ruim dubbel zo groot als Waregem?), hoe goed de ploeg het ook doet, zo weinig mensen naar het stadion lokt. Wij hebben dan, wat het stadion betreft, nog reden tot klagen (het lelijkste stadion van eerste klasse zonder twijfel, veel uitfans laten Waregem dan ook links liggen), maar Kortrijk heeft eigenlijk een subliem voetbalstadion (heerlijke staantribune, alles dicht op het veld).

Waarom Kortrijk een nieuw stadion zou nodig hebben lijkt me ook een raadsel, want volgens mij mogen ze daar zelfs de finale van de Europa League halen, ze zullen nog altijd moeite hebben om 15.000 supporters bijeen te scharrelen.

Een compleet non-event eigenlijk, dat Kortrijk.


Er is toch ne Gamma naast het stadion? Kunnen ze toch alles vinden om het te verbouwen?  Ne ploeg die hun "sterspeler" voor 600.000? moet laten vertrekken, heeft geld nodig.
Zolang dat volkske maar in het centrum van vlaanders lelijkste stad blijft, ipv langs den E17 te komen. 

Trouwens, wanneer gaan ze eens rekening houden met het gemiddelde supporters op verplaatsing? Dan staan we in de top-5 denk ik

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4675 Gepost op: maart 07, 2013, 07:48:09 pm »
Er is toch ne Gamma naast het stadion? Kunnen ze toch alles vinden om het te verbouwen?  Ne ploeg die hun "sterspeler" voor 600.000? moet laten vertrekken, heeft geld nodig. Zolang dat volkske maar in het centrum van vlaanders lelijkste stad blijft, ipv langs den E17 te komen. 

Trouwens, wanneer gaan ze eens rekening houden met het gemiddelde supporters op verplaatsing? Dan staan we in de top-5 denk ik

Are you essevee007 in disguise? :o ;)

Heeft iemand dan getallen/gemiddelden wat betreft fans op verplaatsing? Volgens mij staan wij, zou ik schatten, op een 8e, 9e plaats? Clubs als Beerschot en Lierse en Mechelen en dergelijke, hoe slecht ze het ook doen, maar omdat het 'grote(re)' clubs zijn, trekken altijd (meer) volk, meer dan ons alvast lijkt me. Zowel thuis als uit. Kortrijk geen idee eigenlijk, maar ik kan me voorstellen, als je hun aantallen in eigen huis ziet, dat ze geen kat meenemen op verplaatsing. Ik herinner me, meer dan eens trouwens, dat Hein er z'n beklag over deed, zowel over de aantallen thuis als die op verplaatsing. Het blijft een vreemd geval, dat Kortrijk, noch de stad noch het voetbal leeft er. Pijnlijk.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4676 Gepost op: maart 07, 2013, 07:58:02 pm »
Er is toch ne Gamma naast het stadion? Kunnen ze toch alles vinden om het te verbouwen?  Ne ploeg die hun "sterspeler" voor 600.000? moet laten vertrekken, heeft geld nodig. Zolang dat volkske maar in het centrum van vlaanders lelijkste stad blijft, ipv langs den E17 te komen. 

Trouwens, wanneer gaan ze eens rekening houden met het gemiddelde supporters op verplaatsing? Dan staan we in de top-5 denk ik

Are you essevee007 in disguise? :o ;)

Heeft iemand dan getallen/gemiddelden wat betreft fans op verplaatsing? Volgens mij staan wij, zou ik schatten, op een 8e, 9e plaats? Clubs als Beerschot en Lierse en Mechelen en dergelijke, hoe slecht ze het ook doen, maar omdat het 'grote(re)' clubs zijn, trekken altijd (meer) volk, meer dan ons alvast lijkt me. Zowel thuis als uit. Kortrijk geen idee eigenlijk, maar ik kan me voorstellen, als je hun aantallen in eigen huis ziet, dat ze geen kat meenemen op verplaatsing. Ik herinner me, meer dan eens trouwens, dat Hein er z'n beklag over deed, zowel over de aantallen thuis als die op verplaatsing. Het blijft een vreemd geval, dat Kortrijk, noch de stad noch het voetbal leeft er. Pijnlijk.


nope, geen 007.

Anderlecht, brugge, standard zitten altijd vol bij de bezoekers; Genk ten dele, wellicht gevolgd door Mechelen/Lierse.  Van de kleinere ploegen zijn wij wellicht de enige die het bezoekersvak op Anderlecht en brugge helemaal vol hadden dit jaar.



 

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4677 Gepost op: maart 22, 2013, 08:19:44 pm »
De manager van Chavaria is gezien in Waregem

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4678 Gepost op: maart 22, 2013, 09:32:02 pm »
't Is hier zo stil zeg, is er geen nieuws van bij de buren?

Blijft Hein?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4679 Gepost op: maart 23, 2013, 09:22:46 am »
't Is hier zo stil zeg, is er geen nieuws van bij de buren?

Blijft Hein?
Hij heeft zijn kans verkeken om naar Gent te gaan...