Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924913 keer)

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6120 Gepost op: februari 08, 2016, 09:25:30 pm »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6121 Gepost op: februari 09, 2016, 11:53:19 am »
Volgende tlainel van koltlijk zal waalschijnlijk een beetse geel zien en spleetogen hebben !
Get used to it fliends !

Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6122 Gepost op: februari 09, 2016, 03:47:46 pm »
K ben aan 't genieten    :D
Ah, kloteboer Glitch is ant genieten. Leedvermaak vd bovenste plank. Ofwel kom je thuis nt aan je trekken, ofwel heb je te weinig voetbal plezier in Boeregem dat je je moet verkneukelen in de Kortrijkse club. Dat wij een minder seizoen hebn , i fully agree. Dit na enkele malen po1 waar we verwend waren. Vergeet niet dat we een klein budget hebn. Ik probeer je te herinneren a jullie mindere seizoen v vorig jaar. En is dat van huidig seizoen zo fantastisch te noemen? Geniet nog van jullie eigen club, mooi stadion en trainingfaciliteiten. Probeer wat minder te genieten van een ander zijn mindere periode, je zal er meer respect voor krijgen..

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6123 Gepost op: februari 09, 2016, 04:11:38 pm »
Ah, kloteboer Glitch is ant genieten. Leedvermaak vd bovenste plank. Ofwel kom je thuis nt aan je trekken, ofwel heb je te weinig voetbal plezier in Boeregem dat je je moet verkneukelen in de Kortrijkse club. Dat wij een minder seizoen hebn , i fully agree. Dit na enkele malen po1 waar we verwend waren. Vergeet niet dat we een klein budget hebn. Ik probeer je te herinneren a jullie mindere seizoen v vorig jaar. En is dat van huidig seizoen zo fantastisch te noemen? Geniet nog van jullie eigen club, mooi stadion en trainingfaciliteiten. Probeer wat minder te genieten van een ander zijn mindere periode, je zal er meer respect voor krijgen..

Groot gelijk. Ik ga al heel lang naar Waregem en weet als geen ander dat je eigen club op een bepaald moment ook aan de beurt is in negatieve zin. Het geval Walem komt wel heel dicht in de buurt van wat Bart De Roover overkwam toen hij Dury moest opvolgen. Heel andere stijl en als de resultaten of de kwaliteit van het voetbal niet volgen heb je het vlaggen. Ik zag bij het begin van het seizoen noch KVK noch ZW als PO1 kanshebber maar blijkbaar is bij velen een seizoen niet meer geslaagd als er buiten de top 6 wordt geeindigd.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6124 Gepost op: februari 09, 2016, 04:24:40 pm »
Leedvermaak van de bovenste plank, doe eens normaal.

Als wij straks degraderen bouwen er in Kortrijk h??l wat mensen een feestje.

Omgekeerd idem.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6125 Gepost op: februari 09, 2016, 04:53:40 pm »
Ah, kloteboer Glitch is ant genieten. Leedvermaak vd bovenste plank. Ofwel kom je thuis nt aan je trekken, ofwel heb je te weinig voetbal plezier in Boeregem dat je je moet verkneukelen in de Kortrijkse club. Dat wij een minder seizoen hebn , i fully agree. Dit na enkele malen po1 waar we verwend waren. Vergeet niet dat we een klein budget hebn. Ik probeer je te herinneren a jullie mindere seizoen v vorig jaar. En is dat van huidig seizoen zo fantastisch te noemen? Geniet nog van jullie eigen club, mooi stadion en trainingfaciliteiten. Probeer wat minder te genieten van een ander zijn mindere periode, je zal er meer respect voor krijgen..

Amai gij durft nogal zeg.  Al veel op jouw doos gekregen trouwens ?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6126 Gepost op: februari 09, 2016, 05:41:29 pm »
het grote verschil is dat als wij in play-off 1 belanden, wij daar meestal wel deftig mee voetballen en zelf europees afdwingen! dit heb ik koltlijk tot op heden nog steeds niet weten doen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6127 Gepost op: februari 09, 2016, 05:55:39 pm »
Leedvermaak van de bovenste plank, doe eens normaal.

Als wij straks degraderen bouwen er in Kortrijk h??l wat mensen een feestje.

Omgekeerd idem.

Oef. Dacht al dat het hier vol begon te zitten met heilige boontjes.


-SVZW Forever-

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6128 Gepost op: februari 09, 2016, 10:59:39 pm »
Ik wens K*trijk het slechtste dat het maar kan. Kutclub, kutbeleving, kutfans.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6129 Gepost op: februari 10, 2016, 08:23:20 am »
Ik heb helemaal geen leedvermaak met Kortrijk. Ik heb gewoon de pest aan heel die club en hoop dat ze zo snel mogelijk uit eerste klasse verdwijnen. Hoe minder clubs uit onze buurt, hoe beter. Het is al erg genoeg dat Gent zo dicht is.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6130 Gepost op: februari 10, 2016, 09:35:32 am »
:)



« Laatst bewerkt op: februari 10, 2016, 09:39:42 am door Frederik »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6131 Gepost op: februari 10, 2016, 09:51:57 am »
Ik moet mezelf corrigeren. Als ik die berichten lees, heb ik toch een beetje leedvermaak. Ze supporteren vooral niet tegen ons. Neen hoor, die KVK supporters in het bezoekersvak van Westerlo was vooral geen vorm van anti supporteren. Nitwits.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6132 Gepost op: februari 10, 2016, 10:30:07 am »
Tjah, wat wil je met rivaliserende en derbyploegen, ergens toch een beetje normaal. Zolang het bij woorden blijft zie ik daar geen graten in.

