Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 49 gasten bekijken dit topic.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1280 Gepost op: april 12, 2009, 11:06:42 am »
ik bestelde reeds de rouwmaaltijd ! t'is nu of nooit voor onze jongens om komaf te maken met da nutteloze ploegske van enkele kilometers verder ; AFSLACHTEN DIE HANDEL !

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1281 Gepost op: april 12, 2009, 11:17:17 am »
reactie van VHB

Citaat
Vanhaezebrouck: "Geen strafschop"
Hein Vanhaezebrouck spaarde (zoals gebruikelijk) de scheidsrechter niet: "Ik vond het geen strafschop. Wat moet je doen met je armen? Je kunt ze niet afkappen..."

"Het is de derde keer dat wij Nzolo hebben, en iedere keer zijn er problemen. :'( Maar goed, het zal wel een topref zijn zeker", zo reageerde de KVK-trainer cynisch.

"Als je weet wat wij al hebben meegemaakt dit seizoen  :o ,dan geef je gewoon geen penalty. :'( Blijkbaar hebben ze iets tegen ons. Wij moeten niet gewoon goed zijn, maar dubbel presteren", kloeg Vanhaezebrouck.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/matchfiche?atid=114755&sid=475&htid=102231#

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1282 Gepost op: april 12, 2009, 12:11:21 pm »
Ik vind het ongelofelijk flauw dat ze zo zagen op Nzolo. Voor de winterstop hebben ze hem veel gehad en hadden ze geen enkele keer verloren en zeiden ze dat hij voor hen een geluksbrenger was en nu zitten ze zo op zijn kap. Dat vind ik enorm flauw.
Daarbij was het wel penalty. De bal was niet aangeschoten. Zijn armen bevonden zich niet voor zijn lichaam en bewogen zelfs naar de bal toe.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1283 Gepost op: april 12, 2009, 12:11:50 pm »
ja n'zolo wordt volledig ZWART gemaakt door heintje . waar blijft nu het centrum voor gelijke kansen en anti-racisme dinges  ?  ?  ?

benieuwd hoeveel ticks joske vaesen volgend jaar van heintje gaat krijgen, of gaat hij heintje gelijk geven ?

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1284 Gepost op: april 12, 2009, 12:55:10 pm »
Hylarisch dat Heintje zelfs dit geen penalty vond. Die gast zijn armen zijn niet naast zijn lichaam, hij maakt een overduidelijke beweging naar de bal en raakt die dan ook met 2 handen.  Een debiele penalty tegen is niet noodzakelijk een onterechte penalty Hein!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1285 Gepost op: april 12, 2009, 01:03:53 pm »
"De refs weten dat ook, wat Kortrijk allemaal heeft tegengekomen"

De meest hilarische opmerking van alles :-) Wat verwacht hij nu ? Dat refs met matchen in hun voordeel gaan fluiten omdat ze, boe hoe, enkele discutabele fases tegen krijgen ?

Ach, 1 ding moet ik ze aangeven, ze kunnen beter films maken dan wij ;-)
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1286 Gepost op: april 12, 2009, 01:12:55 pm »
"De refs weten dat ook, wat Kortrijk allemaal heeft tegengekomen"

De meest hilarische opmerking van alles :-) Wat verwacht hij nu ? Dat refs met matchen in hun voordeel gaan fluiten omdat ze, boe hoe, enkele discutabele fases tegen krijgen ?

Ach, 1 ding moet ik ze aangeven, ze kunnen beter films maken dan wij ;-)

Dat is waar, ons filmpje zou sinds gisteren ook weer 2 fases rijker zijn :)

Ondertussen zijn de KVK supporters hun oppergod van 2 maand geleden ook grondig beu aan het geraken. Subliem seizoenseinde gewoon. Zelfs al redden ze zich nog, ik heb er alvast van genoten!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1287 Gepost op: april 12, 2009, 06:56:55 pm »
"De refs weten dat ook, wat Kortrijk allemaal heeft tegengekomen"

De meest hilarische opmerking van alles :-) Wat verwacht hij nu ? Dat refs met matchen in hun voordeel gaan fluiten omdat ze, boe hoe, enkele discutabele fases tegen krijgen ?

Ach, 1 ding moet ik ze aangeven, ze kunnen beter films maken dan wij ;-)

Dat is waar, ons filmpje zou sinds gisteren ook weer 2 fases rijker zijn :)

Ondertussen zijn de KVK supporters hun oppergod van 2 maand geleden ook grondig beu aan het geraken. Subliem seizoenseinde gewoon. Zelfs al redden ze zich nog, ik heb er alvast van genoten!
Ik geniet ook met volle teugen  8) man man hoe zalig is dit niet zeg

Offline Eliteboer

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1288 Gepost op: april 12, 2009, 07:49:33 pm »
We hebben toch es een jaarke kunnen lachen met die mannen.
Jammer genoeg zal het bij 1 jaarke blijven  ;D

Offline calimero-c-est-moi

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1289 Gepost op: april 12, 2009, 09:17:10 pm »
Deze moet tegen de "clash" zeker nog in te studeren vallen.

