Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924907 keer)

0 leden en 55 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1200 Gepost op: maart 21, 2009, 12:58:23 am »
50 stoeltjes afgebroken ?

ik dacht een 15-tal . ik heb wel kapotte gezien (heb er een mooi fotoke van ook) , maar 50 lijkt mij toch wat veel.
Je bedoelt een 15-tal op de eerste rij toch ? Waar ik stond lagen er al zeker 20 in frieten... Waar ik natuurlijk niets mee te maken had.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1201 Gepost op: maart 21, 2009, 09:48:48 am »
We gaan beginnen supporter voor Dender zeker.  Khoop da ze tegen Westel winnen,
goed voor ons en goed voor Krotrijk. 

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1202 Gepost op: maart 21, 2009, 10:11:36 am »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?
Mensen aub zeg, het zijn 'maar' stoeltjes e! Sommige supporters worden nu gezien als randmarginalen en alles en nog wat terwijl het maar materiele schade was! Zij hebben geen bus aangevallen zoals anders suppoters deden

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1203 Gepost op: maart 21, 2009, 11:55:00 am »
50 stoeltjes afgebroken ?

ik dacht een 15-tal . ik heb wel kapotte gezien (heb er een mooi fotoke van ook) , maar 50 lijkt mij toch wat veel.
Je bedoelt een 15-tal op de eerste rij toch ? Waar ik stond lagen er al zeker 20 in frieten... Waar ik natuurlijk niets mee te maken had.

nee was op rij 5 of zo ongeveer dat ik stond , en een plaats of 5 rechts van mij waren er een paar kapot geraakt toevallig.

zou dan wel kunnen dat er dan 50 kapot geraakt geweest zijn, maar ikzelf heb er dus maar een  15-tal kapotte gezien.

was gisteren trouwens wel gemakkelijk voor de vele klup supporters achter doel, vele hebben waarschijnlijk ook kvk sympathie dus konden ze sowieso juichen :)

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1204 Gepost op: maart 21, 2009, 03:57:55 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?
Mensen aub zeg, het zijn 'maar' stoeltjes e! Sommige supporters worden nu gezien als randmarginalen en alles en nog wat terwijl het maar materiele schade was! Zij hebben geen bus aangevallen zoals anders suppoters deden

Vandalisme is vandalisme! En ja, de mensen die zich daarmee bezighouden zijn randmarginalen van de ergste soort.  Het beginnen goedpraten met "het zijn maar stoeltjes" is geen goed signaal naar dergelijke ongewenste sujetten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1205 Gepost op: maart 22, 2009, 11:11:07 am »
ondertussen behaalt krotrijk , ondanks het toch zo goede en aanvallende voetbalspel , een magere 2/24 .

van ontslag van de niet zo magere van dikkenekke vanhazebrouck is er echter bijlange nog geen sprake (in tegendeel, ze lijken hem pers? te willen houden)

als dury hier 2 keer na elkaar verliest, roepen verschillende hier al om zijn ontslag .
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2009, 11:17:43 am door svzw81 »

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1206 Gepost op: maart 22, 2009, 12:41:08 pm »
De factuur voor de stoeltjes die sneuvelden in Kortrijk is vandaag aangekomen in Waregem : 1500 euro.

Ik mag toch hopen dat dit rechtstreeks zal verhaald worden op de randmarginalen die dit gedaan hebben?
Mensen aub zeg, het zijn 'maar' stoeltjes e! Sommige supporters worden nu gezien als randmarginalen en alles en nog wat terwijl het maar materiele schade was! Zij hebben geen bus aangevallen zoals anders suppoters deden

Vandalisme is vandalisme! En ja, de mensen die zich daarmee bezighouden zijn randmarginalen van de ergste soort.  Het beginnen goedpraten met "het zijn maar stoeltjes" is geen goed signaal naar dergelijke ongewenste sujetten.
Ik spreek het zeker niet goed! Maar ik vind wel dat je wat te ver gaat als je zegt randmarginalen... Vond het aanvallen van de bus heel wat erger want daar vecht je tegen personen en niet tegen een ding!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1207 Gepost op: maart 22, 2009, 01:40:15 pm »
overdrijf anders een beetje  ;D

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1208 Gepost op: maart 22, 2009, 01:51:14 pm »
18 april? Msh kunnen we ze nog doen degraderen... :P

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1209 Gepost op: maart 22, 2009, 02:02:31 pm »
2460 heeft overschot van gelijk,volgens mij zijn het een bende onozele pubers die denken dat ze ooooooo zo stoer zijn met zo iets uit te halen. shame on you en denk A.U.B. eens aan jullie vader of moeder die(als er iets moest goed fout gaan) de schade mogen vergoeden :(

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1210 Gepost op: maart 22, 2009, 02:04:27 pm »
2460 heeft overschot van gelijk,volgens mij zijn het een bende onozele pubers die denken dat ze ooooooo zo stoer zijn met zo iets uit te halen. shame on you en denk A.U.B. eens aan jullie vader of moeder die(als er iets moest goed fout gaan) de schade mogen vergoeden :(
Dat is nu net mijn punt, je hebt een verschil tussen dit en iets goed fout gaan. Rellen en vechten met elkaar gaat erover, evenals vechten met politiemannen die hun werk proberen te doen (soms op een heel erg rare manier, maar kom). Ik keur dit vast en zeker niet goed, maar ik vin ook niet dat je moet overdrijven

