Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924910 keer)

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1140 Gepost op: maart 13, 2009, 09:50:51 am »
Kortrijksupporters fietsen naar Moeskroen
Zaterdag staat Moeskroen-Kortrijk op de Pro League-kalender en dat laat de Kortrijkse supportersclub KGB niet zomaar voorbijgaan. Zij organiseren een fietstrip naar de Henegouwse gemeente, zo?n vijftien kilometer verderop. De Kortrijkse fans kunnen in hun ludieke actie een kwinkslag naar de vijand niet laten.

Het motto van de actie luidt: ?Liever met de velo in Walloni? toeren dan met de tractor naar de boeren?. De boeren, zo noemen ze bij Kortrijk de supporters van Zulte Waregem.

Haha dutskes, zal grote file zijn.  10 velo's op een rij.  De volledige bende uitfans van kortrijk op een verplaatsing.  Alhoewel het thuis ook al niet meer vele zal schelen met hun meer dan halfleeg stadion.

pedro

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1141 Gepost op: maart 13, 2009, 01:05:53 pm »
zullen moeite hebben om te fietsen!zullen met driewieler mogen ryden voor evenwicht van hun nek stabiel te houden :D

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1142 Gepost op: maart 13, 2009, 01:08:36 pm »
haha, door het dreigende verdwijnen van moeskroen, hoopt kortrijk (en geloven er zelfs rotsvast in) dat de supporters van moeskroen naar kortrijk zullen trekken.  Man, man. 

Niet overdrijven aub!  Als Moeskroen ophoudt te bestaan zullen er inderdaad voetballiefhebbers naar een andere eersteklasser uitwijken.  Niet vergeten dat de helft of toch zeker een derde van de mensen die zich in een stadion bevinden gelegenheidssupporters zijn.  Naar waar gaan die uitwijken denk je ?  Brugge,Bergen, Charleroi zeker niet ; misschien een paar naar den Essevee maar ook zeker een deel naar de VK omdat dat nu eenmaal dichtst is. Laat Moeskroen maar verder in eerste blijven (sukkelen) !

Tis dat, een groot deel van het Vlaamse Moeskroenpubliek is toch afkomstig van Rollegem, Aalbeke, etc... Kzie daar wel een deel van naar Kortrijk trekken.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1143 Gepost op: maart 13, 2009, 01:09:09 pm »
Wie helpt mee spijkers strooien ? :-)
Webteam SV Zulte Waregem

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1144 Gepost op: maart 13, 2009, 01:40:24 pm »

Kvkfan op zijne velo

Offline ringo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1145 Gepost op: maart 13, 2009, 03:09:24 pm »
ze vertrekken aan cafe des arts. Op schouwburgplein, duimspijkers inderdaad een goed idee!

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1146 Gepost op: maart 13, 2009, 03:47:58 pm »
Hoop van jullie tegen te komen wanneer jullie de daad bij het woord voegen. Vraag aan Stijn Meert datie ook meekomt hebben hem daar al eens een warm welkom gegeven.
Tot vnvd ?

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1147 Gepost op: maart 13, 2009, 05:52:51 pm »
Kortrijksupporters fietsen naar Moeskroen
Zaterdag staat Moeskroen-Kortrijk op de Pro League-kalender en dat laat de Kortrijkse supportersclub KGB niet zomaar voorbijgaan. Zij organiseren een fietstrip naar de Henegouwse gemeente, zo?n vijftien kilometer verderop. De Kortrijkse fans kunnen in hun ludieke actie een kwinkslag naar de vijand niet laten.

Het motto van de actie luidt: ?Liever met de velo in Walloni? toeren dan met de tractor naar de boeren?. De boeren, zo noemen ze bij Kortrijk de supporters van Zulte Waregem.

Haha dutskes, zal grote file zijn.  10 velo's op een rij.  De volledige bende uitfans van kortrijk op een verplaatsing.  Alhoewel het thuis ook al niet meer vele zal schelen met hun meer dan halfleeg stadion.
:D :D :D weten die mannen wel wat nen tractor is???? ;D ;D ;D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1148 Gepost op: maart 13, 2009, 06:08:10 pm »
Hoop van jullie tegen te komen wanneer jullie de daad bij het woord voegen. Vraag aan Stijn Meert datie ook meekomt hebben hem daar al eens een warm welkom gegeven.
Tot vnvd ?

Na al die jaren nog steeds Meert aan het viseren, daarvoor moet je toch blijkbaar echt wel uit een marginale stad komen ? la Luik of Kortrijk. Ongelofelijk.

