Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924918 keer)

0 leden en 59 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5520 Gepost op: februari 08, 2015, 04:30:43 pm »
Wel als je ziet dat teddy in moeskroen geel krijgt om bij de keel gepakt te worden vvd wist ook wel dat het zijn 5de geel was en hij dan tegen clup niet ging bij zijn en onze ref morgen is een clup fan dat belooft wij staan daar niet op ons plaats de bobos in brussel zullen wel proberen. Vergeten jullie kampioen match in anderlecht ik ben blij, maar daar zijn jullie toch ook bekocht geweest
Dienen van Stasegem ne Klup fan?

nuja, gewonnen op karakter da erin geschopt wordt door Yves Vanderhaeghen.
Bij ons gaan we der uit leren, hoeveel keer ik da liedje al gehoord heb dit seizoen....

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5521 Gepost op: februari 08, 2015, 04:40:12 pm »
Dienen van Stasegem ne Klup fan?

nuja, gewonnen op karakter da erin geschopt wordt door Yves Vanderhaeghen.
Bij ons gaan we der uit leren, hoeveel keer ik da liedje al gehoord heb dit seizoen....
Idd. Verschrikkelijk als je Dury hoort zeggen dat we hieruit moeten leren en dit moeten meenemen naar de toekomst. Na verlies in Lierse en thuis tegen ploegen als Beveren, Cercle en Westerlo dacht ik dat we onze les geleerd hadden. Maar blijkbaar niet. We kunnen dit toch niet blijven goedpraten:s.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5522 Gepost op: februari 08, 2015, 04:40:54 pm »
(Geschorste) 'Degoutante Teddy' moest zonodig uit het publiek springen, om weer de grote jan uit te hangen en de supporters wat op te fokken, na de match.
Man, man.
-SVZW Forever-

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5523 Gepost op: februari 08, 2015, 04:42:03 pm »
Zij winnen tegen de eerste,wij verliezen van de laatste....eerlijk da steekt   :'(

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5524 Gepost op: februari 08, 2015, 04:43:56 pm »
(Geschorste) 'Degoutante Teddy' moest zonodig uit het publiek springen, om weer de grote jan uit te hangen en de supporters wat op te fokken, na de match.
Man, man.
[/quote
(Geschorste) 'Degoutante Teddy' moest zonodig uit het publiek springen, om weer de grote jan uit te hangen en de supporters wat op te fokken, na de match.
Man, man.
Ergerlijk manneke idd. Zal wel weer ontploffen als het wat minder loopt. Nu goed ze hebben gelijk dat ze ervan genieten want succes kan snel vergaan! Wij kunnen het weten:)

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5525 Gepost op: februari 08, 2015, 08:49:41 pm »
das zever e komaan
en nu ist goe gemaakt mee die goal in KVO ofwa?

toont eigenlijk een gebrek aan ambitie, sorry
Wel als je ziet dat teddy in moeskroen geel krijgt om bij de keel gepakt te worden vvd wist ook wel dat het zijn 5de geel was en hij dan tegen clup niet ging bij zijn en onze ref morgen is een clup fan dat belooft wij staan daar niet op ons plaats de bobos in brussel zullen wel proberen. Vergeten jullie kampioen match in anderlecht ik ben blij, maar daar zijn jullie toch ook bekocht geweest
alweer ne overloper erbij

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5526 Gepost op: februari 08, 2015, 09:08:01 pm »
alweer ne overloper erbij
waarmee ge bedoeld?
Waarom citeer je mij?

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5527 Gepost op: februari 08, 2015, 10:31:07 pm »
Leg er jullie toch bij neer, de kans dat jullie nog eens een Hazard en een Malanda in de rangen hebben in het zelfde seizoen lijkt mij miniem. volgend jaar zal onze ploeg ook minder zijn vrees ik das het lot van de minder goden en daar horen we beidden toe

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5528 Gepost op: februari 08, 2015, 10:36:25 pm »
Hoeveel euro vragen we om in ons stadion Europees te komen shotten

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5530 Gepost op: februari 09, 2015, 08:28:14 am »
toch even die facebook stuff nuanceren...

die pagina gaat over de red-side buurtwerking die jongeren door sport / voetbal wil op het rechte pad houden. heeft op zich niets te maken met kv kortrijk (al krijgen ze wel af en toe praktische hulp denk ik) of de red-side supportersclub.  de naam is er al jaren doordat de oprichter van de werking gino derveaux aka the warrior vroeger red-sider was. 