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1211 Gepost op: maart 22, 2009, 02:45:14 pm »
Randmarginalen of niet. Mijn punt is dat er hier zeggen dat de schade wordt verhaalt op de daders maar ik heb daar niemand zien aangesproken worden en ik heb ook nergens opgevangen dat er mensen een brief in de bus hebben gekregen. Het lijk me dat, hoe spijtig dat ook mag zijn, de schade door SVZW zal moeten worden betaald.
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2009, 02:46:51 pm door mederico »

CB06_boy

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1212 Gepost op: maart 22, 2009, 09:18:42 pm »
weet je wie randmarginalen zijn, de die die vandaag constant leye uitfloten en vanalles naar zijn hoofd smeten, als 'deserteur' en al die zaken...
Beseffen die niet, wat hij ons allemaal geeft bijgebracht het afgelopen anderhalf seizoen :s

Oja leye kwam ons nog groeten na de match, terwijl de helft van het vak al leeg was en dus de helft dat niet gezien heeft


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1213 Gepost op: maart 22, 2009, 09:24:19 pm »
weet je wie randmarginalen zijn, de die die vandaag constant leye uitfloten en vanalles naar zijn hoofd smeten, als 'deserteur' en al die zaken...
Beseffen die niet, wat hij ons allemaal geeft bijgebracht het afgelopen anderhalf seizoen :s

Oja leye kwam ons nog groeten na de match, terwijl de helft van het vak al leeg was en dus de helft dat niet gezien heeft



Hij heeft toch wel mooi weer zn evenwicht verloren waardoor hij bijna per ongeluk een penalty kreeg!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1214 Gepost op: maart 22, 2009, 09:35:09 pm »
weet je wie randmarginalen zijn, de die die vandaag constant leye uitfloten en vanalles naar zijn hoofd smeten, als 'deserteur' en al die zaken...
Beseffen die niet, wat hij ons allemaal geeft bijgebracht het afgelopen anderhalf seizoen :s

Oja leye kwam ons nog groeten na de match, terwijl de helft van het vak al leeg was en dus de helft dat niet gezien heeft



Hij heeft toch wel mooi weer zn evenwicht verloren waardoor hij bijna per ongeluk een penalty kreeg!
;D  ;D

Al vond ik dat uitfluiten nu ook wel niet nodig

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1215 Gepost op: maart 22, 2009, 11:15:43 pm »
Randmarginalen of niet. Mijn punt is dat er hier zeggen dat de schade wordt verhaalt op de daders maar ik heb daar niemand zien aangesproken worden en ik heb ook nergens opgevangen dat er mensen een brief in de bus hebben gekregen. Het lijk me dat, hoe spijtig dat ook mag zijn, de schade door SVZW zal moeten worden betaald.


No way
schade wordt door de vandalen vergoed,
niet door de club, op die manier vallen de daden niet onder de voetbalwet
maar zijn ze gewone PV's

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1216 Gepost op: maart 23, 2009, 11:06:27 am »
En KVK blijft positief in het nieuws komen. Elke week opnieuw. Je moet het maar doen!

Citaat
Stijn Stijnen: "Nee, ik claxonneerde niet"
ma 23/03/09 - Volgens Kortrijk heeft Stijn Stijnen de Kortrijk-fans opgehitst na de winninggoal van Sonck in de extra tijd. De doelman van Club ontkent. "Ik houd me niet bezig met kinderachtigheden", zegt Stijnen.
Club won vrijdag pas in de extra tijd van Kortrijk, dankzij een goal van Wesley Sonck. Volgens Kortrijk hitste Stijn Stijnen daarna de KVK-fans op. (PhotoNews) "Stijnen provoceerde de spionkop van Kortrijk", zegt de veiligheidsco?rdinator van KVK in Het Laatste Nieuws.

"Als reactie gooiden onze fans met aanstekers en riepen ze  "Stijnen janet"."

"Op de bus had hij dan nog het lef om mee te claxonneren op de tonen van dat lied. We moesten iedereen tegenhouden."

Stijnen zelf ontkent dat hij de supporters heeft opgehitst of  in de bus heeft geclaxonneerd.


(deredactie.be)
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2009, 11:08:22 am door fox »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1217 Gepost op: maart 23, 2009, 11:08:03 am »
Calimero's!  Met de dag worden ze er dommer, en debieler.

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1218 Gepost op: maart 23, 2009, 11:55:37 am »
Laat het wel duidelijk zijn dat Stijnen liegt. Mijn pa is gaan kijken en naar de match en hij maakte tot tweemaal toe gebaren die weinig ruimte tot interpretatie geven. Een 'brikee'-teken maken en een "smijt maar"-beweging, het hoort niet!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1219 Gepost op: maart 23, 2009, 12:06:37 pm »
Laat het wel duidelijk zijn dat Stijnen liegt. Mijn pa is gaan kijken en naar de match en hij maakte tot tweemaal toe gebaren die weinig ruimte tot interpretatie geven. Een 'brikee'-teken maken en een "smijt maar"-beweging, het hoort niet!

Laat het ook duidelijk zijn dat ik van een KVK supporter niet zomaar iets voor waar ga aannemen.