Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924909 keer)

0 leden en 48 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1520 Gepost op: mei 23, 2009, 11:07:53 pm »
Dikke Hein, de grote held van Kortrijk tot een tijdje terug, de man waarvoor ze in vak OCMW doekjes maakten, de man die ze steunden in het grote complot tegen Scum City, de man die zoveel clubliefde had dat hij altijd een rood sjaaltje droeg...

Vandaag met een blauw-witte sjaal in de tribune bij de Genkies. De man die Kortrijk bijna naar tweede klasse stuurde na een belachelijk slechte terugronde, de man die de fans van Scum City zo weinig deed vieren, zo weinig doelpunten liet zien...

Speelt nu Europees. ;D

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1521 Gepost op: mei 23, 2009, 11:25:23 pm »


Heintje europees  ;D  ;D  ;D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1522 Gepost op: mei 23, 2009, 11:28:09 pm »
Schitterend ook de commentaar van Joos over de huidige trainer van Genk - dat die al ettelijke kilo's was afgevallen door de stress die bij de job komt kijken. "Dat is goed nieuws voor Hein", aldus Filip. ;D

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1523 Gepost op: mei 23, 2009, 11:33:16 pm »
Schitterend ook de commentaar van Joos over de huidige trainer van Genk - dat die al ettelijke kilo's was afgevallen door de stress die bij de job komt kijken. "Dat is goed nieuws voor Hein", aldus Filip. ;D

hahahahahahahaha !

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1524 Gepost op: mei 23, 2009, 11:36:39 pm »
Man, man...en ik zag die vanavond dan nog op groot scherm in ons plaatselijk jeugdhuis. Mijn maag keerde zich 3x en de, bijna verteerde, pils kwam op slag terug naar boven!
Veel plezier in Europa, Heintje  ::)
-SVZW Forever-

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1525 Gepost op: mei 24, 2009, 09:34:53 am »
Idd, 5kg afvallen zal hem goe doen
55kg nog meer ge gatet zelfs nog ni merken

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1526 Gepost op: mei 27, 2009, 03:08:23 pm »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1527 Gepost op: mei 27, 2009, 03:30:02 pm »
haha :D dat is zielig..

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1528 Gepost op: mei 27, 2009, 03:44:52 pm »
echt wel zalig  ;D t eerste filmke alleen al. de spelers van kortrijk horen een fluitje uit t publiek en stoppen met spelen... dat heet dan een "scheidsrechterlijke dwaling"  ;D man zo kom ik ook aan 3 filmpkes ze

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1529 Gepost op: mei 27, 2009, 07:22:46 pm »
Wat mij opvalt aan het eerste filmpje is toch het feit dat club in die match weer de arbiter serieus voor had. Dat wass trouwens dezelfde week dat wij tegen hen speelden en ze die penalty kregen omdat Dirar een fout begin op Buysse  ::)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1530 Gepost op: mei 27, 2009, 08:22:29 pm »
Waar is die penalty van tegen ons? ::)

Offline thaibo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1531 Gepost op: mei 27, 2009, 09:54:12 pm »
video 1! :D
Tegen brugge hadden ze een terechte penalty tegen demets moet niet zo lomp zijn en rode kaart is wel aangesmeerd maar doet niet aan het resultaat!!!
Match tegen mechelen stoppen ook spelers van mechelen maar die zijn gewoon sneller van begrip!
Dan penalty tegen Tubeke worden regels correct toegepast dus alweer geen benadeling
Tenslotte de penalty die ze claimen tegen westerlo is volgens mij ook voor discussie vatbaar!

Dus Wanker verander dat filmpje maar want het trekt op niets! en zet volgende keer ook de zaken die de arbiter niet ziet in jullie verslagje!

