Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924927 keer)

0 leden en 44 gasten bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7400 Gepost op: augustus 11, 2023, 09:34:58 pm »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7401 Gepost op: augustus 11, 2023, 09:41:00 pm »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Hadden zelf altijd Storck moeten halen toen hij beschikbaar werd. Dan waren de rollen omgekeerd.
Kadri nog weg en ze zijn helemaal een vogel voor de kat.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7402 Gepost op: augustus 11, 2023, 10:14:35 pm »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Hadden zelf altijd Storck moeten halen toen hij beschikbaar werd. Dan waren de rollen omgekeerd.
Kadri nog weg en ze zijn helemaal een vogel voor de kat.

Ondertussen: 67' in Antwerp-KVK: 6-0

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 958
  • 4451
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7403 Gepost op: augustus 12, 2023, 09:01:43 pm »
Na de 6-0 twijfelt Ambrose om naar KVK te gaan ;D Ik zou ook 2 keer nadenken (bron: twitter KVK-watcher)

Offline Dikke Nek

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 25
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7404 Gepost op: augustus 13, 2023, 08:07:32 pm »
Na de 6-0 twijfelt Ambrose om naar KVK te gaan ;D Ik zou ook 2 keer nadenken (bron: twitter KVK-watcher)

Probeer eerst maar te winnen van Francs Borains en begint dan eens het proces van de Veekaa te maken. Tot nader order zijn wij nog altijd een 1A club. 6 tegengoals veranderen daar niks aan.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 958
  • 4451
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7405 Gepost op: augustus 13, 2023, 09:04:26 pm »
Na de 6-0 twijfelt Ambrose om naar KVK te gaan ;D Ik zou ook 2 keer nadenken (bron: twitter KVK-watcher)

Probeer eerst maar te winnen van Francs Borains en begint dan eens het proces van de Veekaa te maken. Tot nader order zijn wij nog altijd een 1A club. 6 tegengoals veranderen daar niks aan.
We zullen volgend jaar onze derby terughebben

Offline ccpl

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 38
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7406 Gepost op: augustus 13, 2023, 09:14:51 pm »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Vind je het nog steeds ongelooflijk, of heb je vanavond voldoende antwoord gekregen?

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7407 Gepost op: augustus 14, 2023, 04:50:07 am »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Vind je het nog steeds ongelooflijk, of heb je vanavond voldoende antwoord gekregen?
't steekspelleke hoor uiteraard bij voetbalrivaliteit maar denk dat er achter dit weekend geen één van de twee veel reden heeft om te lachen, doch K*rtrijk misschien toch nog net iets minder.

We hebben hier in Waregem één voordeel, we hebben al door de zure appel moeten bijten vorig seizoen. Die van jullie zal een heel seizoen lang voor je blijven liggen, te wachten of je net wel of net niet moet bijten na 30 wedstrijden. Das al een tiende v/d reguliere competitie afgewerkt hé. Heel weinig succes en heel veel stress toegewenst  :)
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2023, 05:55:59 am door sv.caene »
One Essevee!

Offline ccpl

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 38
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7408 Gepost op: augustus 14, 2023, 08:06:25 am »
Ongelofelijk dat wij gedegradeerd zijn en dit Kortrijk in 1A mag spelen.
Kans groot dat ze laatste worden, als je deze uitslag bekijkt als speler dan wil je toch ook niet meer voor de veekaa tekenen.

Vind je het nog steeds ongelooflijk, of heb je vanavond voldoende antwoord gekregen?
't steekspelleke hoor uiteraard bij voetbalrivaliteit maar denk dat er achter dit weekend geen één van de twee veel reden heeft om te lachen, doch K*rtrijk misschien toch nog net iets minder.

We hebben hier in Waregem één voordeel, we hebben al door de zure appel moeten bijten vorig seizoen. Die van jullie zal een heel seizoen lang voor je blijven liggen, te wachten of je net wel of net niet moet bijten na 30 wedstrijden. Das al een tiende v/d reguliere competitie afgewerkt hé. Heel weinig succes en heel veel stress toegewenst  :)

Correcte analyse, even zozeer weinig succes en veel financiële problemen gewenst  8)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7409 Gepost op: augustus 14, 2023, 10:35:47 am »
Eén zwaluw maakt de lente niet ...
Nog bij Kortrijk nog bij ons.