Veel plezier op jullie fietstochtje, 't is te hopen dat je nog eens een doelpunt te zien krijgt, straks wordt de kaap van (nog geen) 5000 man op thuiswedstrijden n?g moeilijker te bereiken. Ik brand alvast een kaarsje. Not.


Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1149 Gepost op: maart 13, 2009, 07:31:56 pm »
En dan nu de joke van de dag:

Citaat
"ZAL A PRIORI CERCLE NIET VERLATEN"
 ???????????????????????????????????????
 De naam van Glen De Boeck klinkt steeds
 luider bij Genk. "Dat charmeert me wel,
 maar er is dus niets om over te commu-
 niceren", zegt de coach in HLN.       
                                       
 "Hoe kan ik immers weten of ik interes-
 se heb, als ik niet weet wat ze te bie-
 den hebben? Ik vind het frustrerend dat
 managers me aanbieden zonder dat ik   
 iets weet, maar Genk is voor mij dus   
 geen item. Ik zal Cercle a priori niet
 verlaten tijdens een lopend seizoen." 
                                       
 Genk-voorzitter Harry Lemmens meldde   
 wel dat "Glen De Boeck en ook Kortrijk-
 coach Hein Vanhaezebrouck
passen in het
 profiel om Van Geneugden op te volgen"
.


Hein past mss in hun profiel, maar hij kan niet met zijn gat in de zetels (op de bank)...


 ;D ;D ;D


Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1150 Gepost op: maart 13, 2009, 07:52:06 pm »
puur objectief bekeken vind ik dat eigenlijk wel een goe idee. Met een hele bende de verplaatsing me de velo maken, moet toch wel fun zijn peis ik

nuja, in het geval van kortrijk gaat het wel op ne flop uitdraaien, maar tis wel eens orgineel vind ik

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1151 Gepost op: maart 13, 2009, 08:47:34 pm »
Goe nieuws....
ik vroeg net het weerbericht eens op....
TGA STRONT REGENEN....
Zen weer sjans in Moeskroen...
Ze gaan properder toekommen dan dasse vertrokken zijn...


Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1152 Gepost op: maart 13, 2009, 09:10:47 pm »
puur objectief bekeken vind ik dat eigenlijk wel een goe idee. Met een hele bende de verplaatsing me de velo maken, moet toch wel fun zijn peis ik

nuja, in het geval van kortrijk gaat het wel op ne flop uitdraaien, maar tis wel eens orgineel vind ik

Oej. Ge weet precies al meer gij ?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1153 Gepost op: maart 13, 2009, 09:14:33 pm »
Crudo = Frank Deboosere :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1154 Gepost op: maart 13, 2009, 10:53:25 pm »
Hoop van jullie tegen te komen wanneer jullie de daad bij het woord voegen. Vraag aan Stijn Meert datie ook meekomt hebben hem daar al eens een warm welkom gegeven.
Tot vnvd ?

sorry voor mijn woorden, maar dit doet me enkel en alleen maar denken aan de 'felle muile' (denktm toch) W*m M*att*n. Am I wrong? ;)

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1155 Gepost op: maart 14, 2009, 11:18:48 am »
ligt de baan niet open tussen krotrijk en moeskroen sinds eergisteren

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1156 Gepost op: maart 14, 2009, 12:38:17 pm »
ligt de baan niet open tussen krotrijk en moeskroen sinds eergisteren

Jup, heb na de berichten gelezen te hebben over een v?locaravaan van den kkv gisteren een paar goei geulen getrokken mee minne tractor  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1157 Gepost op: maart 14, 2009, 12:41:33 pm »
nu moeskroen het wa moeilijk heeft (financieel) zouden alle supporterslokalen van essevee een omhaling moeten organiseren om de winstpremie van de moeskroenspelers te betalen ; da zou nogal ne keer wereldnieuws zijn......

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1158 Gepost op: maart 14, 2009, 12:47:53 pm »
Voorzitter "Red-side kkv" enthousiast: "Onze fietstocht wordt een gigantisch succes, ik ben er alleszins klaar voor. Ik heb zelfs m'n haar geverfd!"



 ;D
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2009, 01:01:24 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1159 Gepost op: maart 14, 2009, 11:51:20 pm »
nadat krotrijk vorige week met 2-3 verloor van lokeren, 2 keer scoorden door een blunder van copa en een strafschopgoal, verloren ze nu met 1-0 van het geplaagde moeskroen. moeskroen scoorde via een ... penalty  :)

zou er dan toch een samenzwering zijn tegen krotrijk  :) ?

hopelijk kan moeskroen het seizoen uitspelen dan wordt het nog mooi spannend voor de 13e-16e plaats.