Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924914 keer)

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6860 Gepost op: december 26, 2017, 08:20:03 pm »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

2

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6861 Gepost op: december 26, 2017, 08:24:01 pm »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

Laat ze maar jennen, dat doen wij toch ook?

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6862 Gepost op: december 26, 2017, 08:41:26 pm »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

Laat ze maar jennen, dat doen wij toch ook?

Respect 👌👌
Ieder om beurt, want het kan snel keren ...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6863 Gepost op: december 26, 2017, 08:49:19 pm »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

Laat ze maar jennen, dat doen wij toch ook?

Respect 👌👌
Ieder om beurt, want het kan snel keren ...

Tuurlijk da, iedereen content. Wij alweer een mooie PO1, 2e beker, mooie Europese campagne en jullie die nog eens voor ons staan. Wie het kleine niet eert 😉...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6864 Gepost op: december 26, 2017, 09:43:01 pm »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

Laat ze maar jennen, dat doen wij toch ook?

Respect 👌👌
Ieder om beurt, want het kan snel keren ...

wat is snel keren na 4 op 39 ;)

ik wed da we van joseph de 3ptn cadeau gaan krijgen
want zo nen boerel.. is da ni ;)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6865 Gepost op: december 27, 2017, 08:35:47 am »
Aan de mods: Hoelang ga je wachten van da kutrijks gespuis hier af te smijten, hebben hier niets verloren.

Laat ze maar jennen, dat doen wij toch ook?

Respect 👌👌
Ieder om beurt, want het kan snel keren ...

Alsof er veel Zulte Waregem supporters gaan stoken op jullie forum. Daar houden we ons niet mee bezig hoor. Onnozel manneke

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6866 Gepost op: december 27, 2017, 11:39:42 am »
Als het ??n iets aantoont dan is het wel dat zij nog steeds en meer dan ooit in onze schaduw leven. Zelf (alweer) een kutseizoen spelen en dan op het forum van de rivaal gaan lachen omdat zij nog een paar punten minder hebben.

Zoals iemand hier zei: voor ons is middenmoot een immense ontgoocheling, voor jullie is middenmoot een degelijk seizoen, en daarmee is alles gezegd.

Hoe zit het met dat nieuwe stadion?

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6867 Gepost op: december 27, 2017, 11:52:46 pm »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6868 Gepost op: december 27, 2017, 11:53:50 pm »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn  :)
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6869 Gepost op: december 28, 2017, 12:23:38 am »
Idd,begrijp ik niet.ik heb geen haat tov Kvk...en kinderachtig wat op een ander forum geen posten laat ik kleuters over.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6870 Gepost op: december 28, 2017, 01:04:57 am »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn  :)

 essevee 1972 stelt zich vragen bij kvk, ik heb gewoon gesteld dat ik mij vanavond heb geamuseerd.  ik ben tevreden met de prestatie van deze avond ja, als je in de allerlaatste minuut niet volledig terecht wint van standard dan is er toch een ontlading.  los daarvan ben ik tevreden met de prestatie van kv kortrijk van de voorbije weken.  ik heb helemaal geen probleem met svzw, ik vind het een leuke rivaliteit. er is maar 1 ploeg waar ik niets moet van weten en dat is club brugge.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6871 Gepost op: december 28, 2017, 02:08:05 am »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn  :)

 essevee 1972 stelt zich vragen bij kvk, ik heb gewoon gesteld dat ik mij vanavond heb geamuseerd.  ik ben tevreden met de prestatie van deze avond ja, als je in de allerlaatste minuut niet volledig terecht wint van standard dan is er toch een ontlading.  los daarvan ben ik tevreden met de prestatie van kv kortrijk van de voorbije weken.  ik heb helemaal geen probleem met svzw, ik vind het een leuke rivaliteit. er is maar 1 ploeg waar ik niets moet van weten en dat is club brugge.

Volledig terecht is wel heel grappig gezegd. Die 2de gele van Agbo was een hele lichte, hij raakt helemaal niets. Indien er toevallig een videoref bij deze wedstrijd aanwezig was geweest, bleef het 11 tegen 11.
Verder kon het in de slotfase gemakkelijk 1-2 geweest zijn met die bal op de paal van Standard.

De laatste 2 matchen tegen 10 man spelen is niet moeilijk om dan te presteren natuurlijk. (Ook die rode kaart van Genk was h??l licht)

't Is simpel, zowat alles wat momenteel tegen zit bij ons, zit mee bij K*trijk.
« Laatst bewerkt op: december 28, 2017, 02:09:37 am door Vidmar »

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6872 Gepost op: december 28, 2017, 10:25:35 am »
Pijnlijk dat een Kortrijkzaan op deze manier, op dit moment, zijn gram moet komen halen...... terwijl ze in het klassement eigenlijk nog lager staan met een slechter doelpuntensaldo.  ;D