Het seizoen is nog lang, maar goed begonnen is half gewonnen.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7410 Gepost op: augustus 15, 2023, 06:11:58 pm »
Zijn ze in kortrijk nog een overnemer aan het zoeken of is het aantal kandidaten even groot als de prijzenkast?

Offline 19

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 5
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7411 Gepost op: augustus 17, 2023, 03:02:27 pm »
Momenteel zoeken ze in Kortrijk geen overnemer, in tegendeel, de samenwerking met Cardiff is sterker gemaakt, er zijn al 2 flankspelers geland en er komt er nog eentje aan!

Malinov, Sissako (merci trouwens), Ambrose zijn ook geland, 2 verdedigers uit 1A op komst.
verder kijken we nog uit naar een extra diepe spits en 2e doelman.

Kadri mag niet vertrekken (behalve bij een niet te weigeren bod).

Inkomsten deze zomer: Watanabe (3,5mio), Selemani (1,5 mio), Marko Ilic (1,5mio) en voor De Bruyn, Badamosi, Sissoko, Ocansey en Hermann werd alles samen nog ongeveer een 800K verzameld.
Voor Moffi kregen we begin juli ook nog 4mio binnen, dus daarmee zitten we toch op een kleine 10 miljoen inkomsten...En ik maar lachen met die jaarrekeningen die ik hierboven zag passeren :)

Ivm het financiële, Kortrijk is ontsnapt aan een ramp met die Kaminsky zever, en zit momenteel wél met een goedgevulde portefeuille, gelukkig want we zullen de dollars nodig hebben dit seizoen.

Ik mis jullie in 1A, de derbies, maar enige redelijkheid mag wel...
En dat is simpelweg dat wij er(financieel) goed voor staan, en jullie...ja, totaal niet. Of denk je dat kapitaalsverhogingen van Beeuwsaert alles rechttrekken...think again

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7412 Gepost op: augustus 17, 2023, 04:00:26 pm »
Jawadde cijfers zoals een topploeg,met ulder 3000 abonnementen aan 99 euro

Offline Dikke Nek

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 25
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7413 Gepost op: augustus 17, 2023, 07:21:01 pm »
Jawadde cijfers zoals een topploeg,met ulder 3000 abonnementen aan 99 euro

Liever 3000 abo's in 1A dan 4600 ramptoeristen in 1B 🤪

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7414 Gepost op: augustus 17, 2023, 07:48:00 pm »
Ramptoeristen? Echte supporters  noem ik dat ,

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7415 Gepost op: augustus 17, 2023, 09:16:10 pm »
Momenteel zoeken ze in Kortrijk geen overnemer, in tegendeel, de samenwerking met Cardiff is sterker gemaakt, er zijn al 2 flankspelers geland en er komt er nog eentje aan!

Malinov, Sissako (merci trouwens), Ambrose zijn ook geland, 2 verdedigers uit 1A op komst.
verder kijken we nog uit naar een extra diepe spits en 2e doelman.

Kadri mag niet vertrekken (behalve bij een niet te weigeren bod).

Inkomsten deze zomer: Watanabe (3,5mio), Selemani (1,5 mio), Marko Ilic (1,5mio) en voor De Bruyn, Badamosi, Sissoko, Ocansey en Hermann werd alles samen nog ongeveer een 800K verzameld.
Voor Moffi kregen we begin juli ook nog 4mio binnen, dus daarmee zitten we toch op een kleine 10 miljoen inkomsten...En ik maar lachen met die jaarrekeningen die ik hierboven zag passeren :)

Ivm het financiële, Kortrijk is ontsnapt aan een ramp met die Kaminsky zever, en zit momenteel wél met een goedgevulde portefeuille, gelukkig want we zullen de dollars nodig hebben dit seizoen.

