Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924905 keer)

0 leden en 48 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6460 Gepost op: september 25, 2016, 09:48:04 pm »
ze zijn goed
maar alles op counter e

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6461 Gepost op: september 26, 2016, 10:09:27 am »
ze zijn goed
maar alles op counter e
Klopt... Tegenstanders moeten hun eigen spel spelen en pogen hier niet in mee te gaan...
Het zou me niet verbazen dat er meerdere ploegen hieruit geleerd hebben en dat dit dan ook zo goed niet meer zal werken op termijn...

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6462 Gepost op: september 26, 2016, 12:39:46 pm »
Die Saidi is toch een serieuze spits. Hopelijk is die daar weg na de winter.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6463 Gepost op: september 26, 2016, 12:47:56 pm »
waren die nu zo goed of was genk zo slecht?
Was een zeer gelijkopgaande partij waarin het Kortrijk ongelooflijk meezat qua scoreverloop. Zoals het hen ook meezat thuis tegen Club Brugge qua scoreverloop (scoorden daar uit hun eerste 2 kansen 2 goals). Dan ben je al een heel eind op weg om een wedstrijd te winnen.
Mensen vergeten al te vaak dat het soms afhangt van dat soort details. Was gisteren 4-1 maar met een beetje malchance kon Genk daar gewonnen hebben met 1-3, ik zeg maar iets.

Genk was zeker niet slechter, alleen misten ze hun kansen. Kortrijk heel erg effici?nt.

Maar de Veekaa heeft idd zoals Patje zegt een goede ploeg hoor. Een sterke verdediging, wat Kortrijk wel kenmerkt de laatste jaren, stevige robuuste verdedigers. M?tannier is een goede back met snelheid en redelijke voorzet. Verstraete ontwikkelt zich, Rolland was er nog niet eens bij.
Mercier is een prima rechterflank met uitstekende voorzet, Kage zit nu in grootse vorm en dan is hij tot veel in staat. En Saadi is echt een tank voorin.

Los daarvan was ik blij dat Kortrijk won hoor. Racing Genk is een veel grotere kandidaat voor POI en dien staan nu toch al op 9 punten van ons.
Met Kortrijk hou ik niet echt rekening voor POI... Ik verwacht nog wel een vormdip bij die mannen, bij Kage met name.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6464 Gepost op: september 26, 2016, 01:32:22 pm »
Los daarvan was ik blij dat Kortrijk won hoor. Racing Genk is een veel grotere kandidaat voor POI en dien staan nu toch al op 9 punten van ons.
Met Kortrijk hou ik niet echt rekening voor POI... Ik verwacht nog wel een vormdip bij die mannen, bij Kage met name.

Dat Genk verliest was ik ook blij om, dat Kortrijk wint zal ik echter nooit vrolijk van worden :P. Maar Genk is natuurlijk ook een play-off 1 kandidaat en het feit dat ze 3 matchen al niet meer konden winnen is voor ons alleen maar een bonus natuurlijk. Hopelijk sluipt er nu nog wat twijfel in die ploeg en het zou wel eens plezant kunnen worden daar.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6465 Gepost op: september 26, 2016, 06:39:26 pm »
Effici?ntie hoort er nu eens bij...dus won Kortrijk oververdiend. Wij gaven ook twee goals weg.wel bizar dat Dewaest plots nts meer kan...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6466 Gepost op: september 26, 2016, 07:57:20 pm »
Effici?ntie hoort er nu eens bij...dus won Kortrijk oververdiend. Wij gaven ook twee goals weg.wel bizar dat Dewaest plots nts meer kan...
Zo zie je maar dat die wellicht goed gestuurd werd door Kabasele en wat vertrouwen doet met een speler. :o

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6467 Gepost op: september 26, 2016, 09:03:34 pm »
Was een zeer gelijkopgaande partij waarin het Kortrijk ongelooflijk meezat qua scoreverloop. Zoals het hen ook meezat thuis tegen Club Brugge qua scoreverloop (scoorden daar uit hun eerste 2 kansen 2 goals). Dan ben je al een heel eind op weg om een wedstrijd te winnen.
Mensen vergeten al te vaak dat het soms afhangt van dat soort details. Was gisteren 4-1 maar met een beetje malchance kon Genk daar gewonnen hebben met 1-3, ik zeg maar iets.

Genk was zeker niet slechter, alleen misten ze hun kansen. Kortrijk heel erg effici?nt.

