Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924913 keer)

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5900 Gepost op: juli 07, 2015, 07:42:53 pm »
Topschutter bij Monaco B... Das Franse vierde klasse.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5901 Gepost op: juli 15, 2015, 02:35:53 pm »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5902 Gepost op: juli 19, 2015, 11:25:09 am »
Citaat
KV Kortrijk wil me wel langer aan boord houden, maar ik zal zeker niet op hun aanbieding ingaan. Financieel is het... (zwijgt even) Voorheen had KV Kortrijk weinig middelen, maar ik dacht dat dat met de nieuwe eigenaar Vincent Tan veranderd was. Dat verschil heb ik nauwelijks opgemerkt tijdens de onderhandelingen.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/185663/Sterkhouder_van_KV_Kortrijk_weigert_enorm_hoog_aanbod_en_vertrekt_na_dit_seizoen_gratis#ixzz3gKIocixU

Tblijft opvallend rustig daar in Kortrijk met hun nieuwe eigenaar.

Vooral spelers gehaald/gekocht uit de Belgische en Franse lagere klasses om de gaten van de overlopers naar Oostende op te vullen en Chevalier die wss had gerekend op opslag maar bot vangt..

Benieuwd waar dit naartoe gaat dit seizoen.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5903 Gepost op: juli 20, 2015, 10:23:54 pm »
Iemand het belachelijke reclame filmpje van KVK TV op WTV gezien? ;D
SV TILL I DIE

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5904 Gepost op: juli 22, 2015, 10:01:06 am »
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-kortrijk/parking-duurder-dan-abonnement-a2400325/


Parking Wembley bij het Guldensporenstadion is vanaf dit seizoen volledig betalend. "Parkeren is er duurder dan kijken naar een match in het stadion", zucht Kris Lignel van de supportersfederatie Kris Lignel. "We zetten w?l een gratis bewaakte stalling voor 500 fietsen", reageert de club.
ERIK DE BLOCK & PETER LANSSENS
Kos
Kos
Vorig jaar waren er nog 150 gratis plaatsen op parking Wembley in de Moorseelsestraat. Die tijd is voorbij. Fans betalen er voortaan 24,2 euro voor een parkeerticket. Een abonnement kost 181,5 euro. Dat is erg duur. Zeker als je het vergelijkt met een voetbalabonnement voor de staantribune (119 euro) of tribune vier (159 euro) in het Guldensporenstadion. "Een parkeerabonnement kost dus m??r dan een voetbalabonnement", zegt ondervoorzitter van de KVK-supportersfederatie Kris Lignel. "Enkel rijke supporters zullen er nog parkeren. Maar andere fans staan in de kou omdat er weinig uitwijkmogelijkheden zijn."


Steun publiek
Ook op het KVK-supportertsforum staan er enkele negatieve reacties. "Het moet betaalbaar blijven", zegt voorzitter van de supportersfederatie John Martin. "De club dreigt met zo'n akkefietjes de steun van het publiek deels te verliezen. Er was ook geen overleg."

Financieel manager van KV Kortrijk Matthias Leterme verdedigt de aanpak. "Er vinden steeds meer bedrijven de weg naar KV Kortrijk. Die zijn bereid om te betalen voor een parkeerplaats dicht bij het stadion. Het is net dankzij die mensen dat de abonnementen in het stadion zelf goedkoop blijven. Het gaat slechts over een beperkt aantal gewone fans dat nu moet uitwijken naar andere parkings. Er is een private parking in de Moorseelsestraat naast de spoorweg en er zijn de gratis parkings aan Euroshop en de KVK-jeugdacademie op Stade om een paar mogelijkheden mee te geven. En we zetten in de Dreef, aan de overkant van Wembley, voor het eerst een gratis bewaakte stalling voor 500 fietsen", aldus Leterme. KVK-woordvoerder Jelle Brulez sust. "Wie carpoolt, betaalt ni?t veel op parking Wembley. Diezelfde parking wordt trouwens ook deels voor personeelsleden zoals horecamedewerkers en stewards voorbehouden. Die moesten vroeger hun wagen veel te ver van het stadion zetten", aldus Brulez.