Ik mis jullie in 1A, de derbies, maar enige redelijkheid mag wel...
En dat is simpelweg dat wij er(financieel) goed voor staan, en jullie...ja, totaal niet. Of denk je dat kapitaalsverhogingen van Beeuwsaert alles rechttrekken...think again
Denk dat je van het financiële niet veel begrepen hebt.
Maar in de rest van de post lijkt wel verstand te liggen dus je kwaliteiten zullen ergens anders liggen.
Blij voor jullie dat de Kaminsky zever inderdaad niet is doorgegaan anderzijds Tan is ook niet de ideale situatie.
Laten we hopen dat we elkaar volgend jaar terug mogen tegenkomen in 1A, terug een gezellige derby.
Draai het of keer het, is altijd 1 van de topmatchen voor ons beide ploegen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7416 Gepost op: augustus 18, 2023, 10:37:04 am »
Jawadde cijfers zoals een topploeg,met ulder 3000 abonnementen aan 99 euro

Liever 3000 abo's in 1A dan 4600 ramptoeristen in 1B 🤪

Zeg je nu net dat stad Kortrijk met dubbel zoveel inwoners én een divisie hoger minder volk kan trekken dan (voorheen dorp) Waregem?  :D

Offline 19

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 5
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7417 Gepost op: augustus 18, 2023, 02:08:42 pm »
Kortrijk is geen voetbalstad (jammer genoeg), Waregem blijkt dat meer te zijn.
Is traditie dat KVK fans veel talrijker zijn als het goed gaat, en plots verdwijnen als het minder gaat...gelukkig hebben wij (net zoals jullie) wel een 2000tal echte supporters, waarvan nog een 400 die hards.

Ivm het financiële, ik ben inderdaad geen kenner, maar als ik gewoon logisch na probeer te denken kom ik tot de conclusie dat wij meer inkomsten hebben (door transfers), minder kosten hebben (door jullie nieuwe stadion + degradatie) en dat beide eigenaars gaten toerijden (Tan doet dit bij ons, Beeuwsaert bij jullie).
Vandaar mijn redenering dat het er voor ons wél goed uit ziet en voor jullie minder. Maar wijs mij gerust terecht, ik ben inderdaad een leek die probeert te redeneren en dat iets te enthousiast uitdrukte :)

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7418 Gepost op: augustus 19, 2023, 11:02:20 pm »
Kortrijk is geen voetbalstad (jammer genoeg), Waregem blijkt dat meer te zijn.
Is traditie dat KVK fans veel talrijker zijn als het goed gaat, en plots verdwijnen als het minder gaat...gelukkig hebben wij (net zoals jullie) wel een 2000tal echte supporters, waarvan nog een 400 die hards.

Ivm het financiële, ik ben inderdaad geen kenner, maar als ik gewoon logisch na probeer te denken kom ik tot de conclusie dat wij meer inkomsten hebben (door transfers), minder kosten hebben (door jullie nieuwe stadion + degradatie) en dat beide eigenaars gaten toerijden (Tan doet dit bij ons, Beeuwsaert bij jullie).
Vandaar mijn redenering dat het er voor ons wél goed uit ziet en voor jullie minder. Maar wijs mij gerust terecht, ik ben inderdaad een leek die probeert te redeneren en dat iets te enthousiast uitdrukte :)

Niemand gaat je hier terechtwijzen. Je post als een KVK fan die openstaat voor een discussie en gesprek met wederzijds respect. Is een verademing zowel hier op het forum dankzij enkele trolls als in onze samenleving.

Hoop dat je hier regelmatig post en dat we beide respectvol onze mening kunnen geven.
Hopelijk komt er een dag dat we naast elkaar in de tribune kunnen zitten en elk onze eigen ploeg kunnen aanmoedigen zonder gezever.
Kijk uit naar je toekomstige posts.

Offline WAREGEM_ACAB

  • Leden
  • Berichten: 272
  • voor wie? voor ESSEVEEE!!!