Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 45 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5960 Gepost op: september 20, 2015, 03:02:15 pm »
Ze waren iets beter dan KVO maar het is niet te verstaan dat Pavlo-elleboog  Chanot en diene nieuwe Franse verdediger geen rood kregen,vuil ploegske,zullen volgens mij nog veel rode kaarten krijgen.  Rolland vind ik wel een interessante speler

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5961 Gepost op: september 20, 2015, 10:41:44 pm »
verdienden niet te verliezen maar verdienden in Moeskroen eigenlijk niet te winnen.
maar mooi voetbal spelen ze momenteel niet...integendeel

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5962 Gepost op: september 21, 2015, 06:41:21 pm »
dit belooft dus weer voor de derby.
Trouwens dees stek hier weer gelezen van den ippergaai aldaar nav de match tegen kvo:

Allijns: ?Moeten we daar echt op terugkeren? Ik was meer ontgoocheld dan boos. Ik ben voorzitter van KVK. Ik wil dat het goed gaat met mijn club en zag op het einde van een heel sterk seizoen onze trainer niet graag vertrekken. Maar uiteindelijk zijn in een club maar twee zaken belangrijk: de kleuren en het stamnummer. Yves, ik heb het intussen al aan iedereen verteld: iemand die zich zo kan verbeteren, moet dat doen. Alleen hadden we de week voor Standard opener moeten spreken.?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5963 Gepost op: september 22, 2015, 08:46:48 am »
dit belooft dus weer voor de derby.
Trouwens dees stek hier weer gelezen van den ippergaai aldaar nav de match tegen kvo:

Allijns: ?Moeten we daar echt op terugkeren? Ik was meer ontgoocheld dan boos. Ik ben voorzitter van KVK. Ik wil dat het goed gaat met mijn club en zag op het einde van een heel sterk seizoen onze trainer niet graag vertrekken. Maar uiteindelijk zijn in een club maar twee zaken belangrijk: de kleuren en het stamnummer. Yves, ik heb het intussen al aan iedereen verteld: iemand die zich zo kan verbeteren, moet dat doen. Alleen hadden we de week voor Standard opener moeten spreken.?

Mooi, zo weten de supporters ook hoe hij over hen denkt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5964 Gepost op: september 22, 2015, 10:31:34 am »
Moest ik supporter zijn van KVK zou ik mij ernstig zorgen maken, de beste spelers zijn vertrokken, buiten Rolland is er niks deftig binnen,Tan met de wokpan heeft ook geen interesse in een nieuw stadion. 

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5965 Gepost op: september 22, 2015, 01:28:36 pm »
dit belooft dus weer voor de derby.
Trouwens dees stek hier weer gelezen van den ippergaai aldaar nav de match tegen kvo:

Allijns: ?Moeten we daar echt op terugkeren? Ik was meer ontgoocheld dan boos. Ik ben voorzitter van KVK. Ik wil dat het goed gaat met mijn club en zag op het einde van een heel sterk seizoen onze trainer niet graag vertrekken. Maar uiteindelijk zijn in een club maar twee zaken belangrijk: de kleuren en het stamnummer. Yves, ik heb het intussen al aan iedereen verteld: iemand die zich zo kan verbeteren, moet dat doen. Alleen hadden we de week voor Standard opener moeten spreken.?

Wat een bullshit kraamt die comediant uit !  Plaats van spelen is belangrijk en voor de rest vooral het soort voetbal dat je voorgeschoteld krijgt + een stadion dat ietwat up to date is. 

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5966 Gepost op: september 22, 2015, 01:54:09 pm »
Dat stamnummer en die kleuren zijn dan ook echt wel het enige, maar echt wel het e-ni-ge, waar ze daar nog trots op kunnen zijn.

Of ze nu PO3, PO2 of PO1 spelen, dat stadion zit nooit vol (tenzij het blauw-zwart of paars-wit kleurt), op verplaatsing quasi geen volk mee, ze zijn ondertussen volledig in handen van een stelletje Aziaten die niks van het spelletje snappen, en ondertussen bouwen ze eventjes verderop in Waregem (om nog maar van kampioen Gent te spreken) een vernieuwd stadion.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5967 Gepost op: september 22, 2015, 07:17:16 pm »
Dat stamnummer en die kleuren zijn dan ook echt wel het enige, maar echt wel het e-ni-ge, waar ze daar nog trots op kunnen zijn.

Of ze nu PO3, PO2 of PO1 spelen, dat stadion zit nooit vol (tenzij het blauw-zwart of paars-wit kleurt), op verplaatsing quasi geen volk mee, ze zijn ondertussen volledig in handen van een stelletje Aziaten die niks van het spelletje snappen, en ondertussen bouwen ze eventjes verderop in Waregem (om nog maar van kampioen Gent te spreken) een vernieuwd stadion.
Ik wil kvk nu niet goed praten, maar qua uitsupporters valt het nu wel nog mee. Vakje vol op Oostende en naar Brugge viel het ook nog mee. Er zijn slechtere achterbans.
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5968 Gepost op: september 23, 2015, 01:27:16 am »
Dat stamnummer en die kleuren zijn dan ook echt wel het enige, maar echt wel het e-ni-ge, waar ze daar nog trots op kunnen zijn.

Of ze nu PO3, PO2 of PO1 spelen, dat stadion zit nooit vol (tenzij het blauw-zwart of paars-wit kleurt), op verplaatsing quasi geen volk mee, ze zijn ondertussen volledig in handen van een stelletje Aziaten die niks van het spelletje snappen, en ondertussen bouwen ze eventjes verderop in Waregem (om nog maar van kampioen Gent te spreken) een vernieuwd stadion.

