Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924943 keer)

0 leden en 51 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6560 Gepost op: januari 24, 2017, 08:46:31 am »
Half gehuurde ploeg? :p
Ons basiselftal telt naar mijn weten 1 huurling, Me?t?, die normaal weldra van ons is. 8)

En menen ze dat als ze schrijven dat we de ref al een jaar mee hebben?!

Ja! grappig h? :)

Ze vergeten er wel bij te zeggen dat hun belangrijkste man zelf ook gehuurd is (Saadi)  ;D ;D

Zullen we anders es hun huurspelers tellen?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6561 Gepost op: januari 24, 2017, 09:50:40 am »
Belhocine zijn stoel na 7 nederlagen aan het wankelen.
Goed nieuws echter voor hem: Er is geen plan B  ;D

We kunnen misschien even helpen, wie is nog vrij? Bob Peeters, Glen De Boeck,.. ?


www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-01-24/karim-belhocine-ligt-onder-vuur-bij-kv-kortrijk

Offline piet clarysse

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6562 Gepost op: januari 24, 2017, 09:54:30 am »
het is een levende schande dat een trainer - die niet eens trainer is - onder druk staat. Begrijpe wie kan, en wie maakt zich hier belachelijk? den bond!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6563 Gepost op: januari 24, 2017, 10:04:29 am »
Geloven die nu zelf wat ze schrijven?


 ;D

Die mix van mensen die doorhebben dat hun Maleisisch ploegje heel diep zit, dat besef dat wij zoveel verder staan (sportief en extra-sportief), die blinde jaloezie ("het zijn huurlingen, ze hebben de scheidsrechters mee") en die, hoe noem je dat, wanhoop ("ze proberen ons te zijn", "ze wonen in een dorp"). Fantastisch om te lezen!

Ons dorp trekt sinds jaar en dag wel meer volk dan hun gigantische stad ?n doet het op sportief vlak beter. Ons stadion is ondertussen groter, moderner, net als onze jeugdopleiding, ons trainingscentrum, en dit jaar wonnen we weer eens twee derby's (toegegeven, in twee thuiswedstrijden).

Meer van dit aub!  ;D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6564 Gepost op: januari 24, 2017, 10:07:38 am »
"Als Esseveesupporter" heb ik leedvermaak bij al die toestanden maar ik had niet anders verwacht met die dubieuze overname van een rijke peet dat 15.000km van het Guldensporenstadion vandaan woont.
"Als mens" heb ik compassie met die supporters, stel je voor... ons Essevee in handen van een superrijke man van aan de andere kant van de wereld, en waar je geen vat op hebt.

Ben ik blij met ons huidig bestuur met gezonde portie boereverstand. Alles gaat hier misschien wat traag naar ons (supporters) gedacht, maar we nemen stapje per stapje voorsprong op een hoop Belgische ploegen.

Veel sneller (of meer of beter) dan wat Essevee verwezenlijkt(e) in die 15 luttele jaren kan volgens mij toch niet. Europees voetbal, Europees overwinteren, 4 (straks 5) keer PO1, twee bekerfinales waarvan ??n gewonnen, vicekampioen, Gouden Schoen, trainer van het jaar,...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6565 Gepost op: januari 24, 2017, 10:15:17 am »
Veel sneller (of meer of beter) dan wat Essevee verwezenlijkt(e) in die 15 luttele jaren kan volgens mij toch niet. Europees voetbal, Europees overwinteren, 4 (straks 5) keer PO1, twee bekerfinales waarvan ??n gewonnen, vicekampioen, Gouden Schoen, trainer van het jaar,...

Klopt maar de meeste supporters wilden dat het stadion nu al klaar was/is, en dat we transfers deden van miljoenen. :)

Uiteraard levert ons bestuur uitmuntend werk ...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6566 Gepost op: januari 24, 2017, 11:10:48 am »
Belhocine zijn stoel na 7 nederlagen aan het wankelen.
Goed nieuws echter voor hem: Er is geen plan B  ;D

We kunnen misschien even helpen, wie is nog vrij? Bob Peeters, Glen De Boeck,.. ?


www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017-01-24/karim-belhocine-ligt-onder-vuur-bij-kv-kortrijk
Leekens kan de laatste 10% eens gaan proberen...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6567 Gepost op: januari 24, 2017, 12:23:43 pm »
Ze beginnen elkaar uit te kakken op hun forum. 't Scum zijn ware aard komt opnieuw bovendrijven.  :)

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6568 Gepost op: januari 24, 2017, 02:04:56 pm »
Ze beginnen elkaar uit te kakken op hun forum. 't Scum zijn ware aard komt opnieuw bovendrijven.  :)
Pics or it didn't happen!  8)  Laat ons aub meegenieten!  :D ;D
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6569 Gepost op: januari 24, 2017, 04:08:05 pm »
Pics or it didn't happen!  8)  Laat ons aub meegenieten!  :D ;D

Reeds verwijderd door de moderator... Had eerder een schermafdruk moeten maken :p

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6570 Gepost op: januari 24, 2017, 11:07:53 pm »
Eindelijk dan toch een prijs voor Krotrijk.

Record van 8 opeenvolgende nederlagen. Proficiat!

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6571 Gepost op: januari 25, 2017, 08:29:09 am »
Eindelijk dan toch een prijs voor Krotrijk.

Record van 8 opeenvolgende nederlagen. Proficiat!

Ere wie ere toekomt! Proficiat!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6572 Gepost op: januari 25, 2017, 08:44:07 am »
Let op mijn woorden: Chevalier wint de comedy cup!  ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6573 Gepost op: januari 25, 2017, 09:21:15 am »
Er waren er hier nog die in Kortrijk een kandidaat voor POI zagen...

