Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924917 keer)

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6600 Gepost op: februari 03, 2017, 03:28:49 pm »
heb ik goed gelezen dat KVK tegen Lokeren nog voor geen 5000 man speelde???
das minder dan onze abonnementen....
en ze willen een stadion zetten voor 15000 man (toevallig net iets groter dan het onze)....
het zal er daar mooi uit zien

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6601 Gepost op: februari 03, 2017, 03:59:13 pm »
heb ik goed gelezen dat KVK tegen Lokeren nog voor geen 5000 man speelde???
das minder dan onze abonnementen....
en ze willen een stadion zetten voor 15000 man (toevallig net iets groter dan het onze)....
het zal er daar mooi uit zien

Alsof dat stadion er ooit komt...
Leuk om eens mee te zwaaien naar de supporters toe en als Quicky voelt dat de verkiezingen dichterbij komen. Gronden liggen nog niet vast, het geld is er niet want het moet van investeerders komen (Tan gaat het niet betalen hoor). Vraag me af of er zelfs al iets concreets op papier staat.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6602 Gepost op: februari 03, 2017, 04:07:02 pm »
Er zijn enorm veel punten waarin KVK achterop hinkt (bijna alles in feite). Leuk om te zien dat het merendeel van die mannen het eindelijk begint te beseffen.  ;D
One Essevee!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6603 Gepost op: februari 03, 2017, 05:20:11 pm »
heb ik goed gelezen dat KVK tegen Lokeren nog voor geen 5000 man speelde???
das minder dan onze abonnementen....
en ze willen een stadion zetten voor 15000 man (toevallig net iets groter dan het onze)....
het zal er daar mooi uit zien

Alsof dat stadion er ooit komt...
Leuk om eens mee te zwaaien naar de supporters toe en als Quicky voelt dat de verkiezingen dichterbij komen. Gronden liggen nog niet vast, het geld is er niet want het moet van investeerders komen (Tan gaat het niet betalen hoor). Vraag me af of er zelfs al iets concreets op papier staat.

Voil?. Je moet een gigantische idioot zijn om te geloven dat een miljardair uit Maleisi? KV Kortrijk opkoopt omdat hij daar het beste mee voor heeft. Kortrijk (en Cardiff en Sarajevo) opkopen is een manier om voet aan grond te krijgen in Europa en op het gemak te kunnen meedoen met de mensenhandel die voetbal tegenwoordig is. Het zou me overigens niks verbazen als we binnen een paar jaar te weten komen dat er is gegokt op wedstrijden van Kortrijk in Maleisi? en omstreken.

Daarom is Kortrijk ook zo'n perfecte club. Zien jullie de gelijkenis tussen clubs als Eupen, Leuven en Kortrijk die opgekocht worden door buitenlanders? Ik alleszins wel. Clubs met een redelijk niveau (eerste-tweede klasse in een redelijke competitie, niet afgrijselijk maar ook niet goed) en een niet te kleine maar zeker ook niet te grote achterban, want het moet de moeite zijn (qua inkomsten) maar het volk mag zich ook niet teveel moeien. Als je pakweg Antwerp opkoopt en je doet de verkeerde dingen verdwijn je op een dag mogelijk in de Schelde.

Kortrijk is anders. Geen enkel protest tegen de Maleisi?r, zelfs als het (zoals nu) belachelijk slecht gaat. Luid schreeuwen over een getalletje op Wikipedia en over kunstmatig zijn, maar zelf eigenlijk honderd procent Maleisisch zijn en het hebben laten gebeuren, zonder boe of ba. De mensen blijven gewoon weg. 3000 abonnementen was het zeker? En nog geen 5000 toeschouwers thuis en op Genk een dertiental fans, dat spreekt voor zich. En dat is in Eupen en Leuven hetzelfde. Clubs waar het voetbal een beetje leeft maar niet t? veel. Lierse was nog zo'n club. Lokeren zal wel de volgende zijn.
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2017, 05:22:58 pm door essevee1972 »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6604 Gepost op: februari 03, 2017, 05:35:38 pm »
heb ik goed gelezen dat KVK tegen Lokeren nog voor geen 5000 man speelde???
das minder dan onze abonnementen....
en ze willen een stadion zetten voor 15000 man (toevallig net iets groter dan het onze)....
het zal er daar mooi uit zien

Alsof dat stadion er ooit komt...
Leuk om eens mee te zwaaien naar de supporters toe en als Quicky voelt dat de verkiezingen dichterbij komen. Gronden liggen nog niet vast, het geld is er niet want het moet van investeerders komen (Tan gaat het niet betalen hoor). Vraag me af of er zelfs al iets concreets op papier staat.

