Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924939 keer)

0 leden en 55 gasten bekijken dit topic.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5680 Gepost op: mei 10, 2015, 10:46:25 pm »
Hahahahahahaha, het zal gaan beginnen  ;D
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5681 Gepost op: mei 10, 2015, 10:48:37 pm »
Tes aan oezen toer  :D
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5682 Gepost op: mei 10, 2015, 10:54:56 pm »
Tes aan oezen toer  :D

Morgen in de krant : Dury verlaat SVZW voor KVK  ;D

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5683 Gepost op: mei 10, 2015, 10:55:43 pm »
Morgen in de krant : Dury verlaat SVZW voor KVK  ;D

Ik heb dat ook al horen vallen. We zouden wisselen van stadion ook.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5684 Gepost op: mei 10, 2015, 10:56:28 pm »
Hahaha :D! Zo kunnen we toch nog eens lachen!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5685 Gepost op: mei 11, 2015, 12:12:29 am »
Dat vind ik ook maar smerig van Coucke. Druist tot??l in tegen de regels (trainer van een andere eersteklasser het hof maken zonder zijn club in te lichten), alsook zie je de normvervaging optreden bij het kustploegje dat onder leiding van Fred VDB op karakter & met beperkt budget naar 1e klasse geloodst werd.
Bizar dat Mr. Coucke, zelfverklaarde fan van het eerste uur, gewacht heeft om de plak te zwaaien tot KVO promoveerde. Eerder voelde hij zich (toevallig) niet geroepen. Zou te weinig aandacht teweeg gebracht hebben, waarschijnlijk.
Sorry, ik heb het gehad met die mediageile 'wilde weldoener' & zijn laakbare praktijken.
KVO is zijn ziel aan 't verliezen, vind ik...

Ah komaan, overal worden nu al transferdeals gesloten, al worden die blijkbaar wel beter geheim gehouden dan deze  ;D

Ik ben vooral benieuwd waarom en wie dit nieuws gelekt heeft, qua timing kan het idd wel tellen. Ik denk niet dat Coucke tijdens de match naar Allijns gebeld heeft om te zeggen dat ze een nieuwe trainer mogen zoeken voor volgend jaar.

Ik vind het trouwens een rare beslissing van Oostende. Vanderbiest wordt zogezegd buiten geshot wegens te weinig ervaring in de (sub)top van eerste klasse, en wie halen ze? Vanderhaeghe, met 1 jaar ervaring als T1.. ???

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5686 Gepost op: mei 11, 2015, 01:58:37 am »
Ah komaan, overal worden nu al transferdeals gesloten, al worden die blijkbaar wel beter geheim gehouden dan deze  ;D

Ik ben vooral benieuwd waarom en wie dit nieuws gelekt heeft, qua timing kan het idd wel tellen. Ik denk niet dat Coucke tijdens de match naar Allijns gebeld heeft om te zeggen dat ze een nieuwe trainer mogen zoeken voor volgend jaar.

Ik vind het trouwens een rare beslissing van Oostende. Vanderbiest wordt zogezegd buiten geshot wegens te weinig ervaring in de (sub)top van eerste klasse, en wie halen ze? Vanderhaeghe, met 1 jaar ervaring als T1.. ???

Alle respect voor wat Vanderbiest als coach bij Oostende gepresteerd heeft, maar als speler was Roeselare zijn top.
Daar waar Vanderhaeghe voor de titel speelde bij Anderlecht, Champions League, EK, WK, 50-tal interlands. In dat opzicht heeft Yveske dus wel pakken meer ervaring.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5687 Gepost op: mei 11, 2015, 08:22:11 am »
als het zo is is het wel heel smerig! het bericht werd verspreid tijdens de match van KVK????
journalisten hebben er dan hun plezier in om na de match het meteen aan een speler van KVK te vragen die natuurlijk van niets weet (Demets).

