Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924918 keer)

0 leden en 62 gasten bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5700 Gepost op: mei 11, 2015, 05:27:02 pm »
Coucke toch efkes op z'n plaats gezet door Vandembempt qua dossierkennis

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5701 Gepost op: mei 11, 2015, 05:30:35 pm »
Persconferentie was net live op WTV

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5702 Gepost op: mei 11, 2015, 05:48:10 pm »
Coucke toch efkes op z'n plaats gezet door Vandembempt qua dossierkennis
? ? ? ?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5703 Gepost op: mei 11, 2015, 06:00:23 pm »
Dit is het lot van iedere "kleine"ploeg in PO1..."gepluimd" worden.Straks is Charleroi aan de beurt.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5704 Gepost op: mei 11, 2015, 09:34:41 pm »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5705 Gepost op: mei 11, 2015, 11:43:47 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=Cm2NaWD-h94

Hij is alleszinds heel content!
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5706 Gepost op: mei 12, 2015, 01:54:13 am »






Moesten ze de weg nie vinden... & een kleine sneer naar het mooie 'red-side' doekje.
South Lane Crew.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5707 Gepost op: mei 12, 2015, 07:29:05 am »
😘😁

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5708 Gepost op: mei 12, 2015, 08:09:59 am »
tzat vroeger vis in de leie maar tzwemt nui geen meer. Al da wil leven vlucht naar de ...

Naar de spelers toe zal dit ook geen goed signaal zijn. Als de kapitein of eerste stuurman (noem het wat je wilt) overboord springt nog voor er een ijsberg is geraakt dan weten de passagiers ook hoe laat het is.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5709 Gepost op: mei 12, 2015, 09:19:19 am »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5710 Gepost op: mei 12, 2015, 09:29:57 am »
Citaat
Ik ken het reilen en zeilen van de club en weet wat daar echt speelt. De laatste maanden was alles in scene gezet om de club tegen een maximale prijs te kunnen verkopen en enkele naaste medewerkers maximaal te lanceren. VDH naar een betere club tegen betere voorwaarden, Alijns naar de voetbalbond, de zeer eerbiedwaardige familie Degryse krijgen hun geld terug (of toch een serieus deel), nu nog enkele spelers naar Oostende.

Een 'opmerkelijk' commentaar op het artikel:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-05-12/kv-kortrijk-is-in-maleisische-handen#reacties

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5711 Gepost op: mei 12, 2015, 10:21:38 am »
frederik, die gast is svzw supporter, zegt toch dus niets he. tis gemakkelijk om over andere ploegen te gaan lullen. ik kan ook gemakkelijk een gerucht lanceren dat dury overstapt naar everton of weet ik veel. dus waarde van zijn uitspraken lijkt me redelijk nihil.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5712 Gepost op: mei 12, 2015, 11:18:26 am »
frederik, die gast is svzw supporter, zegt toch dus niets he. tis gemakkelijk om over andere ploegen te gaan lullen. ik kan ook gemakkelijk een gerucht lanceren dat dury overstapt naar everton of weet ik veel. dus waarde van zijn uitspraken lijkt me redelijk nihil.
Smurf, hoe zie jij dit?  Denk je dat de spelers zullen blijven?  Wie zal er op de bank zitten de volgende wedstrijden?  Is het een drogreden van Yves, dat hij weg gaat ivm die overname?  Die Degrijse-familie ging toch nooit verkopen aan buitenlanders,hoe komt het dat ze dit nu wel doen? 
Ben eens benieuwd hoe het KVK-bestuur gaat reageren,zo stuntelig en dom zoals wij deden met de Decuyper-saga door te liegen of gewoon weg niet te communiceren of gaan ze zo vlug mogelijk iedereen geruststellen?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5713 Gepost op: mei 12, 2015, 11:23:38 am »
blijkbaar zou de "verankering" dan wel blijven. rood-wit , stamnummer 19 , spelen in Kortrijk, geen palmares, dus dat blijft allemaal  :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5714 Gepost op: mei 12, 2015, 11:27:08 am »
Net gesproken met iemand van Stad Kortrijk.

Ze hebben het niet in de hand, maar het bestuur en de nieuwe eigenaar moet wel de contractueel vastgelegde afspraken naleven:

- blijven spelen op Kortrijks grondgebied
- blijven spelen in de kleuren van stad (rood/wit)
- stamnummer 19 behouden


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5715 Gepost op: mei 12, 2015, 11:30:04 am »
Net gesproken met iemand van Stad Kortrijk.

Ze hebben het niet in de hand, maar het bestuur en de nieuwe eigenaar moet wel de contractueel vastgelegde afspraken naleven:

- blijven spelen op Kortrijks grondgebied
- blijven spelen in de kleuren van stad (rood/wit)
- stamnummer 19 behouden
Bah, een stamnummer zonder een 8 in.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5716 Gepost op: mei 12, 2015, 11:41:40 am »
Bah, een stamnummer zonder een 8 in.

