Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924936 keer)

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1560 Gepost op: juni 06, 2009, 09:47:14 am »
slim gespeeld van Claudio alleszins ^^ een goed woordje doen op tv voor kvk, en meteen voeren nen hoop kvk-fans campagne voor Dell'anno ...

En dan zijn nen maat eens laten zeggen dat ie voor Kv mechelen is en hopla nog paar stemmen bij!
Maar daar kan je een heleboel stemmen mee verliezen ook...
Haha, van de eventuele 5 stemmers die fan zijn van RC Mechelen ofzo? Met zo'n dingen win je enkel stemmen bij, veel verlies je er zeker niet daardoor...
Over Mijn Restaurant gesproken, locatie volgend jaar in West-Vlaanderen, iemand een gokje? Ik denk aan Brugge, Roeselare of Ieper, maar hoop stiekem op Waregem...

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1561 Gepost op: juni 06, 2009, 10:18:49 am »
slim gespeeld van Claudio alleszins ^^ een goed woordje doen op tv voor kvk, en meteen voeren nen hoop kvk-fans campagne voor Dell'anno ...

En dan zijn nen maat eens laten zeggen dat ie voor Kv mechelen is en hopla nog paar stemmen bij!
Maar daar kan je een heleboel stemmen mee verliezen ook...
Haha, van de eventuele 5 stemmers die fan zijn van RC Mechelen ofzo? Met zo'n dingen win je enkel stemmen bij, veel verlies je er zeker niet daardoor...
Over Mijn Restaurant gesproken, locatie volgend jaar in West-Vlaanderen, iemand een gokje? Ik denk aan Brugge, Roeselare of Ieper, maar hoop stiekem op Waregem...

Denk eens anders! KVK-KVM beker. Het zit bij sommigen nog diep hoor.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1562 Gepost op: juni 06, 2009, 12:03:12 pm »
Alsof dat een gewonnen of verloren bekerwedstrijd ?n uitspraak terloops de uitslag van f*cking Mijn Restaurant gaat veranderen !  ;D

Zitten hier toch numero's tussen ze. Klagen dat fans van de veekaa op dat feest ofzo aanwezig zijn, er zouden ook veel supporters van Essevee op de markt staan moest het in Waregem geweest zijn...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1563 Gepost op: juni 06, 2009, 01:29:31 pm »
Rafa, ik heb zelfs al horen waaien dat VTM een pand heeft aangekocht op 'het hoge' in Aarsele. Geen interesse om campagneleider te worden?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1564 Gepost op: juni 06, 2009, 02:07:07 pm »
Rafa, ik heb zelfs al horen waaien dat VTM een pand heeft aangekocht op 'het hoge' in Aarsele. Geen interesse om campagneleider te worden?

De vtm komt hier niet binnen, dat ze maar naar Tielt trekken. In dat stadje zijn ze meer voor dat populair gedoe dan in het pittoreske Aarsele. ;)

En Tielt kan wel wat aandacht gebruiken zeker, het lukt ze maar niet om een echte stad te worden!  8)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1565 Gepost op: juni 08, 2009, 06:32:10 pm »
Leekens: 'Dit voelt aan als terug thuiskomen'
Georges Leekens is terug in het land. De opvolger van Hein Vanhaezebrouck bij KV Kortrijk zegt dat hij weer thuiskomt in het Guldensporenstadion. Voorzitter Joseph Allijns is blij met de ex-bondscoach.
 
Leekens en Allijns klinken op een goede samenwerking. (foto belga)
"Dit voelt aan als een beetje terug thuiskomen", glunderde Leekens. "Ik was hier al een poosje geleden aan de slag als trainer (in het seizoen 88-89 nvdr), na mijn periode bij Anderlecht. Wij kenden hier toen een boerenjaar. Ik blik nog graag terug op die periode."

"Ik wil van de club weer iets unieks maken. De grootste ploeg van het land gaan we nooit worden, maar ik wil hier iets speciaals opbouwen. Het elftal heeft bepaalde kwaliteiten. Het is logisch dat er versterking moet komen zowel in de achterlijn, middenveld als op offensief vlak."

LANGE TERMIJN

Leekens: 'Ik
wil van de club weer iets unieks maken.'
Leekens wil bij Kortrijk op zijn Engels gaan werken. "Ik heb een lange termijnvisie in mijn hoofd. Vandaar het contract voor drie seizoenen en nog eens twee bijkomende jaren.  Ik mag opbouwen aan de hand van wat men noemt een 'Engels model'. Mijn taak zal hier groter zijn dan enkel maar trainingen geven. Ik wil ook de rest stevig uitwerken, de omkadering, medische begeleiding en noem maar op", besluit Leekens.