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5688 Gepost op: mei 11, 2015, 08:46:27 am »
De timing is echt belachelijk. Waarom moet dit nu bekend gemaakt worden? Nog 2 weken en het seizoen is afgelopen. Dat ze onderling al een akkoord sluiten en het er achter bekend maken. Nee dit vind ik laag van Coucke. Daalt toch wat in mijn achting...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5689 Gepost op: mei 11, 2015, 08:59:26 am »
De timing is echt belachelijk. Waarom moet dit nu bekend gemaakt worden? Nog 2 weken en het seizoen is afgelopen. Dat ze onderling al een akkoord sluiten en het er achter bekend maken. Nee dit vind ik laag van Coucke. Daalt toch wat in mijn achting...

Coucke is wel slim genoeg om zulke zaken niet te lekken  ;)
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5690 Gepost op: mei 11, 2015, 09:07:22 am »
bwa...hij komt er gewoon met weg (wellicht door wat geld uit te delen).
hoe hij enkele weken rond de pot draaide omtrent Vanderbiest???!!!. das het gemakkelijke....geef ze ne gouden handdruk en ze zwijgen.
hij maakt zich in elk geval niet populair met dergelijke zaken

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5691 Gepost op: mei 11, 2015, 10:07:21 am »
Dat vind ik ook maar smerig van Coucke. Druist tot??l in tegen de regels (trainer van een andere eersteklasser het hof maken zonder zijn club in te lichten), alsook zie je de normvervaging optreden bij het kustploegje dat onder leiding van Fred VDB op karakter & met beperkt budget naar 1e klasse geloodst werd.
Bizar dat Mr. Coucke, zelfverklaarde fan van het eerste uur, gewacht heeft om de plak te zwaaien tot KVO promoveerde. Eerder voelde hij zich (toevallig) niet geroepen. Zou te weinig aandacht teweeg gebracht hebben, waarschijnlijk.
Sorry, ik heb het gehad met die mediageile 'wilde weldoener' & zijn laakbare praktijken.
KVO is zijn ziel aan 't verliezen, vind ik...
Niet enkel KVO, het voetbal is al lang naar de kloten, de groten hebben niet graag dat kleinere clubs groeien.  Wij hebben dit mogen meemaken(vorig jaar werd de transfer van Kums ook al in gang gezet tijdens PO1, hetzelfde met De fauw) Wij starten toen heel sterk in de PO1 en plots was het gedaan, en ik ben er zeker van dat die 2 gevallen enorm veel invloed hadden.
Er spelen hier veel meer dingen in mee,niet enkel KVO en KVK zijn hier betrokken partij, ook de andere ploegen.  Wat gaat er nu gebeuren,Yves direct weg,gaan de spelers van KVK ook de handdoek gooien of juist omgekeerd?  Voor mij is het geen toeval dat dit nu al in de pers komt, ze(kan die Anderlechtjournalisten zijn bij Het Laagste Nieuws, of Allijns zelf die in ruil iets krijgt,of een andere club die er alle belangen bij heeft dat KVK gedestabiliseerd is gezien ze nog tegen Gent,Brugge en Anderlecht moeten spelen).
In ieder geval is dit zeker geen toeval dat dit nu in de pers komt, zo rot is het voetbal tegenwoordig.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5692 Gepost op: mei 11, 2015, 11:44:34 am »
Niet enkel KVO, het voetbal is al lang naar de kloten, de groten hebben niet graag dat kleinere clubs groeien.  Wij hebben dit mogen meemaken(vorig jaar werd de transfer van Kums ook al in gang gezet tijdens PO1, hetzelfde met De fauw) Wij starten toen heel sterk in de PO1 en plots was het gedaan, en ik ben er zeker van dat die 2 gevallen enorm veel invloed hadden.
Er spelen hier veel meer dingen in mee,niet enkel KVO en KVK zijn hier betrokken partij, ook de andere ploegen.  Wat gaat er nu gebeuren,Yves direct weg,gaan de spelers van KVK ook de handdoek gooien of juist omgekeerd?  Voor mij is het geen toeval dat dit nu al in de pers komt, ze(kan die Anderlechtjournalisten zijn bij Het Laagste Nieuws, of Allijns zelf die in ruil iets krijgt,of een andere club die er alle belangen bij heeft dat KVK gedestabiliseerd is gezien ze nog tegen Gent,Brugge en Anderlecht moeten spelen).
In ieder geval is dit zeker geen toeval dat dit nu in de pers komt, zo rot is het voetbal tegenwoordig.