Ook pintje wordt duurder

Fans van 'de veekaa' morren over de prijs voor een pintje. Er wordt de komende vijf seizoenen tijdens thuismatchen enkel nog Jupiler getapt in het Guldensporenstadion. De prijs stijgt tijdens de reguliere competitie van 1,7 naar 2 euro. "En dat voor een pils in een plastieken bekertje", stelt voorzitter van de KVK-supportersfederatie John Martin. "Het voetbal moet een sport van het volk zijn. Zo werkt het niet." Financieel manager Matthias Leterme benadrukt dat KVK iets terug doet. "Er komt op het Kouterplein voor het secretariaat een overdekte constructie, waar fans uit de regen en de wind een pintje pakken en waar er animatie is. We verwarmen het in de winter. Het is in voorbereiding. Ik vind 2 euro trouwens ni?t te veel. We volgen nu de lijn van andere clubs", aldus Leterme. Ook SV Zulte Waregem verhoogt de prijs. Daar gaat het in het Regenboogstadion van 1,8 naar 1,9 euro voor een Jupiler pils. "Het blijft een normale prijs", zegt voorzitter van de Essevee-supportersfederatie Geert Titeca. "Het is terecht dat de pintjes bij KVK duurder zijn, want ze denken daar dat ze meer zijn (lacht)." (LPS)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5905 Gepost op: juli 22, 2015, 11:39:35 am »
diene mens van hun sup fed. draait overuren :)

GT zijn reactie is wel super :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5906 Gepost op: juli 22, 2015, 02:41:53 pm »
Iemand het belachelijke reclame filmpje van KVK TV op WTV gezien? ;D
? dit slaat gewoon alles. dat men een speler daartoe bereid vindt , ridicuul!
(blijkbaar wel het niveau van die reclames op wtv... bvb reklam voor iets in brugse door aspe of zoiet , quel enthousiasme)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5907 Gepost op: juli 22, 2015, 04:11:20 pm »
119 euro op de staantribune, wauw dat is toch goedkoop(is positief),zal toch het goedkoopst zijn in eerste klasse denk ik.  Ik hoop dat ook wij volgend jaar zo'n goedkope abbo's aanbieden in de nieuwe sfeertribune,kwestie van meer volk te krijgen.  Volgens mij heeft die goedkope abonnementen wel weinig effect in Kortrijk,of vergis ik me?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5908 Gepost op: juli 22, 2015, 07:39:18 pm »
119 euro op de staantribune, wauw dat is toch goedkoop(is positief),zal toch het goedkoopst zijn in eerste klasse denk ik.  Ik hoop dat ook wij volgend jaar zo'n goedkope abbo's aanbieden in de nieuwe sfeertribune,kwestie van meer volk te krijgen.  Volgens mij heeft die goedkope abonnementen wel weinig effect in Kortrijk,of vergis ik me?

Ik denk niet dat essevee plots veel meer toeschouwers zou hebben bij een prijsverlaging, wel een verschuiving van duurdere zitjes naar goedkopere staanplaatsen.  Zoiets moet de club zeer goed overwegen, want er zijn nu eenmaal veel centjes nodig. Mocht men er in de eerste instantie in slagen om volop gezinnen aan te trekken en niet individuen kom je op langere termijn veel verder met een bredere supportersbasis.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5909 Gepost op: juli 22, 2015, 09:15:57 pm »
Ik denk niet dat essevee plots veel meer toeschouwers zou hebben bij een prijsverlaging, wel een verschuiving van duurdere zitjes naar goedkopere staanplaatsen.  Zoiets moet de club zeer goed overwegen, want er zijn nu eenmaal veel centjes nodig. Mocht men er in de eerste instantie in slagen om volop gezinnen aan te trekken en niet individuen kom je op langere termijn veel verder met een bredere supportersbasis.
kweet ni of er verschuiving zou zijn.
niet iedereen wil achter het doel, hoe goedkoop die plaatsen ook zijn.
goedkope achter doel zou mijns inziens een goede zet kunnen zijn.

meer betalen voor parking dan voor voetbal te zien...
eigenlijk straf e, wil zeggen da de parking meer is dan hun ploegske :)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5910 Gepost op: juli 22, 2015, 10:53:44 pm »
De spionkop goedkoop maken is geen goed idee, want dan heb je daar supporters die er staan omdat het goedkoop is en niet om sfeer te maken. In VAK X was dit al veel het probleem.
SV TILL I DIE

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5912 Gepost op: juli 23, 2015, 11:05:30 am »
Grappig omdat het zo voorspelbaar is.

Al de Chevalierkes en Habiboukes van de voetbalwereld, altijd hetzelfde verhaal.

Drie keer scoren en ze denken dat ze bij Man United aan de slag kunnen.