Voorzitter Allijns stelde trots zijn trainer voor. "Wij hebben een trainer binnengehaald met een enorme staat van verdienste; Leekens moet ons op het spoor houden na enkele turbulente jaren die de club doormaakte. Wij staan voor het jaar van de bevestiging en wie konden wij dan beter aantrekken als hoofdcoach dan Georges Leekens", klinkt het.

(bron sport.be)

 ;D ;D ;D
tot ie weer riebedebie is voor een of ander giga bod  :D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1566 Gepost op: juni 09, 2009, 08:28:44 am »
...
 ;D ;D ;D
tot ie weer riebedebie is voor een of ander giga bod  :D

Laat ons hopen van niet, want dan zouden onze buren er nog geld voor krijgen ook...
Laat ons hopen dat ie op 't eind van volgend seizoen weg mag omwille van de clausule die hij in zijn contract heeft laten opnemen... bij degradatie wordt het contract immers ontbonden.  ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1567 Gepost op: juni 09, 2009, 11:41:23 am »

 ;D ;D ;D
tot ie weer riebedebie is voor een of ander giga bod  :D


Om daar na anderhalve maand buitengeshot te worden om dan weer een nieuwe strontclub in Belgi? uit te kiezen om z'n afbraakvoetbal te spelen.


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1568 Gepost op: juni 09, 2009, 12:00:41 pm »
...
 ;D ;D ;D
tot ie weer riebedebie is voor een of ander giga bod  :D

Laat ons hopen van niet, want dan zouden onze buren er nog geld voor krijgen ook...
Laat ons hopen dat ie op 't eind van volgend seizoen weg mag omwille van de clausule die hij in zijn contract heeft laten opnemen... bij degradatie wordt het contract immers ontbonden.  ;)

Of temidden het seizoen omdat KVK op een degradatieplaats staat. Dan mogen ze hem nog ene fikse ontslagpremie geven op de koop toe :)

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1569 Gepost op: juni 09, 2009, 05:17:43 pm »
IN: Georges Leekens (trainer, 60j, 3j+optie)

OPTIES: Olivier Doll (Lokeren, 36j) - Adikima Olufade (AA Gent) - Nebosja Pavlovic (Lokeren) - Fr?d?ric Herpoel (Bergen) - Randall Azofeifa (AA Gent)

 ;D

Georgeske twordt dringend tijd dat ge u eens informeert i.v.m het transferbudget ze man

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1570 Gepost op: juni 09, 2009, 05:54:28 pm »
Twordt daar precies nen ploeg vol gepensioneerden :P

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1571 Gepost op: juni 09, 2009, 05:55:35 pm »
IN: Georges Leekens (trainer, 60j, 3j+optie)

OPTIES: Olivier Doll (Lokeren, 36j) - Adikima Olufade (AA Gent) - Nebosja Pavlovic (Lokeren) - Fr?d?ric Herpoel (Bergen) - Randall Azofeifa (AA Gent)

 ;D

Georgeske twordt dringend tijd dat ge u eens informeert i.v.m het transferbudget ze man
Ik vind dit geweldig!
Laat ze maar voortdoen mee Zjors!
Op deze manier zitten ze binnen 2 seizoenen weer van waar ze kwamen: in de lagere reeksen mee ulder gat vol schulden!
 :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1572 Gepost op: juni 09, 2009, 08:20:41 pm »
langetermijnvisie en aanvallend voetbal en george leekens  ;D ;D ;D


0-0 en 1-1 gelijkspel spelen, pakken joegoslavische spelers opstellen, pakken geld verdienen en nooit een contract uitdoen dat wel ja .

benieuwd hoe het kritische kutrijkse publiek gaat reageren daarop, na het aanvallende en frisse moderne voetbal van heintje  :)

sv74

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1573 Gepost op: juni 09, 2009, 10:55:14 pm »
IN: Georges Leekens (trainer, 60j, 3j+optie)

OPTIES: Olivier Doll (Lokeren, 36j) - Adikima Olufade (AA Gent) - Nebosja Pavlovic (Lokeren) - Fr?d?ric Herpoel (Bergen) - Randall Azofeifa (AA Gent)

 ;D

Georgeske twordt dringend tijd dat ge u eens informeert i.v.m het transferbudget ze man

Hoe gaan ze dit betalen? 

