Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924896 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4980 Gepost op: juli 29, 2013, 11:48:45 am »
Met die transfer van Chevalier. Ik moest direct denken aan die oefenmatch van Kortrijk waarin De Mets (denk ik) een vrije trap nam en dat nogal redelijk verkwanselde en de dan daaropvolgende reactie van Raman: 'Ik had dat beter gaan' (daar kwam het op neer)..

Als den Benito dat ooit riskeert bij Chevalier, ai ai..  :D
One Essevee!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4981 Gepost op: juli 29, 2013, 11:55:43 am »
Met die transfer van Chevalier. Ik moest direct denken aan die oefenmatch van Kortrijk waarin De Mets (denk ik) een vrije trap nam en dat nogal redelijk verkwanselde en de dan daaropvolgende reactie van Raman: 'Ik had dat beter gaan' (daar kwam het op neer)..

Als den Benito dat ooit riskeert bij Chevalier, ai ai..  :D
Dat hij maar doet :p

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4982 Gepost op: juli 29, 2013, 12:02:02 pm »
Trouwens ik zat vandaag op cafe met een supporter van brugge die naar de match gaan kijken is van krotrijk . En hij zei me dat er niets zat in heel kortrijk . En dat teddy ne absolute 'lege fak ' is . Dat raman enorm veel moest werken in zijn plaats .

lege fak?
Ik voel het hij gaat het maken daar!!!
Past perfect bij hun doelpubliek!!!!


Als we hem uitfluiten zaterdag zal hem gemotiveerd zijn. Als we voor hem applaudisseren geraken zijn hersencellen ontregeld en raakt hem geen bal meer.


Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4983 Gepost op: juli 29, 2013, 12:12:08 pm »
Trouwens ik zat vandaag op cafe met een supporter van brugge die naar de match gaan kijken is van krotrijk . En hij zei me dat er niets zat in heel kortrijk . En dat teddy ne absolute 'lege fak ' is . Dat raman enorm veel moest werken in zijn plaats .

lege fak?
Ik voel het hij gaat het maken daar!!!
Past perfect bij hun doelpubliek!!!!


Als we hem uitfluiten zaterdag zal hem gemotiveerd zijn. Als we voor hem applaudisseren geraken zijn hersencellen ontregeld en raakt hem geen bal meer.
idd
hoop da iedereen deze redenering ga volgen....

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4984 Gepost op: juli 31, 2013, 11:13:55 am »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4985 Gepost op: juli 31, 2013, 11:22:35 am »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D
Wij zullen zaterdag eens genieten ;)

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4986 Gepost op: juli 31, 2013, 11:30:18 am »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)

Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

 ;D

Dit is zo'n beetje alsof Bjorn Vleminckx die lacht met Lionel Messi omdat hij een kans mist.


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4987 Gepost op: juli 31, 2013, 11:47:30 am »
En brechtje is rond met AA gent ;) Enkel op clubniveau niet !

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4988 Gepost op: juli 31, 2013, 11:48:01 am »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)

Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

 ;D

Dit is zo'n beetje alsof Bjorn Vleminckx die lacht met Lionel Messi omdat hij een kans mist.
Haha :D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4989 Gepost op: juli 31, 2013, 02:07:36 pm »
En brechtje is rond met AA gent ;) Enkel op clubniveau niet !

Leuke reactie op Voetbalkrant daar over:

"Daarom koop ik al twee jaar g??n abbo meer. Het is een bestuur van vele beloftes, maar veel bedrog ten opzichte van de supporters. Trouwens, straks weer met dat geld enen krikkrak buitenlander uit het 7de knoopsgat binnenhalen, nee bedankt. Geef mij maar 'eigen' jeugdproducten.
En straks were zagen dat de kern te klein is.
Pfff, voor mij hoeft het allang niet meer, al dat geldgewin." Aldus Dantekvk  :)

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-07-31/transfergeruchten-van-de-dag-dejaegere-naar-gent#ixzz2aclJyUh8

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4990 Gepost op: juli 31, 2013, 02:09:41 pm »
Geen KVK-burgers gisteren in Eindhovense hamburgertenten. Jammer, had graag eens geproefd. Zal toch naar mondainere plekken als Heule, Bissegem, Rollegem of Kooigem moeten gaan om deze smaakbom op mij te laten afkomen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4991 Gepost op: juli 31, 2013, 03:41:10 pm »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

No past, no present, no future!  De korte samenvatting van jouw clubje.  Weeral pak minder abbo's ondanks spotprijzen.  En nu terug naar het ocmw.