Stamnummel?  :D

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5717 Gepost op: mei 12, 2015, 11:50:39 am »
Smurf, hoe zie jij dit?  Denk je dat de spelers zullen blijven?  Wie zal er op de bank zitten de volgende wedstrijden?  Is het een drogreden van Yves, dat hij weg gaat ivm die overname?  Die Degrijse-familie ging toch nooit verkopen aan buitenlanders,hoe komt het dat ze dit nu wel doen? 
Ben eens benieuwd hoe het KVK-bestuur gaat reageren,zo stuntelig en dom zoals wij deden met de Decuyper-saga door te liegen of gewoon weg niet te communiceren of gaan ze zo vlug mogelijk iedereen geruststellen?

ik ga eens copy pasten wat ik deze ochtend heb gemaild naar een vriend die die-hard old school essevee supporter is :

true, spelers gingen we zeker kwijt zijn maar vrees nu nog meer.

en ja, lot van onze teams, frustrerende realiteit.   

gezien dat rood zijn kleur is zitten we al redelijk goed op het gebied van kleuren haha. bij mij voelt het nu voor een stuk aan als  alles of niets, ist niets we tried. better to go out with a bang than to fade away.   aan de andere kant wat moeten ploegen zeggen als waasland beveren of westerlo die nog minder middelen of supporters hebben?


ik was tegen de komst van Tan die volgens de pers een clown / halvegare is. nu we op de grond liggen en niet veel meer te verliezen hebben weet ik het niet meer. misschien een kans geven en zwaar gokken?

ik denk eerlijk gezegd niet dat die verkoop veel te maken heeft met het vertrek van judas, is gewoon een ordinaire poenpakker. dat hij meer kan en wil verdienen begrijp ik, maar de manier waarop? neen, echt gedegouteerd.  ik vind de timing in ieder geval competitievervalsing. de volgende matchen worden een 0 op 9. judas kan toch echt niet meer op de bank gaan zitten, komt niet goed, daarvoor is de woede te groot.

ik denk dat allyns wel doorheeft dat er snel wat positief nieuws moet komen en denk dan ook dat ze wel zullen communiceren. het grootste communicatieprobleem in het verleden was voornamelijk  jean-marc degryse. begrijp me niet verkeerd, hij heeft super veel goeds gedaan voor de veekaa maar met de communicatie liep het vaak verkeerd. gezien zijn overlijden denk ik wel dat er nu beter kan en zal gecommuniceerd worden.

 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5718 Gepost op: mei 12, 2015, 12:05:39 pm »
ik denk eerlijk gezegd niet dat die verkoop veel te maken heeft met het vertrek van judas, is gewoon een ordinaire poenpakker. dat hij meer kan en wil verdienen begrijp ik, maar de manier waarop? neen, echt gedegouteerd.  ik vind de timing in ieder geval competitievervalsing. de volgende matchen worden een 0 op 9. judas kan toch echt niet meer op de bank gaan zitten, komt niet goed, daarvoor is de woede te groot.

YVDH zal wel veel meer weten dan wij allemaal samen. (inzake de overname)
Volgens mij zat zijn toekomst bij KVK op een dood end, en als dan KVO komt aankloppen, en zwaait met een mooi sportief project, garanties en budget.

Is het mooi tov KVK : neen, maar zou jij in een bedrijf blijven waar je geen enkele zekerheid zal hebben binnen nu en een maand, dit terwijl je elders een mooi bod gedaan word.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5719 Gepost op: mei 12, 2015, 12:14:35 pm »
ik ga eens copy pasten wat ik deze ochtend heb gemaild naar een vriend die die-hard old school essevee supporter is :

true, spelers gingen we zeker kwijt zijn maar vrees nu nog meer.

en ja, lot van onze teams, frustrerende realiteit.   

gezien dat rood zijn kleur is zitten we al redelijk goed op het gebied van kleuren haha. bij mij voelt het nu voor een stuk aan als  alles of niets, ist niets we tried. better to go out with a bang than to fade away.   aan de andere kant wat moeten ploegen zeggen als waasland beveren of westerlo die nog minder middelen of supporters hebben?


ik was tegen de komst van Tan die volgens de pers een clown / halvegare is. nu we op de grond liggen en niet veel meer te verliezen hebben weet ik het niet meer. misschien een kans geven en zwaar gokken?

ik denk eerlijk gezegd niet dat die verkoop veel te maken heeft met het vertrek van judas, is gewoon een ordinaire poenpakker. dat hij meer kan en wil verdienen begrijp ik, maar de manier waarop? neen, echt gedegouteerd.  ik vind de timing in ieder geval competitievervalsing. de volgende matchen worden een 0 op 9. judas kan toch echt niet meer op de bank gaan zitten, komt niet goed, daarvoor is de woede te groot.

ik denk dat allyns wel doorheeft dat er snel wat positief nieuws moet komen en denk dan ook dat ze wel zullen communiceren. het grootste communicatieprobleem in het verleden was voornamelijk  jean-marc degryse. begrijp me niet verkeerd, hij heeft super veel goeds gedaan voor de veekaa maar met de communicatie liep het vaak verkeerd. gezien zijn overlijden denk ik wel dat er nu beter kan en zal gecommuniceerd worden.
Kortom, het is zoals de Antwerp-supporters reageren op PDC.
Het is 'vaneigens' competitievervalsing, wij hebben dit ook meegemaakt met de transfers van Kums en De fauw verleden jaar die werden 'mondeling' tijdens po1 beklonken,daarna deden we niet veel meer in po1.  Toen zweeg Heintje en Louwagie en Mannaert en Verhaege en de betrokken spelers, nu was het ook de bedoeling om dit niet bekend te maken(als je Vandenbempt mag geloven,mhj ja ik twijfel toch aan Peterke, waren ze al bezig met Yveke verleden week maandag).  Wie en waarom werd dit 'gelekt'?  In ieder geval om Kortrijk te destabiliseren,maar het kan ook een averechts effect hebben op de spelers, dat ze juist nog beter hun best doen. In ieder geval,de grote clubs hebben niet graag dat een kleine club groeit, wij hebben dit ondervonden, jullie nu ook.
Ge weet dat ik niks gun aan Kortrijk,beste dat eruit komt is, goed seizoen en in po1,maar jullie zijn echt wel 'genekt'.  Die spot van de Esseveefans zijn wel leuk (jullie deden ook zo'n dingen ivm Pdc) maar ik persoonlijk zou daar nog mee wachten,zeker na zo'n seizoen en met niet al te beste vooruitzichten imo.