Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924906 keer)

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6140 Gepost op: februari 11, 2016, 01:31:19 pm »
Marc Degryse z'n opmerking in extra-time was er boefe op...
heeft nu niemand 4-5 miljoen euro om een club als kortrijk over te nemen??
tov de supporters hebben ze gewoon het kind met het badwater weggegooid.
ben benieuwd naar de toekomst daar

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6141 Gepost op: februari 12, 2016, 09:33:10 am »
Jacky Matthijssen zou op het lijstje staan om zich wat bezig te houden met dat troepje hier wat verder.
Comical Jacky is back in business !?  Lachen geblazen alleszins.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6142 Gepost op: februari 12, 2016, 10:11:17 am »
grappig!

Ze zijn der daar wel mee in Kortrijk.

Dat is dan "de voetbalkenner" die zijn hoofdscout ontslaat en inwisselde voor de plaatselijke schilder.
Zijn doelman op de korrel nam omdat hij niet genoeg scoorde.
...

KVK-eigenaar: "Ik wil 30 ? 40 doelpogingen zien per wedstrijd"
VINCENT TAN WIL MEER DOELPOGINGEN ZIEN VAN CARDIFF CITY
12 februari 2016 09:13 via voetbalkrant.com

Dat Vincent Tan een eigenaardig figuur is, weten we al langer dan vandaag. De Maleisische eigenaar van KV Kortrijk heeft de spelers van zijn andere club, Cardiff City, toegesproken. Hij wil meer doelpogingen zien.

Aan Wales Online vertelde Tan wat hij precies tegen zijn spelers zei: "Ik heb ze verteld dat ze nu eens op doel moeten gaan schieten." Cardiff City staat momenteel op een negende plaats.

"Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

Volgens Tan is dat niet te wijten aan de verdediging en doelman, maar aan het gebrek aan doelpunten. "In elke wedstrijd wil ik voortaan 30 of 40 doelpogingen zien. Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

"Wat is het nut van overspelen, overspelen en overspelen en hopen dat je in de zestien komt? Tenzij je Lionel Messi heet en de bal erin wilt tikken, gaat dat echt niet werken." Simpel toch?

Professor Tan
Tan heeft zelfs een wiskundige verklaring: "De wetten van de wiskunde zeggen: als je meer schiet, scoor je ook vaker. Als je 30 keer schiet, scoor je 3 keer. 40 schoten leveren 4 doelpunten op. 50 keer schieten en je maakt 5 goals.''

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-12/vincent-tan-wil-meer-doelpogingen-zien-van-cardiff-city
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2016, 10:12:58 am door Frederik »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6143 Gepost op: februari 12, 2016, 11:51:02 am »
grappig!

Ze zijn der daar wel mee in Kortrijk.

Dat is dan "de voetbalkenner" die zijn hoofdscout ontslaat en inwisselde voor de plaatselijke schilder.
Zijn doelman op de korrel nam omdat hij niet genoeg scoorde.
...

KVK-eigenaar: "Ik wil 30 ? 40 doelpogingen zien per wedstrijd"
VINCENT TAN WIL MEER DOELPOGINGEN ZIEN VAN CARDIFF CITY
12 februari 2016 09:13 via voetbalkrant.com

Dat Vincent Tan een eigenaardig figuur is, weten we al langer dan vandaag. De Maleisische eigenaar van KV Kortrijk heeft de spelers van zijn andere club, Cardiff City, toegesproken. Hij wil meer doelpogingen zien.

Aan Wales Online vertelde Tan wat hij precies tegen zijn spelers zei: "Ik heb ze verteld dat ze nu eens op doel moeten gaan schieten." Cardiff City staat momenteel op een negende plaats.

"Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

Volgens Tan is dat niet te wijten aan de verdediging en doelman, maar aan het gebrek aan doelpunten. "In elke wedstrijd wil ik voortaan 30 of 40 doelpogingen zien. Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

"Wat is het nut van overspelen, overspelen en overspelen en hopen dat je in de zestien komt? Tenzij je Lionel Messi heet en de bal erin wilt tikken, gaat dat echt niet werken." Simpel toch?

