Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924926 keer)

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1180 Gepost op: maart 16, 2009, 03:18:23 pm »


Niet beginnen ?, het voetbal in *aregem is failliet dood en begraven. Wij hebben volgens jullie een kleine achterban maar wij stonden onze fusie en het failliet in de weg. Ondanks de supporters bestaat de veekaa nog met ons stamnummer en het mooie rood-wit. En voor de peuters die toen nog niet bestonden, vraag maar na.


Fixed your post

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1181 Gepost op: maart 16, 2009, 03:27:16 pm »
ESSEVEE, PRIDE OF OOST-VLAANDEREN!

Niet beginnen ?, het voetbal in *aregem is failliet dood en begraven. Wij hebben volgens jullie een kleine achterban maar wij stonden onze fusie en het failliet in de weg. Dankzij de supporters bestaat de veekaa nog met ons stamnummer en het mooie rood-wit. En voor de peuters die toen nog niet bestonden, vraag maar na.

[/quote]

Bye bye calimero!  Een kortrijkzaam gelooft o zo graag zichzelf.  Allemaal dezelfde symptomen.  Maar de buitenwereld ziet het allemaal anders en ziet de realiteit.  All? alles op undere handbal ofzo zetten?  Leeft toch veel meer dan undere voetbal blijkbaar in kortrijk.  En nu terug naar je calimeroforum.

svzw sup

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1182 Gepost op: maart 16, 2009, 05:05:20 pm »
Kortrijk is zelf een fusie, maar soit tis de stand die telt zeker! ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1183 Gepost op: maart 16, 2009, 05:28:16 pm »
stamnummer  19  =  no history

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1184 Gepost op: maart 16, 2009, 07:44:49 pm »
Kijk naar Antwerp FC, stamnummer 1 en het verval is nog nooit zo dicht gekomen :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1185 Gepost op: maart 16, 2009, 07:48:35 pm »
Kijk naar Antwerp FC, stamnummer 1 en het verval is nog nooit zo dicht gekomen :P

ik heb dan ook liever een fusieclub met stamnummer in de 4-of 5-duizend MET bijvoorbeeld bekerwinst en sportief goede resultaten, dan een stamnummer 1 die al jaren sukkelt in tweede klasse in een vervallen stadion met miljoenen schulden, of een fusieclub met stamnummer 19 die nog NIETS behaalt heeft in de belgische voetbalgeschiedenis , of het moet de titel zijn van "meest zeurende trainer" , "meest crapule supporters" .

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1186 Gepost op: maart 16, 2009, 08:15:25 pm »
Wat Heintje nu creeert is niet alleen weerzinwekkend voor de gewone voetballiefhebber, pers, arbitrage, etc maar ook onmacht tegenover zijn eigen spelers. Die gaan stillaan echt geloven dat ze bestolen worden en gaan dan ook hun kopje laten hangen. "We mogen toch zo goed spelen als we willen, winnen mogen we toch niet". Waarom zou je dan nog je best doen? en dat noemt men dan een goede trainer? ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1187 Gepost op: maart 16, 2009, 09:10:41 pm »
ESSEVEE, PRIDE OF OOST-VLAANDEREN!
Niet beginnen ?, het voetbal in *aregem is failliet dood en begraven. Wij hebben volgens jullie een kleine achterban maar wij stonden onze fusie en het failliet in de weg. Dankzij de supporters bestaat de veekaa nog met ons stamnummer en het mooie rood-wit. En voor de peuters die toen nog niet bestonden, vraag maar na.
[/quote]

lol, geirn uwnen smoel gezien toen ge die voetbalmagazien zag over 'topvoetbal' in Westvlaanderen....

de maandagochtend: verslag ip radio2 westvlaanderen, nog geen kwartier vroeger reportage ip radio2 oostvlaanderen over essevee,...

moet toch echt frustrerend zijn: ??nmaal buiten uw stadsgrens, klapt niemand over de veka....

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1188 Gepost op: maart 19, 2009, 11:57:07 pm »
Grappig hoe die nekken zich proberen omhoog te lullen met een stamnummertje en wa kleurkes.Trouwens die verplaatsing naar moeskroen met de velo was een noodzaak ,in hun dorpje liggen bijna al de straten open zodat ge met de auto(in ons geval tractor)er niet in of uit kan.

CB06_boy

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1189 Gepost op: maart 20, 2009, 07:18:34 pm »
volgens de kalender op sport.be blijft de match tgn k*k op zaterdag 18 april om 20 u  :)

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1190 Gepost op: maart 20, 2009, 07:48:18 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1191 Gepost op: maart 20, 2009, 07:56:39 pm »
volgens de kalender op sport.be blijft de match tgn k*k op zaterdag 18 april om 20 u  :)
Eerlijk gezegd hoop ik echt dat hij verzet wordt naar zondag, anders zit het er dik in dat ik D? match van het jaar (deels) zal moeten missen  :(

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1192 Gepost op: maart 20, 2009, 08:02:01 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.
amai voor da geld mocht et wel wa betere kwaliteit zijn :D

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1193 Gepost op: maart 20, 2009, 08:10:38 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1194 Gepost op: maart 20, 2009, 08:25:38 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?

zal ook zo gebeuren

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1195 Gepost op: maart 20, 2009, 08:29:23 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?

zal ook zo gebeuren

Uit nieuwsgierigheid maar zijn er daar dan mensen voor aangesproken geweest op de wedstrijd zelf? Ik heb namelijk niets gezien.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1196 Gepost op: maart 20, 2009, 08:49:32 pm »
Enfin, buiten die factuur is er vandaag ook goed nieuws uit Kortrijk, na 12 minuten 0 - 1 voor club brugge dankzij Koen Daerden!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1197 Gepost op: maart 20, 2009, 10:28:10 pm »
Club heeft 2-3 gewonnen van Kvk (Kortrijk nu 2/24 (!)) In de slot min van de 2de helft werd het nog 2-3 via Sonck.
SV TILL I DIE

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1198 Gepost op: maart 20, 2009, 10:43:31 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?

Idd, maar denk dat men dit moeilijk zal kunnen doen.  Zijn er een 50 tal afgebroken.  Dus denk dat dit op zijn minst meer dan 20 personen zullen geweest zijn.  En heb daar ook niemand zien aangesproken worden.  Nja, meeste crapuul is er uit bij z waregem (of het minst verstandige volk) crapuul zijn, kan iedereen eigenlijk.  Maar tes toch al pakken beter dan in de tijd van ksv waregem.  Wat trouwens bij velen ploegen al pakken beter is dan vroeger.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1199 Gepost op: maart 20, 2009, 11:49:25 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?

Idd, maar denk dat men dit moeilijk zal kunnen doen.  Zijn er een 50 tal afgebroken.  Dus denk dat dit op zijn minst meer dan 20 personen zullen geweest zijn.  En heb daar ook niemand zien aangesproken worden.  Nja, meeste crapuul is er uit bij z waregem (of het minst verstandige volk) crapuul zijn, kan iedereen eigenlijk.  Maar tes toch al pakken beter dan in de tijd van ksv waregem.  Wat trouwens bij velen ploegen al pakken beter is dan vroeger.

50 stoeltjes afgebroken ?

ik dacht een 15-tal . ik heb wel kapotte gezien (heb er een mooi fotoke van ook) , maar 50 lijkt mij toch wat veel.

het goede nieuws van vanavond : krotrijk verliest opnieuw, verliest opnieuw thuis, verliest opnieuw tegen en topploeg :D

nadeel natuurlijk is dat bruhhe wint natuurlijk