Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924905 keer)

0 leden en 52 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1540 Gepost op: mei 28, 2009, 05:53:56 pm »
video 1! :D
Tegen brugge hadden ze een terechte penalty (LES1)tegen demets moet niet zo lomp zijn en rode kaart is wel aangesmeerd (LES2)maar doet niet aan het resultaat!!!
Match tegen mechelen stoppen ook spelers van mechelen (LES3)maar die zijn gewoon sneller van begrip!
Dan penalty tegen Tubeke (LES1)worden regels correct toegepast dus alweer geen benadeling
Tenslotte de penalty die ze claimen tegen westerlo LES1)is volgens mij ook voor discussie vatbaar!

Dus Wanker verander dat filmpje maar want het trekt op niets! en zet volgende keer ook de zaken die de arbiter niet ziet in jullie verslagje!
Les 1 : Iedere strafschop tegen krotrijk is een terechte strafschop!
Les 2 : Iedere rode kaart tegen kotsrijk is een terechte rode kaart!
Les 3 : Die bal van Malinwa was niet over de lijn, de camera was gewoon slecht opgesteld!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1541 Gepost op: mei 28, 2009, 10:03:53 pm »
Kortrijk, de ploeg van het aanvallend voetbal.
Kortrijk, de ploeg van het innovatieve 3-4-3-systeem.
Kortrijk, de ploeg die sensatie brengt in het Vlaamsche voetbal.

Kortrijk, de ploeg die kiest voor Georges Leekens.

dat belooft inderdaad weer spetterend aanvallend voetbal van de kerels  ::)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1542 Gepost op: mei 28, 2009, 11:07:01 pm »
Misschien kunnen ze er ook snel fragmenten insteken van Westerlo - KVK, of gaat het hier niet over compromissen i.v.m. topschutter worden en in eerste blijven ? Zodanig laten opvallen dat zelfs de supporters van de Veekaa niet meer twijfelen of er een geurtje hangt aan een wedstrijd ?

Wankers. ::)

Wat een zever, alsof die goal van Ruiz een weggevertje was, een omhaal vanuit een onmogelijke hoek, dat was echt gepland  :-\ Ok jullie haten kortrijk, mij goed maar doe niet mee aan die belachelijke complottheorie?n. (pas op, als kortrijk meedoet aan complottheorie?n erger ik mij er ook aan) Kortrijk was gewoon beter dan Westerlo, heeft er 3 keer tegen gespeeld dit seizoen, 1 keer gelijk gespeeld en 2 keer gewonnen (ook uitgeschakeld in de beker)

Raar toch dat jullie fans en fans van Westerlo er anders over dachten. Maar goed ja, bewijzen kan ik u niet geven. Evenmin kan ik bewijzen (bewijzen op papier althans...) dat Charleroi-Essevee en Gent-Standard dubieuze wedstrijden waren. Als je in contact staat met bepaalde mensen hoor je sappige nieuwtjes.

Maar goed... Ik klink wel als een sensatieslet, dus ik hou het hier maar bij.  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1543 Gepost op: mei 29, 2009, 12:19:03 am »
KVK had het niet in eigen handen, dus die theorie slaat op niet teveel volgens mij.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1544 Gepost op: mei 29, 2009, 09:35:32 am »
KVK had het niet in eigen handen, dus die theorie slaat op niet teveel volgens mij.

De theorieen die KVK dit seizoen op de wereld heeft losgelaten sloegen ook op niet veel.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1545 Gepost op: mei 29, 2009, 02:07:11 pm »
KVK had het niet in eigen handen, dus die theorie slaat op niet teveel volgens mij.

De theorieen die KVK dit seizoen op de wereld heeft losgelaten sloegen ook op niet veel.
Die pipo's van de veekaa sloegen wel op veel... vooral op kinderen en bejaarden!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1546 Gepost op: mei 29, 2009, 03:12:25 pm »
Gisterenvoormiddag kreeg Kortrijk een verlossend telefoontje uit Dubai, waar Georges Leekens met vakantie is. De volgende drie jaar is Leekens KVK-coach. "Dit wordt mijn grootste uitdaging", laat hij weten in Het Laatste Nieuws.
"Kortrijk kon zich pas op de laatste speeldag handhaven in eerste. Het moet zich nu op alle niveaus ontwikkelen tot een ambitieuze eersteklasser. De tijd is kort, het werk moet razendsnel vooruit gaan", zegt Leekens (60).

"Dit doe ik voor de uitdaging en omdat oude liefde niet roest", luidt het dan weer in Het Nieuwsblad. "Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan, maar onder vrienden kwamen we eruit." Leekens was 20 jaar geleden al een jaar coach van KVK.
"Met Leekens ben je nooit kansloos"
Kortrijk-voorzitter Joseph Allijns is in zijn nopjes. "Leekens kan een ploeg maken. Hij is een van de beste Belgische trainers. Hij is een garantie op het behoud in eerste klasse. Maar we mikken hoger met hem."

