Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924927 keer)

0 leden en 47 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1320 Gepost op: april 15, 2009, 02:18:52 pm »
hebben ze nu toch ook niet de penalty stip gepikt en er hun logo in gelgd samen met een prei
Zieligaards!!!!

Origineel van die jongens! Gewoon na doen wat wij deden.  Goed en vergezocht!  Dat stukje prei zal hein wel vlug bij zich nemen en tussen zijne hamburger draaien, alst maar eten is.

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1321 Gepost op: april 15, 2009, 02:57:36 pm »
Ola prei op oeze wei ????

Maar waar sta vk in mei ???

Peis ergens onderaan de .....

En oeze stippen ? We zullen wunder ze wel naar tweede wippen ?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1322 Gepost op: april 15, 2009, 05:21:15 pm »
Ola prei op oeze wei ????

Maar waar sta vk in mei ???

Peis ergens onderaan de .....

En oeze stippen ? We zullen wunder ze wel naar tweede wippen ?

Een dichter onder de supporters ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1323 Gepost op: april 15, 2009, 05:36:46 pm »
Hoe origineel.

Dat rijmpje daarintegen
hoog cultureel niveau.
Met wat geluk verstaan de bezoekers op ons forum die uit de grootstad "Krotrijk"
komen dit rijmpje, maar heb fel mijn twijfels.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1324 Gepost op: april 16, 2009, 01:44:50 pm »
Onderstaande kreeg ik in m'n mailbox. Ze zijn nu al bezig met volk te zoeken voor de degradatietopper tegen Tubize.

Citaat
Jeugd massaal aanwezig op KVK-TUBIZE!! DAG VAN DE JEUGDBEWEGING OP KVK.
 
Zaterdag 25 april om 20 uur speelt K.V.Kortrijk een cruciale wedstrijd tegen Tubize. We rekenen op een massale supportersteun. K.V.Kortrijk en zijn supportersclubs nemen daarom opnieuw de draad op met de ?DAG VAN DE JEUGDBEWEGING? zoals die tot voor twee seizoenen door Patrick Jolie en Michel De Clerck georganiseerd werden.
 
K.V.Kortrijk nodigt daarom alle erkende Kortrijkse jeugdverenigingen uit om de wedstrijd bij te wonen aan het voordeeltarief van slechts 5 ?. 
De supportersclubs zorgen voor de nodige organisatie en ondersteuning.
Doordat er in eerste klasse strengere veiligheidsnormen gelden moeten er wel een aantal regels gevolgd worden, maar het coordinatiecomit? van de supportersclubs zal hierbij ondersteuning bieden.
Kortrijkse jeugdverenigingen die naar de wedstrijd wensen te komen moeten zich op voor 17april aanmelden op cocokvkortrijk@hotmail.com . Op dat ogenblik zal de jeugdvereniging een formulier krijgen waar de namen van de aanwezigen en hun rijksregisternummer dient op genoteerd. Deze lijsten dienen tegen maandag 20 april terugbezorgd te worden (voor het verplichte nazicht) samen met de betaling van de tickets. De dag van de wedstrijd wordt elke jeugdvereniging om 19.15 uur opgewacht door een bestuurslid van de supportersfederatie die hen de tickets zullen bezorgen en verder begeleiden.
 
Die dag verwelkomen we op KVK ook de atleten van de Special Olympics.
Uiteraard rekenen we op de creativiteit van de jeugdverenigingen om KVK aan te moedigen. Wel moet dit binnen de veiligheidsregels die gelden (geen bengaals vuur, geen confetti, brandbare doeken, gooien van voorwerpen (zoals WC-rollen) of racistische leuzen).
De massale steun in tribune 4 achter het doel moet helpen de bal in het doel te roepen.
 
We zijn er van overtuigd dat dit initiatief bijdraagt tot de promotie van KVK bij de jeugd. We rekenen er op dat vele jongeren zich volgend seizoen een abonnement op KVK zullen aanschaffen. Zaterdag naar het voetbal, zondag naar de jeugdbeweging. Tussendoor naar de activiteit van de supportersclub!