Voil?. Je moet een gigantische idioot zijn om te geloven dat een miljardair uit Maleisi? KV Kortrijk opkoopt omdat hij daar het beste mee voor heeft. Kortrijk (en Cardiff en Sarajevo) opkopen is een manier om voet aan grond te krijgen in Europa en op het gemak te kunnen meedoen met de mensenhandel die voetbal tegenwoordig is. Het zou me overigens niks verbazen als we binnen een paar jaar te weten komen dat er is gegokt op wedstrijden van Kortrijk in Maleisi? en omstreken.

Daarom is Kortrijk ook zo'n perfecte club. Zien jullie de gelijkenis tussen clubs als Eupen, Leuven en Kortrijk die opgekocht worden door buitenlanders? Ik alleszins wel. Clubs met een redelijk niveau (eerste-tweede klasse in een redelijke competitie, niet afgrijselijk maar ook niet goed) en een niet te kleine maar zeker ook niet te grote achterban, want het moet de moeite zijn (qua inkomsten) maar het volk mag zich ook niet teveel moeien. Als je pakweg Antwerp opkoopt en je doet de verkeerde dingen verdwijn je op een dag mogelijk in de Schelde.

Kortrijk is anders. Geen enkel protest tegen de Maleisi?r, zelfs als het (zoals nu) belachelijk slecht gaat. Luid schreeuwen over een getalletje op Wikipedia en over kunstmatig zijn, maar zelf eigenlijk honderd procent Maleisisch zijn en het hebben laten gebeuren, zonder boe of ba. De mensen blijven gewoon weg. 3000 abonnementen was het zeker? En nog geen 5000 toeschouwers thuis en op Genk een dertiental fans, dat spreekt voor zich. En dat is in Eupen en Leuven hetzelfde. Clubs waar het voetbal een beetje leeft maar niet t? veel. Lierse was nog zo'n club. Lokeren zal wel de volgende zijn.
Helemaal akkoord!

Men mort in Kortrijk wel over maar veel, om er tegenin te gaan, gebeurt er toch niet. Toen PDC hier als zonnekoning samen met Bico en consorten de boel eens wou gaan fiksen heeft het ook niet lang geduurd. Net zoals je in Standard ook niet veel moet misdoen. Vaak een terecht tussenkomen van mensen die ?cht met de club begaan zijn.

Vind het best wel triest dat er zo weinig tegenspraak is in Kortrijk. Het ligt er allemaal vingerdik op, maar toch maar niet willen toegeven. Tjah, het schip is nog niet aan het zinken maar de ijsberg komt verdacht dicht..
One Essevee!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6605 Gepost op: februari 03, 2017, 07:37:04 pm »
heb ik goed gelezen dat KVK tegen Lokeren nog voor geen 5000 man speelde???
das minder dan onze abonnementen....
en ze willen een stadion zetten voor 15000 man (toevallig net iets groter dan het onze)....
het zal er daar mooi uit zien

Alsof dat stadion er ooit komt...
Leuk om eens mee te zwaaien naar de supporters toe en als Quicky voelt dat de verkiezingen dichterbij komen. Gronden liggen nog niet vast, het geld is er niet want het moet van investeerders komen (Tan gaat het niet betalen hoor). Vraag me af of er zelfs al iets concreets op papier staat.

Voil?. Je moet een gigantische idioot zijn om te geloven dat een miljardair uit Maleisi? KV Kortrijk opkoopt omdat hij daar het beste mee voor heeft. Kortrijk (en Cardiff en Sarajevo) opkopen is een manier om voet aan grond te krijgen in Europa en op het gemak te kunnen meedoen met de mensenhandel die voetbal tegenwoordig is. Het zou me overigens niks verbazen als we binnen een paar jaar te weten komen dat er is gegokt op wedstrijden van Kortrijk in Maleisi? en omstreken.

Daarom is Kortrijk ook zo'n perfecte club. Zien jullie de gelijkenis tussen clubs als Eupen, Leuven en Kortrijk die opgekocht worden door buitenlanders? Ik alleszins wel. Clubs met een redelijk niveau (eerste-tweede klasse in een redelijke competitie, niet afgrijselijk maar ook niet goed) en een niet te kleine maar zeker ook niet te grote achterban, want het moet de moeite zijn (qua inkomsten) maar het volk mag zich ook niet teveel moeien. Als je pakweg Antwerp opkoopt en je doet de verkeerde dingen verdwijn je op een dag mogelijk in de Schelde.

Kortrijk is anders. Geen enkel protest tegen de Maleisi?r, zelfs als het (zoals nu) belachelijk slecht gaat. Luid schreeuwen over een getalletje op Wikipedia en over kunstmatig zijn, maar zelf eigenlijk honderd procent Maleisisch zijn en het hebben laten gebeuren, zonder boe of ba. De mensen blijven gewoon weg. 3000 abonnementen was het zeker? En nog geen 5000 toeschouwers thuis en op Genk een dertiental fans, dat spreekt voor zich. En dat is in Eupen en Leuven hetzelfde. Clubs waar het voetbal een beetje leeft maar niet t? veel. Lierse was nog zo'n club. Lokeren zal wel de volgende zijn.