KVK-aanvoerder Brecht Verbrugghe kijkt ook al uit naar de samenwerking met Leekens. "Leekens is een persoonlijkheid. Iedereen traint graag onder hem. Hij kan altijd net iets meer uit een speler halen. En ik ga ervan uit dat hij deuren opent. Er zullen nu spelers voor KVK willen spelen enkel en alleen door Leekens", klinkt het in Gazet van Antwerpen.

 ;D  ;D  ;D

Wetende dat er in zijn contract een clausule staat dat hij direct weg mag bij een lucratief bod uit het buitenland, is dit wel een fantastische uitspraak


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1547 Gepost op: mei 29, 2009, 04:13:29 pm »
...
KVK-aanvoerder Brecht Verbrugghe kijkt ook al uit naar de samenwerking met Leekens. "Leekens is een persoonlijkheid. Iedereen traint graag onder hem. Hij kan altijd net iets meer uit een speler halen. En ik ga ervan uit dat hij deuren opent. Er zullen nu spelers voor KVK willen spelen enkel en alleen door Leekens", klinkt het in Gazet van Antwerpen.
...
Dat ie dan maar begint met zijne naam te veranderen in Brechtislav Verbruggic of iets dergelijks en Vidovic als manager neemt, of ie zal niet teveel maar aan spelen toekomen, vrees ik...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1548 Gepost op: juni 03, 2009, 09:50:27 am »
Weer belachelijk gedoe allom met de mijn restaurantfinale in kortrijk.  Iemand die geweest wist me het volgende te vertellen.  Dat er een paar debielen het nodig vonden om kv kortrijk hierbij te trekken.  En het vol stond met mensen met kortrijksjaals op de grote markt, en ze af en toe eens de micro nomen en begonnen zingen.  Van de vk, en de kvk enz.... tot vervelens toe waarschijnlijk.  Wat heeft dat nu te maken met kv kortrijk.  Zielig!  Ze moeten iets zoeken ? om nog keer een overwinning te kunnen zingen.  VTM (marginale televisie voor 90%) en de claudi en gaelle zijn van knokke afkomstig).  Ook kreeg claudio een sjaal en vlag toegeworpen van de kvk :s,  Kortrijkje toch.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1549 Gepost op: juni 03, 2009, 10:24:07 am »
Waardat gij van wakker ligt, niemand verplicht u van naar de inhoudloze VTM te kijken h?.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1550 Gepost op: juni 03, 2009, 10:48:57 am »
Weer belachelijk gedoe allom met de mijn restaurantfinale in kortrijk.  Iemand die geweest wist me het volgende te vertellen.  Dat er een paar debielen het nodig vonden om kv kortrijk hierbij te trekken.  En het vol stond met mensen met kortrijksjaals op de grote markt, en ze af en toe eens de micro nomen en begonnen zingen.  Van de vk, en de kvk enz.... tot vervelens toe waarschijnlijk.  Wat heeft dat nu te maken met kv kortrijk.  Zielig!  Ze moeten iets zoeken ? om nog keer een overwinning te kunnen zingen.  VTM (marginale televisie voor 90%) en de claudi en gaelle zijn van knokke afkomstig).  Ook kreeg claudio een sjaal en vlag toegeworpen van de kvk :s,  Kortrijkje toch.

Sorry, maar komaan zeg. Zou hier toch net hetzelfde zijn?

Zijt content voor Kortrijk, zo winnen ze ook eens een prijs.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1551 Gepost op: juni 03, 2009, 11:14:13 am »
Weer belachelijk gedoe allom met de mijn restaurantfinale in kortrijk.  Iemand die geweest wist me het volgende te vertellen.  Dat er een paar debielen het nodig vonden om kv kortrijk hierbij te trekken.  En het vol stond met mensen met kortrijksjaals op de grote markt, en ze af en toe eens de micro nomen en begonnen zingen.  Van de vk, en de kvk enz.... tot vervelens toe waarschijnlijk.  Wat heeft dat nu te maken met kv kortrijk.  Zielig!  Ze moeten iets zoeken ? om nog keer een overwinning te kunnen zingen.  VTM (marginale televisie voor 90%) en de claudi en gaelle zijn van knokke afkomstig).  Ook kreeg claudio een sjaal en vlag toegeworpen van de kvk :s,  Kortrijkje toch.

Sorry, maar komaan zeg. Zou hier toch net hetzelfde zijn?

Zijt content voor Kortrijk, zo winnen ze ook eens een prijs.

idd. Zouden ze dat op het palmares zetten van de club kvk?  Ploeg die speelt in stad van de winnaars uit knokke van mijn restaurant?  Kunnen we niet tegen op met ons palmares. Hehe.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1552 Gepost op: juni 03, 2009, 11:42:48 am »
Weer belachelijk gedoe allom met de mijn restaurantfinale in kortrijk.  Iemand die geweest wist me het volgende te vertellen.  Dat er een paar debielen het nodig vonden om kv kortrijk hierbij te trekken.  En het vol stond met mensen met kortrijksjaals op de grote markt, en ze af en toe eens de micro nomen en begonnen zingen.  Van de vk, en de kvk enz.... tot vervelens toe waarschijnlijk.  Wat heeft dat nu te maken met kv kortrijk.  Zielig!  Ze moeten iets zoeken ? om nog keer een overwinning te kunnen zingen.  VTM (marginale televisie voor 90%) en de claudi en gaelle zijn van knokke afkomstig).  Ook kreeg claudio een sjaal en vlag toegeworpen van de kvk :s,  Kortrijkje toch.