Tjah, trots, da stamnummer is toch ook gewoon overgenomen van een andere club. Ik zie niet in wat daar dan zo belangrijk aan is. Maar goed, leuk om te weten dat een overgenomen stamnummer belangrijker is dan de achterban.

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5969 Gepost op: september 23, 2015, 09:21:40 am »
de clubkleuren van stamnummer 19 is geel-rood en niet rood-wit

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5970 Gepost op: september 23, 2015, 10:52:09 am »
Ik wil kvk nu niet goed praten, maar qua uitsupporters valt het nu wel nog mee. Vakje vol op Oostende en naar Brugge viel het ook nog mee. Er zijn slechtere achterbans.

De twee dichtste/aantrekkelijkste affiches. Vorig jaar in Play-Off 1 kregen die met moeite een half vak gevuld in Anderlecht, Standard,...

Dat het voetbal daar niet leeft is geweten.

Offline rhodos

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5971 Gepost op: september 23, 2015, 11:50:33 am »
Is het niet zo dat men in Waregem constant tickets uitdeelt aan bedrijven, scholen, verenigen.
Het zit goed vol in Waregem met mensen maar geen supporters

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5972 Gepost op: september 23, 2015, 01:15:20 pm »
Gebeurt overal.

Hoe verklaar je de aantallen op verplaatsing? Ik durf stellen dat Zulte Waregem in z'n zwakste seizoenen even veel of meer supporters op de been brengt dan Kortrijk in z'n beste seizoenen.

Dus  :-X

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5973 Gepost op: september 23, 2015, 02:11:25 pm »
gebeurt inderdaad overal! we hebben nogal wat abo's en dat zorgt al voor veel stabiliteit (naast de vele sponsers)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5974 Gepost op: september 23, 2015, 02:50:43 pm »
Is het niet zo dat men in Waregem constant tickets uitdeelt aan bedrijven, scholen, verenigen.
Het zit goed vol in Waregem met mensen maar geen supporters

Ik mag het hopen !  Zo doe je aan klantenbinding.  Er zou nooit een lege stoel mogen zijn in een stadion !!

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5975 Gepost op: september 23, 2015, 02:55:44 pm »
Ik mag het hopen !  Zo doe je aan klantenbinding.  Er zou nooit een lege stoel mogen zijn in een stadion !!

Idd, zelfde truk gebruikten ze bij Gent ook (tot eind vorig seizoen) om mensen naar hun nieuwe stadion te krijgen. Zo krijg je er elk seizoen wel x aantal supporters bij.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5976 Gepost op: september 23, 2015, 06:17:21 pm »
Is het niet zo dat men in Waregem constant tickets uitdeelt aan bedrijven, scholen, verenigen.
Het zit goed vol in Waregem met mensen maar geen supporters

Ben ook al verschillende keren kaarten aangeboden om naar kvk te gaan kijken, steeds vriendelijk geweigerd. Meer zelfs, mochten ze mij er geven voor kvk-essevee, ik zou nog weigeren. Geen eurocent gun ik dat clubje.

Offline ZWEuropees

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5977 Gepost op: september 26, 2015, 11:12:19 am »
Allez, nu komt er al een combiregeling voor de thuismatchen van Kortrijk.  ;D

https://deschwalbe.wordpress.com/2015/09/26/voortaan-ook-combiregeling-voor-thuismatchen-kv-kortrijk/

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5978 Gepost op: september 27, 2015, 09:54:20 pm »
je mag 1 ding ni doen
en da is meegaan in hun spel...
uitdagen en u laten opnaaien
want ze kunnen da goe dit jaar
is zelf zo dat efkes tijd winnen toegejuicht wordt
irritant gedrag, ni normaal

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5979 Gepost op: september 28, 2015, 09:57:18 am »
Vanaf heden is de trofee?nkast van KVK niet langer gevuld met enkel wat stof, de award voor marginaalste supporters van Eerste klasse gaat deze week overduidelijk naar onze buren.

Na de vlag in ons eigenste stadion vrijdag, nog wat oerwoudgeluiden erbij gisterenavond.
Meteen ook een serieuze optie genomen om eindwinnaar te worden op het einde van het seizoen.

Citaat
KRC Genk liep zondag tegen KV Kortrijk aan tegen een nederlaag en nadien was er bij de Limburgse club niet alleen grote ontgoocheling over het resultaat, want Christian Kabasele maakte melding van racisme bij fans van KV Kortrijk.

"Op een bepaald ogenblik in de tweede helft was er een scrimmage voor ons doel en kon ik de bal ontzetten", zegt Kabasele in Het Nieuwsblad. "Op dat ogenblik begon een 20-tal fans van de thuisploeg oerwoudgeluiden te schreeuwen. Wel, dat hoef ik niet te pikken."

"Ik dacht dat dat iets was van de vorige eeuw en dat dergelijke zaken in het jaar 2015 in een voetbalstadion niet meer voorkwamen. Ik heb me vergist. Dit moet ophouden. Ik hoop dat mijn uitspraken niet zonder gevolgen blijven en dat er een reactie volgt van de bevoegde instanties, want dit hoort niet bij het voetbal. Dit is puur racisme."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/191916/Fans_KV_Kortrijk_zwaar_onder_vuur:_Dit_is_puur_racisme#ixzz3n17NmORj