Professor Tan
Tan heeft zelfs een wiskundige verklaring: "De wetten van de wiskunde zeggen: als je meer schiet, scoor je ook vaker. Als je 30 keer schiet, scoor je 3 keer. 40 schoten leveren 4 doelpunten op. 50 keer schieten en je maakt 5 goals.''

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-12/vincent-tan-wil-meer-doelpogingen-zien-van-cardiff-city
tellen uit"trappen" ook mee?

hoe meer schieten hoe meer goals, logisch toch...

Ik dacht eerder hoe meer schoten OP doel
hoe meer KANS op meer scoren..

maar ik zal wss verkeerd redeneren...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6144 Gepost op: februari 12, 2016, 01:15:01 pm »
tellen uit"trappen" ook mee?

hoe meer schieten hoe meer goals, logisch toch...

Ik dacht eerder hoe meer schoten OP doel
hoe meer KANS op meer scoren..

maar ik zal wss verkeerd redeneren...

Jij bent dan ook geen Tan h?, Tan is eigenaar, dus die kent wel iets van voetbal. Bij KVK staan ze al te springen op de banken bij het aanhoren van zoveel voetbalvernuft.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6145 Gepost op: februari 12, 2016, 03:51:04 pm »
Oes vader zei altijd: 'Oje nie skiet, kunde geen golle moaken'. Waarschijnlijk heeft Tan dat ergens opgevangen :)

Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6146 Gepost op: februari 12, 2016, 04:39:21 pm »
Wouter, oej voedr zei 'khad beter in de Leie geskoten, tging nog ne skoene kikr zin'. Ge hebt nie goe gelusterd

Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6147 Gepost op: februari 12, 2016, 04:44:07 pm »
grappig!

Ze zijn der daar wel mee in Kortrijk.

Dat is dan "de voetbalkenner" die zijn hoofdscout ontslaat en inwisselde voor de plaatselijke schilder.
Zijn doelman op de korrel nam omdat hij niet genoeg scoorde.
...

KVK-eigenaar: "Ik wil 30 ? 40 doelpogingen zien per wedstrijd"
VINCENT TAN WIL MEER DOELPOGINGEN ZIEN VAN CARDIFF CITY
12 februari 2016 09:13 via voetbalkrant.com

Dat Vincent Tan een eigenaardig figuur is, weten we al langer dan vandaag. De Maleisische eigenaar van KV Kortrijk heeft de spelers van zijn andere club, Cardiff City, toegesproken. Hij wil meer doelpogingen zien.

Aan Wales Online vertelde Tan wat hij precies tegen zijn spelers zei: "Ik heb ze verteld dat ze nu eens op doel moeten gaan schieten." Cardiff City staat momenteel op een negende plaats.

"Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

Volgens Tan is dat niet te wijten aan de verdediging en doelman, maar aan het gebrek aan doelpunten. "In elke wedstrijd wil ik voortaan 30 of 40 doelpogingen zien. Schiet maar gewoon van 25 of 30 meter, heb ik de spelers verteld."

"Wat is het nut van overspelen, overspelen en overspelen en hopen dat je in de zestien komt? Tenzij je Lionel Messi heet en de bal erin wilt tikken, gaat dat echt niet werken." Simpel toch?

Professor Tan
Tan heeft zelfs een wiskundige verklaring: "De wetten van de wiskunde zeggen: als je meer schiet, scoor je ook vaker. Als je 30 keer schiet, scoor je 3 keer. 40 schoten leveren 4 doelpunten op. 50 keer schieten en je maakt 5 goals.''