Sorry, maar komaan zeg. Zou hier toch net hetzelfde zijn?

Zijt content voor Kortrijk, zo winnen ze ook eens een prijs.

idd. Zouden ze dat op het palmares zetten van de club kvk?  Ploeg die speelt in stad van de winnaars uit knokke van mijn restaurant?  Kunnen we niet tegen op met ons palmares. Hehe.
Man man man, Essevee007'tje toch... Waar jij je druk in maakt... Ik ben in de eerste plaats blij dat het West-Vlamingen zijn die winnen, en niet die Limburgers...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1553 Gepost op: juni 03, 2009, 11:50:12 am »
Weer belachelijk gedoe allom met de mijn restaurantfinale in kortrijk.  Iemand die geweest wist me het volgende te vertellen.  Dat er een paar debielen het nodig vonden om kv kortrijk hierbij te trekken.  En het vol stond met mensen met kortrijksjaals op de grote markt, en ze af en toe eens de micro nomen en begonnen zingen.  Van de vk, en de kvk enz.... tot vervelens toe waarschijnlijk.  Wat heeft dat nu te maken met kv kortrijk.  Zielig!  Ze moeten iets zoeken ? om nog keer een overwinning te kunnen zingen.  VTM (marginale televisie voor 90%) en de claudi en gaelle zijn van knokke afkomstig).  Ook kreeg claudio een sjaal en vlag toegeworpen van de kvk :s,  Kortrijkje toch.

Sorry, maar komaan zeg. Zou hier toch net hetzelfde zijn?

Zijt content voor Kortrijk, zo winnen ze ook eens een prijs.

idd. Zouden ze dat op het palmares zetten van de club kvk?  Ploeg die speelt in stad van de winnaars uit knokke van mijn restaurant?  Kunnen we niet tegen op met ons palmares. Hehe.
Man man man, Essevee007'tje toch... Waar jij je druk in maakt... Ik ben in de eerste plaats blij dat het West-Vlamingen zijn die winnen, en niet die Limburgers...

idem!!! Voor mij speelt ook het wvl gevoel boven da ander gezever ze!

heeft niets te maken met voetbal, dus niet druk in maken!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1554 Gepost op: juni 03, 2009, 11:51:03 am »
ik zie alleen dat Leekens al zijn invloed probeert uit te oefenen.
Hij wil Doll en Pavlovic..... Verbrugghe kijkt misschien uit naar Leekens maar zal dan waarschijnlijk niet teveel meer spelen! Leekens moet nog zijn spelers gaan halen natuurlijk.... Olufade zal ook wel op zijn lijstje staan. Ze zullen het nooit leren in Kortrijk om op lange termijn te denken.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1555 Gepost op: juni 03, 2009, 09:34:48 pm »
kvin toch da kortrijk nen goeien seizoensstart geeft..
nu al winnen van sint truiden..

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1556 Gepost op: juni 04, 2009, 01:09:11 pm »
Wij van Kortrijk zijn ons beginnen identificieren met dell'anno, sinds Claudio op live-televisie gezegd heeft dat hij wenste dat de veekaa in eerste zou blijven. Toen we terugkwamen van Westerlo zijn we dan met de red-side gestopt bij Dell'anno. Wij hebben daar samen met Claudio een feestje gebouwd en dan zijn wij ook campagne beginnen voeren. Zo onbegrijpelijk is dat niet zeker? Al verschiet ik er niet van dat het net essevee007 is die daar over mekkert!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1557 Gepost op: juni 04, 2009, 01:51:04 pm »
slim gespeeld van Claudio alleszins ^^ een goed woordje doen op tv voor kvk, en meteen voeren nen hoop kvk-fans campagne voor Dell'anno ...

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1558 Gepost op: juni 04, 2009, 01:55:24 pm »
slim gespeeld van Claudio alleszins ^^ een goed woordje doen op tv voor kvk, en meteen voeren nen hoop kvk-fans campagne voor Dell'anno ...

En dan zijn nen maat eens laten zeggen dat ie voor Kv mechelen is en hopla nog paar stemmen bij!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1559 Gepost op: juni 06, 2009, 09:21:18 am »
slim gespeeld van Claudio alleszins ^^ een goed woordje doen op tv voor kvk, en meteen voeren nen hoop kvk-fans campagne voor Dell'anno ...

En dan zijn nen maat eens laten zeggen dat ie voor Kv mechelen is en hopla nog paar stemmen bij!
Maar daar kan je een heleboel stemmen mee verliezen ook...