Maar de Veekaa heeft idd zoals Patje zegt een goede ploeg hoor. Een sterke verdediging, wat Kortrijk wel kenmerkt de laatste jaren, stevige robuuste verdedigers. M?tannier is een goede back met snelheid en redelijke voorzet. Verstraete ontwikkelt zich, Rolland was er nog niet eens bij.
Mercier is een prima rechterflank met uitstekende voorzet, Kage zit nu in grootse vorm en dan is hij tot veel in staat. En Saadi is echt een tank voorin.

Los daarvan was ik blij dat Kortrijk won hoor. Racing Genk is een veel grotere kandidaat voor POI en dien staan nu toch al op 9 punten van ons.
Met Kortrijk hou ik niet echt rekening voor POI... Ik verwacht nog wel een vormdip bij die mannen, bij Kage met name.
en jullie kunnen geen vormdip hebben?????? Dan zijn jullie sowieso de kampioen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6468 Gepost op: september 26, 2016, 09:12:14 pm »
en jullie kunnen geen vormdip hebben?????? Dan zijn jullie sowieso de kampioen.
We eindigen sowieso boven Kortrijk. Duidelijk

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6469 Gepost op: oktober 13, 2016, 05:20:39 pm »
zoontje Leterme sportief manager, opvolger van Turq

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6470 Gepost op: oktober 20, 2016, 06:27:57 pm »
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161020_02529745

Is er nu echt niks te vinden waar Kortrijk beter in is dan wij? Zelfs niet in zo'n compleet nutteloze onderzoeken doen ze minder goed.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6471 Gepost op: oktober 20, 2016, 09:02:43 pm »
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161020_02529745

Is er nu echt niks te vinden waar Kortrijk beter in is dan wij? Zelfs niet in zo'n compleet nutteloze onderzoeken doen ze minder goed.
Bijna een miljoen Facebooklikes voor Anderlecht, andere teams ver achter
20 oktober 2016 om 14:01

Op Facebook is Anderlecht de grootste club van de Jupiler Pro League, met bijna een miljoen likes. Daarmee heeft het een ruime voorsprong op zijn grootste rivaal, Club Brugge. Dat staat tweede met 280.660 likes.

Als we kijken naar het aantal likes van de teams in de Jupiler Pro League, dan is Anderlecht de overtuigende leider. Club Brugge en Standard komen op de tweede en derde plaats. Met minder dan tienduizend likes staan Westerlo en Eupen laatste in de ranglijst. Alle teams doen het een pak minder op Twitter, maar de top drie blijft dezelfde.

Tweedeklasser Antwerp heeft 57.069 likes, een pak meer dan KV Mechelen. Cercle Brugge doet het met 25.368 likes beter dan Lokeren, Kortrijk en Oostende. Beerschot-Wilrijk, dat speelt in de eerste amateurklasse, haalt 16.630 likes. Daarmee komen ze boven Kortrijk en Oostende te staan.

Om het even allemaal in perspectief te zetten, FC Barcelona heeft 94.523.263 likes op Facebook en 18.755.252 volgers op Twitter. Het kan dus allemaal nog een stuk beter.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161020_02529745

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6472 Gepost op: oktober 20, 2016, 11:14:13 pm »
Wel straf van Anderlecht als je het zo bekijkt.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6473 Gepost op: oktober 21, 2016, 09:00:45 am »
Wel straf van Anderlecht als je het zo bekijkt.

Veel successporters daar h? ...

Ik bedoel, supporters van over het volledige land.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6474 Gepost op: oktober 21, 2016, 04:29:33 pm »
Veel successporters daar h? ...

Ik bedoel, supporters van over het volledige land.

En wij hebben onze voorsprong dan vooral te wijten aan ons vice-kampioenenjaar, waarbij er veel likes zijn bijgekomen dat jaar.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6475 Gepost op: oktober 21, 2016, 04:36:52 pm »
Veel successporters daar h? ...

Ik bedoel, supporters van over het volledige land.

Neen, is vooral door de aanwezigheid van Trezeguet. Die Egyptenaren zorgen voor heel groot deel vd likes.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6476 Gepost op: oktober 21, 2016, 10:24:21 pm »
Hahaha, KV Maleisi? geeft 0-2 voorsprong in Oostende weg in minuut 95.  :D
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2016, 10:29:55 pm door Vidmar »

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6477 Gepost op: oktober 21, 2016, 10:42:08 pm »
Genieten :-)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6478 Gepost op: oktober 21, 2016, 10:47:23 pm »
Hahaha, KV Maleisi? geeft 0-2 voorsprong in Oostende weg in minuut 95.  :D
Weggeven idd. Own-goal Gigot  ;D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6479 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:21:57 am »
ik blader in de krant en er staat:
KVK - Eupen: 4600 toeschouwers....
klopt dit??!! is wel heel laag....