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-12/vincent-tan-wil-meer-doelpogingen-zien-van-cardiff-city

Ja, en als grote moderator Voetbalkrant moeten citeren, da spreekt boekdelen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6148 Gepost op: februari 12, 2016, 08:18:47 pm »
Wouter, oej voedr zei 'khad beter in de Leie geskoten, tging nog ne skoene kikr zin'. Ge hebt nie goe gelusterd

Tzit daar toch geen vis meer ip? Kikkers wel ton?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6149 Gepost op: februari 26, 2016, 05:47:59 pm »
Ex-Kortrijkzaan Jo Maes (73) zou bereid zijn KVK over te nemen voor 5 miljoen euro. Dinsdag 1 maart volgt er meer nieuws (Bron KW krant)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6150 Gepost op: februari 26, 2016, 09:35:30 pm »
Ex-Kortrijkzaan Jo Maes wil KVK kopen
26/02/16 om 11:17 - Bijgewerkt om 12:03 via kw.be

Bijna een jaar nadat Maleisi?r Vincent Tan de aandelen van KV Kortrijk van Vincent De Gryse kocht, wil Jo Maes de club opnieuw een meer West-Vlaamse touch geven. Hij is bereid minstens 5 miljoen neer te tellen voor de overname van de club.

De supporters van KV Kortrijk verloren na de overname van de club door Vincent Tan snel hun scepticisme, maar ondertussen is het ongenoegen over Tans verdiensten bij KVK weer aan het toenemen.

Dinsdag 1 maart is er een vergadering waarop Jo Maes (73) aan de supporters van KV Kortrijk zijn plannen duidelijk wil maken. "Ja, ik wil eigenaar van KV Kortrijk worden", bevestigt Johan Maes. "Waarom ? Uit liefde voor de club en door de recente gebeurtenissen in de club. Er gebeuren eigenaardige transfers. Dat men een dure spits aantrekt en die meteen aan de zusterclub verhuurt, dat vind ik erover. En dat terwijl het met de eigen club verre van super gaat."

"Geld is geen probleem"

Vincent Tan telde tien maanden geleden 5 miljoen euro neer voor de aandelen van Vincent De Gryse. "Ik wil datzelfde bedrag betalen om die aandelen over te nemen. Desnoods kost het zelfs nog wat meer. Maar ik ga door tot hij verkoopt."

Volgens Maes is de overname louter een kwestie van geld. "En geld is geen probleem, ik kan mij dat permitteren." (CDW)

Bron: http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/ex-kortrijkzaan-jo-maes-wil-kvk-kopen/article-normal-213965.html?&request-paywall-trial=&request-paywall-trial=

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6151 Gepost op: februari 26, 2016, 09:55:46 pm »
Heb vandaag gehoord dat ze er alles proberen aan te doen om die Tan op de een of andere manier buiten te krijgen en dat ze met advocaten aan het onderzoeken zijn of de transfer en uitleenbeurt van die Zohore naar Cardiff wel geldig is.

Een move van de Maleisische connectie waar ze in Kortrijk duidelijk niet happy mee zijn. Benieuwd hoe dit zal aflopen, in tegenstelling tot bij onze PDC is die Tan wel degelijk eigenaar van de aandelen en zullen ze hem wss niet zonder slag of stoot weg krijgen.

Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6152 Gepost op: februari 27, 2016, 10:26:50 am »
Verhaal over fantast Maes en zijn eventuele overname Kvk is pure fantasie. Tan is en blijft eigenaar. Kv west vlaanderen zou beter eerst hun bronnen checken ipv wilde verhalen de wereld in te sturen. Riooljournalistiek ipv onderzoeks.... Dus volgende week gaat Vincent Tan opnieuw uit de bol, na weer een gewonnen derby  :P

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6153 Gepost op: februari 27, 2016, 11:06:07 am »
Verhaal over fantast Maes en zijn eventuele overname Kvk is pure fantasie. Tan is en blijft eigenaar. Kv west vlaanderen zou beter eerst hun bronnen checken ipv wilde verhalen de wereld in te sturen. Riooljournalistiek ipv onderzoeks.... Dus volgende week gaat Vincent Tan opnieuw uit de bol, na weer een gewonnen derby  :P

Weer een gewonnen derby, van de laatste 10 derby's heeft KVK welgeteld 1 keer kunnen winnen... :-[