Ze zullen vorig haar ook wel met het nodige leedvermaak gekeken hebben hoe lastig we het hadden om ons te redden. En toen PDC hier van alles aan het bekokstoven was zullen ze er ook wel grapjes rond gemaakt hebben. Nietwaar meelezende KVKfans?

Ik heb ergens wel medelijden met KVK, ik zou me toch als supporter bekocht voelen, zeker met de huidige gang van zaken... maar aan de andere kant kan het een goede zaak zijn voor ons Essevee mochten ze komen te verdwijnen. Al denk ik niet dat ze zo snel gaan verdwijnen, Tan zal wel bijspringen de momenten het echt acuut wordt.

Zoals er in Extra Time zondag ook gezegd werd, was ze nu echt geen enkele (zuid)West-Vlaming die 5 miljoen op tafel kon leggen? Dat is inderdaad wel heel raar, vreemd dat er zo weinig interesse in was.

Ik vraag me af hoeveel interesse er eigenlijk was, misschien waren er wel genoeg gegadigden, maar zijn die na een kennismaking met de familieclub en de boekhouding heel hard gaan lopen.

Wat ik niet begrijp is dat Allijns zo had vasthoud aan dat Familieclub-verhaal. Familieclub met een spleetoog aan het roer met veto beslissingsrecht.


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6133 Gepost op: februari 10, 2016, 10:51:45 am »
Kortrijk moet vrezen voor licentie: '60 dagen om een nieuwe trainer te vinden'
woensdag 10 februari 2016 om 08:06 via voetbalprimeur.be

KV Kortrijk besloot maandag om de samenwerking met Johan Walem vroegtijdig stop te zetten. Karim Belhocine neemt zijn taken over bij de Kerels, maar de club zit met een probleem. Omdat hij niet over het juiste diploma beschikt, moet KVK noodgedwongen een nieuwe trainer zoeken.

Om de licentie voor volgend seizoen zonder problemen te halen, moet de hoofdcoach over een Pro License-diploma beschikken. Dat heeft Belhocine niet. Volgens het reglement moet er binnen de zestig dagen dan ook een vervanger zijn, anders dreigt degradatie. KV Kortrijk maakt zich echter nog geen zorgen. "Alles komt in orde", zegt voorzitter Joseph Allijns in Het Laatste Nieuws.

Een grote naam moet er niet verwacht worden bij de West-Vlaamse ploeg. "We hebben Hein Vanhaezebrouck gehaald bij White Star Lauwe", aldus Allijns. "En Yves Vanderhaeghe uit de eigen staf. Soms moet je eens een doos opendoen en komt er wel iets uit. Als je vandaag een trainer aanstelt, moet dat ook diegene zijn met wie je volgend jaar in zee gaat."

Bron: http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/638119/kortrijk-moet-vrezen-voor-licentie-60-dagen-om-een-nieuwe-trainer-te-vinden-.html

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6134 Gepost op: februari 10, 2016, 10:52:15 am »
Kortrijk moet vrezen voor licentie: '60 dagen om een nieuwe trainer te vinden'
woensdag 10 februari 2016 om 08:06 via voetbalprimeur.be

-knip -

Beetje opgeklopt van Voetbalprimeur ...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6135 Gepost op: februari 10, 2016, 10:59:58 am »
:)





Toch normaal dat we ons verkneukelen in hun Maleisi?.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6136 Gepost op: februari 10, 2016, 11:08:40 am »
Toch normaal dat we ons verkneukelen in hun Maleisi?.

Hun malaise ;)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6137 Gepost op: februari 10, 2016, 11:32:35 am »
Hun malaise ;)
Volgens mij was dat de zinspeling...  :P
(al zou ik dan de 'i' tussen haakjes gezet hebben)

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6138 Gepost op: februari 11, 2016, 10:43:08 am »
tuurlijk hebben je er plezier in hoe het verloop bij ons. Omgekeerd zou dit juist hetzelfde zijn. Wij kunnen maar hopen dat er rap wat stabiliteit komt en dat we weer rustig kunnen verder werken naar een nieuw topseizoen met superspits Zohor?  ;)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6139 Gepost op: februari 11, 2016, 11:08:13 am »
tuurlijk hebben je er plezier in hoe het verloop bij ons. Omgekeerd zou dit juist hetzelfde zijn. Wij kunnen maar hopen dat er rap wat stabiliteit komt en dat we weer rustig kunnen verder werken naar een nieuw topseizoen met superspits Zohor?  ;)
Geloof je nu zelf dat die bij jullie zal spelen?