Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924898 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1040 Gepost op: februari 17, 2009, 11:53:08 am »
tis kv mechelen eh, die komen altijd op tv in de beker.

ik zie niets op de programmering...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1041 Gepost op: februari 17, 2009, 12:11:47 pm »
Tiens, wist ni da ze die toonden.  Normaal mag er 1 wedstrijd per ronde uitgezonden worden
en als ik me niet vergis toonden ze Gent-Genk al.
Tzal wss ne reden zoeken zijn om het "weinig aantal supporters" te verantwoorden.
Ook de andere redenen slaan nergens op.  Slecht weer? Beetje regen das al.
Ze willen daar ni spelen alst sneeuwt, straks ook ni meer als wa miezerig regent.

Voetbal leeft niet echt in Krotrijk, laat dit nu keer duidelijk zijn, en zoek geen uitvluchten.
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2009, 12:14:09 pm door Boer Boerie »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1042 Gepost op: februari 17, 2009, 01:05:42 pm »
Tiens, wist ni da ze die toonden.  Normaal mag er 1 wedstrijd per ronde uitgezonden worden
en als ik me niet vergis toonden ze Gent-Genk al.
Tzal wss ne reden zoeken zijn om het "weinig aantal supporters" te verantwoorden.
Ook de andere redenen slaan nergens op.  Slecht weer? Beetje regen das al.
Ze willen daar ni spelen alst sneeuwt, straks ook ni meer als wa miezerig regent.

Voetbal leeft niet echt in Krotrijk, laat dit nu keer duidelijk zijn, en zoek geen uitvluchten.

Nogmaals, dat klopt volgens mij niet, de match wordt nergens uitgezonden.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1043 Gepost op: februari 17, 2009, 01:11:09 pm »
Tiens, wist ni da ze die toonden.  Normaal mag er 1 wedstrijd per ronde uitgezonden worden
en als ik me niet vergis toonden ze Gent-Genk al.
Tzal wss ne reden zoeken zijn om het "weinig aantal supporters" te verantwoorden.
Ook de andere redenen slaan nergens op.  Slecht weer? Beetje regen das al.
Ze willen daar ni spelen alst sneeuwt, straks ook ni meer als wa miezerig regent.

Voetbal leeft niet echt in Krotrijk, laat dit nu keer duidelijk zijn, en zoek geen uitvluchten.

Nogmaals, dat klopt volgens mij niet, de match wordt nergens uitgezonden.

Wordt idd nergens uitgezonden. Blijkbaar zijn alle uitvluchten goed om hun povere aanhang te verdoezelen. Zielige bende wankers! Twordt alleszins een thuismatch voor KV Mechelen...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

CB06_boy

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1044 Gepost op: februari 17, 2009, 09:54:56 pm »


   1. 66' "Mogen wij uitdrukkelijk vragen niet meer te gooien met vuur", roept de stadionspeaker om.
   2. 65' De ingevallen Dunkovic kan met links trappen in de zestien. Van Hout redt.
   3. 64' Enkele incidentjes en akkefietjes volgen elkaar nu snel op.
   4. 62' De supporters van Kortrijk hebben een vuurpijl(tje) naar Biebauw gegooid. De ref vraagt een waarschuwing om te roepen.

stand van zaken in k*k - kvm :p

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1045 Gepost op: februari 17, 2009, 09:58:39 pm »
http://www.radioreflex.be/

Hier luisteren naar K*K - Mechelen. Die man is keihard aant supporteren voor malinwa, wel nog grappig  ;D

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1046 Gepost op: februari 17, 2009, 11:29:35 pm »
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/BekerVanBelgie/Beker%2B08-09/1.473077



"Kan de ref het tempo misschien niet aan?"
di 17/02/09 - Na de return in de halve finale van de beker heeft Hein Vanhaezebrouck scherp uitgehaald naar scheidsrechter Peter Vervecken. De trainer van KV Kortrijk vond dat hij na een fout op Coulibaly een penalty had moeten fluiten.
Het is niet het eerste incident waarbij Vanhaezebrouck uithaalt naar de arbitrage. Op de website van de club maakte de trainer onlangs een compilatie van acht fases waarin KVK volgens hem benadeeld werd.
(PhotoNews)
"Mijn compilatie is inderdaad weer ??n item rijker", reageerde Vanhaezebrouck na de match. Bij zijn tackle op Coulibaly in de zestien had Chen van KVM inderdaad weinig van de bal mee.