Offline thaibo

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1532 Gepost op: mei 27, 2009, 10:08:45 pm »
kdacht dat ik kon stoppen na het eerste filmpje te bekijken maar tis duidelijk niet zo!
video 2

Terecht afgekeurd doelpunt van k*trijk tegen westerlo want coulibaly maakt wel degelijk een huip beweging waardoor dewinter de bal moet lossen. Penalty dat westerlo krijgt is idd onterect maar zijn geen gevolgen dus moetn ze daarover niet zagen (doen wij ook niet van hun penalty :P)
Buitenspel doelpunt moet weg uitbenadeling want ze zeggen zelf dat het een twijfelgeval is. Zoiets gebeurd enorm veel en als je een arbiter daarop pakt is dat echt ZAGEN dat je doet (zo kunnen veel teams zagen hoor)
Ja kga maar stoppen want het is overdreven hoeveel ze "benadeeld" zijn! Mijns inzien kan meer dan de helft van de situaties uit hun filmpje en heeft van de overige benadelingen nog niet de helft een invloed op het resultaat!

ach kom gewoon zot als uk die Wankers gelijk Rafa zo mooi zegt bezig hoor of zie!
Ze hadden beter gedegradeerd

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1533 Gepost op: mei 28, 2009, 03:42:52 pm »
Leekens is de nieuwe trainer van kortrijk

duur ?n slecht, meer moet da nie zijn 8)

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1534 Gepost op: mei 28, 2009, 03:47:38 pm »
Leekens is de nieuwe trainer van kortrijk

duur ?n slecht, meer moet da nie zijn 8)


Ze gaan nu nog meer goals scoren  ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1535 Gepost op: mei 28, 2009, 03:50:50 pm »
Haha, d? dikkenek van de trainerswereld bij de Nekken :)
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1536 Gepost op: mei 28, 2009, 04:03:20 pm »
De man die met Lokeren nog ??n keer meer gelijk speelde dan Heintje afgelopen seizoen (12 keer!), 40 doelpunten maakte (amper 4 andere ploegen waaronder Scum City deden nog slechter), en amper 32 doelpunten binnen kreeg (alleen kampioen Standard en Anderlecht doen 'beter') - dat wordt smullen in het Guldensporenstadion volgend seizoen!

 ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1537 Gepost op: mei 28, 2009, 04:17:18 pm »
Webteam SV Zulte Waregem

Offline lamadude

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1538 Gepost op: mei 28, 2009, 05:00:14 pm »
Misschien kunnen ze er ook snel fragmenten insteken van Westerlo - KVK, of gaat het hier niet over compromissen i.v.m. topschutter worden en in eerste blijven ? Zodanig laten opvallen dat zelfs de supporters van de Veekaa niet meer twijfelen of er een geurtje hangt aan een wedstrijd ?

Wankers. ::)

Wat een zever, alsof die goal van Ruiz een weggevertje was, een omhaal vanuit een onmogelijke hoek, dat was echt gepland  :-\ Ok jullie haten kortrijk, mij goed maar doe niet mee aan die belachelijke complottheorie?n. (pas op, als kortrijk meedoet aan complottheorie?n erger ik mij er ook aan) Kortrijk was gewoon beter dan Westerlo, heeft er 3 keer tegen gespeeld dit seizoen, 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer gewonnen (ook uitgeschakeld in de beker)

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1539 Gepost op: mei 28, 2009, 05:05:29 pm »
Misschien kunnen ze er ook snel fragmenten insteken van Westerlo - KVK, of gaat het hier niet over compromissen i.v.m. topschutter worden en in eerste blijven ? Zodanig laten opvallen dat zelfs de supporters van de Veekaa niet meer twijfelen of er een geurtje hangt aan een wedstrijd ?

Wankers. ::)

Wat een zever, alsof die goal van Ruiz een weggevertje was, een omhaal vanuit een onmogelijke hoek, dat was echt gepland  :-\ Ok jullie haten kortrijk, mij goed maar doe niet mee aan die belachelijke complottheorie?n. (pas op, als kortrijk meedoet aan complottheorie?n erger ik mij er ook aan) Kortrijk was gewoon beter dan Westerlo, heeft er 3 keer tegen gespeeld dit seizoen, 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer gewonnen (ook uitgeschakeld in de beker)
?
ik vind het ook maar een heeeeel ver gezochte theorie

trouwens vind iemand het hier erg dat kvk nog in 1e zit? wij hebben een 10 keer betere kern, betere trainer... volgend seizoen drogen we ze 2 keer af ipv 1 keer  :)