Niemand had dit verwacht denk ik, de slechte periode van Essevee, ook al was de kalender ongezien lastig. Elke drie dagen een topper... Voor Kortrijk is PO1 niet halen natuurlijk niet meer dan gewoonte. ;)
Misschien is het nu een beter moment? In het klassement staan we al voor, enkel doelpuntensaldo scheelt nog 2 eenheden. Er wordt aan gewerkt ;D

Laat de zelfverklaarde G6 eens gerust  ;D

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6873 Gepost op: december 28, 2017, 10:44:50 am »
ge meugt er preus op zin op zo'n overwinning dan lees je dit op twitter: Racistische gezangen zijn een absolute schande. een spionkop met de gemiddelde leeftijd van 16! PUBLIC DE MERDE! #kvksta KVK fans gooien met bier, Agbo reageert met een middelvinger. We kunnen al raden wie de grootste schorsing zal krijgen. Racistische uitlatingen een aapgeluiden daarentegen zijn niet Ok....
of dit staaltje uber-kvker : KV Kortrijk HEEFT NIETS getoond tot nu toe ! Willen jullie echt dit match winnen ? IK HEB HET GEVOEL VAN NIET ! #kvksta WAKKER WORDEN ! VOORAL DAT ZE MET TIEN STAAN https://twitter.com/WolfRetriever

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6874 Gepost op: december 28, 2017, 11:24:07 am »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn  :)

 essevee 1972 stelt zich vragen bij kvk, ik heb gewoon gesteld dat ik mij vanavond heb geamuseerd.  ik ben tevreden met de prestatie van deze avond ja, als je in de allerlaatste minuut niet volledig terecht wint van standard dan is er toch een ontlading.  los daarvan ben ik tevreden met de prestatie van kv kortrijk van de voorbije weken.  ik heb helemaal geen probleem met svzw, ik vind het een leuke rivaliteit. er is maar 1 ploeg waar ik niets moet van weten en dat is club brugge.

Ik ben h??l blij voor je dat je je geamuseerd hebt. Ik vind het gewoon grappig dat jullie hier komen stoken nu je eens een keertje boven ons staat en een paar puntjes meer hebt. Dat zegt meer over jullie dan over ons, geloof me.

Ik vind het ook een leuke rivaliteit, wij zijn het alleen niet gewend dat jullie het beter doen dan ons dus het is even wennen. Maar wij moeten er hier maar mee om kunnen. Straks spelen jullie misschien weer een bekerfinale en dan wordt het weer anderhalf uur hopen dat je verliest, dat doen jullie ook omgekeerd neem ik aan. Niks mis mee.

Voor de rest spot ik met jullie op de lange termijn want dat zie ik nog steeds niet goed komen. De gokmaffia was gisteren aanwezig zag ik, heeft hij samen met jullie burgemeester de fans nog wat voorgelogen over stadions en dergelijke? Want dat komt er nooit, dat besef je toch? Ik vrees, en eigenlijk is dat een interessante discussie op zich, dat Kortrijk en Zulte Waregem ooit op ??n of andere manier met elkaar zullen moeten samen gaan (willen ze ?cht de concurrentie aan gaan met Club Brugge en co).

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6875 Gepost op: december 28, 2017, 11:24:44 am »
Pijnlijk dat een Kortrijkzaan op deze manier, op dit moment, zijn gram moet komen halen...... terwijl ze in het klassement eigenlijk nog lager staan met een slechter doelpuntensaldo.  ;D

Niemand had dit verwacht denk ik, de slechte periode van Essevee, ook al was de kalender ongezien lastig. Elke drie dagen een topper... Voor Kortrijk is PO1 niet halen natuurlijk niet meer dan gewoonte. ;)
Misschien is het nu een beter moment? In het klassement staan we al voor, enkel doelpuntensaldo scheelt nog 2 eenheden. Er wordt aan gewerkt ;D

Laat de zelfverklaarde G6 eens gerust  ;D

Wij beslissen daar zelf niet over, lieverd. Op basis van de resultaten van de afgelopen 5 (10?) jaar blijkt dat Essevee tot de G5 hoort, of je dat nu leuk vindt of niet. :)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6876 Gepost op: december 28, 2017, 11:40:44 am »
Ik ben net terug thuis en heb me geamuseerd.  Maak u geen zorgen over onze toestand
Jullie zijn al tevreden als je 6 pt boven je rivaal staat. Als jullie daarmee content zijn  :)

 essevee 1972 stelt zich vragen bij kvk, ik heb gewoon gesteld dat ik mij vanavond heb geamuseerd.  ik ben tevreden met de prestatie van deze avond ja, als je in de allerlaatste minuut niet volledig terecht wint van standard dan is er toch een ontlading.  los daarvan ben ik tevreden met de prestatie van kv kortrijk van de voorbije weken.  ik heb helemaal geen probleem met svzw, ik vind het een leuke rivaliteit. er is maar 1 ploeg waar ik niets moet van weten en dat is club brugge.

Ik ben h??l blij voor je dat je je geamuseerd hebt. Ik vind het gewoon grappig dat jullie hier komen stoken nu je eens een keertje boven ons staat en een paar puntjes meer hebt. Dat zegt meer over jullie dan over ons, geloof me.

