Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924916 keer)

0 leden en 51 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1120 Gepost op: maart 03, 2009, 11:29:16 am »
haha, door het dreigende verdwijnen van moeskroen, hoopt kortrijk (en geloven er zelfs rotsvast in) dat de supporters van moeskroen naar kortrijk zullen trekken.  Man, man.  Kan niet meer op met die gasten.

Calimero's, dromers, bleiterkes, marginale, onverstandig, geen verleden, bedroevende aanhang,... Tjah ze geloven zo graag hun zelf.  Heel belgie weet al beter.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1121 Gepost op: maart 03, 2009, 05:34:04 pm »
haha, door het dreigende verdwijnen van moeskroen, hoopt kortrijk (en geloven er zelfs rotsvast in) dat de supporters van moeskroen naar kortrijk zullen trekken.  Man, man. 

Niet overdrijven aub!  Als Moeskroen ophoudt te bestaan zullen er inderdaad voetballiefhebbers naar een andere eersteklasser uitwijken.  Niet vergeten dat de helft of toch zeker een derde van de mensen die zich in een stadion bevinden gelegenheidssupporters zijn.  Naar waar gaan die uitwijken denk je ?  Brugge,Bergen, Charleroi zeker niet ; misschien een paar naar den Essevee maar ook zeker een deel naar de VK omdat dat nu eenmaal dichtst is. Laat Moeskroen maar verder in eerste blijven (sukkelen) !
Ik denk eerlijk gezegd dat dit vrij beperkt zal blijven hoor.
Er gaat de laatste paar jaren sowieso al niet veel volk meer gaan kijken naar Moeskroen -behalve dan natuurlijk voor de topwedstrijden -, dus denk ik dat diegenen die nog overblijven echt overtuigde Moeskroen-supporters zijn, die dan nog liever niet meer naar eerste klasse gaan kijken dan dat ze zouden overlopen naar een andere eersteklasser.
( Een paar uitzonderingen niet te na gesproken natuurlijk. )
Als ze in krotrijk daar ulder boontjes op te weke leggen, denk ik dat ze van een kale reis gaan terugkeren!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1122 Gepost op: maart 03, 2009, 05:46:47 pm »
dikke Hein stop met bleiten.

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1123 Gepost op: maart 03, 2009, 06:17:23 pm »
van mij mag die grensrechter de spiegeleere den derby komen doen en een beetje blind zijn voor buitenspel van ons, niet da we het zullen nodig hebben maar enkel en alleen om dikke hein een beetje te jennen;-))))

claeys

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1124 Gepost op: maart 03, 2009, 07:16:02 pm »
kheb vandaag de hein gezien aan het vk stadion...

Dat bestaat toch niet dat die mens de afgelopen jaren zijn tenen nog eens gezien heeft... der hangt altijd wat in de weg  :o

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1125 Gepost op: maart 04, 2009, 12:39:31 pm »
zijn tenen niet alleen zeker ? ik denk dat ie nog iets allang niet meer ziet hangen  ;D ;D

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1126 Gepost op: maart 04, 2009, 07:33:30 pm »
jip zeker lid van de spiegeleiersclub..... in de spiegel moen kijken om uw eiers te zien hangen....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1127 Gepost op: maart 08, 2009, 11:20:18 am »
De coach van Lokeren had ook nog een boodschap voor Hein Vanhaezebrouck. "KV Kortrijk kreeg eindelijk de penalty waar ze al maanden om vroegen. Dat moet deugd doen."

 :-*

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1128 Gepost op: maart 08, 2009, 11:56:01 am »
toon ik gisterenavond naar studio 1 keek, wist ik nog niet de einduitslag van kutrijk - lokeren.

na de blunder van copa , en de strafschop voor kutrijk vreesde ik al het ergste, gelukkig verliezen ze alsnog met 2-3  :)

zelfs heintje heeft het nu zowaar over mindere prestaties "de laatste 2 weken" (ik dacht eerder de laatste 2 maanden ma bon ja )

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1129 Gepost op: maart 08, 2009, 12:35:30 pm »
Scum City speelde in de toch wel belangrijke wedstrijd tegen Lokeren overigens voor 5000 toeschouwers. Lokeren bracht een kleine 500 man mee.


Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1130 Gepost op: maart 08, 2009, 01:45:51 pm »
toon ik gisterenavond naar studio 1 keek, wist ik nog niet de einduitslag van kutrijk - lokeren.

na de blunder van copa , en de strafschop voor kutrijk vreesde ik al het ergste, gelukkig verliezen ze alsnog met 2-3  :)

zelfs heintje heeft het nu zowaar over mindere prestaties "de laatste 2 weken" (ik dacht eerder de laatste 2 maanden ma bon ja )

Overigens ook een leuk begin van het verslag van deze wedstrijd! De slechtste aanval tegen de beste verdediging... Leuk dat ze dit in de verf zetten, de hype is nu tochwel serieus weg aan het gaan.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1131 Gepost op: maart 08, 2009, 03:11:11 pm »
en ze hebben al geen geld meer voor hun verlichting te betalen haha. ;D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1132 Gepost op: maart 08, 2009, 03:12:40 pm »
4700 supporters in kotrijk (de zondagkrant).  Man, man die mannen raken iedere week niet boven de 5000. ONGELOOFELIJK.  Nog maar voor de zoveelste maal een bewijs dat voetbal er niet leeft

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1133 Gepost op: maart 08, 2009, 05:00:34 pm »
4700 supporters in kotrijk (de zondagkrant).  Man, man die mannen raken iedere week niet boven de 5000. ONGELOOFELIJK.  Nog maar voor de zoveelste maal een bewijs dat voetbal er niet leeft

Hebben wij niet ongeveer evenveel abonnees  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1134 Gepost op: maart 08, 2009, 11:17:42 pm »
toon ik gisterenavond naar studio 1 keek, wist ik nog niet de einduitslag van kutrijk - lokeren.

na de blunder van copa , en de strafschop voor kutrijk vreesde ik al het ergste, gelukkig verliezen ze alsnog met 2-3  :)

zelfs heintje heeft het nu zowaar over mindere prestaties "de laatste 2 weken" (ik dacht eerder de laatste 2 maanden ma bon ja )

Overigens ook een leuk begin van het verslag van deze wedstrijd! De slechtste aanval tegen de beste verdediging... Leuk dat ze dit in de verf zetten, de hype is nu tochwel serieus weg aan het gaan.

en door de winst van kv mechelen zakken ze nog wat verder weg in de klassering :)

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1135 Gepost op: maart 09, 2009, 06:39:29 am »
Hopelijk kunnen ze dit niveau nog eventjes aan houden dan kunnen ze misschien nog in de eindronde met die uit tweede geraken. ;D ;D ;D

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1136 Gepost op: maart 10, 2009, 02:30:07 pm »
En dan nu de joke van de dag:

Citaat
"ZAL A PRIORI CERCLE NIET VERLATEN"
 ???????????????????????????????????????
 De naam van Glen De Boeck klinkt steeds
 luider bij Genk. "Dat charmeert me wel,
 maar er is dus niets om over te commu-
 niceren", zegt de coach in HLN.       
                                       
 "Hoe kan ik immers weten of ik interes-
 se heb, als ik niet weet wat ze te bie-
 den hebben? Ik vind het frustrerend dat
 managers me aanbieden zonder dat ik   
 iets weet, maar Genk is voor mij dus   
 geen item. Ik zal Cercle a priori niet
 verlaten tijdens een lopend seizoen." 
                                       
 Genk-voorzitter Harry Lemmens meldde   
 wel dat "Glen De Boeck en ook Kortrijk-
 coach Hein Vanhaezebrouck
passen in het
 profiel om Van Geneugden op te volgen"
.


 ;D ;D ;D

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1137 Gepost op: maart 10, 2009, 06:03:51 pm »
hij zou bij Genk nog een dikkere kop krijgen of dat hij nu al heeft. ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1138 Gepost op: maart 10, 2009, 06:51:47 pm »
toch grapjassen in genk, eerst een paar zure turen als vandereycken en broos trainer maken, dan de oenoloog van geneugden, en nu dan de oen heintje  ;D ? how low can you go  ;D

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1139 Gepost op: maart 10, 2009, 08:12:48 pm »
En dan nu de joke van de dag:

Citaat
"ZAL A PRIORI CERCLE NIET VERLATEN"
 ???????????????????????????????????????
 De naam van Glen De Boeck klinkt steeds
 luider bij Genk. "Dat charmeert me wel,
 maar er is dus niets om over te commu-
 niceren", zegt de coach in HLN.       
                                       
 "Hoe kan ik immers weten of ik interes-
 se heb, als ik niet weet wat ze te bie-
 den hebben? Ik vind het frustrerend dat
 managers me aanbieden zonder dat ik   
 iets weet, maar Genk is voor mij dus  
 geen item. Ik zal Cercle a priori niet
 verlaten tijdens een lopend seizoen." 
                                       
 Genk-voorzitter Harry Lemmens meldde  
 wel dat "Glen De Boeck en ook Kortrijk-
 coach Hein Vanhaezebrouck
passen in het
 profiel om Van Geneugden op te volgen"
.


 ;D ;D ;D


was gisteren schoon te zien in studio 1: interview door het raam van Harry zijnen auto met de bevestiging dat ze ook wel interesse hebben in Geintje. Als dat maar niet uitdraait op een klucht ;)