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1574 Gepost op: juni 09, 2009, 11:17:48 pm »
doll einde contract, herpoel zal ook niets koste omdat bergen degradeert, en derest zal denkek wel voor een geringe som wegmogen ... al zou bijv een olufade wel een zwaar contract hebben

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1575 Gepost op: juni 10, 2009, 05:30:02 pm »
doll einde contract, herpoel zal ook niets koste omdat bergen degradeert, en derest zal denkek wel voor een geringe som wegmogen ... al zou bijv een olufade wel een zwaar contract hebben
Dat geldt niet alleen voor Olufade, maar voor het ganse rijtje denk ik.
Allemaal geen of kleine transfersommen, maar stuk voor stuk dure vogels wat hun contracten betreft...
Nog een leuk nieuwsje in de marge:
Die van kutrijk beginnen nu ook al in dikke hein zijn rapen te schijten door aan de mouw te trekken van Koita van Virton die al een mondeling voorakkoord zou gehad hebben met de nieuwe club van de vetste blaas van het ganse trainersgild...
'T is van uw maten da't ge't moet hebben, niewaar...
 ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1576 Gepost op: juni 11, 2009, 07:36:47 pm »
bij onze vrienden kunnen ze alvast weer gebruik maken van de supergemotiveerde en supergeliefde glenn verbauwhede :

VERBAUWHEDE VOETBALT WEER BIJ KORTRIJK
 ???????????????????????????????????????
 Glenn Verbauwhede heeft een verrassende keuze gemaakt. Na maanden in niemands-
 land gaat de doelman opnieuw aan de  slag bij Kortijk. Club Brugge leent   
 Verbauwhede weer uit voor een seizoen.
                                       
 "KVK, Verbauwhede en onze nieuwe coach, Georges Leekens, beslissen zo om een   
 nieuwe start te maken en het verleden achter zich te laten", meldt Kortrijk.
                                       
 Verbauwhede (24) werd vorig seizoen ook al uitgeleend aan KVK, maar in november
 werd hij op non-actief gezet. Verbauwhede zou de zwakke punten van concur- 
 rent Peter Mollez hebben opgesomd. Hij trainde daarna met de Club-beloften. 


KVK-PRESES: "IK VIND DIT FANTASTISCH"
 ???????????????????????????????????????
 De terugkeer van Glen Verbauwhede naar Kortijk is opmerkelijk. "Ik vind van   
 niet", zegt KVK-preses Joseph Allijns   aan onze redactie. "Wij hebben hem een
 nieuwe kans geboden en hij grijpt die."                                       
 "Hoe diep de kloof tussen mensen soms  kan zijn, we moeten altijd bereid zijn
 om een nieuwe start te maken. Dat hebben we gedaan, KVK ?n Glenn. Ik vind   
 dit gewoon heel mooi", zegt Allijns.   
                                       
 "Het contract van Mollez is ten einde en daarom zochten we een jonge, goeie 
 doelman. Glenn is dat. Hij zal de concurrentie aangaan met Kristof Van Hout.
 We geloven in Glenn en hij in KVK."   

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1577 Gepost op: juni 11, 2009, 08:12:21 pm »
Maak een spreekwoord met

EZEL - STEEN - STOOT

Veel succes!

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1578 Gepost op: juni 11, 2009, 08:25:36 pm »
dit blijft een zalig topic

 ;D  ;D  ;D

ik heb dat trouwens altijd al een vreselijk overschatte keeper gevonden, jammer dat ze hem niet definitief hebben gekocht

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1579 Gepost op: juni 12, 2009, 09:14:45 am »
negatieve reklam, is reklam!

Veiligheidsman Pol Vervaecke stapt op bij KV Kortrijk

KORTRIJK - Pol Vervaecke, de veiligheidsverantwoordelijke van KV Kortrijk, houdt het voor bekeken. Hij maakte donderdagmorgen zijn ontslag bekend.

De man stond bekend als iemand die punctueel zijn opdrachten uitvoerde. Interne strubbelingen liggen aan de basis van zijn ontlag. Nu en dan was er vorig seizoen kritiek geweest op de veiligheidsmaatregelen. Zo kon de voorzitter van Dender zomaar benaderd worden. Een aantal bestuursleden betreuren de gang van zaken en proberen de man tot andere gedachten te brengen.

KV Kortrijk heeft anderzijds met Club Brugge en Glenn Verbauwhede een overeenkomst voor ??n jaar afgesloten. Beide partijen en Georges Leekens beslissen hiermee een nieuwe start te nemen en het verleden achter zich te laten. Glenn Verbauwhede begon vorig seizoen bij KVK, maar verliet tijdens het seizoen na een samenloop van ongelukkige omstandigheden weer de club. Verbauwhede wil de spons vegen over het verleden. Ook de terugkeer van de verloren zoon is eveneens opmerkelijk. (vkk)