(contactgegevens)

Nja, wij doen dergelijke acties ook enkele keren in een seizoen, maar bij hen is het toch wel schering en inslag.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1325 Gepost op: april 16, 2009, 03:38:03 pm »
Eentje uit P-Magazine:

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1326 Gepost op: april 16, 2009, 03:38:48 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1327 Gepost op: april 16, 2009, 03:43:42 pm »
hahaha  ;D ;D

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1328 Gepost op: april 16, 2009, 04:06:52 pm »
Haha, leuk gevonden toch van die prei op de penaltystip?

Nu nog hopen dat Kortrijk een onterechte penalty krijgt zaterdag en hem mist omdat de bal niet goed lag op de oneffen stip.... :) :)

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1329 Gepost op: april 16, 2009, 07:28:13 pm »
Tijd voor... De kijk van Hein! :'(

"Dit was overduidelijk een aangeschoten bal. :'( Ik heb de beelden gezien, ja. Om van handspel te kunnen spreken moet er een beweging zijn met de arm naar de bal. :'( Hier beschermt Lahaye zoals iedereen dat doet zijn aangezicht voor die bal. :'( Het is opvallend dat er een hele rij aangeschoten ballen zijn op diverse velden waarvoor niet wordt gefloten. :'( Terecht. :-* Maar wij krijgen er twee tegen: Verbrugghe op Beerschot, nu hier. :'( Je kunt toch je arm niet afhakken!" :'(

"We hebben voor de derde keer Nzolo, voor de derde keer hebben we een probleem. :'( Met topschiedsrechters - op een paar na - hebben we hele slechte ervaringen. :'( Geef ons dan maar jongeren. :'(" ... Eindelijk komen we langszij, winnen nog bijna via Barbosa, want we gingen voor de zege, maar dan worden we weer 'gepakt' in de laatste fase van de wedstrijd." :'(

"We hadden Dender zo goed als definitief kunnen uitschakelen. :'( Als we wonnen, kwamen ze op 9 punten. Het enige voordeel is dat ze nu nog in de running zijn en voluit zullen gaan tegen Roeselare komend weekend. Roeselare heeft natuurlijk schwung in zich in deze periode. Maar wij hadden vorige week ook de winst kunnen pakken op Mechelen - die bal ver over de doellijn! :'( :'( :'( - en dan speel je met veel meer vertrouwen. Zo gaat dat."

Op naar Zulte Waregem. - "We zullen er geen geschenken krijgen, neen, maar we hebben er dit seizoen nog van niemand gekregen, integendeel. :'( Maar we zullen er onze wedstrijd spelen op zoek naar puntenwinst. We weten waar we de komende weken voor staan. We zullen het nu wel zelf moeten bewijzen."



Even een objectieve analyse van het taalgebruik van deze trainer die volgend jaar aan de slag gaat bij een club met een -hoe heette het deze week ook weer- "communicatiegebrek" ::)

1) val vooral niet in herhaling (bal, bal, bal..., ja, inderdaad de bal is rond)
2) vermijdt het woordje 'maar' en 'als' anders ontstaat er spontaan een calimero-gevoel als je spreekt
3) spreek jezelf niet tegen (we komen-we gingen)
4) praat niet in hypotheses zeker niet als het over 'zulte waregem' gaat (we zullen zullen zullen)
« Laatst bewerkt op: april 16, 2009, 07:33:41 pm door sv27 »

Offline vivabomma

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1330 Gepost op: april 16, 2009, 07:29:37 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=u6Wt_oS27hI

het niveau van kortrijk ik walg ervan bende ik walg ervan ,precies een bende van de waak die op schoolreis is.

jong jong jong jong

geen ballen en geen verstand

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1331 Gepost op: april 16, 2009, 08:56:10 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1332 Gepost op: april 16, 2009, 09:30:41 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

en alst ene van kvk is denk ik niet dat het zo rustig zou blijven

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1333 Gepost op: april 16, 2009, 09:48:44 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

en alst ene van kvk is denk ik niet dat het zo rustig zou blijven

Stoere praat... Zal weer leuk zijn om er een hele boel uit jullie vak uitdagend te zien zwaaien achter het glas.
Maar als er dan een reactie zou komen, zijn jullie plots weer de onschuldige slachtoffers.
En nee, ik ben geen hooligan ofzo, maar doe jezelf niet grootser voor dan je bent (op dat vlak toch)...