"Maar ik had al vroeg door hoe de vork aan de steel zat. De scheidsrechter gaf voor de rust geel aan Oussalah voor een schouder-aan-schouder-duel. In de tweede helft floot hij niet voor een soortgelijke duw van een KVM-speler tegen Barbosa."

"Het waren allemaal van die kleine beslissingen in ons nadeel. Ik zeg niet dat hij al die fouten had moeten fluiten, maar hij moet wel consequent zijn."

"En die gele kaart voor De Beule! Hij wordt met geel bestraft omdat hij te snel een vrijschop wou nemen. Sorry, maar dat was wel 30 seconden na de overtreding."

"Kan de scheidsrechter misschien het tempo niet aan? Heeft hij langer nodig om op adem te komen? Men zegt van niet.."

"Maar ik kan niet begrijpen dat je een ploeg gaat bestraffen die het tempo in de match wil houden. Als die van Mechelen rustig hun tijd nemen en tijd winnen, dan krijgen die geen verwittiging van Vervecken."

"Ik zeg niet dat het opzettelijk gebeurt. Ik heb gewoon vastgesteld."

"Misschien moeten we het op een andere manier aanpakken. Misschien moeten we een brief schrijven? Of onze voorzitter moet maar eens samenzitten met Jeurissen (de baas van de scheidsrechters, red)."
------------------------------------------------------------------------------------------------------

WAHAHAHAAHHAHHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA  ;D ;D ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1047 Gepost op: februari 17, 2009, 11:35:22 pm »
de goede thuisreputatie van krotrijk behoort nu definitief tot het verleden  :)

het mager gevulde akkerstadion lag er bijzonder triestig bij (behalve dan het yellow-red vak)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1048 Gepost op: februari 18, 2009, 08:41:08 am »
kalimero is gevallen, van de zolder op zijn ballen.

Woehaha

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1049 Gepost op: februari 18, 2009, 09:14:19 am »
Heeft Hein eigenlijk niet door dat de scheidsrechters hem meer en meer zullen kloten?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1050 Gepost op: februari 18, 2009, 09:48:37 am »
Man, man, nog maar eens.  Wat nen triestigaard.  En wat nen triestigen boel daar.  Dat veld, een pure akker.  En dan de goed gevulde tribunes??? Zat nog verre voor de helft vol incl. mechelen fans.  Die massaal dan nog eens in kortrijkvakken zaten.  TRIESTIG!  2900 eigen fans maar.  En sfeer, 0,0 mechelen speelde daar nen thuismatch.

En dan Hein zijn uitleg (typerend voor hem: blijft zichzelf geloven, net als de vele kortrijkzamen)  maar daarbuiten wordt toch eens goed gelachen met hen.  Hein= aanvallend voetbal: 1 echte kans gezien en 0 goals over pakweg 190 minuten voetbal.  En in de competitie de op 3 na minste goals.  En dan nog beweren er is maar 1 ploeg die verdiende te winnen en door te gaan.  Net zoals hij dit ook beweerde tegen anderlecht, standard enz.... essevee kuist die gewoon af zonder te veel blabla.  Weinig woorden veel daden bij essevee.

Mooie opmerking van peter maes ook i.v.m. het gezaag van Hein over de penalty.  "Ja dan kan hij dat weer toevoegen aan zijn collectie zekers en trok even zijn ogen op.  En Hein had zelfs weeral 2 penalty's gezien.

CALIMERO'S TEN TOP.  Eerst voor de wedstrijd de calimero uithangen om de kleine aanhang en opkomst te verdoezelen.  Zo werd de match live uitgezonden???  Slecht weer??? (7 a 8 graden), crisis??? (zo aan de grond msh daar?) enz...  LACHWEKKEND!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1051 Gepost op: februari 18, 2009, 10:00:57 am »
Of Heinimero nu klaagt of niet, ze liggen eruit en das het belangrijkste. Ik hoop van ganser harte dat dit in de competitie ook zijn weerslag zal hebben op de Kortrijkse VuilKar en dat ze het nog lastig krijgen! :)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1052 Gepost op: februari 18, 2009, 10:38:13 am »
jaja nu zien ze dat nog nie alles is e om in de (halve) finale van den beker te graken, laat staan den beker te winnen :)