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6154 Gepost op: februari 27, 2016, 11:18:00 am »
Weer een gewonnen derby, van de laatste 10 derby's heeft KVK welgeteld 1 keer kunnen winnen... :-[

Weer iets wat ze kunnen bijschrijven op hun rijkelijk gevuld palmares.
Om moedeloos van te worden, al die prijzen en bekers van hun  :-*

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6155 Gepost op: februari 27, 2016, 03:05:25 pm »
Overname KVK is kwakkel
27/2/2016 om 03:00 via nieuwsblad.be

KORTRIJK - De berichtgeving dat Johan Maes, een 73-jarige Kortrijkse ondernemer die nu in Astene woont, KV Kortrijk van de Maleisi?r Vincent Tan wil overnemen, blijkt een kwakkel vanjewelste. De man had inderdaad een gesprek met John Martin, voorzitter van de supportersfederatie van KVK en zelfs een afspraak om zijn plannen komende week op een vergadering met de supporters toe te lichten. ?Maar even snel belde hij de vergadering met een smoes af en kregen we een telefoontje van een zogenaamde vennoot dat Maes een fantast is?, zegt Martin. ?Ik probeerde nog opheldering te krijgen, maar plots was hij onbereikbaar.?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160226_02151941

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6156 Gepost op: februari 28, 2016, 11:35:17 am »
Overname KVK is kwakkel
27/2/2016 om 03:00 via nieuwsblad.be

KORTRIJK - De berichtgeving dat Johan Maes, een 73-jarige Kortrijkse ondernemer die nu in Astene woont, KV Kortrijk van de Maleisi?r Vincent Tan wil overnemen, blijkt een kwakkel vanjewelste. De man had inderdaad een gesprek met John Martin, voorzitter van de supportersfederatie van KVK en zelfs een afspraak om zijn plannen komende week op een vergadering met de supporters toe te lichten. ?Maar even snel belde hij de vergadering met een smoes af en kregen we een telefoontje van een zogenaamde vennoot dat Maes een fantast is?, zegt Martin. ?Ik probeerde nog opheldering te krijgen, maar plots was hij onbereikbaar.?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160226_02151941
't Zijn daar allemaal kwakkels... ;D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6157 Gepost op: februari 28, 2016, 12:00:48 pm »
 ;D

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6158 Gepost op: februari 29, 2016, 11:12:51 am »
Verhaal over fantast Maes en zijn eventuele overname Kvk is pure fantasie. Tan is en blijft eigenaar. Kv west vlaanderen zou beter eerst hun bronnen checken ipv wilde verhalen de wereld in te sturen. Riooljournalistiek ipv onderzoeks.... Dus volgende week gaat Vincent Tan opnieuw uit de bol, na weer een gewonnen derby  :P

altijd geweten dat Tan supporter is van essevee
alstie uit de bol wil gaan voor winst in derby...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6159 Gepost op: maart 02, 2016, 09:13:11 am »
Kortrijk bouwt nieuw stadion

De kogel is door de kerk: na gesprekken met de politieke leiders van de stad, met de eigenaar en met priv?-investeerders heeft de raad van bestuur van KV Kortrijk beslist om een nieuw voetbalstadion te bouwen. Het gaat om een polyvalent stadion met circa 13.000 plaatsen, een project dat in de komende vijf jaar moet worden gerealiseerd. Een studie die de voorbije maanden werd verricht, zal over twee weken worden uitgebracht. Over de locatie is nog geen zekerheid, de vaak geciteerde site aan het Evolispark langs de E17 is in ieder geval geen absolute prioriteit.

http://www.hln.be/hln/nl/2741/KV-Kortrijk/article/detail/2633823/2016/03/02/Kortrijk-bouwt-nieuw-stadion.dhtml




Ze gaan een nieuw stadion zetten maar ze hebben nog geen grond, laat staan een bouwvergunning..  ::)
Ge moet al nen uil zijn om daarin te investeren, er zit nu al geen volk en de helft die er wel zit is binnen geraakt met hun bibliotheekkaart..