http://home.scarlet.be/~on4wlv86/calimero/calimero.mp3

Er is ook een langere versie met nog wel wat leuke kreten
hiep hip hoi... hiep hiep hoi.... CAAAAAALIMERO
http://home.scarlet.be/~on4wlv86/calimero/calimero-lang.mp3

haast jullie om ze binnen te halen zou ik zeggen... er is een korte versheidsdatum.

en deze kon ik ook nog op de kop tikken

 

Offline esseveeeddy

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1290 Gepost op: april 12, 2009, 10:20:29 pm »
Ik wist dat Calimero Hein ne dikke nek had maar wat gaat dat zijn als hij naar den Limburg vertrekt. :D ;D

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1291 Gepost op: april 13, 2009, 09:32:54 am »
Het wordt een zalige match... :D  ;D Een mix van 'Hein op het plein' en 'inpakken en wegwezen'.  Een dikke tien op de schaal van Calimero!!

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1292 Gepost op: april 13, 2009, 10:27:06 am »

KVK naar tweede is dit voor ons de beste oplossing?

Ja,

- minder concurrentie voor de sponsering
- we hunnen ze de aandacht nie
....

Neen,

- Meer beleving in de streek --> meer interesse van bedrijven --> meer sponsering voor beide
- Met wie gaan we dan lachen
- Een match me extreme inzet/beleving minder
....

Voor mij moeten ze blijven in eerst. Ze mogen wel wat afzien  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1293 Gepost op: april 13, 2009, 11:30:54 am »
de superaanvallende trainer van een superaanvallende ploeg slaagde er toch in van 2 kansen te creeeren ( in de 90 en de 92e ok ja ... )  :)  wtv , maa vooral vrt had het over een terecht verlies van de kerels. misschien hadden de spelers te slappe kerels van op de "star wars" te zitten op de grote markt ?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1294 Gepost op: april 13, 2009, 02:25:32 pm »

KVK naar tweede is dit voor ons de beste oplossing?

Ja,

- minder concurrentie voor de sponsering
- we hunnen ze de aandacht nie
....

Neen,

- Meer beleving in de streek --> meer interesse van bedrijven --> meer sponsering voor beide
- Met wie gaan we dan lachen
- Een match me extreme inzet/beleving minder
....

Voor mij moeten ze blijven in eerst. Ze mogen wel wat afzien  ;)


Voor mij mogen ze ook in eerste blijven, maar wel ieder jaar strijden tegen degradatie.


Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1295 Gepost op: april 13, 2009, 09:21:28 pm »

De kleine kinderen van KVK zijn gisteren nacht op bezoek geweest in het regenboogstadium.
Da komt er van als we ook het kleine kind daar uitgehangen hebben  >:(

Meer woorden niet aan vuilmaken of het is iets voor elk jaar.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1296 Gepost op: april 14, 2009, 09:52:10 am »

De kleine kinderen van KVK zijn gisteren nacht op bezoek geweest in het regenboogstadium.
Da komt er van als we ook het kleine kind daar uitgehangen hebben  >:(

Meer woorden niet aan vuilmaken of het is iets voor elk jaar.
Die is goe, nu zijn de supporters van essevee nog de schuldige. Komaan zeg, die gastn van KVK zijn marginalen. Ze hebben zaterdag het bestuur van Dender aangevallen en hun eigen bestuur (remember kv Mechelen).

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1297 Gepost op: april 14, 2009, 10:25:20 am »
KORTRIJK MOET DERAAN

niets te blijven in eerste klasse laten zakken da scum!!

en zolang het maar bij zo dingen blijft op het veld van pret planten, de stippen weg doen !!

net kapot snijden en kvk schrijven in het gras is dan terug weer meer schade aanrichten!

het is duidelijk te zien op het plein waar ze het geschreven hebben maar al lang niet meer dat het kvk is  ;D
de terrein verzorgers hebben al lang terug goed werk gelevert!!(in tegenstelling tot in kortrijk met hun PATTEPLEIN)

en het ideale cenario zou zijn wij 1 - 0 voorstaan en dan op het score bord roeselare 1 - 0 en dan zingen we met zijn allen !!!

EN T'HIS OOK PLEZANT IN 2 DE KLAS

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1298 Gepost op: april 14, 2009, 10:32:25 am »
Is trouwens al gelijk wie er wint in die match. Als wij winnen en er is in de wedstrijd tussen Roeselare en Dender een winnaar dan staat Kortrijk op een barrageplaats. Als ik dan in het belang van onze club moet denken dan mogen van mij zowel Kortrijk als Roeselare zakken. Dat zal ons na verloop van tijd extra sponsors, supporters en talentvolle jeugdspelers opleveren.

Hopelijk doet Bossie het dus nog eens!

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1299 Gepost op: april 14, 2009, 11:23:57 am »
Dronken KVK-fan geeft Dender-preses trap
di 14/04/09 - Kortrijk verloor zaterdag op de valreep van Dender (1-2) en dat kon een dronken supporter niet verkroppen. Hij deelde een karatetrap uit aan Dender-voorzitter Patrick De Doncker.