En hein zijn reactie was echt wel ??n van een slecht verliezer. En Maes zijn reactie daarop was ook wel leuk :)
essevee till i die!!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1053 Gepost op: februari 18, 2009, 11:16:40 am »
Akkoord twas strafschop ma who carres.
Alst daarop aankwam dan speelde zijn ploegske toch ook geen straffe match.
1ste helft 1 echte kans van Coulibaly (die bal meepakt met de hand Heintje)
voor de rest veel werken en vooral ploegen :-).
En dan ma laten vallen in de hoop dat de scheids erin trapt.
Heintje zal wel gefrustreerd zijn, er niet in slagen zoals ons keer in de finale te geraken
(laat staan winnen) en nu nog 5 punten achter ons liggen.
Ik wens Heinie nog een spannend seizoen in de kelder van het klassement liefst.
Voor mijn part mag Roeselare ier komen winnen als da maakt de Krotrijk dieper kan zakken. :-)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1054 Gepost op: februari 18, 2009, 11:22:38 am »
jaja nu zien ze dat nog nie alles is e om in de (halve) finale van den beker te graken, laat staan den beker te winnen :)

En hein zijn reactie was echt wel ??n van een slecht verliezer. En Maes zijn reactie daarop was ook wel leuk :)
HEIN EN PETER 2 BLEITERS TE SAMEN. ;D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1055 Gepost op: februari 18, 2009, 11:40:40 am »
Heeft Hein eigenlijk niet door dat de scheidsrechters hem meer en meer zullen kloten?

Ongelofelijk eh. Zou hij er ooit bij stilgestaan hebben dat het h??l misschien te maken heeft met het feit dat hij al van week 1 de scheidsrechters staat af te blaffen en uit te lachen, met zelfs een belachelijk, zelf in elkaar geknutseld filmpje op de offici?le website van dat clubje?

Er heeft maar ??n ploeg gevoetbald :'(, de scheidsrechters hebben ons niet graag :'(, we missen zoveel kansen :'(, de andere hebben altijd geluk :'(...

 :-*

Offline esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1056 Gepost op: februari 18, 2009, 01:34:24 pm »
Door het toeval (ziekte van een maat die voetbalfan is en eens Kortrijk aan het werk wilde zien) zat ik gisteren ook op de tribune bij de KVK. Met de "Zulte-quoi " affaire in het achterhoofd was ik een heel neutrale toeschouwer. Ik zat in een Kortrijk-vak (tribune 1) en ook daar waren zeker de helft Mechelensupporters. De "spionkop" van kvk stelde inderdaad niet veel voor. Ze hebben een mooie locatie achter het doel maar veel sfeer kregen ze er niet in. E?n anti-Waregem liedje in de eerste helft en een franstalig "Malinois c' est du c*c*" heb ik gehoord. Voor de rest een echte thuismatch voor Mechelen. Ook bij die penaltyfase weinig reactie van het publiek. De scheidsrechter maakte aan beide kanten fouten maar Heintje zorgt er natuurlijk weer voor dat het lijkt alsof zijn ploegje weer onrecht werd aangedaan. Voor de betwiste penalty-fase was er al een schwalbe van jawelste geweest van een Kortrijkspeler en ik denk dat de scheids met die fase in zijn hoofd zat. Mechelen was zwak maar Kortrijk stelde als ploeg toch ook niet zo veel voor. Coulibaly eiste veel ballen op maar miste scherpte voor doel. Het was nog een leuke partij om volgen maar geen enkele ploeg verdiende om door te gaan naar de halve finales. Deze ploeg is zeker te pakken in het Regenboogstadion !!

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1057 Gepost op: februari 18, 2009, 05:45:53 pm »
Hein vergat dat zijn ploeg in bergen een penalty had moeten TEGEN krijgen :'(

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1058 Gepost op: februari 18, 2009, 05:50:27 pm »
Ja ma da telt nie ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1059 Gepost op: februari 18, 2009, 06:49:09 pm »
Hein had in sommige gevallen wel gelijk als het over de arbiters gaat, maar het begint fameus te irriteren dat HIJ IEDERE MATCH OPNIEUW KLAAGT OVER EEN NIET GEFLOTEN PINANTI. Hij duwt de Veekaa zichtbaar in de slachtoffersrol van een neo-eersteklasser, om de neutrale toeschouwer toch maar voor zich te winnen. Gisteren had hij blijkbaar wel weer gelijk, Chen gaf het na de wedstrijd toe.
Valt mij trouwens ook op dat hij met zijn 'betere combinatievoetbal van eerste klasse' en z'n 3 verdedigers er nog niet te veel kan scoren. Langs de andere kant is het spel van Kortrijk wel nog leuk om naar te kijken, maar SVZW speelt toch ook al een tijdje geen betonvoetbal meer.