Denk je nu echt dat die maffiamannen schrik hebben van pakweg de antwerpaanhang?
Als het stadion er niet komt (wat ik verwacht) hebben ze in Kortrijk nog maar het begin van hun miserie gezien.

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6606 Gepost op: februari 04, 2017, 10:08:22 pm »
Den teddy heeft er vandaag toch weer een in geschoten. Vier op vier matchkes. Sinds hij der is komen de nekken weer op gang. Ze zullen po 2 mogen shotten tegen standard.  ;D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6607 Gepost op: februari 05, 2017, 11:28:43 am »
2x winnen en ze zijn alweer weg (aant zweven) in Courtrai  :D :D :D

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6608 Gepost op: februari 05, 2017, 11:30:12 am »
 ;D ;D


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6609 Gepost op: februari 05, 2017, 11:42:43 am »
Hoelang gaat duren eer den Teddie ontspoord? 

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6610 Gepost op: februari 05, 2017, 12:53:56 pm »
;D ;D

Triestig, triestiger, KV Kortrijk. Sja, als die jongens met zulke gedachten goed slapen 's nachts, wie zijn wij dan om ze uit zulke dwaze dromen te doen ontwaken...

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6611 Gepost op: februari 05, 2017, 01:37:07 pm »
Hoelang gaat duren eer den Teddie ontspoord?
ik zou teddy niet onderschatten, heeft er al vier gepot in evenveel wedstrijden. Hij neemt de nekken wel op sleeptouw   (Ontspoort wel met t 😀)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6612 Gepost op: februari 05, 2017, 01:55:58 pm »
 ;D

Hoe schattig.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6613 Gepost op: februari 05, 2017, 02:13:15 pm »
Hoelang gaat duren eer den Teddie ontspoord?
ik zou teddy niet onderschatten, heeft er al vier gepot in evenveel wedstrijden. Hij neemt de nekken wel op sleeptouw   (Ontspoort wel met t 😀)

Spreek jij altijd over jezelf in de 3e persoon?

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6614 Gepost op: februari 06, 2017, 11:15:27 am »
Hoelang gaat duren eer den Teddie ontspoord?
ik zou teddy niet onderschatten, heeft er al vier gepot in evenveel wedstrijden. Hij neemt de nekken wel op sleeptouw   (Ontspoort wel met t 😀)

Tja, die eindeseizoenswedstrijden, waarr op zich geen inzet meer is, omdat beide ploegen toch niks te zoeken hebben bij de grote jongens, zie je soms rare dingen gebeuren he...

Zeker als de een gerund wordt door de maffia en de andere door iemand uit een land waar de enige sport waar ze iets van kennen, goksport is....  het kan raar lopen...
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6615 Gepost op: februari 06, 2017, 11:37:25 am »
Ergens blij dat de Vuilkarre zich al zeker gered heeft. Hebben we al zeker volgend jaar weer kans op 2 derby's.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6616 Gepost op: februari 06, 2017, 03:59:16 pm »
Kan er mij es iemand komen oprapen?
(ben van mijn stoel gevallen van 't lachen) :D
Meent ndien da nui echt? #forzaessevee


Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6617 Gepost op: februari 06, 2017, 04:09:21 pm »
De Pancho Arena... Qua architectuur wel sterk, maar vind het allesbehalve passend voor een voetbalstadion :P
Dat ze maar blijven dromen over hun nieuwe 'tempel'. Intussen blijven wij wel lachen met hun posts :D!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6618 Gepost op: februari 06, 2017, 04:28:23 pm »
ziet er inderdaad "maleisisch" uit  :D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6619 Gepost op: februari 06, 2017, 05:07:35 pm »
Het grappige en tegelijk pijnlijke is, zo'n dingen kon je hier ook lezen/horen tien, twintig jaar lang... En toen moesten we ons ook opwarmen aan een artikeltje of interview hier en een "van horen zeggen" daar.

Met dat verschil natuurlijk dat Essevee ondertussen wel de beker pakte, Europees overwinterde, vaak PO1 haalde, groeide op sportief en extra-sportief vlak, veel volk trok (meer dan "een stad als Kortrijk")...

Maar vooral: Essevee was een stabiele club met een gezond, ambitieus bestuur van Vlamingen die verstandig te werk gingen (boerenverstand nietwaar), en zo de basis legden voor een subtopper in Belgi?. KV Kortrijk is in het bezit van een idioot met veel geld, uit Maleisi?, en met hun 3000 abonnementjes zal dat nieuwe stadion niet veel groter moeten zijn dan "een goeie 3000".

Edit: niet dat het er ooit komt natuurlijk.