Ik was iedere keer heel blij dat die in het begin van het seizoen wonnen van Club Brugge, Racing Genk en punten afsnoepten van Genk, Standard, Gent, Oostende.
Ik zal waarschijnlijk de enige Zulte Waregem-supporter zijn die tijdens die wedstrijden vanaf minuut 1 heeft zitten supporteren voor Kortrijk.
Omdat ik wist dat die vroeg of hun laat hun dip nog gingen kennen. (heb ik hier ook gepost trouwens)
Daar zitten veel te veel 'broeihaarden van spel en miserie'. Je kan daar eens een periode goed mee spelen maar dat heeft niet de ervaring, intelligentie en consistentie om dat 30 speeldagen te doen. Ook veel te veel Fransen en slechte karakters in die groep. In die optiek ongelooflijk dat ze Chevalier teruggehaald hebben.

Want dat mogen sommigen ook niet vergeten: dat het ook dankzij andere ploegen is die onze concurrenten punten afsnoepen dat de Oostendes en Standard nu al zo ver achter Essevee staan.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6574 Gepost op: januari 25, 2017, 09:28:28 am »
Er waren er hier nog die in Kortrijk een kandidaat voor POI zagen...

Ik was iedere keer heel blij dat die in het begin van het seizoen wonnen van Club Brugge, Racing Genk en punten afsnoepten van Genk, Standard, Gent, Oostende.
Ik zal waarschijnlijk de enige Zulte Waregem-supporter zijn die tijdens die wedstrijden vanaf minuut 1 heeft zitten supporteren voor Kortrijk.
Omdat ik wist dat die vroeg of hun laat hun dip nog gingen kennen. (heb ik hier ook gepost trouwens)
Daar zitten veel te veel 'broeihaarden van spel en miserie'. Je kan daar eens een periode goed mee spelen maar dat heeft niet de ervaring, intelligentie en consistentie om dat 30 speeldagen te doen. Ook veel te veel Fransen en slechte karakters in die groep. In die optiek ongelooflijk dat ze Chevalier teruggehaald hebben.

Want dat mogen sommigen ook niet vergeten: dat het ook dankzij andere ploegen is die onze concurrenten punten afsnoepen dat de Oostendes en Standard nu al zo ver achter Essevee staan.

Tgoja, was het Kortrijk niet geweest die hen punten afsnoepte, waren het wel andere ploegen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6575 Gepost op: januari 25, 2017, 09:40:28 am »
Tgoja, was het Kortrijk niet geweest die hen punten afsnoepte, waren het wel andere ploegen.

Het ZIJN ook andere ploegen geweest he. STVV bijvoorbeeld wint thuis van Gent, snoept Standard 2 punten af, pakt in de 93e minuut nog een punt op Oostende,...
Ik supporter dan ook voor Sint-Truiden. Of voor W-Beveren als ze thuis tegen Brugge moeten.

Wat ik wil zeggen is dat het mij een rotzorg zal zijn of Kortrijk het nu goed doet of slecht. Ik kijk naar de concurrenten en hoop dat die punten laten liggen. Bvb een paar weken geleden licht het scorebord op in een thuismatch: Oostende-Kortrijk 0-1. Dan je veel "h???ys" door het stadion. Want wat zijn de mensjes toch zo blij dat de Veekaa 0-1 achter staat.
N??n, was slecht. Kortrijk moest gewonnen hebben die wedstrijd, Oostende stond op een paar punten van ons toen.

En laat ons verdorie hopen dat Kortrijk in 1e klasse blijft zeg. Dat we toch nog 2 wedstrijden hebben met wat extra pigment in.
Vorige match was toch leuk? Uitverkocht uitvak, veel sfeer, leuke wedstrijd qua scoreverloop,...
Thuismatch idem. Veel volk, veel sfeer, in extremis 2-1 gewonnen.

Of ga je liever naar zo'n zoutloze wedstrijd thuis tegen Moeskroen gaan kijken?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6576 Gepost op: januari 25, 2017, 11:20:19 am »
Als je met je absolute ster, vedette, op de bank begint kan je niet winnen ? :-)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6577 Gepost op: januari 25, 2017, 11:52:36 am »
0/24 puik record !
Op naar de 0/30 ?
Misschien moeten die handvol overgebleven "supporters" hun ploeg eens symbolisch ten grave dragen ?
En dan rouwberichten naar ons sturen met kaartjes 'gelieve de familie NIET te volgen' ?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6578 Gepost op: januari 25, 2017, 03:34:07 pm »
0/24, je zou bijna medelijden krijgen met die gasten
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
GRAPTJEUH!!!!
WOEHAHAHAHA!!!!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6579 Gepost op: januari 25, 2017, 05:32:58 pm »
KV Kortrijk: rood-wit van schaamte
25/01/17 om 14:56 - Sport Voetbalmabazine

0 punten op 24, een vaudeville aan de zijlijn en een thuisnederlaag tegen aartsrivaal Zulte Waregem: nee, behalve financieel gaat het niet bijster goed met KV Kortrijk. 'Wat haalt een nieuwe voetbaltempel uit als de oude na elke wanprestatie steeds minder gevuld raakt', vraagt Knack Focus-journalist en KVK-supporter Joost Devriesere zich af.

...

Lees meer: http://m.sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/kv-kortrijk-rood-wit-van-schaamte/article-opinion-806439.html

Mooi opiniestuk  ;)
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2017, 05:34:55 pm door Frederik »