De Voetbalwereld is nu eenmaal een goed voorbeeld van hoe de ganse samenleving in mekaar steekt en die is doorspekt van : zucht naar macht ; ongebreidelde geldzucht ; klootzakkerij ; ego?sme ; hypocrisie ; uitbuiting ; maffiapraktijken ; leugens en andere niet zo fraaie omschrijvingen.
En de rol van de pers daarin ? Die zijn gewoon een speelbal, een instrument die goed past in het kraam van die figuren die meedraaien in dat circus.


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5693 Gepost op: mei 11, 2015, 12:12:15 pm »
Blijkbaar zou er al niet getraind geweest zijn.
SV TILL I DIE

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5694 Gepost op: mei 11, 2015, 12:39:39 pm »
Het probleem voor KVK is dat het slachtoffer is van zijn eigen succes, en dat is het lot van iedere 'kleine' club die een goed seizoen draait.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5695 Gepost op: mei 11, 2015, 01:47:11 pm »
Blijkbaar zou er al niet getraind geweest zijn.

Er nooit training op maandag na een wedstrijd op zondag. Dat is gewoon de pers die weer overdrijft.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5696 Gepost op: mei 11, 2015, 02:08:25 pm »
voor de svzw supporters zijn het (deels begrijpelijk) hoogdagen. zelf kutgevoel en zou het zelf waregem nooit toewensen (bruhhe misschien wel nog net)

 :(

voetbal, tis soms echt een kutsport / klote hobby
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2015, 02:11:18 pm door smurf »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5697 Gepost op: mei 11, 2015, 02:46:17 pm »
voor de svzw supporters zijn het (deels begrijpelijk) hoogdagen. zelf kutgevoel en zou het zelf waregem nooit toewensen (bruhhe misschien wel nog net)

 :(
voetbal, tis soms echt een kutsport / klote hobby

Trek het je niet aan smurf ! Alles heeft zijn charmes. Wie weet wat voor schoon volk die Oosterse prins allemaal meebrengt !!
En t is altijd iets jong.  Vorige week gaan vissen wel ik had den indruk dat die vorte vissen mij vierkant aan t uitlachen waren in ulderen bokaal !

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5698 Gepost op: mei 11, 2015, 03:22:26 pm »
Om 17u persconferentie. Te volgen via onze website, http://www.kvo.be .

(bron, kvo twitter)

Benieuwd :) :)

Vincent

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5699 Gepost op: mei 11, 2015, 04:17:50 pm »
Er nooit training op maandag na een wedstrijd op zondag. Dat is gewoon de pers die weer overdrijft.

Als het is zoals bij ons (en zoals ongeveer overal veronderstel ik), dan is er juist wel training de dag na de wedstrijd (welke dag van de week dat ook moge zijn): uitlooptraining voor wie gespeeld heeft en effectief training voor zij die op de bank gebleven zijn, slechts heel laat ingevallen zijn of gewoon niet geselecteerd waren. De tweede dag na een wedstrijd is het dan in principe voor iedereen vrij. Behoudens in van die periodes met een match elke drie dagen, als er geen vrije dag mogelijk is (wat Dury altijd probeerde op te lossen door te zorgen dat er toch 24 uur waren tussen de uitlooptraining en de volgende training).

En intussen hoeven we de persconferentie niet af te wachten ... George weer naar Kortrijk dan maar?
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2015, 04:19:35 pm door Vincent »