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1334 Gepost op: april 16, 2009, 11:10:42 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

en alst ene van kvk is denk ik niet dat het zo rustig zou blijven

Stoere praat... Zal weer leuk zijn om er een hele boel uit jullie vak uitdagend te zien zwaaien achter het glas.
Maar als er dan een reactie zou komen, zijn jullie plots weer de onschuldige slachtoffers.
En nee, ik ben geen hooligan ofzo, maar doe jezelf niet grootser voor dan je bent (op dat vlak toch)...




had kvk niet enorm veel praat over het feit dat het svzw -vak tijdens kvk-svzw niet volledig gevuld was . en wat het gaat zaterdag zijn ? slechts 700 van de 1700 kaarten verkocht juist ja ...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1335 Gepost op: april 17, 2009, 09:01:08 am »
Herman Brusselmans (niet meteen mijn beste kameraad) duidde HEINO aan als SLOEF VAN DE WEEK!
https://be-nl.unibet.com/unibetinfo/iframecontent.do?contentId=26034

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1336 Gepost op: april 17, 2009, 11:59:35 am »
http://www.youtube.com/watch?v=u6Wt_oS27hI

het niveau van kortrijk ik walg ervan bende ik walg ervan ,precies een bende van de waak die op schoolreis is.

jong jong jong jong

geen ballen en geen verstand
Ook enkele stewards van bij ons gezien trouwens...

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1337 Gepost op: april 17, 2009, 12:03:19 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

en alst ene van kvk is denk ik niet dat het zo rustig zou blijven

Stoere praat... Zal weer leuk zijn om er een hele boel uit jullie vak uitdagend te zien zwaaien achter het glas.
Maar als er dan een reactie zou komen, zijn jullie plots weer de onschuldige slachtoffers.
En nee, ik ben geen hooligan ofzo, maar doe jezelf niet grootser voor dan je bent (op dat vlak toch)...




had kvk niet enorm veel praat over het feit dat het svzw -vak tijdens kvk-svzw niet volledig gevuld was . en wat het gaat zaterdag zijn ? slechts 700 van de 1700 kaarten verkocht juist ja ...

Denk dat velen van de 'gewone' kvk-supporters zullen plaatsnemen in onze hoofdtribune. Ken er toch heel wat (die overigens zeker hun manieren zullen houden)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1338 Gepost op: april 17, 2009, 12:55:23 pm »
TJa, enen van Brugge in hun vak. Stel je eens voor: Kortrijk wint bij ons in de 90 ste minuut (ik mag er niet aan denken, maar FCB deed dat ginder) en we zien er 2 rechtspringen in pakweg vak P...Just ja!  ;)

en alst ene van kvk is denk ik niet dat het zo rustig zou blijven

Stoere praat... Zal weer leuk zijn om er een hele boel uit jullie vak uitdagend te zien zwaaien achter het glas.
Maar als er dan een reactie zou komen, zijn jullie plots weer de onschuldige slachtoffers.
En nee, ik ben geen hooligan ofzo, maar doe jezelf niet grootser voor dan je bent (op dat vlak toch)...




ja jullie vallen dan ook altijd kinderen en oude mensen aan dat is niet stoer dat is eerder LAF

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1339 Gepost op: april 17, 2009, 02:26:25 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=u6Wt_oS27hI

het niveau van kortrijk ik walg ervan bende ik walg ervan ,precies een bende van de waak die op schoolreis is.

jong jong jong jong

geen ballen en geen verstand

Weer lekker laf en zonder verstand.  Met zijn allen op 1 iemand.  Of met zijn allen op vrouwen, kinderen, eigen bestuur, eigen fans... tjah