Ik vind het ook een leuke rivaliteit, wij zijn het alleen niet gewend dat jullie het beter doen dan ons dus het is even wennen. Maar wij moeten er hier maar mee om kunnen. Straks spelen jullie misschien weer een bekerfinale en dan wordt het weer anderhalf uur hopen dat je verliest, dat doen jullie ook omgekeerd neem ik aan. Niks mis mee.

Voor de rest spot ik met jullie op de lange termijn want dat zie ik nog steeds niet goed komen. De gokmaffia was gisteren aanwezig zag ik, heeft hij samen met jullie burgemeester de fans nog wat voorgelogen over stadions en dergelijke? Want dat komt er nooit, dat besef je toch? Ik vrees, en eigenlijk is dat een interessante discussie op zich, dat Kortrijk en Zulte Waregem ooit op ??n of andere manier met elkaar zullen moeten samen gaan (willen ze ?cht de concurrentie aan gaan met Club Brugge en co).

gelieve me niet te verwarren met boerio, boerelul en andere trollen....

kijk, iedereen supportert voor wie hij wil. en ja, de resultaten van svzw zijn gemiddeld beter dan van kvk, en ja, er is gemiddeld meer volk aanwezig op de matchen. en toegegeven, jullie hebben twee keer de beker gewonnen, iets om jaloers op te zijn (vanuit kvk) of om trots op te zijn. maar het blijft mijn inziens toch een beetje zielig om te spreken over topploeg svzw of om kvk als klein broertje te zien. als puntje bij paaltje komt zijn kvk en svzw in mijn ogen twee middenmotors die eens uitschieters hebben in positieve zin (toen jullie tweede geworden zijn) als in negatieve zin (momenteel).

ben ik zeker dat er binnen 5 jaar een nieuwe stadion staat? absoluut niet. is er kans? zeker wel. maar goed, jij lijkt ofwel een zeer goeie glazen bol te hebben of meer zicht te hebben op de interne keuken van kvk.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6877 Gepost op: december 28, 2017, 11:45:20 am »
ge meugt er preus op zin op zo'n overwinning dan lees je dit op twitter: Racistische gezangen zijn een absolute schande. een spionkop met de gemiddelde leeftijd van 16! PUBLIC DE MERDE! #kvksta KVK fans gooien met bier, Agbo reageert met een middelvinger. We kunnen al raden wie de grootste schorsing zal krijgen. Racistische uitlatingen een aapgeluiden daarentegen zijn niet Ok....
of dit staaltje uber-kvker : KV Kortrijk HEEFT NIETS getoond tot nu toe ! Willen jullie echt dit match winnen ? IK HEB HET GEVOEL VAN NIET ! #kvksta WAKKER WORDEN ! VOORAL DAT ZE MET TIEN STAAN https://twitter.com/WolfRetriever

juist ja, twitter, de plaats waar de Vlaamse intelligentsia zich dagelijks verzamelt.   de grootste randdebiel kan blijkbaar iets op twitter gooien en het wordt voor waar aangenomen?   ik stond niet aan de kant waarlangs hij is binnen gelopen maar ik kan je op mijn erewoord zeggen dat ik geen enkele keer oerwoud gezangen hebben gehoord. 0,0.  dat er met bier gegooid wordt is uiteraard ook debiel. maar goed, uiteraard zijn de supporters, spelers en de coach van standard heiligen en de supporters van de veekaa zijn uiteraard scum.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6878 Gepost op: december 28, 2017, 11:53:18 am »
ge meugt er preus op zin op zo'n overwinning dan lees je dit op twitter: Racistische gezangen zijn een absolute schande. een spionkop met de gemiddelde leeftijd van 16! PUBLIC DE MERDE! #kvksta KVK fans gooien met bier, Agbo reageert met een middelvinger. We kunnen al raden wie de grootste schorsing zal krijgen. Racistische uitlatingen een aapgeluiden daarentegen zijn niet Ok....
of dit staaltje uber-kvker : KV Kortrijk HEEFT NIETS getoond tot nu toe ! Willen jullie echt dit match winnen ? IK HEB HET GEVOEL VAN NIET ! #kvksta WAKKER WORDEN ! VOORAL DAT ZE MET TIEN STAAN https://twitter.com/WolfRetriever

trouwens, de persoon waarnaar je linkt is een halvegare die reeds jaren geleden een ban kreeg op het forum van kvk, die al jaren niet meer te zien is geweest op een match (hij heeft jaren geleden eens aangekondigd dat hij ging aanwezig zijn met zijn chelsea shirt aan), die overal grote complotten ziet, die su?cidaal en homofoob is en om de zoveel dagen de voorzitter van kvk bedreigt.  dit is een gast die zo snel mogelijk zou moeten opgenomen worden.  heb je echt het lef om nu te stellen dat dit de gemiddelde kvk-supporter is? seriously?

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6879 Gepost op: december 28, 2017, 11:58:54 am »
gisteravond was er toch over h?,dat doe je niet!