Of ze beginnen met eenden te gooien.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5913 Gepost op: juli 23, 2015, 11:10:41 am »
Als je maandwedde 3x hoger ligt dan je huidige (voor hetzelfde werk), zou je ook niet veranderen?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5914 Gepost op: juli 23, 2015, 12:20:09 pm »
Als je maandwedde 3x hoger ligt dan je huidige (voor hetzelfde werk), zou je ook niet veranderen?

Tuurlijk.

Ging me daar niet over. Habibou, Chevalier, allemaal lastige jongens. Je w??t dat die vroeg of laat, bij welke club dan ook, voor problemen zullen zorgen.

Je weet bijvoorbeeld met zekerheid dat, als hij naar Turkije trekt, het een zestal maand zal duren voor hij daar zeven mensen in ruzie ligt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5915 Gepost op: juli 24, 2015, 08:25:37 am »
KVK heeft interesse in Kage....Walem wil hem er graag bij. Kwestie om enkele wedstrijden goed te spelen en dan de spelersgroep te verzieken.....ik ben fan, doe maar KVK... :-)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5916 Gepost op: juli 24, 2015, 10:18:39 am »
Chevalier tekent in Turkije

Vandaag legt Teddy Chevalier nog medische testen af, daarna tekent de woelige aanvaller van KV Kortrijk bij het Turkse Rizespor een contract van drie jaar, hij verdient er ongeveer drie keer meer dan in Kortrijk. KVK vangt ??n miljoen euro maar coach Walem is not amused. ?Al hoeft het tegen Standard geen probleem te zijn.?

Teddy Chevalier (28) trekt dus toch naar Turkije. Dinsdag ging hij met zijn vriendin, een moslima, een kijk nemen aan de Zwarte Zee, gisterennamiddag liet hij vanuit Rize manager Patrick Turcq weten dat hij vanochtend medische testen aflegt bij de eersteklasser Rizespor en dan zal tekenen. De speler zelf houdt vanuit Turkije de boot nog af: ?Eerst de fysieke testen, dan kan ik meer zeggen.? En Turcq zegt: ?Voor hetzelfde geld verandert hij w??r van mening.? Hij zal er een contract tekenen van drie jaar, waarbij de aanvaller zo ongeveer drie keer meer zal verdienen dan bij Kortrijk. ?Het was niet simpel?, bevestigt zijn manager Vandevelde. ?Maar Teddy is zeer tevreden.?

En uiteindelijk is ook de Kortrijkse manager Patrick Turcq content: KVK vangt nog een miljoen euro voor een speler van 28 jaar die einde contract is. ?Dan is 1 miljoen euro een mooie prijs. Dat zou anders zijn geweest indien Teddy drie jaar had willen bijtekenen maar aangezien hij dat niet wilde...? Coach Walem toont zich vooral ontgoocheld in de Fransman. ?Hij had niet alleen mij maar iedereen in de club duidelijk beloofd te blijven.?

Maar dat hij twee dagen voor de start van de competitie, na eerder al het vertrek van topscorer Santini naar Standard, aanvallend helemaal onthoofd wordt ? Chevalier was vorig seizoen goed voor 12 goals en 14 assists ? is voor hem geen enkel probleem. ?We hebben negen nieuwe spelers, waaronder de aanvallers Kamara, Lallemand en vooral Papazoglou, we lossen dat heus wel op.? Turcq, nog aan het onderhandelen over een spelmaker, gaat nu op zoek naar een vervanger voor Chevalier, ?maar dat hoeft niet hetzelfde profiel te zijn?, aldus Walem.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5917 Gepost op: juli 24, 2015, 07:01:20 pm »
Citaat
"Vertrekt Teddy Chevalier? Heus? Ik wacht nog even tot ik het contract zwart op wit heb. Want hij verandert om de twee uur van gedacht", was de reactie van sportief manager Patrick Turcq van KV Kortrijk..

Citaat
De voorbije weken had Teddy Chevalier zich niet al te positief laten gelden in de kleedkamer van KV Kortrijk. Hij scoorde acht doelpunten in de oefenwedstrijden, maar niet alle ploegmaats apprecieerden zijn ego?sme op het veld en vonden zijn voortdurende kritiek op ploegmaats onnodig.

http://www.nr10.be/nieuws/kv-kortrijk-reageert-laconiek-op-het-vertrek-van-sterkhouder-teddy-chevalier

De sfeer zit goed bij de buren  8)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5918 Gepost op: juli 24, 2015, 08:05:01 pm »
De sfeer zit goed bij de buren  8)
jammer dus datie weg is :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5919 Gepost op: juli 25, 2015, 04:23:00 pm »