Freve

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4992 Gepost op: juli 31, 2013, 04:10:18 pm »
reactie op die voetbaldinges


Er nis spraken van 1,5 miljoen voor Dejaegere
 

Als dat waar zou zijn, begint het er toch al een beetje op te trekken.
En misschien ook nog een percentage op een eventuele doorverkoop en dan zou ik hun beslissing begrijpen.

Hij heeft nog een contract tot 2015, dus als hij dit seizoen nog zou blijven, zal zijn marktwaarde met slechts ??n jaar contract niet verhogen, integendeel.

En Dejaeghere zou volgens mij niet altijd zeker zijn van zijn basisplaats bij Kortrijk, aangezien er nu veel spelers in aanmerking komen voor die plaats.


maw ni goe genoeg vo Krotrijk mo wel vo Gent  :)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4993 Gepost op: juli 31, 2013, 05:14:52 pm »
Denken ze echt dat Matton 20 matchen ga spelen dit jaar misschien?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4994 Gepost op: juli 31, 2013, 05:39:29 pm »
Denken ze echt dat Matton 20 matchen ga spelen dit jaar misschien?

Bij Thomas heb je inderdaad de zekerheid dat hij binnen 2 weken iets scheurt of breekt en dan weer een heel seizoen in de ziekenboeg te vinden zal zijn ...  :P

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4995 Gepost op: augustus 01, 2013, 03:04:18 pm »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

No past, no present, no future!  De korte samenvatting van jouw clubje.  Weeral pak minder abbo's ondanks spotprijzen.  En nu terug naar het ocmw.
Ow ow zo gepickeerd >:(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4996 Gepost op: augustus 01, 2013, 03:11:31 pm »
naar waar moeten we nu eigenlijk komen volgende week? met al die stadion- en verhuisplannen :D

Blijf gerust in uwe zetel zitten en stem dinsdag omstreeks 20u45 af op 2BE  :)Heb ik gedaan ik heb er van genoten  ;D ;D

No past, no present, no future!  De korte samenvatting van jouw clubje.  Weeral pak minder abbo's ondanks spotprijzen.  En nu terug naar het ocmw.
Ow ow zo gepickeerd >:(

benieuwd of jullie dit jaar wel aan 200 meereizende supporters gaan raken voor "de match van het jaar" voor jullie ...

13 april 1951

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4997 Gepost op: augustus 01, 2013, 03:14:02 pm »
benieuwd of jullie dit jaar wel aan 200 meereizende supporters gaan raken voor "de match van het jaar" voor jullie ...

Daarvoor hebben ze een uitvlucht h?: "veel supporters willen geen geld geven aan Essevee".


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4998 Gepost op: augustus 01, 2013, 03:20:53 pm »
benieuwd of jullie dit jaar wel aan 200 meereizende supporters gaan raken voor "de match van het jaar" voor jullie ...

Daarvoor hebben ze een uitvlucht h?: "veel supporters willen geen geld geven aan Essevee".
Maar de reden is gewoon dat ze geen geld krijgen van het ocmw ! Ze achten na een huis en eten ook nog ticketen of geld te krijgen .

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #4999 Gepost op: augustus 01, 2013, 04:52:33 pm »
Hen abbo's zijn al ferm in de solden, daar krijgen ze al steun.  -60% en toch nog niet aan volk geraken en dan nog eens liegen over de al lage aantallen.  Schaamte.