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5531 Gepost op: februari 09, 2015, 08:47:35 am »
waarmee ge bedoeld?
Waarom citeer je mij?
het gaat over onze vriend boerio die beweerde dat geldhof een club supporter was

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5532 Gepost op: februari 09, 2015, 09:03:19 am »
het gaat over onze vriend boerio die beweerde dat geldhof een club supporter was
geldhof wil niet fluiten normaal alst onze derbij is
zei dat lang geleden....

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5533 Gepost op: februari 09, 2015, 09:56:45 am »
toch even die facebook stuff nuanceren...

die pagina gaat over de red-side buurtwerking die jongeren door sport / voetbal wil op het rechte pad houden. heeft op zich niets te maken met kv kortrijk (al krijgen ze wel af en toe praktische hulp denk ik) of de red-side supportersclub.  de naam is er al jaren doordat de oprichter van de werking gino derveaux aka the warrior vroeger red-sider was.
als het je uitkomt heeft het met de veka te maken, indien niet .... lol
soit, verstaan wie verstaan kan. een westvlaming laat je die match gewoon niet fluiten!

proficiat met jullie overwinning , maar jullie aanpak kent ooit een eind: blijkbaar is het gewoon strategie om slagen en tikken uit te delen in een thuisderby ?n erop te rekenen dat de scheids niet durft te fluiten.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5534 Gepost op: februari 09, 2015, 10:26:14 am »
santini kon (moest) zeker een kaart gekregen hebben, is een kutspeler om tegen te spelen maar voor de rest vond ik oprecht dat kortrijk niet vuil speelde hoor (ook de rest van seizoen niet)

begrijp niet goed je "als het je uitkomt heeft het met de veekaa te maken"  die red side is gewoon buurtwerking  :-\

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5535 Gepost op: februari 09, 2015, 10:42:33 am »
Wat ik leuk vind aan deze situatie: het moet pieken bij dikke Hein! Vanderhaeghe (die mij in ieder interview positief verrast trouwens) doet het (met een beperktere kern) veel beter dan Hein ooit deed in de Veekaa. Het piekt dat de buren het zo goed doen, maar dat het ook piekt bij Hein maakt veel goed :)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5536 Gepost op: februari 09, 2015, 11:26:14 am »
vind ik ook heerlijk wouter

hein is een zeer arrogante gast en een calimero


voor diegenen die zich vragen stelden bij de red side like van geldhof:
http://mzwvl.beweging.net/attachments/article/461/Visie%20pagina%2016%20Kortrijk.pdf

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5537 Gepost op: februari 09, 2015, 11:52:09 am »
toch even die facebook stuff nuanceren...

die pagina gaat over de red-side buurtwerking die jongeren door sport / voetbal wil op het rechte pad houden. heeft op zich niets te maken met kv kortrijk (al krijgen ze wel af en toe praktische hulp denk ik) of de red-side supportersclub.  de naam is er al jaren doordat de oprichter van de werking gino derveaux aka the warrior vroeger red-sider was. 

Toch vreemd dat Geldhof aangesteld werd voor deze wedstrijd. Iedereen weet toch al jaren (als het geen 10 jaar is) dat Geldhof gelieerd is aan KVK. Hij woont in Wevelgem ("groot-Kortrijk"), is aangesloten bij Provincialer Lauwe (banden voorzitter en zoon Allijns) en blijkt nu ook connecties te hebben met een aan KV Kortrijk gelieerde vereniging. Genoeg elementen om hem nooit aan te stellen voor een wedstrijd van KVK. Club Brugge stelt zich hier terecht vragen bij.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5538 Gepost op: februari 09, 2015, 11:53:30 am »
Toch vreemd dat Geldhof aangesteld werd voor deze wedstrijd. Iedereen weet toch al jaren (als het geen 10 jaar is) dat Geldhof gelieerd is aan KVK. Hij woont in Wevelgem ("groot-Kortrijk"), is aangesloten bij Provincialer Lauwe (banden voorzitter en zoon Allijns) en blijkt nu ook connecties te hebben met een aan KV Kortrijk gelieerde vereniging. Genoeg elementen om hem nooit aan te stellen voor een wedstrijd van KVK. Club Brugge stelt zich hier terecht vragen bij.
gaf ooit ook aan nooit onze derbij te willen fluiten....

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5539 Gepost op: februari 09, 2015, 12:18:56 pm »
stop nu ne keer met die zever,trouwens wevelgem is niet groot kortrijk en dury heeft ook al aangegeven dat een derby moet gefloten worden met iemand die een derby moet aanvoelen,best een westvlaming dus.Wat niet wil zeggen dat ik vind dat hij goed floot want santini verdiende altijd rood en die strafschop was een lachertje,maar kortrijk had wel het recht om te bikkelen wat bij ons ontbreekt